Na topie

Destiny 2 na kolejnym zwiastunie w jakości 4K/60fps

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry komputerowe

Kategoria: Gry Gry komputerowe Tematyka: 4K strzelanina wideo 4K Zwiastuny gier Producenci: Activision Bungie Nvidia

Gra Destiny 2 ma wyglądać na pecetach obłędnie. Kolejne publikowane przez firmy Nvidia i Activision zwiastuny pozwalają w to uwierzyć.

  • Destiny 2 na kolejnym zwiastunie w jakości 4K/60fps
A A

Firmy Bungie, Activision i Nvidia muszą być niezwykle dumne z grafiki w Destiny 2, bo po raz kolejny serwują nam zwiastun, chwaląc się przy tym obsługą rozdzielczości 4K i płynnością 60 klatek na sekundę. I raz jeszcze trzeba przyznać, że wygląda to naprawdę dobrze.

W tym miejscu trzeba też szybko przypomnieć, że choć zwiastun został przygotowany w takiej jakości, to gra Destiny 2 na PC w rzeczywistości nie będzie w żaden sposób ograniczać liczby wyświetlanych klatek, a także zaoferuje szeroki wybór opcji, które pozwolą dostosować grafikę do osobistych preferencji i możliwości sprzętu.

Opisywany zwiastun powstał jednak nie tylko po to, by pochwalić się grafiką, ale też by przypomnieć o nadchodzących beta testach, które ruszają 28 sierpnia dla osób, które zdecydowały się na przedpremierowe zamówienia oraz dzień później dla wszystkich. Są jeszcze dwa tygodnie, więc upewnijcie się, że wasze komputery dają radę.

Destiny 2 zmierza nie tylko na pecety, ale też konsole PlayStation 4 i Xbox One. Premiera odbędzie się 6 września na tych ostatnich i 24 października na komputerach.

Źródło: Nvidia, Bungie

Odsłon: 4331 Skomentuj newsa
Komentarze

41

Udostępnij

Gry komputerowe w marketplace

  1. piotreeeek
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-08-16 13:28

    Widać że na PC jak zwykle najlepsza grafika. No i 60fps. Tak można grać.

    Skomentuj

    1. raffal81
      Oceń komentarz:

      -12    

      Opublikowano: 2017-08-16 13:59

      Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

      I tak ludzkie oko nie widzi powyżej 24fps.

      Skomentuj

      1. piotreeeek
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2017-08-16 14:15

        "I tak ludzkie oko nie widzi powyżej 24fps."

        Dlatego właśnie w exach na PS4 masz niewiele wiecej fps :DDD
        A w takim Until Dawn czasami i o 24fps można pomarzyć :DDDDD
        4theplayers

        Skomentuj Historia edycji

        1. LuckyNumber8
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2017-08-16 19:35

          Teorerycznie 30 fps jest jak najbardziej wystarczającą wartością, która umożliwia przyjemną rozgrywkę, a w gry gram od czasu psx. Owszem zysk z 60 fps jest, ale to traktuję jako dodatkową zaletę. Niestety dzisiaj gry mają kilka razy większe lagi (ostatni nawet digitalfoundry zrobiło porównanie lagów w prau grach) jak dawniej i to się pózniej sumuje z lagiem monitora, myszy itd. I w efekcie przekłada się na końcowe wrażenie braku responsywnosci przy sterowaniu przy 30fps, więc na kompie obecnie statam się mimo wszystko, aby mieć zawsze 60 fps. O ile ludzkie oko przy 30 fps dostrzega płynny obraz, o tyle ludzki umysł dostrzega nawet minimalne opóznienia przy sterowaniu, a gdy gra ma duże lagi, to nawet przy przejsciu z 60 fps na więcej zobaczysz drastyczną różnice (ale nie jest to zasługą 144 klatek/s, a właśnie mmiekszym lagiem, bo czym więcej klatek, to tym mniejszy lag w samej grze). Przykładowo takie halo remastered na xboxie, wersja oryginalna jest responsywna i ogólnie mie miałem problemów przy sterowaniu w tych 30fps, ale przełączając się na remaster jednym przyciskiem pojawił się już taki lag, że te same 30fps przestało już być tak responsywne i pojawiło się wrażenie pływania obrazu.

          Skomentuj Historia edycji

          1. Leader86
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-08-16 21:46

            Bzdura.

            60Hz to minimum dla plynnosci.

