• benchmark.pl
  • Gry
  • Metal Gear Solid V: The Phantom Pain z aż 6 typami pogody - kiedy premiera?
Gry

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain z aż 6 typami pogody - kiedy premiera?

przeczytasz w 1 min.

Zanosi się zatem na naprawdę sporą różnorodność.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain gra

Z pewnością znalazłoby się tutaj kilku graczy, którzy czekają na debiut Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Najnowsze doniesienia na temat tego tytułu mogą tylko zwiększyć apatyty na przygodę z kolejną produkcją Konami.

Nie tak dawno na PC trafiło Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, a więc prolog do przywoływanego we wstępie tytułu. Tradycyjnie nie zabrakło graczy, którzy zdecydowali się zagłębić w pliki gry, a tam znalazły się pewne wskazówki co do tego, czego spodziewać się po The Phantom Pain.

Producent już wcześniej chwalił się, iż mocną stroną będą tutaj zmienne warunki pogodowe. Okazuje się, że w grze pojawić ma się aż 6 typów pogody - słoneczna, pochmurna, deszczowa i mglista. Dodatkowo wymieniono burzę piaskową oraz ulewny deszcz, a więc zanosi się na naprawdę sporą różnorodność.

Niestety cały czas nie wiemy, kiedy odbędzie się premiera gry. Ostatnio w Microsoft Store pojawiła się data 24 lutego 2015 roku, ale twórcy się do tego nie odnieśli, a więc najprawdopodobniej poczekamy dłużej. Tym bardziej, że Hideo Kojima wrzucił ostatnio na Twittera zdjęcie z krótką notką, iż prace nad The Phantom Pain cały czas trwają.

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain gra screen

Pozostaje nam zatem czekać. Przypomnijmy, iż Metal Gear Solid V: The Phantom Pain trafi na konsole Xbox OnePlayStation 4, a także Xbox 360 i PlayStation 3 oraz PC.

Źródło: dsogaming, allgamesbeta, Twitter

Komentarze

9
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    4
    Też nie mają się czym chwalić. Kilka typów pogody to i Morrowind miał.
    • avatar
      RafiXll
      2
      W końcu :) kto pamięta psycho mantisa na psx :)
      • avatar
        ziemjak
        1
        Chyba Psycho Mantisa z MGS bo on był i na PSX i na PC i w remake na Gamecube. Fajny ficzer był na PSX, że mantis czytał w myślach i twoje ruchy znał i unikał. chyba pada trzeba było przełożyć do portu 2 aby można było z nim wygrać