Zobacz więcej w kategorii: gry | FPS (strzelanki)
producenci: Activision
Mamy dla Was osiem minut rozgrywki z Modern Warfare 3.
Choć wiele osób uznało tegoroczne targi E3 za spore rozczarowanie, starcie pomiędzy Call of Duty: Modern Warfare 3, a Battlefieldem 3 rozpaliło serca graczy. Czy trzecia odsłona MW będzie w stanie udźwignąć ciężar serii? Czy nowy pretendent rzuci nas na kolana swoim niesamowitym silnikiem graficznym? O tym, że na Modern Warfare 3 nie należy stawiać krzyżyka przekonała nas konferencja Microsoftu, na której pokazano przeszło ośmiominutową prezentację jednego z poziomów w MW3. Tym razem naszym zadaniem będzie przejęcie wrogiego okrętu podwodnego w niepowtarzalnym stylu Navy Seals:
Jak widać, nie obyło się bez wpadek - prowadzącemu na samym początku prezentacji padł kontroler, ale prócz tego MW3 prezentowało się naprawdę efektownie. Osoby, chcące samemu rozegrać trzecią wojnę światową powinny pofatygować się do sklepów w listopadzie, pod warunkiem, że są posiadaczami komputera PC, Xboxa360 lub PlayStation 3. Polskim dystrybutorem Call of Duty: Modern Warfare 3 jest Licomp Empik Multimedia.
Więcej ze strefy gier:
Źródło: Games Press
Może na konsolach jakoś to może konkurować z BF3 ale na PC to nie ma szans. Jestem pewny że na kompach więcej się sprzeda BF3 niż MW3. Kto z pececiarzy będzie grał w gówno na archaicznym konsolowych silniku?
imho jeśli różnice będą tak "duże" jak np. przy Crysis 2 pc/ps3/x360 to konsolowcy nie mają się o co martwić ;) a najlepiej skomentował sprawę szef EA w odniesieniu do MW3: "To początek wojny i Kotick o tym wie. Tej jesieni dojdzie do starcia tytanów. (...) Nasza gra wygląda na PlayStation 3 dużo lepiej niż ich gra na Xboxie 360. Nasza gra wygląda na PC dużo lepiej, niż ich gra na tej samej platformie. Sam fakt, że Bobby Kotick myśli o naszej grze w taki sposób dowodzi, że jest irytującym starym piernikiem. Jeżeli to wszystko co pan Kotick ma do powiedzenia, to niestety, ale ma bardzo poważny problem. Do Bobby'ego: jeżeli przyjdziesz na nasz pokaz prasowy to zobaczysz Battlefielda 3 w wersjach na PlayStation 3 oraz Xboxa 360. Jeżeli myślisz, że to pokaz gry na PC... masz naprawdę wielki problem..." cytat z ps3site.pl
A co z multi i ilością graczy? 12vs12 to jest jakaś kpina! Do F-15 wchodzi dwóch graczy, do heli także dwóch czyli z 12vs12 na lądzie robi się nam 8vs8. Ale NUDA. Grafikę jeszcze bym przebolał ale cieńć w multi już nie.
Prawda. Ja po BF 2148 jestem rozpuszczony. Tam jednocześnie "cięło" 64 graczy. W czołgach, samochodach, ciężkich pojazdach, w działkach przeciwpancernych, w transportowcach powietrznych, w myśliwcach... do tego epickie starcia piechoty z mechami na lądzie.
A przy tym całym chaosie jeszcze walka o tytanych w ich wnętrzach. Miodzio. Jak przesiadłem się na BC2 to pierwsze co poczułem
"Jakie te mapki są małe i... puste"
Na szczęście destrukcja otoczenia zweryfikowała moją ocenę gry i dla mnie obecnie to najlepszy FPS multiplayerowy w historii.
Nie obraziłbym się gdyby w BF3 zwiększyli trochę mapy i dodali ludzi do gry. 32 to mało nie jest ale niechby było chociaż 48...
Na PC będzie 64 więc ja mam spokój. Dla mnie najlepszą częścią nadal jest BF2. BF2142 kompletnie mi nie podszedł. A w BC2 są małe mapki,brak komendanta, brak samolotów. Ogólnie krok wstecz jeśli chodzi o gameplay. Ale to przezież spin-off a nie pełnoprawna kontynuacja BF2 ;)
"Nasza gra wygląda na PlayStation 3 dużo lepiej niż ich gra na Xboxie 360. Nasza gra wygląda na PC dużo lepiej, niż ich gra na tej samej platformie."
Jeszcze powinien dodać: Naszą grę pociągnie 18% komputerów na świecie na full detalach
heh nie za dużo tych procent ? myślę że 20 tys. pkt w 3 d marku 06 to ma 1 % użytkowników komputerów PC
miliony ludzi. black ops sprzedal sie kilkukrotnie lepiej od bc2 to czemu w przypadku mw3 i bf 3 mialoby byc inaczej?
moze z tym kilkukrotnie przesadzilem ale i tak nawet na pc lepiej sprzeda sie call of duty.
MW3 spirace a BF3 kupie.
No i? robisz za fanboya. Jak lubisz napierdzielanke to BF3,a jak gre taktyczna a ligi ESL/CB to tylko MW3 -multi tej gry rowniez nie da sie pobic mniam ;)
BF napierdzielanką? To MW jest głupią wyżynką z tandetnym systemem perków dla małolatów!!! W serii BF zawsze liczył się TEAMPLAY czyli współdziałanie lotnictwa/heli czy czołgów. MW to taki trochę dopakowany CS i kropka!
Ani w blopsie ani w tym nowym mw3 obstawiam że nie będzie takiej sceny esportowej jaka była(a nawet jest) w CoD4
Wyglad to jedno, a sama gra to drugie.
Gram od ponad 10 lat. Umie spojrzec na obiektywnie na produkcje roznych firm.
Dla mnie np Battlefield 2 chował sie do CoD MW2 pod względem samej grywalnosci.
Trzymam kciuki za Battlefield 3, bo wygląda prześlicznie, oby przyjemnosc z grania i realizm nie zawiódł (tak jak w bf2, niby gruzy sie sypały a zwyklego plotka nie dalo sie zniszczyc)
Ech gra wygląda dokładnie jak Modern warfare 2, a dźwięk w tym statku podwodnym taki sam jest jaki był w pierwszym MW. Kurczę, pewnie będzie lepszy od BO, ale gorszy od MW. Panowie z IW mają talent i jestem pewien, że gdyby mieli czas na zaimplementowanie nowego silnika to wyszło by z tego coś naprawdę fajnego, a tak prze pazerność Koticka dostajemy kotlety
Black Ops kurzy się na półce. Niewiele gier kupuję, jak kupię to zawsze przechodzę do końca ... nie zawsze, bo BO nie przeszedłem nawet w singlu... Następnej części nie kupię.
A kto kupuje takie gry dla singla ?!
ja, wolę kampanię niż multi bo jest diabelnie dynamiczna akcja :) (chociaż w multi trochę grywałem ale mało bo brak czasu)
Ja tam nie lubię sztucznie nakręcanej dynamiki (tak było w MW2 i BO) Już wolę tarzać się po krzakach godzinę w OF Dragon Rising niż skakać, strzelać, biegać, spuszczać się po linie ale zawsze rak samo...
Też wole kampanie, nie ma to jak świetnie zaprojektowane lokacje, świat który odkrywamy, fabuła i wszystkie te atrakcje spotykane po drodze które przygotowali dla nas twórcy to właśnie tworzy klimat gry:)))
w multi też pograłem chwilę - przyzwyczajony do Battlefielda nie mogłem się przystosować i zaniechałem starań ;)
BO nadaje się wyłącznie do singla. Nie wiem gdzie się podoba ludziom multi w tej ostatniej części. Znajomi myśleli, że będzie fajne, a okazuje się kaszaną. Już w MW2 się lepiej gra.
Czy w tym gameplay jest włączony autoaim - bo sprawia wrażenie jakby w ogóle nie trzeba było celować żeby trafić.
Widzę że nieźle się napracowali przy skryptach. Ruchy sztucznie wyglądają. Wybuch łodzi patrolowej także bo od razu prawie idealnie 1/3 statku ucięło a przecież na górnej części było paliwo to inaczej idzie fala uderzeniowa. Trochę cieni dodali żeby nie wyglądało słabo przy Battlefield 3. Ale wybuch na wodzie z sześciu warstw?? To było dobrych parę lat temu na pecetach przy dx9. Bulletstorm lepiej wygląda.
kazdy kupi to co będzie uważał za stosowne, ja tam czekam na BF 3 , i juz składam a nowszą grafę :D by zobaczyc te efekty frostbite 2
Hm,
-Zaraz pojawią się głosy że BF3 zmiażdży CoDa.
-Zaraz konsolowcy oplują PCtwców i na odwrót.
-Zaraz każdy kto posiada kartę słabszą od GTX470 dowie się że ma syf i jest z biednej rodziny.
-Zaraz będzie wojna o to czy "grafika jest w grach najważniejsza"
Ogólnie będzie ponad 100 tłustych komentarzy z których będzie można się ponabijać przez następne dwa dni ;)
Zaraz będziesz miał Yoshiego i napiszę ci że masz złom :))
Ameryki to on nie odkryje ;)
Hahaha +100 panowie :)
Kto jest biedny i ma złom ręka w górę! xD
kiedyś Donald Trump (miliarder z Nowego Jorku) powiedział tak do żony idąc miastem: widzisz tego bezdomnego? w tej chwili on jest o 900M $ bogatszy ode mnie (Trump miał wówczas tak duży dług), morał z tego jaki jest każdy się domyśli ;)
Dobre :)
Moja kolej:
Pewien rosyjski ziemianin upił się i powiedział, ze ma cara w dupie. Następnie kilku "esbeków" ochrany wpadło do niego w kominiarkach z rana. Za obrazę dobrego imienia cara groziła konfiskata majątku i wysłanie na Syberię. Carski sędzia nie chciał jednak zniszczyć nieszczęsnego żartownisia. Długo myślał, aż wymyślił i skazał go.... na trzysta rubli kary za rozpowszechnianie fałszywych pogłosek o miejscu pobytu jego cesarskiej wysokości. LOL
A ciekawe co by było gdybym ja publicznie skłamał (skłamał? xD) i powiedziałbym, że Tusk to urodzony debil xD Zapewne dostałbym 300 zł. mandatu za udzielenie "informacji o stanie umysłu konstytucyjnego organu Rzeczypospolitej Polskiej" :)
hahahaha :))) dobre to z cesarstwem XD , a odnośnie naszych władz niestety u nas nie można nic złego pisać o władzach bo zaraz przyjdą faceci w czerni... u mnie w mieście niedawno 2 starszych facetów publicznie się kłóciło na ulicy jeden drugiego wyzwał przekleństwami drugi zadzwonił na gliny i tamten zapłacił 600 czy 700 pln kary za obrażanie
A TERAZ MOJA KOLEJ
ZABIJĘ WAS TYLKO LINKIEM xD
http://www.youtube.com/watch?v=8sf85ZNh5vE - obowiązkowo 1080p
TYLKO NIE ZRZYGAJCIE SIĘ OD 0:00 DO 0:53 - to tylko 53 s - dacie radę przebrnąć, bo moment 0:53->0:54 JEST EPICKI xD
Oglądałem oczywiście w 1080p
To od 0-53 s. było chyba lekko skompresowane, bo aż nie wierzę, żeby było aż tak słabo z grafiką na PS3 (otworzyłem we dwóch przeglądarkach i porównywałem pauzując w miejscach gdy się zatrzymywał).
Zresztą - ty serca nie masz xD
Pozwól kuligowi żyć w jego "pięknym" świecie Play Station ;) Niech się cieszy :)
nic nie jest skompresowane. poprostu prawda w oczy kole
Nie no - ten Crysis 2 na PS3 jest chyba w 1024x768...
Zresztą ja nie mam żadnej konsoli i się nie mam o co martwić :)
C2 na pc wygląda trochę lepiej ale bez przesady nie ma o co się wieszać hehe ;) ja bym się martwił tym, że nie ma RDR na pc od R*
nie liczac rozdzielczosci nie widze roznicy.
jeszcze musisz nie liczyć detali, złożoności obiektów i oświetlenia. Poza tym to masz rację.
NIEZŁA PROWOKACJA xD
No jeśli ma TV co najmniej 3 metry od niego to co się dziwisz? ;)
to chyba by musiał być 14 calowy i przykryty prześcieradłem, żebym z 3 metrów nie zauważył takiej różnicy xD
ty lepiej zdejmij klapki z oczu crysis 2 na konsolach wyglada niemal identycznie jak na pc, roznice sa takie same jak w kazdej innej grze czyli przygladaj sie scianie przez 5 minut z 10cm a moze cos zobaczysz.
http://www.youtube.com/watch?v=8sf85ZNh5vE hahahaha 0:53 / 0:54 prawie hahahahahaha :D
nic nie rozumiem co w tej pięćdziesiątej trzeciej i czwartej sekundzie jest takiego??