            Granie ze spadkami ponizej 60FPS na GTX1080 dla mnie to udreka i od razu widac spadek.

            Skomentuj

          2. raffal81
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-08-16 22:12

            Bo solidne 30 fps, a 60 i spadki to różnica, oko się przyzwyczaja, ja ostatnio właśnie sobie taki eksperyment zrobiłem.

            Włączylem na ps4 pro, NO MAN SKY, najpierw w 60fps, później w 30fps, pierwsze odpalenie w 30fps było bardzo smutne, widać drastyczny spadek płynności, ale po 10-15 min już mi to nie przeszkadzało, że zapomniałem przełączyć z powrotem na 60fps ;] po godzinie wręcz ;)

            Skomentuj

          3. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-08-16 22:50

            Leader86@ Obecnie na pc w niektórych grach nawet 60 fps potrafi sprawiać wrażenie pływania obrazu w czasie sterowania. Sam na to narzekam i stąd inwestowałem i wciąż inwestuje w dobre PC ale w przeciwienstwie jednak do ciebie dostrzegam, że brak komfortu w grze 30 fps jest wynikiem w znacznej części lagów, a nie samej tylko ilosci fps. 30 fps w grze z małym lagiem w dodatku na monitorze z zerowym opóznieniem (np crt) to nawet 30 fps jest dla mnie absolutnie wystarczające i nawet lepsze jak 60 fps w takim crysis 3 (gra z dużymi lagami) w dodatku na lcd (a zwłaszcza tv)z dodatkowym dużym opóznieniem. Grając w crysis 3 na lcd doszło do tego, że dopiero przy 100 fps przestałem narzekać na brak responsywnosci sterowania, ale przy 60 i niżej myślałem że wszystko pływa przy celowaniu. Lubię nednak retrogranie i widzę jaki komfort mam w starszych grach (a już zwłaszcza na crt) i w nowych przy tej samej ilości fps i to nie jest zabawne, że w nowej grze potrzebowałem 100 fps podczas gdy w starej nawet 30fps mi starcza. W filmach 24 fps wystarczy bo to jest obraz, którym nie sterujemy, ale gry są interaktywne i w czasie ruchu kontrolerem wszelkie opóznienia łatwo odczuć i tu pojawia się już problem. Wszystko więc co dodaje lag sprawi, że potrzeba większej ilosci fps, gdyż większy fps zmniejsza lag samej gry. Gdyby obecnie w grach byłby komfort taki jak dawniej o gdyby wciąż były monitory z zerowymi opóznieniami, to bym nawet nie interesował się tematem 60 vs 30 fps, ale że jest jak jest, to niestety preferowanym standardem stało się dla mnie na pc 60 fps.

            Skomentuj Historia edycji

          4. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-08-17 18:41

            Prubujesz się wymądzać się jak frustrat, a i tak nie masz racji. Co prawda nie chce mi sięsię tobie szukać linków przez telefon, ale wkleje jedynie chociaż jeden link do filmiku digital foundry który oglądałem ostatnio w tym temacie.
            https://youtu.be/9ZlH0jYAJE0
            Porównali lagi w popularnych grach. Widziałem też stronę już gdzieś nawet stronę gdzie zrobili bazę lagów gier. Ogólnie wszystkie lagi na samym koncu się sumują, lag z samej gry, pózniej lag kontrolera, monitora i wszystko to przekłada się na odczucia opóźnień w grach i wrażenie płynności jakie mamy. Aby grało się przyjemnie, to opuźnienia muszą być jak najmniensze, więc osobiście staram się zawsze ustawiać 60 fps i więcej jak to możliwe w grze (większa ilość fps drastycznie obniża drastycznie laga gry), ale dawniej w czasach crt i starszych odbiór gier w 30 fps był tak wystarczająco dobry, że osobiscie nigdy mi to nawet nie orzeszkadzało, a zawsze kupowałem topowe podzespoły do kompa i grałem na kompie w 60 fps już za czasów tnt2 ultra (w 800x600 i 1024x768 więlszość gier chodziła na tej karcie w 60 fps).

            Skomentuj

          5. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-08-17 22:04

            Właśnie też nie wiem co to za "lag gry". Jakie znowu sumowanie lagu w grze i lagu tv...i co to ma niby do rzeczy jeśli idzie o róznice miedzy 30 a 60fps...
            Lucky chyba chodzi ci o frame pacing...

