Jestem posiadaczem Sony Xperia Z od niecałego pół roku i tak jak telefon ogólnie sprawuje się dobrze, tak niestety zepsuł mi się niedawno (pękła lekko szybka od naciśnięcia przycisku bocznego!!!)... niby telefon wytrzymały, a tu coś takiego... ale ok, oddałem do naprawy, pewny że skoro wina nie moja, to ...
I tu ogromne zaskoczenie, bo firma SONY zachowała się CAŁKOWICIE NIEPROFESJONALNIE, dobrego słowa nie mogę powiedzieć o tej firmie, po prostu poziom zwykłego podrzędnego bazaru:
1) Czas odpowiedzi na reklamację wydłużyła do 3 tygodni, chociaż jest zobligowana odpowiedzieć w ciągu 2 tygodni
2) Nie dostawałem żadnej informacji od Sony, zero komunikacji
3) Reklamacja nie została uwzględniona chociaż był to ewidentny błąd urządzenia
Niestety ale tak jak wcześniej miałem dobre zdanie o firmie Sony, tak teraz po prostu nigdy więcej nie kupię żadnego ich sprzętu...samo urządzenie to jedno, ale taka postawa jest czymś zbyt aroganckim.
Sony Xperia Z - wydajny, stylowy i wodoodporny
147 komentarzyDyskutuj z nami!I tu ogromne zaskoczenie, bo firma SONY zachowała się CAŁKOWICIE NIEPROFESJONALNIE, dobrego słowa nie mogę powiedzieć o tej firmie, po prostu poziom zwykłego podrzędnego bazaru:
1) Czas odpowiedzi na reklamację wydłużyła do 3 tygodni, chociaż jest zobligowana odpowiedzieć w ciągu 2 tygodni
2) Nie dostawałem żadnej informacji od Sony, zero komunikacji
3) Reklamacja nie została uwzględniona chociaż był to ewidentny błąd urządzenia
Niestety ale tak jak wcześniej miałem dobre zdanie o firmie Sony, tak teraz po prostu nigdy więcej nie kupię żadnego ich sprzętu...samo urządzenie to jedno, ale taka postawa jest czymś zbyt aroganckim.