Po prostu przejście z filmu zrobionego na PS3 do PC :)
Wulfen bądź poważny - na prawdę Crysis 2 na PS3 wygląda jakby był z 3 lata do tyłu (uwzględniając ten na PC).
heheh ni i oczywiscie doda ze na konsoli to to bedzie latac z 640x480 i ze wogole bedzie na 'RZYGA" a i doda jeszcze ze na swoim super sprzecie to rozwali tu wszsytkich innych iloscia fps juz wsamym filmiku poczatkowym :D:D:D
http://www.youtube.com/watch?v=8sf85ZNh5vE - 1080p żebyś nie zapomniał xD
NIC NIE DODAM NOOBIE - JUST WATCH AND CRY 0:53 -> 0:54 najlepszy wrzut ostatnich tygodni xD
w ogóle 28 letni kretynowiec to jest nalepsze co może być do rozmowy. xD xD xD
O YoShI, zmieniłeś procesor?
Powiedział, że za rok zmienia na Ivy Bridge I JA JUŻ TEN PROCESOR ZAMÓWIŁEM :)
No co, może ma dojścia ;)
Mam dojście do sampli jakbym chciał xD
A platforma to taa xD
Serio?
No proszę. To hm, jak będę zmieniał procesor napiszę do Ciebie, może będziesz w nastroju ;)
Jak tam procesor się sprawuje?
Ten zegar 3,3 GHz to jakiś trochę dziwny... ten procesor robi 4,2 GHz na dobrym, powietrznych chłodzeniu (Mugen 2 rev. B). Z wodą osiągnie pewnie z 5 GHz :)
A woda to taaa. Niestety plan pojechania trochę na Thermalu spalił, bo krzyżak wadzi o socket i jadę na boxie z wentylami od Thermala xD xD xD
Sprzęt to wiadomo - śmiga sobie :P - dirt mam nagle 60 avg 50 min xD, na razie nie kręciłem nic, tzn 4,0 GHz mam@1,2 V i czekam na blok :P (wiem tyle, że 4,1@1,2 chodzi rock stable@70 stopni w Linx i dalej nie jechałem). Mam nadzieję, że moja stara miedziana nagrzewnica da sobie z tym wszystkim radę, bo jak nie to znowu koszty będą :/.
hehe widze ze liczyc to nawet potrafisz :D ja bym to napisal tak - 28letni z krtynowcem rozmawia :D
lol obejrzałeś ten filmik i ciągle szczekasz? Za grosz honoru...
No i co ze filmik :D u mnie na X-boxie jakos jest zupelnie inaczej :D widze ze kulturalna rozmowa to u Ciebie w domu nigdy chyba nie goscila...
TY MASZ X-BOXA? NIE MASZ PS3? AHAHAHAHHAHA
A czy ja kiedys stwierdzilem ze mam ps3 ?? pokaz gdzie ? i co wtym smiesznego ?
nie no konsola z 2005 to nic śmiesznego faktycznie. A na PSX już nie grasz?
Mam i gralem ostatnio w Vagrand Story i Parasite Eve bo moj drogi dla mnie liczy sie gra a nie oprawa ;) jak ktos niedawno powiedzial jesli jara cie oprawa a sama gra idzie na dalszy plan to poogladaj Avatara w kinie :) Dla twojej swiadomosci posiadam takze konsole i komputery z czsow poczatku lat 90 i 80 a to tylko dlatego ze jak moje Dzieci dorosna mialy namacalny dowod na to jak bawil sie ich ojciec jak byl w ich wieku ale co tam Ty i tak swoim bedziesz szpanowal najwyzej najnowszym Radkiem lub GejForsem hehehe ;)
Twoje dzieci nawet nie spojrzą na ten "sprzęt" sprzed 20-30 lat, a nawet jeśli to nie uwierzą xD
i moze wlasnie o to chodzi ? by zobaczyly ale nie uwierzyly ? ty majac historie w szkole tez pewnie pewne fakrty ciezko przysfajales :) na tym polega edukacja :) a nawet jak bedzie tak jak mowisz to w przyszlosci bedzie to dla mnie piekna sprawa ;)
Niech lepiej sobie głowę podkręci zamiast procesora dobrze na tym wyjdzie :)
Kolejny dowód na to jaki jesteś upośledzony Yoshi chodzisz i piszesz swoje farmazony deb*lne.
Ten sam silnik jeszcze zrozumiem bo za mało mieli czasu na wprowadzenie jakiegoś nowego, ale na Boga dźwięk! Żyjemy w roku 2011, a dźwięk jest taki sam jak w Call of Duty 2 - mimo, iż inne czasy to wiele się powtarza i loopuje. Koszmar!
Fakt, akcje i scenariusz potrafią panowie z IW zrobić na cholernie wysokim poziomie. Ciągle akcja, wybuchy itp. jednak każda kolejna cześć Modern Warfare to zwykły dodatek do CoD 4 ot co.
Dźwięk lepszy od cod2? Ty chyba nie grałeś w tą gre z porządną kartą dźwiękową z włączonymi eax'ami i czymkolwiek tam jeszcze. Nie będziesz mieć lepszego dźwięku w nowych grach ale za to podziękuj microsoftowi za uniemożliwienie sprzętowego przetwarzania w viscie i w7.
W ogóle nie rozumiem o czym Ty do mnie piszesz. Wyraźnie napisałem, że dźwięk w Call of Duty 2 a w Call of Duty 4,5,6 i całej reszcie to praktycznie jeden i ten sam loop z bardzo drobnymi poprawkami. Jak słyszę te kroki, strzały jak z zabaweczki z bazaru to mnie nosi. Battlefield Bad Company zawiesił poprzeczkę tak wysoko, że pobić mogą ją tylko oni sami. Szkoda, że inni nawet się nie starają tylko jadą na tych paczkach, które nagrali ładnych parę lat wcześniej...
A gra pewnie będzie kosztować powyżej 250 zł na konsolach i 150 na PC. Tragedia.
Z battlefield 3 MW3 nie ma najmniejszych szans pod względem jakościowym i grywalności. Może wygrać jedynie marketingowo. BF3 już zamówiony, teraz tylko zbieram kaske na nową kartę aby cieszyć się max detalami :) Poza tym śmiem twierdzić, że DICE jest jednym z niewielu ekip, którym rzeczywiście zależy na graczach.
Ja chyba nigdy nie zrozumiem jak można grać w FPSy padem.
Oczywiście dobry Joystic jest lepszy :)
można co potwierdzają olbrzymie wyniki sprzedaży fps na konsolach (bijące wielokrotnie światową sprzedaż fps na pc), przyzwyczaiłem się dawno temu do grania w fps na padzie choć akurat w fps bardziej wolę mychę, ale jak ktoś nie ma pc do grania to wbrew początkowym obawom można się nauczyć grać i na padzie konsoli
granie w skrypty jest fajne ;]
kupilem w tamtym roku trzy gry - bfbc2, cod:mw i cod:mw2. żałuje zakupu bfa i coda:mw2, jedynie cod4 miał sensowny multiplayer, który przyciągnął mnie na dłużej chociaż gra nowa już nie jest.
Na pewno nie kupię bf3 albo cod:mw3. Kampania na 8h grania to dla mnie za mało, żeby płacić taką kasę za grę.
Ehh, szkoda, że w bf bc2 dodali singla. Odstraszyło by to ludzi, którzy nie wiedzą o co w bf chodzi.
Są zachwyceni, mi się nawet spodobało. Nie pojmuje ludzi, którzy "podniecają" się grafą, efektami specjalnymi, wysokimi teksturami a jak odpalą sobie w listopadzie BF3 to tylko płacz bo gra mi się zacina i nie działa na full ustawieniach. Najważniejsza jest grywalność a dopiero później grafika. Żeby nie było tryb mp cod4 przypadł mi do gustu, szczególnie tryb promod , a mam BF BC2 którym według mnie jest za dużo chaosu, strasznie dużo kampienia oraz przede wszystkim brak trybu podobnego z coda, tzn coś w rodzaju promod bez czołgów, samolotów tylko sama piechota.
Od cod4 seria zaczyna troszkę przynudzać, mimo tego mogli by wsadzić nowy silnik gry z tyko żeby miał rozsądne wymagania na dzień dzisiejszy (bym mógł sobie pograć ewentualnie ;D). Odnośnie do filmiku, ruscy USS Nimitz rozwalili,... szacun.
Battlefield to wojna. Jeżeli to co się tam dzieje odbierasz jako chaos to znaczy, że nie potrafisz w niego grać. To nie jest gra gdzie samemu możesz zdziałać wszystko jak w codzie. W BC2 dużo kampienia ? Chyba grasz w zupełnie inną grę. Jeżeli twój styl polega na czymś w rodzaju rambo to rzeczywiście bf nie jest dla ciebie. Tam się liczy taktyka, współpraca, a dopiero potem umiejętności pojedynczego gracza.
Ty to chyba w ogóle nie wiesz co piszesz nie? Promod to nie jest 'tryb' tylko 'modyfikacja' (mod) stworzona aby można było dostosować każdy szczegół rozgrywki do wymogów ligowych (a mniej oficjalnie aby CS'owcy sie czuli jak w domu) i można z jego wykorzystaniem grać w wszystkie domyślne 'tryby' gry.
Co do kampienia w Bc2 to powiem krótko: kampiąca drużyna (snajperska?) = przegrana z kretesem. No niestety nawiązując do tego na sieci jest masa ludzi którzy lubią przegrywać.
Tak jeszcze dodając w bc2 można wyłączyć pojazdy.
Wiem co pisze bo w to od dłuższego czasu gram i jak taki laik wbije na serva to porobi za bota i tyle. A do BF gdzie tu mowa jak wbijasz na jakikolwiek serv 16vs16 to ja pytam się gdzie tu taktyka ??? Rozumiem mecze, spary ale na pubie to totalna porażka ( i do tego się odnosiłem w/w wpisem)
Ściągnę z torrentów, przejdę singla w 6h, odinstaluję i usunę instalkę z dysku. Tak będzie wyglądać moja zabawa w Coda.
ten film to od dawna w necie jest, każdy szanujący się gracz widział pokaz z E3 w streamingu live, więc news nic nie wnosi
"Tym razem naszym zadaniem będzie przejęcie wrogiego okrętu podwodnego w niepowtarzalnym stylu Navy Seals"
Raczej w stylu Delta Force bo to ich poczynaniami pokieruje gracz w MW3... :P
O DEVGRU oni rozmawiają:
- Eyes open, SEAL Team should be up ahead.
- I see him.
Co by jednak nie mówić to grywalność i frajda ze strzelania w Call of Duty była, jest i będzie zawsze. Tego na szczęście nie popsują.
Nie jestem jakims funboyem BF ale milo ze ktos przytrze CoDowi nosa za ten leciwy IW 4.0 bo juz przeginali.
Jak dzieci, chyba że nimi jesteście. Obie gry będą dobre, każdy kupi co uważa a wy jesteście tacy żałośni że szkoda pisać. Komentarze na poziomie przedszkolaka, jedna wielka kłutnia która gra lepsza, opanujcie sie, co bedzie to zobaczymy i tak będziecie w to napierdalać i nie wiem o co wam chodzi. Lato jest idzć ie do parku a nie sie kłuciecie. Irytują mnie takie komentarze. Musialem sie zalogować i jeszcze to napisać ...
... grajcie w to co chcecie, jeśli wam odpowiada, podoba i dobrze sie przy tym bawicie a nie w to co grają wszyscy. Na gry trzeba patrzeć z dystansem, wiedzieć która jest dobra a która nie (teoria gier), lepiej idzćie podrywać laski a nie cały czas przed kąpem.
Pozwól ludziom wyrazić swoje opinie, jakby nie patrzeć jest to właśnie na to odpowiednie miejsce.
Zgrywasz "mondrale", a nic nie wnosisz swoimi wypowiedziami, jedynie obrażasz i denerwujesz, przynajmniej mnie.
denerwuje ? :D obrażam, niby czym ? jest wolność słowa też pisanego, wyrażam swoje zdanie, takie opinie to ja mam w 4 lierach, odpowiednie miesjace ? kazdy widzi i czyta wie o co chodzi jak rozumie i zachowuje dla siebie a nie pisze jakieś dziadostwa, takie miejsce jest właśnie dla komputerowych świrów. "Zgrywam" normalnego człowieka który wnosi normalność i sens w wypowiedzi.
"Jak dzieci, chyba że nimi jesteście"
"a wy jesteście tacy żałośni że szkoda pisać."
"Komentarze na poziomie przedszkolaka"
"lepiej idzćie podrywać laski a nie cały czas przed kąpem."