            Skomentuj

          6. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-08-18 07:36

            Piotrek jak widzisz digital foundry podało wartość laga w kilku grach (a są strony które robią nawet bazy lagów wielu gier) ale oczywistym jest to, że jeśli gra ma dajmy na to lag 100ms to do tego musisz dodać jeszcze pózniej lag z kontrolera oraz monitora (niektóre tv mają 100ms ale standardowy tv w trybie gra ma średnio 40 ms). Lag który odczujesz grając będzie sumom tych wszystkich lagów. Można włączyć grę z małym lagiem na tv z dużym lagiem i będziesz odczuwał wyraźny lag w czasie gry tak czy inaczej nawetpomimo dajmy na to 60 fps (i też działa to na odwrót).

            Skomentuj

          7. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-08-18 15:14

            Lucky przeczytaj może najpierw to:
            https://hdtvpolska.com/input-lag-co-to-za-diabel-i-jak-duze-ma-rogi/

            Tu masz o lagach. I jest takie zdanie...
            "Swojego czasu serwis eurogamer zbadał, że lag całego systemu tzn. zsumowany z konsoli, wyświetlacza i wszystkiego po drodze zaczyna mieć wpływ na rozgrywkę gdy wynosi więcej jak 200ms. Przy czym samej konsoli schodzi się średnio 133 [ms] w zależności od gry. Można by więc generalizować, że input lag wyświetlacza powinien być mniejszy od 50 [ms], by nie wpływać negatywnie na rozgrywkę."

            A biorąc pod uwage że w grach np BF1, COD IW ten lag dla gry to ok 40-56ms, plus lag telewizora w "trybie gra" też około 40ms, to mamy razem po zsumowaniu ok 100ms. Grubo poniżej wartości mających wpływ na rozgrywke. To naprawde nie wiem do czego ty zmierzasz.
            Jaką teze chcesz tymi lagami udowodnić? Że 30fps bedzie dawało takie samo odczucie płynności jak 60fps? Bo już serio nie wiem.


            Skomentuj Historia edycji

          8. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-08-18 18:41

            Tak, właśnie o to mi chodzi, 30 fps jest dla mnie absolutnie ok gdy tylko sterowanie jest responsywne. Co do wartosci ms, to ja byłem w stanie odczuć przesiadkę z pada bezprzewodowego na przewodowy gdzie miałem 8ms mniej laga (i to była dość wyraźna różnica, wyniki i preceyzja też mi dzięki tenu podskoczyły). Widziałem kiedys filmik na yt z gier arcade, gdzie zaznaczyli jak wielki wpływ na wyniki speedrunów miały podobnie małe lagi a co dopiero mówić lag typu 200ms.

            Co prawda sam wychowałem się na ut99 i quake 3 i przez te wszystkie lata prawdopodonie odczuwam takie lagi znacznie szybciej jak ptzeciętna osoba, ale mimo wszystko na swoim przykładzie widzę, Ja miałem kiedyś hdtv sharpa z 40ms lagiem w trybie gra, to po przesiadce na tv z 18ms też odczułem dużą różnice tak więc wiem na swoim przykładzie, że tego laga nie musi być dużo, aby dał się we znaki. W takim crysis 3 lag był tak duży, że osobiscie nawet przy 60 fps ta gra była dla mnie średnio grywalna, miałem wrażenie jak gdybym sterował pod wodą, czas reakcji kontrolera był zdecydowanie spowolniony.

            Skomentuj

          9. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-08-18 19:43

            Tylko co ma lag do tego że odpalasz dzis gre na tv (z małym inputlagiem) w 30 i 60fps i róznica w płynności i tak jest widoczna gołym okiem. Choćbyś to zaklinał jakimiś lagami które kiedys tam , gdzies tam widziałeś na jakiś starych tv/kompach/konsolach, to dzis nie ma to większego znaczenia. Jest różnica widoczna od razu miedzy 30 a 60fps i tyle. I choćbyś nie wiem jak czarował małym inputlagiem w tv/grze to 30 klatek i tak jest badziewne w porównaniu z 60.

            Skomentuj

          10. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-08-18 20:10

            Odpalając grę 30fps z małym lagiem i na tv z zerowym lagiem odbiór będzie na tyle dobry, że nawet ja jako entuzjasta (większość ludzi nie przykuwa takiej uwagi do technikaliów gier) nie mam na co narzekać i grać mogę przyjemnie nawet w 30fps. Oczywiście ustawiając 60 fps będzie jeszcze lepiej i wręcz idealnie.

