Gry

Assassin's Creed Syndicate w dniu premiery z dwoma patchami

przeczytasz w 1 min.

Biorąc pod uwagę doświadczenia z Assassin’s Creed: Unity doniesienia te mogą niepokoić. Nie powinno być jednak tak źle.

Assassin's Creed Syndicate

Patche wydawane przez twórców przy premierach gier przestają już kogokolwiek dziwić. Ubisoft poinformował, iż w dzień debiutu Assassin's Creed Syndicate pojawi się nie jedna, ale aż dwie łatki.

Czy powinniśmy się zatem martwić o grywalność nowej produkcji? Chyba nie, ponieważ chociaż szczegółów szykowanych patchy nie ujawniono, będą one dość małe. Patch 1.10 ważyć ma 541 MB, a patch 1.11 jeszcze trochę mniej, 534 MB.

Pozwala to żywić nadzieję, że wprowadzą one jedynie drobne korekty i nie będzie powtórki z sytuacji, jaka miała miejsce po debiucie Assassin’s Creed: Unity.

Premiera Assassin’s Creed Syndicate w wersji na konsole PlayStation 4Xbox One planowana jest na 23 października i to właśnie tych wersji dotyczą powyższe informacje. Na PC gra pojawi się w listopadzie i być może w tym przypadku cała sprawa wyglądać będzie inaczej.

Źródło: gamespot

Komentarze

16
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    6
    Niczego się nie nauczyli po Unity? Znowu wypuszczą bubel...
    • avatar
      Monstrum
      5
      Bubelsoft rulezz !!
      • avatar
        Konto usunięte
        4
        ahahahahaha, no ludzie i tak kupią, po co mają robić coś porządnie skoro za każdym razem im się uda? Następny AC będzie w takiej sytuacji, i kolejny i kolejny... i kolejny też.
        • avatar
          bhaal1982
          4
          Po co w ogóle patche ? niech wypuszczą popsutą wersję przecież ludzie i tak to kupią...
          Swoją droga jak już pisałem przy okazji innych tematów Assasinów niech się gracze zbuntują i nie kupią którejś nowej gry na znak strajku :> ciekawe co by twórcy i producenci wtedy zrobili :D
          • avatar
            Marucins
            2
            Tylko dwa?
            Co tak mało, nawet jeśli chodzi o wagę.
            Powinni już mieć gotowy produkt i tylko robić kolejne patche im więcej tym lepiej. Przynajmniej wiadomo że kasa na coś idzie.

            Ehhhh.... Co za absurd.
            • avatar
              mordehigh
              0
              Znając życie będą zwalać winę na wydajność konsol/sterowniki od amd
              • avatar
                Snack3rS7X
                0
                Patche przy premierze? A nie dałoby się przed premierą? Na czym polega różnica?
                • avatar
                  leman97
                  0
                  aha
                  • avatar
                    Next_Gen_1987
                    0
                    I na dzień dobry ponad 1GB do pobrania buahaha.. A niedawno obiecali, że tym razem będzie całkiem inaczej..
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      Na konsolach będzie ok, ale z PC to nigdy nie wiadomo.