LOL
Jak chcesz normalność to idź na dwór i podrywaj laski, zostaw ten świat jak to piszesz dla komputerowych świrów.
beznadzieja checkpointy i jak fifa co roku nowa część nie zwiastuje nic dobrego 6 godzin kampanii stary silnik niczym nie różniący się praktycznie multiplayer od Cod 4 MW jedynm słowem BF3 wciągnie na śniadanie to kotlecisko :P
nie oszukujmy się kto grał w poprzednie części zapłaci za nowe mapki do multi i 6h kampanii ponad 100zł ja postoje ta sama grafa ta sama fizyka niezniszczalny świat brak pojazdów tragedia. To jest po prostu kolorowa szybka gra dla dzieci gdzie możesz być rambo ustawić 100 mln kolorowych perków itp itd. prawdziwi wyjadacze będą grać bf 3 zobaczycie mam wszystkie cześci calla ale tej nie kupie po prostu po cholere mi 4 gra taka sama tylko z inną nazwą?? żal, na bf trzeba czekac i tyle, a sprzedac się sprzeda bo konsole to lykna nieskomplikowana rozgrywke i dzieciaki podniecone po prostu żerują na marce jaką jest CoD, a tak na prawde to na cod 4 mw się skonczylo.
http://www.youtube.com/watch?v=JLCFQyqEoHA&feature=player_embedded
Gameplay z BF3 na PS3. Jest całkiem spoko, jednak ogólnie wypada to gorzej niż na PC.
No i wszystko w temacie gdzie jest wielki Yoshi szykuj sprzęt do wymiany bo na PS3 to będzie śmigać jak ta lala.
Yoshi masz coś jeszcze do powiedzenia 5 letnia konsola daję radę a ten bałwan będzie pisał że to złom i nie pociągnie takiego BF3.
Hej PC-towcy oglądać śmiało i szykujcie więcej węgla do pieca bo wam nie ruszy albo będziecie mieć problemy :)
http://www.youtube.com/watch?v=JLCFQyqEoHA&feature=player_embedded
6 letni Cell do tej pory rządzi teraz macie przykład że ta konsola spokojnie pociągnie nowe tytuły.
A wszystko dzięki procesorowi Cell jeszcze jakieś komentarze że to nie wypał.
Yoshi teraz możesz mi wypolerować buciki :))
GDZIE JEST MULTI NA 64 graczy się pytam do cholery na tym super-mocarnych konsolach!?!?!?
W grze MAG na PS3 256 graczy zatkało kakao.
DICE wykorzysta parę nowinek graficznych na PS3, które były w KZ3 (np deffered lighting)
+ oczywiście więcej formatów dźwięku na PS3.
http:www.slideshare.net/DICEStudio/spubased-deferred-shading-in-battlefield-3-for-playstation-3
Co do PC-ta dziękuje żeby sprzęt do tej gry zżerał mi od 500-700W ilu z was w ogóle ruszy grę na full HD MAX detalach.
Szykuje się wymiana pieców i gdzie ta przewaga miażdżąca nad 5 letnią konsolą.
Po filmikach z PC&PS3 nie widać w ogóle aby to miała być nowa generacja na pieca "MIAŻDŻĄCA" jak to PC-towcy się podniecali przez tygodnie.
Daleko szukać nie trzeba bo U3 tylko to potwierdzi jakie świetne piękne gry można zrobić na tej konsoli.
Teraz można się zastanowić co zaoferuje nowa generacja konsol :)
hahaha
wlasnie obejzalem ten filmik z batltlefielda na ps3
to wyglada bardzo podobnie do wersji pc z 1000watowym zasilaczem:)
zaloze sie ze teraz blacharze pewnie zaczna narzekac na bf3 i stwierdza ze jednak crysis1 wyglada najlepiej:D
A w WOW'ie sa tysiace graczy jednoczesnie na serwerze... i co ?
Ani MAG (jak kazda gra konsolowa majaca uproszczone hitboxy + brak fizyki otoczenia + nigdy nie majaca tych 256 graczy jednoczesnie na ekranie), ani WOW to nie battlefield.
Juz w BF 1942 bylo 64 graczy, rozne gry wymagaja roznej mocy obliczeniowej sprzetu by zapewnic plynnosc przy danej ilosci graczy.
Konsole w przypadku BF'a 3 tyle jej nie maja.
Zreszta jak mozna miec podniete przyrownujac 1280x720 do rozdzialek na komputerze.
Debilu! W MAG NIE MA MOŻLIWOŚCI ABY WSZYSCY GRACZE MOGLI SIĘ ZNALEŚĆ W TYM SAMYM REJONIE MAPY (OT tak dla zgrywy). Te 256 to jest ściema!
Przecież tekstury wyglądają zdecydowanie gorzej niż na pc, oświetlenie też gorsze, i rozdzielczość też i antialiasing na budynkach. Więc daruj sobie bo ps3 nie daje rady, wygląda to 2 razy mniej ostro niż wersja pc:)))
Jasne wszystko gorzej tylko tego nie widać aby różnica była miażdżąca co pisaliście jeszcze parę dni temu.
Ale co Polski gracz mógł napisać to było do przewidzenia.
Wez poprawkę na to że konsola ma już 5 lat.
Jakie to podniecenie było pc-towców jak zobaczyli pierwszy gameplay na pieca że konsole tego nie pociągną.
A ty mi będziesz pisał o głupich różnicach że gdzieś teksturka nie ostra że rozdzielczość nie taka.
Pokażesz mi Polski graczu na 2 letnim piecu czy gra ci pójdzie tak ładnie jak piszesz a ty wytykasz 5 letnią konsole na której to poleci.
Poczekaj też na U3 zobaczysz piękno tej gry :)
Wygląda to 2 razy gorzej niż wersja pc a ty mowisz że ps3 daje rady, nie daje, a jak to w multiplatformach wersja ps3 bedzie najbrzydsza z wszystkich trzech:)))
Tak jak napisałeś w multiplatformach jak zwykle może wyglądać gorzej i czyja to wina na pewno nie sprzętu jak to ma się do exów na PS3.
Ale co będziemy się rozwodzić i tak wygląda to bardzo dobrze i najważniejsze że 5 letni sprzęt pociągnie grę wsadzę płytę i nie będę musiał się martwić o nic ale większość PC-towców będzie musiała i tak z jechać z rozdzielczości i z detali aby komfortowo pograć.
Nawet nie będę znów wspominał ile to trzeba będzie watów stracić na tą grę my za to postawimy sobie 100Watową PS3 pod telewizorkiem i będziemy bezstresowo grać za darmo w multi.
Do eksów ps3 ma sie całkiem dobrze bo poprostu są brzydze niż crysis 2 i battlefield 3:)))
No na pewno tym bardziej do U2 i U3 wygląda to gorzej od xboxowych gier znów jakieś żarty ci się trzymają Polski graczu.
Okulista potrzebny na GWAŁT...
ta kiedys mowil ze enslaved jest ladniejszy od uncharted 2:D
Battlefied 3 na pc miażdzy te uncharted 2 i 3 razem wziete, na konsoli i tak wygląda lepiej niż u3:)))
Tak tak miażdży cały czas miażdży jak ty kochasz to słowo.
Nie wiedzę tutaj nic miażdżącego tak jak przez te 6 lat nic nie powstało na pieca miażdżącego przełomowego.
Są najwyżej kosmetyczne poprawki albo rozdziałka wyższa i tyle widać z waszego przełomowego miażdżącego PC-ta a ile to trzeba było wymieniać przez te 6 lat hoho ile to powstało modeli kart grafiki albo procesorów taki to wasz szybki postęp którego nie widać.
Widać jak bardzo zaawansowanymi maszynami są konsole w czasie premiery gdzie taki blaszany sprzęt z jego podzespołami i architekturą mają się blado do nowych rozwiązań a to dlatego że piec nie był stworzony do gier to nie ma co się dziwić.
Kolejna architektura konsol zmiażdży wasze metalowe pudełka na kolejne lata do tego zapotrzebowanie na prąd pieców zwiększa się z prędkością światła.
Teraz napiszcie w jakim to kierunku wszystko idzie bo chyba nie w takim co trzeba żeby mieć coś takiego do gier.
hahahahaha - to jest dobre - konsolowcy nie widzą różnicy między konsolami a PC, ale widzą między konsolą a konsolą xD xD xD - to jest naprawdę NIEPOJĘTE ZJAWISKO SOCJOLOGICZNE xD DLA KULIGA RÓŻNICA 5 LAT MIĘDZY CRYSIS 2 PC I PS3 NIE ROBI RÓŻNICY, ALE NA XBOXIE JEST FATALNA GRAFIKA DLA NIEGO, A NA PS3 NAJLEPSZA NA ŚWIECIE - TO PO PROSTU ZWYKŁY PSYCHOL... LUDZIE BANA MU, BO JEST JUŻ NAPRAWDĘ ZA BARDZO NIENORMALNE...
Popaprańcu jeden czy ty w ogóle czytasz co piszę czy tylko swoje zwichrowane teksty będziesz pisał obłąkany ludku.
"XBOXIE JEST FATALNA GRAFIKA DLA NIEGO"
gdzie Kulig czy ja napisalismy o tym ze grafika w crysisie 2 na xboxie jest fatalna. pokaz gdzie a jak nie to przestan juz szczekac.
kulig75
2011-06-17 14:15
No na pewno tym bardziej do U2 i U3 wygląda to gorzej od xboxowych gier znów jakieś żarty ci się trzymają Polski graczu.
Okulista potrzebny na GWAŁT...
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
1024x720
1024x720
1024x720
1024x720
1024x720
1024x720
1024x720
1024x720
bo rozdzielczość obrazu modeli i tekstur nie ma znaczenia xD xD xD
Jedyne co można powiedzieć że wygląda to lepiej niż gameplay uncharted 2 i uncharted 3, ale to było do przewidzenia:)))
Czyli co zaprzeczasz sam sobie że na tej konsoli nie da się zrobić lepszej graficznie gry od U2 jak to piszą nie którzy.
Ale wątpię żeby wyglądało ładniej od U3 obie gry będą prezentować się pięknie i fajnie już można śmiało napisać że będą to 2 kilery graficzne tego roku.
Ciężko porównać inne środowiska gier itp.
Mam dwa filmiki w HD na PS3 z BF3 i U3 i prezentuję się graficznie dobrze na obydwu.
Jeszcze trzeba wziąć pod uwagę że BF3 jest multiplatformą bo jakby to był ex na PS3 było by lepiej.
A tak piorytetem tej gry jest PC to co się dziwić że będzie nieco gorzej na PS3 ale żeby pisać o nowej generacji gry na pieca można wsadzić między bajki.
Po prostu dostaliście w końcu ładny tytuł na pieca i piejecie z zachwytu.
Mówiłem że sie da i jest to Crysis 2, który i tak wygląda lepiej na xboxie, przypomnij sobie:)))
na ps3 lepsze tekstury i cienie, na xboxie wyzsza rozdzielczosc, srednio 2 fps wiecej(za to ma rwanie obrazu) i... to tyle.
Wyższa rozdzielczość, antialasing i do pieciu 5 fps wiecej w wersji na xboxa, także lepsze tekstury na 360:)))
mowisz o tym blurze zamiast aa? ten post aa jest chyba jesze gorszy od qaa.
prawdziwego aa(np msaa) nie ma ani na konsolach ani na pc.
z fpsem i teksturami to tylko twoje marzenia:)
Widziałem takie spadki na wideo w yt, a tekstury są lepsze na xboksie:)))
Nie no takie rzeczy na youtube porównywać to nieporozumienie bez jajek.
Polski graczu wyjdzie gra wtedy będą lepsze porównania naoczne na żywo.
Przy takich różnicach kto będzie się spuszczał żeby nie zagrać w BF3.
Nie wiem nad czym się tak podniecacie blaszani żeby to jeszcze była miażdżąca różnica albo nowa generacja gry to jeszcze bym zrozumiał.
Patrząc na całokształt gry i gameplay jest bardzo dobrze i nie będę specjalnie składał albo więcej węgla wsadzał w pieca dla jednej świetnej gry gdzie i tak jakiś wielkich przełomowych różnic nie widać względem konsol.
A tak się cieszyli PC-towcy jak to ładnie pisali nadszedł przełom w grach na pieca żadna konsola nie ma startu :))
Artykul o MW3, a komentarze o U3, BF3 i Crysis... To ja dodam, ze pogoda nie jest rewelacyjna. Cieplo, ale pochmurnie.
Właśnie kiedy NEWS że jest pierwszy gameplay BF3 na PS3.
Już widzę te komentarze jak brzydko gra się prezentuję na pleja a na piecu to przełom :))
Jestem ciekawy czy PC-towcy będą pisać o jakimś teraz przełomie pewnie zmienią zdanie i będą pisać że gra jest jak wszystkie inne tylko dlatego że konsola pociągnie tytuł który dużo się nie różni graficznie :)
@kulig75
Ty tak się nie napinaj bo zaraz kupe w pieluche zrobisz i to dobiero będzie problem ;) Filmik na youtubie nigdy nieodda wszystkich detali (kompresja 1080p w 3.5Mbps?!). Dodatkowo koleś ,który zrobił upload nie usunął przeplotu (linie horyzontalne podczas ruchu). Na konsolach będziecie mieli bardziej widoczny pop-up obiektów, 1280x720 bez AA i AF. Jeszcze stawiam na cieńcia w teksturach i na bardziej kańciate cienie. Będzie się wam wydawać że konsolowa wersja wygląda ładnie do puki jak nie zobaczycie BF3 zapodanego na obecnych kartach, które wydajnością już kilka-krotnie wyprzedziły konsole. Taki starusienki Radeon 4850 (110W) za 400zł ma 1 TFLOPa.