            Dziś rzeczywiście jest jednak jak napisałeś i bez różnicy jest z czego wynikają różnice 60 vs 30 fps skoro my gracze mało mamy tu do gadania bo tak po prostu tworzone są dziś gry i sprzęt (duże lagi względem tego co było kiedyś), ale niestety ja ze swojego doświadczenia wiem, że różnica 30 vs 60 fps to nie kwestia samej płynności wyświetlanego obrazu tak jak zdaje się to wydawać, ale w znacznym stopniu imputlaga.

            Skomentuj Historia edycji

          11. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-08-18 21:07

            "ale niestety ja ze swojego doświadczenia wiem, że różnica 30 vs 60 fps to nie kwestia samej płynności wyświetlanego obrazu tak jak zdaje się to wydawać, ale w znacznym stopniu imputlaga."

            Więc zgodnie z tą teorią jeśli już grać w gry które mają 30fps to najlepiej grać na PC, bo tam na myszce i klawiaturze jest najmniejszy inputlag. Na konsoli przy grze w 30fps ten lag bedzie większy ze wzgledu na sterowanie padem oraz dodatkowo się powiększy bo telewizor nie ma tak niskiego inputlaga jak monitory .

            Skomentuj

      2. dangh
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-08-16 14:57

        Oczywiscie, ze ludzkie oko widzi powyzej 24hz. Po prostu czestotliwosc pracy mozgu to okolo 12-18 HZ, wiec na dany obraz jestes w stanie swiadomie z 1/18 sekundy opoznienia.
        Ale mozg ma dane, zeby zarejestrowac, czy obraz jest ciagly czy tez nie.

        Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-08-16 15:24

          a Ty kolego nie zarejestrowales sarkazmu?

          Skomentuj

          1. Chiny_X
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-08-16 16:05

            Raczej trolling nie sarkazm.

            Skomentuj

          2. raffal81
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2017-08-16 22:14

            Troling czy sarkazm, jeden uj :D ważne że udany :D

            Skomentuj

      3. Leader86
        Oceń komentarz:

        -2    

        Opublikowano: 2017-08-16 21:45

        Co to za brednie opowiadasz ? Kolejny niedouczony pajac ktory mysli ze widzi w 24hz ?

        Czlowiek bez problemu rozroznia > 100fps.

        Minimalna granica dla kazdego czlowieka to 60Hz.

        Skomentuj

      4. raffal81
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-08-16 22:10

        Padłem hahaha, specjaliści się zlecieli, bo człowiek sobie jaja robi :D:D:D:D:D

        Skomentuj

    2. LuckyNumber8
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-08-16 19:21

      Jest to gra multiplatformowa więc OCZYWISTE, że będzie wyglądać najlepiej na PC (JEŚLI tylko sprzęt gracza pozwoli). Ja z tego powodu zawsze wybieram multiplatformy na pc i jedynie pokpione sterowanie lub jakieś inne problemy mogą mnie zniechecić. Siłą konsol zawsze jednak były exy, których nigdy nie zobaczę na PC, a to z reguły jedne z najlepszych gier przy których gry z pc to co najwyżej średniaki i tego nic nie zmieni.

      A co do destiny 2 i możliwości gry w 4K przy 60fps, to mało osób ma taki sprzęt jak 1080ti, a owe GPU będzie właśnie potrzebne aby uzyskać taką jakość. Ja sobie 1080ti właśnie kupiłem, ale nie przysłania mi to realiów, a te są takie, że i tak 99,9% graczy na PC będzie mogła sobie zobaczyć co najwyżej filmiki w takiej jakości z yt i to. Przeciętny pecet czy laptop to sprzęt tylko trochę lepszy od konsol, a gdy już wyjdzie xboxOX to 99% graczy będzie miało słabszy sprzęt. Ciekawy jestem takiej forzy 7, ktora na xboxie one smigać ma w 4K i 60fps (bez limitu klatek średnia 90fps!!), a na podstawie obecnych informacji o tej konsoli stawiam, że na takie same detale i płynność trzeba będzie minimum 1080gtx na PC.

      Skomentuj

        1. LuckyNumber8
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-08-17 17:54

          Do niedawna grałem często z downsamplingiem i dla mnie obraz był idealnie ostry, a zwłaszcza gdy ustawiłem filtr lanczos w programie gedosato downsamling. Co do DSR, to nie używałem tego wcale, tylko najwyższa wartość DSR wyglądała dobrze, a te niższe wartości zniekształcały strasznie obraz i czcionki (to już stary sprawdzony sposób z custom resolutions był znacznie lepszy). Gry bez aa nie wyglądają zbyt dobrze, a post procesowe aa nigdy nie wygląda dobrze, więc MSAA, czy downsampling to must przy monitorach fillhd i mniej.