6 letni Cell z sprosta wszystkim wymaganiom.
Lepiej przejrzyj jak DICE wykorzystał Cell'a razem z RSX'em.
I mamy tego dowód w postaci pierwszego gameplay'a BF3 na PS3.
http://www.slideshare.net/DICEStudio/spubased-deferred-shading-in-battlefield-3-for-playstation-3
6 letnia architektura daję radę a ty z wypiekami na twarzy wyjeżdżasz mi z dzisiejszymi piecami gdzie i tak nie widać do tej pory przełomu.
Ale sami wypisywaliście teksty typu "BF3" i konsole nie mają startu bo nie pociągnie tak zaawansowanej graficznie gry.
Sprosta... o wiele nizszej rozdzielczosci, dwukrotnie mniejszej ilosci graczy oraz zapewne w mniejszej ilosci klatek na sekunde niz 60.
Podepnij swoje cudowne PS3 do monitora full hd, zobaczysz jak mizernie sie prezentuje przy grach odpalonych w 1080p.
Kiedys PS3 to bylo cos, teraz juz nie jest.
Nie wiem czy te 1500 zlotych to byl dla was taki wydatek, ze nadal go przezywacie i musicie hype'owac swoja konsole.
Właśnie siedze sobie na http://publications.dice.se/ i ewidentnie widać że DX11 ma zajebisty potencjał i działa również na DX10 GPU. Polecam slajdy z "DirectX 11 Rendering in Battlefield 3". Na konsolach chłopaki muszą kombinować jak koń po górkę aby jakoś to działało i wyglądało. Na PC deweloping jest o wiele prostszy! "Lighting you up in Battlefield 3" i slajd numer 80 sekcja Consoles i wszystko jasne ;)
No i dobra wszystko jasne tylko ty w ten sposób komentujesz jakby PS3 wyszła rok temu i takie dosadne jakieś porównania mi chodzi o różnicę bardziej widoczne tak jakby porównać PS2 do PS3.
Jeszcze bym zrozumiał jakby to wyglądało strasznie zle na PS3 albo w ogóle by nie wyszedł BF3 bo za słaby sprzęt.
Teraz chyba możesz zrozumieć jak 6 letnia architektura może z sprostać dzisiejszym wymaganiom bo jak na razie nie widzę jakiegoś przełomu na pieca po tylu latach to chyba o czymś świadczy.
"jakoś to działało i wyglądało" o masz bo wygląda jakoś nawet przez gardło nie może ci przejść że wygląda bardzo dobrze jak na tak stary sprzęt.
Jestem ciekawy jaki to procesor będziecie musieli wsadzić żeby BF3 na pieca hulał ładnie.
Cell to podstawa PS3 bez niego była by lipa już dawno jakby wsadzili jakiegoś intelka albo amd nie wytrzymały by próby czasu i po 2 latach było by pozamiatane.
Dlatego się tłumaczy cały czas PC nie był stworzony do gier dlatego jego podzespoły tak słabo radzą sobie z grami na przestrzeni wielu lat.
To nie jest wyspecjalizowana maszyna do gier tyle w temacie.
Jaka jest maksymalna teoretyczna wydajność Cell'a w GFLOPA'ach? 218 GFLOP'ów? Dodajmy do tego RSX z ok.~200 GFLOP's i mamy około 400 GFLOPów. A teraz głupa karta za 400 zł na PC ma 1000 GFLOP'ów. A tak w ogóle to chyba masz nikłe pojęcie o pecetowej architekturze. Cytat
"Jestem ciekawy jaki to procesor będziecie musieli wsadzić żeby BF3 na pieca hulał ładnie."
Wystarczy jakikolwiek 3-rdzeniowy AMD lub 2-rdzeniowy Intela z HT. Zaskoczony? To proste! Na PC cały proces renderingu robi GPU. Procesor ma tylko zajwować się mechaniką gry / fizyką / AI itd. Dlatego architektura Cell jest bez sensowna na PC. Pojedyncze GPU jest o wiele wydajniesze niż jakiś koszmarny duet Cell z SPU+GPU!
"Wystarczy jakikolwiek 3-rdzeniowy AMD lub 2-rdzeniowy Intela z HT. Zaskoczony"
jasne jestes prorokiem!
z tego co pamietam to dice mowilo cos o 4 rdzeniach.
Oby, bo w moim PCcie procesor może być powoli wąskim gardłem...
Raczej już dawno - czemu nie chcesz kupić używanego Q6600?
http://allegro.pl/intel-core-2-quad-q6600-slacr-malay-i1673293841.html
Jeśli podlicytujesz (poprzeglądasz inne oferty) kupisz za ok. 300 zł. i odczujesz niezłego kopa :)
Nie, Lightningu. Procesor nie ogranicza mi karty. Są oczywiście tytuły które mają bardzo duże wymagania co do procesora ale w zdecydowanej większości procesor mi grafiki nie ogranicza.
Natomiast z tego co widzę to większość zapowiedzianych tytułów już na moim C2D chodzić dobrze nie będzie bo zamiast zalecanych spełniać będzie minimalne wymagania. (BF3 ARMA III etc)
Co do Q6600 to nie chcę się cofać. Q6600 jest gorącym klocem który tak naprawdę jest zlepieńcem dwóch C2D. Nie chcę zamieniać 45nmna 65nm.
Kupiłbym jakiegoś guada za 300zł (Q8200) ale w zastosowaniach 2-rdzeniowych bardzo dużo bym tracił. Szczególnie że toto ma 4mb cacheu czyli mniej niż moje 2-rdzenie. Korzystam z procesora do pracy i musi on być w miarę porządny.
Natomiast Q9450, Q9550 (12MB cache) kosztują tyle ile znacznie szybsze i5. Koło się zamyka.
Sam już nie wiem czy czekać i zmienić całą platformę czy kupić coś pośredniego czyli np Q9400 (6MB cache)...
Każda gra w której masz (uruchomiony) DX11 mocno obciąża 4 rdzenie (wiem, bo testowałem).
Ogólnie ciężko polecić Ci z używanych procesorów.
Ja bym zmienił całą platformę (na używaną) i popatrzył na zestawy z LGA 1156.
Chyba zaczekam ze zmianą do premiery BF3. Jak będą problemy z high ustawieniami to będzie trzeba pomyśleć o nowej platformie.
@kulig75
Pisanie, że na PS3 będzie ta sama grafika jak na dobrym PC, to już choroba.
Po drugie poczekajmy na porównanie (chociaż nie wiem po co) takie jak podał Yoshi z Crysis 2.
Jak chcesz porównać dwa różne filmiki, z odmienną rozgrywką..?
Ciesz się, że pograsz sobie w BF3 i przyznaj chociaż raz, że PC ma lepszą grafikę tak jak Twoje podwórko PS3site.
http://www.ps3site.pl/battlefield-3-ps3-vs-pc-fight/76477
Ale dyskusja jest o czymś innym czy gdzieś napisałem że na PS3 wygląda to najlepiej cały czas piszę że 6 letnia konsola pociągnie BF3 a wy żeście myśleli że nie wyjdzie na konsolę albo będzie wyglądało strasznie bez połowy efektów a różnice są na tyle małe aby mówić o jakimś przełomie graficznym na piecu.
Jakbyś był obiektywny to byś napisał że wygląda to bardzo dobrze jak na taki sprzęt czym ty chcesz się podniecać że co będziesz miał większą rozdziałkę albo że tekstury nieco lepsze i to jest ten przełom tyle czasu musieliśmy czekać.Bez jajek ile to prądu jeszcze zeżre na takim piecu jak będziesz chciał pograć na full detalch komfortowo jak pisałem pewnie większość z was zjedzie rozdziałką detalami i będzie jak na 6 letniej konsoli na bank a reszta nie ruszy tytułu bo będzie miała 5 fps'ów tyle z pieca 2 letniego powiedzmy zostanie.
Każdy piszę dorzuci grafikę ale o procesorze zapomina i będzie ZONK.
Pierdolisz głupoty! Ja od chyba 3 lat mam Q6600@3ghz ,4 GB ram Radona 4850 i w Crysisie 2 grałem w maks detalach w 1360x768. Framerate na poziomie konsol czyli 24-30fps. Tu masz zajebisty zestawik za 2300zł ,który łyknie BF3 na maxa bez problemu!
http://www.picamatic.com/show/2011/05/27/09/21/7587827_972x776.png
Trzeba się poprostu na tym znać a nie lecieć jak ciele po PC do MediMarktu czy innej bedronki!
grafika, grafika i grafika, a pokaż mi zestaw pc, który myka LA Noire i Red Dead Redemption a szczególnie RDR bo mi się podoba :D ano tak przecież na pc nie ma RDR, niech to diabli...
A pokaż mi gre na konsole ala ARMA III?
jak obejrzałem te porównanie wiadomo że na pc lepiej wygląda, ale kosmos różnica to to nie jest (głównie rozdzielczość i trochę detali ale nie za wiele) weź peceta z przełomu lat 2006/2007 z dualcore i gf7800gt (pochodna tej grafy siedzi w ps3) i spróbuj odpalić BF3 jak wyjdzie... myślę że kumasz ocb... a na ps3/x360 ta gra będzie śmigać przypuszczam w 30fps i na 100% lepiej się sprzeda niż na pc mimo, że będzie wyglądać gorzej, tu leży przewaga konsol, nawet na starszyy sprzęt robi się dobre gry a jak znudzi się BF3 i nie ma w co grać a na konsoli odpali se ludek chociażby LA Noire czy Resistance 3 i jedzie, tu jest siła konsol: na konsole jest wychodzi dobrych gier mimo że nie równają się dziś graficznie z potężnymi komputerami pc, a jak patrzę na screeny to wychodzi to co już mi w głowie świtało wcześniej: siłą BF3 jest bardzo realnie dobrana kolorystyka i oświetlenie
Nie widać dużej różnicy bo
1) kompresja video wszystko rozmywa
2) lokacja jest bardzo mała. Przy większej panoramie będzie jak w Crysis 2. Czyli znikające elementy krajobrazu ;)
HIGH (poziom konsol) -> http://www.picamatic.com/view/7617469_HIGH/
VERY HIGH -> http://www.picamatic.com/view/7617467_VERYHIGH/
EXTREME -> http://www.picamatic.com/view/7617465_EXTREME/
to ma być duża różnica w grze? żarty sobie stroisz? duża róznica to między np. Doom 3 a Crysis a nie to co pokazałeś
Wystarczy że będziesz na dachu a na ulicach będziesz miał pustke na konsolach ;)
to rozumiem, pamiętam GTA4 na ps3 a potem miałem też na pc, i pamiętam że w oddali na ps3 było niewyraźnie a na pc ostro i wyraźnie, nie neguję tego że pc jest szybszy dziś bo jest i tyle ale w GTA4 na ps3 jak i na ps3 grało mi się równie przyjemnie, no ale do jasnej ch..... póki firmy jak R* będą wydawać 1 świetną grę na pc i 3 świetne na konsole to póki to się nie zmieni to kij z mocy peceta i mojego radeona6850 skoro gier mało, to mnie denerwuje jak diabli, chyba popatrzę sobie na kota slayera dla uspokojenia XD http://www.youtube.com/watch?v=Mx1sN15C5rs&feature=youtu.be
hehe
HIGH poziom konsol? - chyba jak utniesz rozdziałkę wszystkiego 2 razy w każdym kierunku
co ma rozdzialka do poziomu detali nawet gdyby to bylo 320*240 to i tak to nic nie zmienia.
osoba która pisze, że rozdzielczość nie wpływa na ilość detali jest obłąkana xD Te przypadki już się naprawdę nadają na leczenie psychiatryczne xD
AHAHAHAHHA - JUŻ WIEM SKĄD TO PYTANIE - W OPCJACH GRAFICZNYCH ROZDZIELCZOŚĆ JEST OSOBNO, A NIŻEJ POZIOM DETALI SIĘ USTAWIA W INNEJ SEKCJI, STĄD NIE WIDZISZ ZALEŻNOŚCI MIĘDZY TYM, BO NAWET NIE WIESZ CO TO ROZDZIELCZOŚĆ - LOL JA NIE MOGĘ xD xD xD - SKOŃCZYŁEŚ CHOCIAŻ PODSTAWÓWKĘ? xD
tak jak zmniejszysz rozdzielczosc to od razu wlacza ci sie gorzsze cieniowanie, modele traca poligony, a na teksturach wylaczaja sie normal mapy.
uderz sie czyms ciezkim w glowe to moze ci przejdzie.
Oczywiście, że jest gorsze cieniowanie jak renderujesz w mniejszej rozdzielczości, bo jest mniej szczegółowe, tak jak modele i tekstury - czy ty masz IQ żółwia?
scena moze byc renderowana nawet w 320*240 ale geometria jest dalej ta sama tak samo shadery, tekstury, efekty czasteczkowe, cienie itp. oczywiscie obraz jest mniej ostry ale sama rozdzielczosc obrazu nie wplywa na pozostale skladowe grafiki.
myslisz sobie ze jak np w quakeu 3 ustawisz rozdzielczosc 5000*3000 to automatycznie otrzymasz grafike lepsza niz w takim np bf3 w rozdzilczosci 720p?
na jakim ty swiecie zyjesz.
tak tak - jest ta sama tak jak mówisz - widać właśnie na tym filmiku jaki jest poziom poligonów na PC a na PS3 - z 5 razy bardziej złożone obiekty + 3 razy większa rozdzielczość + rozdzielczość tekstur i odległość rysowania.
"co ma rozdzialka do poziomu detali nawet gdyby to bylo 320*240 to i tak to nic nie zmienia."
HAHAHAHAHAHAH
PRZECZYTAJ SIĘ SAM OŚLE - "DO POZIOMU DETALI". NIE DO GEOMETRII I FIZYKI. JAK RENDER w 1024x720 MA TEN SAM POZIOM DETALI CO W 1920x1080 TO FAKTYCZNIE MASZ RACJĘ HAHAHAHAHAHAH.
PS
Nie grałbym w ŻADNĄ grę w 720p choćby na jej zrobienie wydali 10.000.000.000 dolarów - chyba próbujesz być zabawny, że w takim LOW RESIE miałbym w cokolwiek grać - ROTFL. W ogóle to jest niezłe z tym 720p - hasło wszystkich KRETYNOWCÓW tego świata takich jak ty - pięknie to wykorzystali widzę na PS3 - 720p w domyśle to 1280x720 ale Crysis 2 jest w 1024x720 (0,73 MPix) - mniejszej niż 1024x768 w której grało się na PC w latach 1998-2002. Granie w tak niskich rozdzielczościach (2,81 mniej pixeli niż Full HD) jest strasznie frustrujące stąd was BIEDAKI KONSOLOWE tak boli, że na kompach jest taki luksus, tylko niestety was na niego nie stać, a oprócz tego co gorsza nawet byście nie umieli ich obsługiwać. Ty Wulfen masz kompa za 300 zł na którym możesz co najwyżej trollować na forach, dlatego chwytaj pad w dłoń, kciuk na A, odpal skrypt i do boju w 1024x720 xD xD xD
A największym kretynem tego świata jest Yoshi.
Ale z ciebie jest jeden wielki farmazon nie jedna gra w 1080p z pieca pozazdrość jakości i grafiki w takim Uncharted2 albo GOW3 gdzie gry chodzą w 1280x720p.
Teraz wiesz gdzie możesz sobie wsadzić te twoje rozdzielczości lepiej sieć cicho i licz swoje piksele bo jak nie będzie to 1080p albo i więcej gdzie sztucznie będziesz mógł sobie podbić przez kartę grafikę ty nie zagrasz w żaden tytuł.
Normalnie jeden wielki bufon :) zwichrowany łeb masz na tym punkcie idz się lecz :)
WOW TO U2 CHODZI W 1280x720 czyli w rozdziałce z 2001 a nie z 1997? Uważaj żebyś za ostrego obrazu nie miał czasem, bo szczegółowość ci łeb urwie xD xD xD
Ogólnie uważam, że 1024x720 by wystarczyło - po co jest 1280x720 jak mogłoby być 1024x720? Przecież 1024x720 to BARDZO DOBRA ROZDZIELCZOŚĆ. Więc skoro jest BARDZO DOBRA to po co U2 jest w AŻ 1280x720? Żeby wyglądała jak DOOM 3 w 2003/2004? Po co aż tak dobrze? Przecież 1024x720 i poziom gier PC z czasów UNREAL 1 wystarczy. Oczywiście takie rozdzielczości >2MPix jak 1920x1080 czy 2048x1152 nie robią wrażenia przy 1024x720, bo każdy wie, że im jest niższa i bardziej frustrująca tym lepiej. Osoby grające w 2560x1600 to dopiero nienormalni :/
jeszcze parę razy sobie napiszę tę rozdzielczość bo na pewno fajnie cię ona frustruje:
1024x720
1024x720
1024x720
1024x720
1024x720
1024x720
xD xD xD xD
PS
Pisz tak dalej schizofreniku - już niedługo banik jak marzenie i wreszcie jeden kretynowiec do piachu HAHAHAHAHAHAH
Pierwsze objawy drewnicy ale polewkę mam z ciebie czym więcej piszesz tym więcej wychodzi z ciebie desperacja.
Wez proszki na uspokojenie dopiero teraz widać jaki jesteś świr :)))
A teraz żegnam i nie zapomnij o proszkach bo ci żyłka pierdząca pęknie z tej desperacji :))
ale nie martw się - za 5 lat wyjdzie PS4 i będziesz miał w końcu te 1920x1080 hahahahahahhahaha
PS
Kiedyś mówiono że na PS3 gry chodzą w Full HD - teraz widzę, że nawet nie chodzą w HD a co dopiero w Full HD HAAHHAHAH
Dla przypomnienia HD to rozdzielczość pozioma 1280, a nie 1024 HAHAHA
Pierwszym sprzętem obsługującym 1024x768 czyli więcej od Crysis na PS3, było Voodoo2 SLI ze stycznia 1998 roku HAHAHAHAHHAHAHAHAHA.
"Pierwszym sprzętem obsługującym 1024x768 czyli więcej od Crysis na PS3, było Voodoo2 SLI ze stycznia 1998 roku"
Czyli co już w 1998 roku gry lepiej wyglądały i miały lepszą grafikę od PS2 i PS3.
Czyli robisz z siebie błazna do kwadratu i rozdzielczość stawiasz w równi z grafiką.
Lepiej nie pisz więcej bo robisz z siebie pośmiewisko człowieku czy ty się dobrze czujesz.
Poziom konsol jest na VERY HIGH ! wystarczy sprawdzic jak wyglada woda w fontannie w jednej z pierwszych lokacji i jz wtedy widac ze poziom konsol to srodkowy poziom pc.A jak komus to za malo to niech odpali sobie C2 w wersji beta - tam jest edystor poziomow w ktorym swobodnie mozna sie przelaczac miedzy platformami pc->X36->PS3 ;)
No to właśnie o to chodzi że to wszystko będziemy mieć na konsoli "bardzo realnie dobrana kolorystyka i oświetlenie"
Jaki ma sens teraz robić jakieś śmieszne porównania z 5 letnią konsolą że na piecu będzie większa rozdziałka albo tekstury nieco lepsze a całokształt całej gry się nie zmieni.
W ogóle po co się pchać w ten prądożerny sprzęt albo kasę wydawać żeby mieć tylko takie różnicę przy BF3.
Jeszcze bym się zgodził jakby nie mógł powstać BF3 na konsole bo za słabe.
Jeżeli PC-towcy twierdzą że na swoim sprzęcie mają przełom względem PS3 to chyba coś tu nie tak bo przełomu nie widać jak już to chciałbym zobaczyć takie różnicę jak ma PS2 względem PS3.
lol no faktycznie "trochę detali" xD
Byłby z ciebie dobry krytyk - żebyś zauważył różnicę, musiałbyś dostać chyba do porównania DOOM 2 DO FAR CRY, ALBO Quake do Crysis (z tym ostatnim nie mam pewności czy to takie oczywiste)
Po prostu osoby które widziały to porównanie i mimo tej GROTESKOWEJ wręcz różnicy między poziomami jakości, piszą, że wygląda tak samo, albo prawie tak samo, są UPOŚLEDZONE.
I jeszcze te dopiski, że by to nie chodziło na PC w tamtych czasach - śmieszne biorąc pod uwagę, że wersja PC Z ZAŁOŻENIA MA: wizualnie z 5 razy większą ROZDZIELCZOŚĆ TEKSTUR, większą złożoność modeli, bardziej zaawansowane oświetlenie, cieniowanie i OCZYWIŚCIE O ROZDZIELCZOŚCI RENDEROWANIA NIE WSPOMINAM, BO 1920x1080 VS 1280x720 (jest tyle???) jest zabawne. Weź byle normalną kartę czyli od 8800 GT w górę i Crysis chodzi w takiej jakości że musiałbyś połączyć 4 PS3 w SLI żeby to dogonić, a o grafice na takich sprzętach jak mój to w ogóle chyba zaraz padnę znowu ze śmiechu tak jak wczoraj jak to oglądałem. Ja wam chętnie poszukam innych takich filmów. Wytępimy to konsolowe buractwo.
Także praktycznie nie ma różnicy xD xD xD
O kolega ma taki sam monitor jak ja 2048x1152 (23'' samsung zgadza sie?)
taa, ale całe wakacje lecę na Philipsiku bo zakosiłem starszym z chaty :P, a po wakacjach kupuję jakiś ledowy gamingowy monitor z 0 ms input lagiem.
2343BW było fajne kiedyś, ale jakość obrazu jest na nim już strasznie leciwa. Szkoda, że ta rozdzielczość nie jest rozwijana, bo jest o niebo lepsza od Full HD.
Ten TV to jest high-end straszny - czerń jest tak głęboka, że ktoś kto pierwszy raz to widzi, nie może uwierzyć. Do tego te kolory - miazga. I na dobicie przeciwnika AmbiLight Spectra 3 na ścianie - xD
http://www.trustedreviews.com/Philips-46PFL9704H-46in-LED-Backlit-LCD-TV_TV_review
http://www.youtube.com/watch?v=sPtSxNpi4Tc
drogi to on był fakt - ale opłacało się xD
Największą zaletę tego samsunga była cena i powierzchnia robocza w windowsie ;) Kąty widzenia dosyć marne, czern trochę świeci ale i tak ujdzie. Oj widziałem gorsze iyamy fullhd...
do ciebie to nie odpiszę argumentami, spadaj
Do tego popaprańca roku Yoshiego nie ma sensu :)
o kulig się otrząsnął już z knock outu i znowu wrócił trollować xD Grafa na PS3 od wczoraj się nie zmieniła więc może byś tak znowu wypier...lał?
http://www.youtube.com/watch?v=8sf85ZNh5vE
oglądaj to tak długo aż popełnisz samobójstwo.
no i po co wrzucasz 10 raz filmik na ktorym obie wersje wygladaja tak samo.
wole poczekac do kolejnej generacji konsol gdzie roznice beda widac na pierwszy rzut oka a nie tylko gdy liczysz piksele.
pewnie nie masz konsoli bo jests biedny i bardzo cie boli jak ponad 5 letnia ps3 sobie graficznie radzi:)
W takiej rozdzielczości? ;)
Kiedy wyjdzie PS4? Za 3 lata? Wątpię :)
BTW koszt dobrego PC znacznie przekracza cenę PS3
Niezły jest koleś straszną różnicę widać aż po oczach wali chyba mam do czynienia z nową generacją PC-ta i gołym okiem widać przepaść graficzną. Klękajcie Narody :))
Yoshi daj sobie na luz nową jakość to dopiero zobaczysz jak PS4 wyjdzie i takie będą fakty.
A teraz możesz swoje śmieszne piksele liczyć jeszcze masz czas :)
jesteś przezabawny jak zawsze xD
PS4 nigdy nie osiągnie nawet obecnego poziomu jakości PC, chyba, że wyjdzie za 5 lat lol. Sony nawet jakby umiało zrobić tak mocną konsolę to i tak by nie chciało, bo to się po prostu nie opłaca i dlatego będziesz mieć coś na poziomie GTX 285 za jakieś 3 lata. Żyj dalej swoją bajeczką - ty nie widzisz rzeczywistości tylko swoją wkrętę idioty - "Nie ma różnicy mimo, że jest przepaść, a PS4 mimo, że niezapowiedziane będzie najlepsze". Granie w takiej jakości jak na tym filmiku z Crysis jest strasznie frustrujące - nie dziwię się, że jesteś taki pogięty xD
Patrząc na te filmiki to zdecydowanie wole MW 3 niż BF 3
Wole dynamikę niż partie szachów.
My to już wiemy, mówiłeś to co najmniej cztery razy, gdy w temacie był BF3 lub MW3.
Tak z ciekawości..
Skąd o tym możesz wiedzieć skoro nie grałeś w grę?
Dziwne jest to, że np na Gametrailers, wypowiedzi większości osób są negatywne, często właśnie wspominają to, że MW3 jest nudny jak flaki z olejem. (poczytaj sobie)
BF3 nie brakuje dynamiki, a na pewno nie taktyki.
Chyba, że wg Ciebie dynamika to mega skrypty, strzałka do góry i jazzzzda:D
Zresztą to widać po ocenie gry na GT:
MW3 średnio od 5,9 do 6,6
BF3 średnio od 9,6 do 9,7
LOL
@Kulig
Zanim przejdę do sedna sprawy;) chciałbym Cię o coś zapytać.
Czemu twierdzisz, że Pecety są bardzo prądożerne, że bez zasilacza 1000W się nie obejdzie.
Nie wiem czy wiesz, ale czasy P4 już dawno mineły.