          Skomentuj

          1. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-08-19 19:37

            Rozdzielczość obrazu przy downsamplingu jest większa, a jak masz coś rozmazane po downsamplingu, to wina filtrów. Ja np. Mie lubię w grach post aa typu smaa czy fxaa, gdyż ten ficzer rozmazuje obraz i wolę dać dodatkowo downsampling. Post aa wykonane na znacznie wyższej rozdzielczosci i przeskalowane niżej do rozdzielczości natywnej monitora daje już normalnie ostry obraz, a jak dam filtr lanczos w programie gedosato downsampling jako sposób downsamplingu, to obraz jest idealnie ostry, zero zniwkształceń które widzę przy dsr

            Skomentuj

    1. dangh
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-08-16 14:58

      No, to jezeli klient jest zadowlony to wszystko gra, prawda?
      Niekonczacy sie dylemat - grac na konsoli w 30 hz, czy na PC z wallhackami.

      Skomentuj

        1. Raider0001
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-08-16 16:27

          ta i by się skończyło na takim zaawansowaniu że 1080Ti minimum a Titan w zalecanych... konsole to swoisty hamulec dla tych co chcą pograć na budżecie i wszystko i tak kończy się na tym czy producent gry ma zasoby do robienia lepszej grafy

          Skomentuj Historia edycji

        2. Snake73
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-08-16 16:58

          Już raz zrobili grę, która wyprzedziła swoje czasy w grafice - Crysis. Wiadomo jak to się skończyło dla studia, które ją wydało.

          Skomentuj

          1. dangh
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-08-16 18:31

            To by wymagalo od wszystkich graczy wymiany kart na najlepsze jak tylko sie pojawia. Straszny pomysl, w dodatku wspierajacy monopol - optymalizuj pod nVidia bo nas jest najwiecej - i Redeon idzie w piach.
            Optymalizacja jest na poziomie API - DX czy Vulkan. Ze wzgledu na mase konfiguracji nie da sie optymalizowac lepiej w rozsadnym czasie.

            Skomentuj

          2. Snake73
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-08-16 19:19

            Właśnie tak został zrobiony Crysis pod przyszłą generację sprzętu.

            Skomentuj

          3. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-08-16 23:55

            Pamiętam crysis 1 i wrażenie jakie robił. Gra była na mój gust mega grywalna (można było pobawić się w predatora i eliminacja wrogów za każdym razem wyglądała inaczej), a grafika robiła takie doskonałe wrażenie, że potrafiłem grać w tą grę nawet dla samej grafiki :), a nawet dziś po tylu latach grafika może się podobać. Wymagnia były moim zdaniem ok, gra podnosiła po prostu poprzeczkę jak wiele gier dawniej. Ja tam przeszedłem crysisa na 8800ultra w max detalach już na premierę w 1680x1050 i konsolowych 25-30 fps. Świetnie się przy ceysis 1 bawilem i wielka szkoda, że część druga poszła w zamkniętą mechanikę gry. Nawet grafika nie robiła już takiego wrażenia i dopiero latch dodał efekty dx11, które pózniej wykorzystał moder maldo do stworzenia swojego moda upięmszającego grę, crysis 2 z modem maldo hd 4 wygląda super

            Skomentuj

          4. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-08-16 23:55

            Zdunlowany post

            Skomentuj Historia edycji

    2. kurasiok
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-08-16 15:25

      Mimo wszystko wole grac na konsoli z auto aimem w multi niz na PC w chociaby bf4 gdzie bardzo czesto ktos psuje rozgrywke innym graczom bezczelnymi cheatami. Jedyna gra z dobrymi zabezpieczeniami w którą mozna na PCcie grac to counter strike. Jezeli w csie ktos mi strzeli dobrego head shoota to wiem ze dzieki skilu a nie bo widzial mnie przez sciane. O ile gra na pccie jest lepsza tak zabawe psują sami gracze

      Skomentuj

        1. Raider0001
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-08-16 16:31

          Blizzard dożywotnio banuje z gry (Overwatch) za użycie sztuczek więc jest więcej niż tylko counter strike

          Skomentuj

      1. piotreeeek
        Oceń komentarz:

        -2    

        Opublikowano: 2017-08-16 16:03

        Tylko że BF4 na PS4 to graficzny prehistoryk w porównaniu do wersji PC. A przy 60fps to on nawet nie stał. Ciagłe dropy do 30.
        BF1 zresztą nie lepszy na PS4. Ta gra przy wersji PC wygląda tak żałośnie ze nawet nie ma co opowiadać. Nawet wersja na PS4Pro to graficzny cień wersji PC.