Przykładowo taki potworek jak i7 2600K z 2x GTX 580 w SLI w najgorszym scenariuszu weźmie 580W.
http://www.youtube.com/watch?v=BDpo40HfZbA&playnext=1&list=PL78DCB486D0A34794
Po drugie jeśli chcemy komfortowo pograć to wystarczy HD 6950 lub GTX 560 Ti, który przy obciążeniu z procesorem i7 2600K będzie brał z gniazdka ~250W... (GTX470 bierze więcej)
http://static.frazpc.pl/cms/2011/05/virtu_-_shift_2.png
100W PS3 + 200W TV mamy 300W
250W PC + 50W monitor mamy 300W
LOL
A teraz najfajniejsze, special for you:
PS3 w idlu bierze 75W
i7 2600K + HD 6950 w idlu bierze 56W :D
W niedalekiej przyszłości Ivy Bridge i HD 7xxx, które będą brały jeszcze mniej prądu. Więc te Twoje 1000W to sobie odpuść...
200w tv to chyba jakis 80 calowy:)
ledowe lcd 40 calowe biora juz 70-80w
"o drugie jeśli chcemy komfortowo pograć to wystarczy HD 6950 lub GTX 560 Ti, który przy obciążeniu z procesorem i7 2600K będzie brał z gniazdka ~250W"
Pobór energii (wraz z platformą) - Obciążenie
[W] Crysis
ASUS Radeon 6950 2GB (800/1250) 343
"i7 2600K + HD 6950 w idlu bierze 56W :D "
Pobór energii (wraz z platformą) - Spoczynek
ASUS Radeon 6950 2GB (800/1250) 176
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Pobor_energii%2C_temperatury-3803/strona/14156.html
Wulfen dobra niech mu będzie niech ludzie sobie składają pieca wsadzą powiedzmy 300W zasilacz i niech grają w tego BF3 jak wyjdzie.
Tak jasne DICE robili pokaz na piecu z biedronki i puszczali wszystko na najniższych detalach nie ma to jak zaniżyć wszystko widząc w końcu gameplay z PS3.
Ciekawe jakby jeszcze długo nie pokazali BF3 na PS3 co byś pisał ze też na najniższych detalach od razu dopisz że w rozdzielczości 800x600 :)
Lepiej obejrzyj jeszcze raz czy nadal stwierdzisz że na PC jest taki przełom nie no w ogóle inna grafika PS3 może się schować wygląda tak brzydko że nie da się patrzeć na to i grać tym bardziej bo przecież sprzęt nie wyrabia i jest 10 klatek na sekundę.
http://www.youtube.com/watch?v=j36jFj3BuXM&hd=1
Już przestańcie bo trochę się zdziwiliście że na konsoli 5 letniej to pójdzie do tego głupie porównania tak jakby PS3 wyszła 3 miesiące i można stwiać w szranki z mocnymi PC-tami.
Sam się zastanów ile ma konsola ile to musieliście czekać żeby wasz ukochany piec mógł pokazać w jakimś stopniu lepszą grafikę.
To nie jest jeszcze taka jakość jak ma to miejsce PS2 z PS3 także darujcie sobie.
Do tego dochodzi multiplatformowy tytuł i wielkie brawa dla DICE że udało im się dobrze wykorzystać Cell'a gdzie widzimy tego efekty.
http://www.slideshare.net/DICEStudio/spubased-deferred-shading-in-battlefield-3-for-playstation-3
Ja też będę taki mądry jak wyjdzie PS4 zacznę porównywać przykładowo do PC-ta 2 letniego ciekawe co wtedy powiecie :)
Zgadza się na LED'ach biorą mniej, ale zwykłe LCD i plazmy 200W i więcej z palcem w d... Po za tym nie czaruj mnie tu, bo nie wierze, że ktoś kto kupuje PS3 to specjalnie pod nią bierze TV LED za 4 czy 5 tys zł.
Jak już to tanie 37"-50" HD Ready i styka, a to już bierze.
Monitory na LED'ach biorą 20-30W, równie dobrze mogłem w tej specyfikacji dać HD 6850, które o te 40W też mniej bierze prądu.
Po drugie nie startuj mi tu z poprzedniej generacji i7 920 (pewnie C0), który szczególnie po OC był prądożerny.
Ja piszę o procesorach nowej generacji, które teraz się kupuje, a nie Bloomfield :D Tak na szybkiego:
http://static.frazpc.pl/cms/2011/01/Por%C3%B3wnanie-Pob%C3%B3r-energii.png
Jak widać komputer SandyB. vs Bloomfield (podany przez Ciebie) , pobiera w LINX aż o 140W więcej prądu:D
Poniżej masz pobór mocy jeszcze bardziej prądożernego (około 2x w stresie od SB ) I7 965 przetaktowanego do 3,75Ghz z HD6950:
System in IDLE = 174W
System Wattage with GPU in FULL Stress = 312W
Difference (GPU load) = 138W
Add average IDLE wattage ~ 20W
Subjective obtained GPU power consumption = ~ 158 Watts
Żródło:
http://www.guru3d.com/article/radeon-6950-6970-review/11
Wg wyliczeń HD 6950 razem z i7 2600K powinien w stresie pobierać jeszcze mniej niż podałem:D a na pewno mniej niż GTX 470:
http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Intel_Z68_chipset_i_przeglad_plyt_glownych_Asus_P8Z68-V_Pro%2C_Gigabyte_GA-Z68X-UD7-B3%2C_MSI_Z68A-GD80-3825/strona/14297.html
No tak jak sobie strzelisz wszystko na maxa podświetlenie to jest 200W przy 40 calowym LCD.
Ale chyba nikt mądry nie ogląda tym bardziej gra na max ustawieniach telewizora gdzie po oczach wali.
Ustawienie podświetlenia matrycy na 3 i mamy przy takim 40 calowym LCD zużycie prądu na poziomie 90-100W.
Jeszcze w opcjach telewizora jest oszczędzanie energi gdzie można załaczyć i można zjechać jeszcze niżej z prądem.
Tak to prawda.
Nowoczesny PC, gdy jest obciążony nie weźmie więcej niż 250-300W.
Przy normalnym użytkowaniu pobiera jeszcze mniej prądu.
Nie czarujmy się, nikt non stop nie załącza furmarka;)
Dla mnie to może brać nawet o 100W więcej w stosunku do PS3+TV. Tylko nie piszcie więcej, że potrzeba 1kWh :D
A propos BF3 PC vs PS3 ;)
Tu nie chodzi o wyższe rozdzielczości, Anizo, AA, więcej efektów z DX10/11, bo te różnice widać w KAŻDEJ grze multiplatformowej.
Chodzi tylko o to, że BF3 na PC sprowadzi na ziemie Twoje wszystkie tytuły z PS3 razem wzięte:))
To będzie prawdziwy pokaz graficzny mocy dzisiejszych Pecetów, powyżej wymienione efekty to standard.
Wersja PC będzie tryskała efektami, wysoką jakością i rozdzielczością tekstur, cieniowanie, oświetleniem, fizyką i destrukcją, której nigdy na oczy nie widziałeś.
Dla przykładu podałem nieco wyżej link do PS3site, gdzie widać definitywnie, że wersja PC jest odpalona na najniższych detalach, mimo to większość konsolowców uznało wyższość grafiki na PC.
Tak na koniec kilka najnowszych screenów z PC:
http://www.battlefield3online.com/battlefield-3-general-discussion/900-battlefield-3-10-new-high-res-screenshots.html
te screeny zabijaja...akurat dobrze ze mam i konsole i PCwiec nie bedzie tu akurat lamentu z mojej strony a jak kampania bezie dobra to przejde dtugi raz na konsoli ;) tak samo jak zrobilem z Crysis 2 ;) w tym drugim przypadgu jesli nie gramy monitor w monitor (tak mam podlaczonego x-a do 17` monitora) to tak naprawde taka sama gra :) mysle ze z B3 beda takie same odczucia
te screeny zabijaja...akurat dobrze ze mam i konsole i PCwiec nie bedzie tu akurat lamentu z mojej strony a jak kampania bezie dobra to przejde dtugi raz na konsoli ;) tak samo jak zrobilem z Crysis 2 ;) w tym drugim przypadgu jesli nie gramy monitor w monitor (tak mam podlaczonego x-a do 17` monitora) to tak naprawde taka sama gra :) mysle ze z B3 beda takie same odczucia
Może i na monitorku 17calowym nie ma widać aż tak dużej różnicy , to na telewizorze na którym gram jest ogromna . Grałem na wszystkich platformach bo posiadam (ps3 oraz xbox360).
Choć muszę ci powiedzieć że wersja na xboxa wygąda lepiej niż na ps3 .
Zaraz pewnie "Wulfen" oraz "kulig75" napiszą że wersja na ps3 wygląda najlepiej .
Bo takie akcje były na porządku dziennym że gry multiplatformowe zawsze pitolili na PS3 wez sobie taką Mafie2.
Jak nie potrafili tworzyć dobrze na Cell'a tych tytułów to takie kwiatki wychodziły.
Zobacz sobie teraz BF3 na PS3 coś podłubali przy Cell'u i widać tego efekty albo wez sobie takiego U2 i U3 pokaż mi na xkloca ładniejszego exa.
I nie pisz bzdur że zaraz przyjdzie Wulfen z Kuligiem i będzie pisał że na PS3 wszystko wygląda najlepiej bo tak nigdy i nigdzie nie pisaliśmy :)
Nie popadajcie w skrajności:]
Nie muszę brać sobie uncharted 2 ponieważ dostałem ją razem z konsolą oraz God of War 3 które to bardzo mi się podobają.
Ps3 kupiłem dla gran turismo 5.
Codzi mi o wasz obiektywizm a sciślej mówiąc wulfena.
Kiedyś było porównanie pewnej gry która wyglądała dużo lepiej na x-boxsie no ale przyszedł wulfen no i wyzwał mnie od xbotów oraz że jestem ślepy bo na ps3 to wygląda lepej i mam iść do okulisty.
No i taka jest z wami rozmowa (ps3 über alles).
hahahahaha - to jest dobre - konsolowcy nie widzą różnicy między konsolami a PC, ale widzą między konsolą a konsolą xD xD xD - to jest naprawdę NIEPOJĘTE ZJAWISKO SOCJOLOGICZNE xD
to akurat i ja zauwazylem ;) co poniektorzy zbyt bardzo utozsamiaja sie ze swoim sprztem ;) ja napisalem juz kilkukrotnie ze mam obydawa sprzety ale wole grac na konsoli gdyz wygodniej, szybciej przy nie stwierdzaniu z ena konsoli wyglada lepiej bo tak NIE JEST ale Yoshi i tak tego nie rozumie o co mi tak naprawde biega ;)
No i wszystko git ale takiego Yoshiego w ogóle nie słuchaj to jest dopiero pomarszczony człowiek wystarczy jego jedno zdanie przeczytać wyżej :))
"PS4 nigdy nie osiągnie nawet obecnego poziomu jakości PC"
Takie teksty to już totalna desperacja i pisanie o jakieś przepaści to kolejna porażka Yoshiego :))
Yoshi jeśli masz zwichrowany mózg to nie mój problem :)
Kolejna generacja konsol zrobi z twojego mega wypasionego pieca niezłą polewkę i schowasz się z nim razem do szafy :)
I może wyjdziesz po 5 latach żeby pisać swoje herezję i porównywać 5 letni sprzęt do nowych pieców.
Ogarnij się albo zmień dilera :))
lol lecz się xD nie widzisz różnicy między grą 2D a 3D, a sony specjalnie zrobi konsolę zajebistą, żebyś i tak nie widział różnicy? Zrobią przeciętną konsolę trzymającą przeciętny poziom przez rok po premierze, bo to się najbardziej opłaca, a później będą z niej doić - między innymi z takich FRAJERÓW jak ty hahahah.
Ciebie doją odgrzewanymi kotletami w postaci kart graficznych i procesorów istny chaos tyle modeli serii żeby takiemu jak ty zrobić wodę z mózgu i żeby za jakiś śmieszny rok kupił następnego gniota :)
Kolejna generacja kart graficznych dostępna w sklepach he jak można w ogóle mówić o kolejnej generacji i co roku ten sam marketingowy bełkot.
Napisz lepiej ile to wyszło szajsu przez te 6 lat z pewnością większość leży już dawno na śmietniku.
I kto kogo doi śmieszny człowieczku jeszcze cię przy okazji z prądu wydoją :)
Prosty przykład - ty za 4 nowe gry płacisz 1000 zł. a PC-towcy 520 zł. :) W roku sam kupuję powiedzmy 8 gier. Tak więc w porównaniu do PC sporo się zaoszczędzi i potem jest forsa na modernizacje :) Za 500 zł. można kupić bardzo wydajną kartę graficzną znacznie przewyższającą wydajnością karty Nvidii siódmej generacji (nie obrażając 7950 GX2 który jest na poziomie kart 8800 GT).
Ja na razie nie mam zamiaru włożyć grosza w komputer - za rok zmieniam platformę. Tak więc sporo zaoszczędzę :)
A ty możesz już oszczędzać na Play Station 4 bo 2 tys. zł. to ono na pewno kosztować nie będzie - jeśli będzie 2500 zł. to się zdziwię, że tak tanio :]
od razu 5000
konsole zawsze sprzedaje sie ponizej kosztow produkcji. za cene takiego xboxa w 2005 nie mozna bylo kupic nawet karty graficznej do pc o tej samej mocy, podobnie z ps3.