        Skomentuj

        1. raffal81
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2017-08-16 22:17

          Cień to ty masz ale chyba na mózgu ;] co ja gadam, przecież najpierw ten mózg trzeba mieć , co nie piotruś? :D

          A jad płynie Ci po brodzie ;]

          Skomentuj

          1. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-08-17 02:27

            To pokaz mi chłopcze taką grafike z BF1 na PS4
            https://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2016/10/BF1-4K-Screenshots-3.jpg
            https://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2016/10/BF1-4K-Screenshots-4.jpg
            https://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2016/10/BF1-4K-Screenshots-8.jpg
            https://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2016/10/BF1-4K-Screenshots-12.jpg
            https://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2016/10/BF1-4K-Screenshots-14.jpg
            https://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2016/10/BF1-4K-Screenshots-17.jpg
            https://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2016/10/BF1-4K-Screenshots-21.jpg
            https://www.technobuffalo.com/wp-content/uploads/2016/10/BF1-4K-Screenshots-22.jpg

            Wersja pecetowa graficznie miażdży wersje na PS4/PS4Pro. Kto gra na konsoli w multi BF1, widząc te miejscówki od razu od razu przyzna mi racje.

            Skomentuj

          2. LuckyNumber8
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-08-17 21:29

            Dam wyjątkowo plusa za udany dobór screenów, gdyż rzeczywiscie są bardzo dobre. Trzeba jednka podkreślić, że w takiej jakości i tak większość graczy na PC prędko sobie nie odpali tej gry, no chyba, że do robienia screenshotów. Obecnie przeciętny gracz entuzjasta ma coś pokroju 970gtx, a nawet sli z tych kart nie dałoby rady w tej jakości co wstawiłeś. W twoich postach dostrzegalny jest niestety totalny brak odniesienia do rzeczywistosci, bo nabijasz się z jakości na konsolach, gdzie faktem jest, że każdy posiadacz konsol ma określony poziom grafiki (w przypadku ps4 pro dość wysoki) i argumentujesz to tym, że na PC mamy możliwość gry w jeszcze wyższej jakości jak natywnym 4K i to uznajesz chyba jako największą zaletę PC. W rzeczywistosci jednak nawet nie 1% graczy ma kompa, aby uciągnąć dobrze 4K w 60 fps i max detalach. Sam nawet na 1080ti przy 4K muszę ciąć detale do tych 60fps i jest to karta co najwyżej na styk pod tą rozdzielczość więc na dobrą sprawę musiałbym mieć SLI z tych kart, aby każda gra (a przynajmniej ta obsługująca SLI) śmigała z stałym 60 fps przy 4K. A już swoją drogą aż ciekawy jestem czy sam masz kompa, który dałby radę w 4K i na 60fps we wszystkich grach (dajmy na to 1080ti w SLI lub titanXP SLI). Jeśli masz SLI z 1080ti albo chociaż 1080gtx, to chociaż starałbym się zrozumieć twoją perspektywę, bo taki sprzęt już faktycznie uciągnie wszystko w 4K na max i w 60 fps, a gdy już się człowiek przyzwyczaja do danej jakości, to pózniej wszystko niżej wydaje się już badziewiem :).

            Skomentuj Historia edycji

  2. Snake73
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-08-16 16:56

    Widać że cenowo dogonili konsole. Pewnie niedługo je przegonią.

    Skomentuj

    1. dangh
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-08-16 18:33

      Juz od dawna nowe tytuly nie roznia sie kosztem miedzy konsolami a PC. A i starsze czesto mozna kupic nawet na psn / Live! taniej czasem, niz na steam, pomijajac juz uzywki.
      Ten trend juiz sie nie zmieni.

      Skomentuj

  3. DreamerDream
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-08-16 19:16

    Co oni mają z tym deszczem, który omija gracza?

    Skomentuj

  4. vegasnight9
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-08-16 20:51

    Wygląda to nieźle. Trzeba przyznać.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!