A koszty gier się nie liczą? ;) Sony już ma od nich swój procent zysku :)
Play Station 4 będzie kosztować jakieś 3 tys. zł. (nowe PS3 było za więcej niż 2500 zł. a inflacja ostatnio poszła w górę).
nie pomylilo ci sie przypadkiem z ps2 i kosmiczna cena w polsce 2700zl?
ps3 z tego co pamietam mozna bylo kupic za jakies 1800-2000, a x360 za 1600zl(pamietam bo sam kupowalem:)) a ostatnio sony bardzo zaskoczylo niska cena ps vita.
nie sadze wiec by ps4 bylo jakies niesamowicie drogie.
Nawet jakby kosztowała z 2500zł biorę w ciemno PS4 a nie na pieca kupię sobie kartę grafiki za 1000zł i za jakieś śmieszne dwa lata trzeba będzie złom wyrzucić na śmietnik.
Na konsoli mam pewność że wykorzystają sprzęt na maksa przez te wszystkie lata a nie jak na piecu nie zdążysz kupić grafikę z procesorem i zaraz trzeba wymieniać bo nawet w połowie nie będzie to wykorzystane a z nowymi grami będzie problem i gdzie tu sens żeby grać komfortowo przez 5 lat.
A jak komuś jakość nie przeszkadza to może jeszcze grać na PS2 gdzie sprzęt ma 11 lat a repertuar gier jest niesamowity.
Sam jeszcze raz po tylu latach przechodzę wspaniałą grę Shadows of the Colossus i nawet jakość mi nie przeszkadza bo gra jest tak świetna że nawet nie zwraca się na to uwagi.
Yoshi licz piksele...
Wrócę jeszcze do skryptów gdzie blaszani śmieją się że tylko na konsoli są skrypty.
W każdej grze są skrypty tak samo będzie skrypt na skrypcie w takim BF3 jak nie wierzycie to sobie obejrzyjcie jeszcze raz ten moment gdzie upada od strzału snajpera jest to samo na PC i PS3.
Ten sam upadek ten sam strzał nawet takie same zachowania żołnierzy i jak będziecie powtarzać level z 500 razy będzie tak samo.
http://www.youtube.com/watch?v=9GseHe0G49c&hd=1
Czy rozgrywka różni się między PS3&PC to przestańcie blaszani pisać że jest przepaść i miażdżąca różnica nad 5 letnią konsolą.
Najbardziej was zabolało że 5 letnia konsola udzwignie ten tytuł :)
Yoshi policzyłeś piksele...
@Wulfen "nie sadze wiec by ps4 bylo jakies niesamowicie drogie" nawet jeśli - powiedz ile będą kosztować was gry xD Pewnie 2 razy drożej niż na PC.
@Kulig75
"nie na pieca kupię sobie kartę grafiki za 1000zł i za jakieś śmieszne dwa lata trzeba będzie złom wyrzucić na śmietnik." chciałbyś :) Karta graficzna za 1000 zł. pozwoli ci grać we wszystkie tytuły w 1080p przez co najmniej 3 lata (pytanie tylko czy trzeba będzie grać na średnich czy wysokich detalach). Zresztą jakościowo i tak przebije konsole :)
"Najbardziej was zabolało że 5 letnia konsola udzwignie ten tytuł" no w takiej rozdzielczości to 7900GTX na pewno by sobie poradził :)
"Na konsoli mam pewność że wykorzystają sprzęt na maksa przez te wszystkie lata" ten durny komentarz to też pewnie na PS3 napisałeś "wykorzystując" go na maksa xD
PS: W co takiego można zagrać na PS2? W GTA San Andreas?! Jest coś lepszego? Komputer za 800 zł. przebije jakością PS2.
"no w takiej rozdzielczości to 7900GTX na pewno by sobie poradził :)"
dx10, 11 only wiec nawet w 640*480 nie dal by rady:P
"W co takiego można zagrać na PS2? W GTA San Andreas?! Jest coś lepszego? Komputer za 800 zł. przebije jakością PS2."
jest tego sporo i czesto gry z ps2 sa lepsze niz dzisiejsze ktore proboja tylko nasladowac call od duty. dmc, ico, sotc, okami, black, ffX, god of war 1 i 2, fatal frame trzy czesci,gran turismo3 i 4, J&D 1 i 2, Silent Hill: Shattered Memories, metal gear solid 3...
"ten durny komentarz to też pewnie na PS3 napisałeś "wykorzystując" go na maksa xD"
ja kilka razy juz pisalem z ps3:)
"Karta graficzna za 1000 zł. pozwoli ci grać we wszystkie tytuły w 1080p przez co najmniej 3 lata"
teraz tak kiedys nie. kupujac 7800gt za ok 1000zl w 2006r mozna bylo w obliviona pograc najwyzej w 1024*768.
"kupujac 7800gt za ok 1000zl w 2006r mozna bylo w obliviona pograc najwyzej w 1024*768." brawo - wybrałeś najgorzej zoptymalizowaną grę tamtego czasu. Zresztą:
http://pclab.pl/art18890-10.html
W większość gier mogłeś grać nawet w 1600x1200 czyli znacznie wyżej niż na PS3 :)
"dx10, 11 only wiec nawet w 640*480 nie dal by rady" nie wiedziałem, że karty GeForce siódmej generacji mają DX10 :) Również w waszej konsoli jest DX9 :)
A co do tych gier na PS2 - sam zobacz jaka to jakość w dzisiejszych czasach... płakać się chce. Kupisz używaną kartę typu 8800GT za 150 zł. i będzie to wyglądać lepiej.
Ale potrafisz czytać czy ja napisałem że PS2 ma do tej pory dobrą jakość chyba napisałem jasno jak komuś nie przeszkadza jakość grafiki to można grać do tej pory na PS2 gdzie repertuar gier jest wielki.
"sprzęt nie wykorzystany w 50 %"
TY BYŁEŚ CHOWANY W CHLEWIE, BO PCTA TO TY NA OCZY NIE WIDZIAŁEŚ, ZA TO KNURY CIĘ KRYŁY, PRZEZ TO TAKI ZRYTY JESTEŚ.
NIE RUSZAJĄC NIC W KOMPIE OD MAJA 2007 ROKU BYM ROZPIERDOLIŁ TWOJĄ KATARYNKĘ I WSZYSTKIE GRY BY MI CHODZIŁY NA ŚREDNIM DETALU DO DX10 W 1920X1080 MEGA POJEBANY TROLLU - SPRZĘT WYMIENIAM NIE BO MUSZĘ, A BO CHCĘ - TO ŻE TY NIE CHODZIŁEŚ DO ŻADNEJ SZKOŁY NIE MASZ W OGÓLE ZMYSŁU ESTETYKI (KTO DORASTAJĄC ZE ŚWINIAMI BY MIAŁ) TO TWOJA SPRAWA. TO NIE MOJA WINA, ŻE NIE WIDZISZ RÓŻNICY MIĘDZY OBRAZEM 1024X720 I 200 TYŚ POLIGONÓW, A 1920X1080 Z 10 RAZY WIĘKSZĄ ZŁOŻONOŚCIĄ OBIEKTÓW.
Cymbale jeden bo inaczej nie można co ci po tej rozdzielczości w 2006 roku jak grafika wyglądała nędznie od takiego uncharted1 z 2007 roku na PS3 w 1280x720p i tu masz błaznie przykład że rozdzielczość w grach ma gówno do grafiki tłumoku.
A co dopiero w 2009 w U2 gdzie zwyciężyła i zebrała nagrody za grafikę roku a ty matole to podważasz gdzieś się uchował może ty w tych swoich świniach i baranach pastuchu jeden.
Nie powinienem ci odpisywać za twoje żałosne słowa typu
"PS4 nigdy nie osiągnie nawet obecnego poziomu jakości PC"
Tutaj to już jesteś na spalonej pozycji i takich dyrdymałów dawno nie czytałem.
Inaczej nie mogłem sam zaczął obrażać prostak jeden.
Teraz licz swoje piksele i niech tak zostanie.
O z chlewu wylazłeś? U2 grafiką roku? Na konsole oczywiście. Na PC? Grafiką roku? W 1280x720? HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA
Zejdź z pieca bo gry w 1024x720 CZEKAJĄ, a ty nie grasz i ps3 się kurzy. Przytrolluj jeszcze z 1000 postów i może RSX ci się rozmnoży przez pączkowanie xD xD xD
PS4 będzie najlepsze na świecie - Sony wyda 100.000.000.000 dolarów specjalnie dla ciebie xD xD xD - Fermi, a tym bardziej Nvidia Kepler się schowa - zbieraj już 2500 zł to kupisz sobie w przedsprzedaży i do tego 5 gier za 1500 zł i jesteś za 4000 zł ustawiony xD xD xD
Za dwa dni kumpel składa kompa (piec w twojej nomenklaturze) całość wychodzi 2600 zł. Jak odpalimy i podkręcimy wszystko, to włączymy Crysis albo Metro i przeznaczymy z 15 min na śmianie się z ciebie i wszystkich kretynowców tego świata. Różnica w jakości jest tak groteskowa, że to że jeszcze piszesz że nie ma różnicy jest po prostu tak zabawne, że dawno tyle śmiechu nie było. Z psa nie ma takiej zwały jak z ciebie nawet, mimo że pierwotnie pies wydaje się głupszy - jednak później dochodzisz do wniosku, że do psa coś dociera a do ciebie nie - więc pies jest dalece bardziej rozwinięty umysłowo od ciebie. Jeszcze tu jesteś? 1024x720 na PS3 czeka - LEĆ!!!.
PS
Wiesz z czym jesteś NAJLEPSZY? XD XD XD
Ten film z Crysis 2 nie ma różnicy między PS3 a PC według ciebie, ale gdyby było napisane, że obraz od 0:53 jest z PS4, a nie PC, to byś ze szczęścia narąbał w gacie i zlał się nogawką.
WIELKI ZIEW........:)))
"Cymbale jeden bo inaczej nie można co ci po tej rozdzielczości w 2006 roku jak grafika wyglądała nędznie od takiego uncharted1 z 2007 roku na PS3 w 1280x720p i tu masz błaznie przykład że rozdzielczość w grach ma gówno do grafiki tłumoku.
A co dopiero w 2009 w U2 gdzie zwyciężyła i zebrała nagrody za grafikę roku a ty matole to podważasz gdzieś się uchował może ty w tych swoich świniach i baranach pastuchu jeden.
Nie powinienem ci odpisywać za twoje żałosne słowa typu
"PS4 nigdy nie osiągnie nawet obecnego poziomu jakości PC"
Tutaj to już jesteś na spalonej pozycji i takich dyrdymałów dawno nie czytałem.
Inaczej nie mogłem sam zaczął obrażać prostak jeden.
Teraz licz swoje piksele i niech tak zostanie."
NO JAK TY LICZYSZ PC ZA 400 ZŁ BO TYLE UZBIERASZ PRZEZ 4 MIECHY, TO FAKTYCZNIE - PS4 BĘDZIE OWNOWAĆ XD XD
Zrobię ci filmik ten sam PS3 vs PC, tylko podmienię PC na PS4 i do jutra chyba sobie strzepiesz 40 razy na tę jakość xD
Jest problem - Play Station to faktycznie symbol wielkiego luksusu nawet u milionerów xD
http://babol.pl/kat,1025465,title,Messi-sie-zblaznil-Z-modelkami,wid,13521912,wiadomosc.html?ticaid=5c81b
Albo ktoś szukał dobrej (kretyńskiej) wymówki albo najlepsi piłkarze świata nie mają jaj xD
Ja do konsol nic nie mam , ale coraz bardziej mnie denerwują wypowiedzi że konsole są tak potężne że bez problemu ciągną każdą grę . Konsole są już bardzo przestarzałe i tego nic nie zmieni żaden procesor cell który zręsztą jest bardzo trudny w programowaniu.
Moim zdaniem przez ten nieszczęsny cell ps3 ma tak mało ładnie wyglądających gier.
Tak samo było za czasów psx & sega saturn choć sega była technicznie bardziej zaawansowana ale była bardzo trudna w programowaniu więc wygrał psx.
Podłącz sobie pada o Ps3 do peceta za pomocą programu MotioninJoy i masz tą samą wygodę..
To samo ale jesto to ALE ;) ja sam podlaczam pada od x-a do pc i tez gram.Chodzi o to ze jednak granie na konsoli to jednak troszke inaczej.Napisales ze denerwoje Cie to ze "konsole są tak potężne że bez problemu ciągną każdą grę" a tak nie jest? nieraz sa jakies uproszczenie ale sa to tak naprawde tylko i wylacznie uproszczenia kosmetyczne ktorych normalny czlowiek by nie zobaczyl. My caly czas rozmawiamy o sprzetach majacych 6 lat ! i nadal ciagnacych nowe gry ! a to juz jest sukces :) JA jestem nadal tego zdania ze przy tej technice w ktorej sa robione teraz gry i tak prosciej bedzie zagrac na konsoli ! Ciekaw jestem kiedy dopiero wyjda gry pokazujace tak naprawde ta kilkukrotna wyzszosc kart zamontowanych w komputerach osobistch. Kiedys taki skok byl -> przejscie z psx na ps2 ale traz to tak naprawde kosmetyka a karty maja kilkukrotnie wieksza wydajnosac...
No włąśnie dlatego producenci gier nie wykorzystują nowinek technicnych z kart poto aby był możliwy port na konsolę .
to wytlumacz mi tez dlaczego zrobienie bardzo pieknej gry ala Crysis 2 czy inne Ex-y na konsole zajmuje tyle czasu ? gdyz jest to czasochlonne. A teraz wyobraz sobie ile bedzie trwalo wyprodukowanie nowej gry na nowy system (kopnsole next gen i terazniejsze dobre kompy) ? jest to tylkomoje gdybanie ale moze mam w tym troche racji i dlatego nowa generacja konsol jest tak nienaturalnie wydluzana ?
Tak jest to czasochłonne bo konsole są poprostu zasłabe więc programiści muszą uciekać się go trików graficznych aby gry dobrze wyglądały oraz działały płynnie
oczywiscie jest to czasochlonne ale zobacz - B3 ma byc niby killerem na dzisiejsze czsy i na dzisiejsze sprzety ale jednak na konsole tez bedzie i chociaz nie tak ladne to jednak bedzie co jeszcze bardziej uswiadamia mnie w temacie ze jednak ten oczekiwany skok graficzny nowej genracji jest jeszcze daleko przed nami;)
Ale i tak trzeba stwierdzić że i tak gry na konsole wyglądają dobrze patrząc na to co maja pod maską oraz ich cenę zwłaszcza
x-box360..
tymbardziej ze jak masz umiejetnosci i troche wiedzy to mozesz sobie zakupic uszkodzonego x-a za 100zl i cieszyc sie nim ile tylko dusza zapragnie ;)ja tak wlasnie zrobilem :P
HALO.I znow musze zrobic off-top-a... Specialnie dla YoSHieg-o...Moze nie jestem tak biegly w temacie FLOPINGOW liczonych przez procesory ale sproboj sie dostosowac do tego starego tekstu n temat mocy obliczeniowej konsol... http://www.frazpc.pl/b/111533. Ja wiem ze jesli chodzi o GFLOP-s to komp wygra ale zastanawia mnie to ze np karta pokroju 3870 ma okolo 500 GFlops-ow a np GTS 450 o 100 wiecej a i tak roznica w wydajnosci i wyswietlanych klatek jest newspolmierna do tych liczb...czy to nie oznacza przypadkiem ze jednostkowo karty moga miec taka wydajnosc ale w polaczniu ze standardowymi procesoranmi to i tak nic nie wyjdzie ??
I jwszcze jdno - dlaczego wszedzie jest napisane ze konsole maja moc zmiennoprzecinkowego obliczania na pozimoe PS3-> 2TFlop a Xbox360 1 Tflops??
Gdzie by niebylo to i tak wychodzi na to ze jednak moc obliczeniowa zmiennoprzecinkowa procesorow niijak ma sie do realnej wydajnosci.POWTARZAM RAZ JESZCE ze nie mowie ze komputery maja mala wydajnosc BO TAK NIE JEST!!! chodzi mi tylko o to ze ja jako grcz najac PC do grania i ewentualnie konsole wole ta druga opcje ! Tylko i wylacznie dlatego bo jest jednk latwiej prsciej i szbciej ! Glupota jest stawianie Konsoli VS PC !!! To calkowicie inne systemy ! Moze i konsola potrafi jeszcze wydoic gry ala B3 lecz jednak jest to robione jak jest i nie mowie ze zle bo C2 na konsoli wyglada dobrze.YOSHI kolego zrozum to ze ja pisze to tylko i wylacznie dlatego bys zrozumial ze osoby majace wiecej niz jeden system sa bardziej obiektywne w wypowiedzi niz to co Ty piszesz ;)
Kurde YOSHI !!! rozumialbym twoje wywody na temat wyrzszosci PC nad konsola bo jednak tak jest ale zrozum to ze jednak ludzie wola krecic na padzie i nie wazne czy PS3 czy X360 i tego nie zmienisz :) Pisales wczesniej ze niby jestem konsolowcem a tak naprawde mam do czynienia ze sprzetem komputerowym wiecej niz Ty wlaczasz swoj komputer - http://allegro.pl/show_user.php?search=djtommyt1983 :)
Ludzie mamy desperata w postaci Yoshiego teraz sami przyznajcie czy ma wszystko w porządku z głową.
Zobaczcie co napisał wyżej.
"Pierwszym sprzętem obsługującym 1024x768 czyli więcej od Crysis na PS3, było Voodoo2 SLI ze stycznia 1998 roku"
Ten bałwan daje do zrozumienia że już 1998 roku gry miały lepszą grafikę od PS2 i PS3 bo mógł obsługiwać już takie rozdzielczości.
Tak jak ma teraz we wszystkich grach Full HD to jest w ogóle kosmos i dzięki temu z grafiką znów wyprzedził o jakieś 10 lat konsole.
Tak to jest jak się stawia rozdzielczość na równi z grafiką i takie farmazony się wypisuję.
Absurdalny TYP.
Z twoją wiedzą o sprzęcie nie staraj się czytać między wierszami, bo tylko udowadniasz jaki jesteś słaby trollku. Dobra jakość obrazu jest NIEMOŻLIWA do uzyskania W NISKIEJ rozdzielczości. Choćbyś miał tekstury 8000x4000 i 100.000.000.000 poligonów, to w 1024x720 będzie to wyglądać jakbyś się wyrzygał na ekran. A rozdzielczość w kompach dlatego jest taka, że już gry w późnych latach 90tych spokojnie wykorzystywały możliwości rozdzielczości 1024x768 która była standardem w PC przez wiele lat. Teraz rozwój gier jest taki, że w dobrej produkcji 2560x1600 to dopiero optymalny poziom detali, ale ty jesteś za ślepy i za głupi żeby to zobaczyć. Do wszystkich którzy nie czytali wcześniej: film porównujący PS3 do PC:
http://www.youtube.com/watch?v=8sf85ZNh5vE 1080p
CRYSIS NA PS3 CHODZI W ROZDZIELCZOŚCI (DANE PRODUCENTA) 1024x720!!! TO NAWET NIE JEST HD (1280x720), A CO DOPIERO FULL HD(1920x1080)!!!
I ON PISZE, ŻE W 0:53->0:54 SIĘ NIC NIE DZIEJE. TO JEST TROLL NA LECZENIE, A NIE NA PORTAL PC, WIĘC BANA MU W KOŃCU - ILE MOŻNA...
1024x720 HAHAHAH
Yoshi, co Ty piszesz?
Gdyby gra była fotorealistyczna i wyglądała jak film to może być i w PAL DVD (720x480)
Rozdzielczość nie ma aż takiego znaczenia. Liczy się światło, szczegóły etc.
Wiadomo że rozciąganie PAL DVD do Full HD na 40 calowym telewizorze jest średnim pomysłem ale jeżeli jakość generowanego obrazu będzie świetna to ujdzie i mała rozdzielczość.
W filmie sporo zależy od kompresji "Kompania Braci" w 480p wygląda na 42 calowym telewizorze po stokroć lepiej niż gro materiałów w Full HD jakie posiadam.
Tak mogłoby być i z grami. Sporo gier wygląda lepiej w wyższej rozdzielczości ale to nie rozdzielczość świadczy o jakości.
Dlatego zawsze np BF3 będzie lepiej wyglądał w 1024x768 niż np Just Cause 2 w 2048x1600. Dosyć realistyczna grafika kontra lekko cukierkowa. Ja wybieram tą pierwszą.
Chyba że chodzi Ci o coś innego...
Chodzi o to, że każdy poziom jakości szczegółów wymaga odpowiedniej rozdzielczości wyświetlania, bo inaczej wygląda to groteskowo. Najpierw piszesz że PAL DVD (BTW PAL to 720x576), na 40'' TV to zły pomysł, a później, że kompania 480p (720x480) na 42'' wygląda lepiej niż Full HD? To nie wiem co tam masz w tym Full HD :P
Oczywistym jest, że Crysis to złożona gra, wymagająca wysokiej rozdzielczości, żeby ukazać te szczegóły - to widać dokładnie 0:53->0:54 i nie chce mi się już o tym pisać. Takie gry jak Doom 3 w 2003 roku czerpały garściami ze zwiększenia z 1024x768 do 1280x1024, a na PS3 1280x1024 jest NIEOSIĄGALNE, więc o czym my mówimy w 2011 w czasach takich GPU i DX10 i 11 xD
Masz tu przykład młotku że rozdzielczość ma tu gów... do powiedzenia pierwsza minuta filmiku w 720p zobacz jak się grafika prezentuję na tym renderowanym filmie.
http://www.youtube.com/watch?v=YiIx9VJWSl8&hd=1
Jakbyśmy mieli taką grafikę teraz na konsolach i tylko w 720p to zmiotła by z powierzchni ziemi wszystkie dostępne tytuły jakiekolwiek wyszły.
Mielibyśmy przełom i miażdżący skok w grafice a teraz możesz się wystrzelić ze swoimi pikselami i rozdziałkami w kosmos.
Dobranoc.
no fajna animacja - tylko ktoś zgubił rozdzielczość po drodze bo wszystko jak za mgłą wygląda. Ty naprawdę nie wiesz co to jest OSTROŚĆ OBRAZU?
U2 WYGRAŁO HAHAHAHAHAH. JA NAWET NIE SŁYSZAŁEM O TAKIEJ GRZE W 2009 xD TAK 1280x720 HAHAHAHAHHAHAHAHA. MOŻE JAKBY BYŁO NA PC TO BYŚMY POGADALI, A TAK TO WYGRAŁO CHYBA W KLASIE Z MALUCHAMI I CINQECENTO JAK OBOK ŚCIGAŁY SIĘ BMW M5 Z AUDI S4 LOLZ
TAK PODNIECAJ SIĘ DALEJ NIEOSTRYM, AŻ KŁUJĄCYM W OCZY PRZESKALOWANYM OBRAZEM W ROZDZIAŁCE OBECNYCH KOMÓREK LOLZ. HAHAHAHAH
"W tym renderowanym filmie" czyli zdajesz sobie sprawę, że ten filmik był renderowany wcześniej i nie ma nic wspólnego z grafiką w grze? To tak jak byś włączył film BD i mówił, że ma lepszą grafikę od czegokolwiek.
Nawet cutscene w grze wyglądają na pre renderowane, ale to akurat świadczy o tym, że Japończycy byli, są i raczej będą mistrzami tworzenia gier.
Jemu nie o to chodziło - on mi próbuje udowadniać, że jak masz nie wiadomo jak dobrą jakość obiektów w renderze, to JEGO ROZDZIELCZOŚĆ NIE MA ZNACZENIA, co jest oczywiście bzdurne i zabawne, ale on tak właśnie uważa. On np. nie widzi, jak pokryte mgłą są te postacie i jak bardzo ten film prosi się o wyświetlenie w min 1080p, a najlepiej 4K albo 2160p. On uważa, że rozdzielczość nie ma wpływu na ILOŚĆ DETALI. On po prostu jedzie moim zdaniem na jakiejś plaźmie z promocji w markecie za 1500 zł w rozdziałce 1024x768, bo nie sądzę że w 1366x768. Full HD to NA OCZY NIE WIDZIAŁ. I TAKA JEST PRAWDA.
A propos rozdzielczości i ostrości, to jak robisz zdjęcia aparatem, to też wolisz, jak jest rozmazane, czy zostawiasz te ostre i szczegółowe lolz?
A tak w ogóle to napisz JAKI MASZ WYŚWIETLACZ - zakładam, że nie Full HD, czyli jakiś gówniany, co by po części tłumaczyło twoją ślepotę i ignorancję...
Pewnie LAMERSKA jak poprzednie czesci. Dla kazdego starego wyjadacza to syf - rozwiazania sprzed 10 lat ubrane w watpliwa grafike.
Co sie dzieje z grami, przeciez wiekszosc tej gry to bedzie film. Napisza ci podazaj tam a i tak nic innego zrobic nie mozesz. Ktos tu sie mija z pojeciem gra. Gdziejest do choilery grywalnosc i frajda w grach w tych czasach ja sie pytam!
czasy kuligów i wulfenów.
z ostatnich 30 dni
odsłon: 160060
odsłon: 95322
odsłon: 34518
odsłon: 28512
odsłon: 26474
odsłon: 24811
odsłon: 22685
odsłon: 21724
odsłon: 18852
odsłon: 18656
odsłon: 18188
odsłon: 17257
odsłon: 15870
odsłon: 15640
odsłon: 15466
odsłon: 14937
odsłon: 14535
odsłon: 14344
odsłon: 13497
odsłon: 13450
odsłon: 13112
odsłon: 12405
odsłon: 11720