Gry

Nietypowa zapowiedź gry Medal of Honor!

z dnia 2010-08-01
Damian Szymański | Redaktor serwisu benchmark.pl
68 komentarzy Dyskutuj z nami

Maszyna promocyjna nadchodzącej produkcji Medal of Honor studia Electronic Arts ruszyła z pełną prędkością. Niedawno wystartowały beta testy gry, a dokładnie dzisiaj "EA" zafundowała nam oficjalną filmową zapowiedź w której możemy usłyszeć najnowszy singiel zespołu Linkin Park!

Nowa odsłona Medal of Honor od pojawienia się pierwszych zapowiedzi wywołuje sporo emocji i to nie tylko wśród graczy liczących na tryb muliplayer - dla których przygotowano osobny silnik graficzny ale również wśród maniaków kampanii dla pojedynczego gracza. W której to przypomnijmy, gra przeniesie nas do współczesności oraz będzie zawierała realistyczną fabułę opartą na prawdziwych wydarzeniach a to wszystko dzięki zaangażowaniu do projektu członków Tier 1 Operators z US Special Operations Community.

Wracając jednak do dzisiejszej filmowej zapowiedzi, w tle której usłyszymy pierwszy singiel "The Catalyst" z nadchodzącej płyty "A Thousand Suns" popularnego amerykańskiego zespołu Linkin Park, której premiera została zaplanowana na 13 września. Reżyserem filmowej zapowiedzi wideo w skład której weszły pomieszane sceny rozgrywki z Medal of Honor oraz prawdziwych walk był DJ zespołu Linkin Park - Joe Hahn. Czyżby więc szykowała się nam współpraca Linkin Parku z koncernem Electronic Arts? Patrząc na ostatnie wyczyny "LP" z serią filmów "Transformers" niemożna tego wykluczyć.
Dla przypomnienia warto dodać, iż premiera gry przeznaczonej na konsole Xbox 360, Playstation 3 oraz PC została zaplanowana na 15 października bieżącego roku.

Nie przedłużając zapraszamy do obejrzenia specjalnej filmowej zapowiedzi wideo gry Medal of Honor.

 

Źródło: MedalofHonor, Gamikaze

Ten artykuł pochodzi ze strony benchmark.pl

Polecamy artykuły:    
Najlepsze bezpłatne gry do pobrania Test GPGPU: NVIDIA Fermi vs ATI Evergreen Chłodzenie przy 4.0 GHz - woda vs powietrze
marketplace

Komentarze

68
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Ostatnie miesiące tego roku zapowiadają się obiecująco.
  • avatar
    Nie ma to jak stary dobry (pierwszy) Medal i plaża Omaha
    Zaloguj się
  • avatar
    Catalyst to taki cziter w mw2 tez
  • avatar
    ja tam wolę HALO :) choć MW i MW2 były zajedobre, a nowy MOH się obada
    Zaloguj się
  • avatar
    Postacie w grze zdeczka sztucznie sie poruszaja,a i przydalo by sie im pare klatek wiecej
    Zaloguj się
  • avatar
    Nawet noże być ale dlaczego absolutnie nic mnie do kupna tej gry nie zachęca? Ani graficznie, ani fabularnie, ani multiplayer... single będzie pewnie czymś na rodzaj MW2. Szybie, intensywne i krótkie będąc przy okazji jednym wielkim skryptem.
  • avatar
    jak mogli dać pedalską muzykę do takiej ''poważnej'' gry???
    Zaloguj się
  • avatar
    gra syfna jest, w becie było 0 rozrzutu, gra 100% dla niedzielnych graczy :|
  • avatar
    gra syfna jest, w becie było 0 rozrzutu, gra 100% dla niedzielnych graczy :|
    Zaloguj się
  • avatar
    Polacy narzekanie mają we krwi... Sami nic nie robią a krytykują innych.



    IMO Sweet!
  • avatar
    zapowiedz swietna... szkoda, ze beta jest slaba. Gram sporo w CoD, BC2...ale to cos (moh) w wersji beta jest niegrywalne dla mnie. Jezeli pelna wersja nie zmieni sie drastycznie w stosunku do tego co prezentuje obecnie to raczej nie kupie.
  • avatar
    Podoba mi się ten filmik...:D Kawałek od Linkin Park też dobry ;)
    Zaloguj się
  • avatar
    To już nie ten sam Linkin Park co kiedyś... Filmik fajnie skonstruowany ale według mnie za mało gierki jest pokazane.
  • avatar
    Czy tylko mi się chciało śmiać podczas oglądania tego? ;x
    Muzyka jak i sam Trailer są słabe i nijak mi to pasuje razem.

    Ogólnie oceniłbym to 2/5.
  • avatar
    ten gość z brodą to kozak :D powinni o nim zrobić film
    Zaloguj się
  • avatar
    Co mnie zainteresowalo to "Invitation for Battlefield 3 Beta", co to bedzie co to bedzie :)
    Zaloguj się
  • avatar
    Grę oceni się jak już będzie można ją kupić, bo ten nowy singiel Linkin Parków.. w porównaniu do utworów tego zespołu z Meteory czy Hybrid Theory jest porażką.
  • avatar
    Linkin Park będzie dawał do nowej płyty białe rękawiczki i gwizdek w kąplecie.
    Zaloguj się
  • avatar
    1:40 - jest recoil! :D
  • avatar
    Gry miały stworzyć "wirtualną rzeczywistość"... a sprowadzają się do... zabijania, strzałów w tył głowy, epatowaniem się przemocą, morderstwami.

    Ile jest gier w których można zabić na setki różnych sposobów. Włąsnie tego typu filmiki "łączące rzeczywistosć ze światem wirtualnym" przenoszą potem gracza w świat rzeczywisty, gdzie wydaje mu się iż życie jest niczym. Wystarczy zrestartować grę.

    Nie polecam grania w tego typu gry. Jest dużo wiecej i ciekawszej rozrywki w życiu, np. odkurzenie dywanu matce i skoszenie trawy przed domem.
    Zaloguj się
  • avatar
    Gra w tenisa też jest ciekawsza i sprawia duuuuużo wiecej przyjemności niż vt na kompie:)
  • avatar
    @Dlaczego
    Ja dzięki grom zrozumiałem wartość ludzkiego życia, ale mów dalej to co mówisz, bo to jest doprawdy śmieszne. :)
    Zaloguj się
  • avatar
    Beta ma dużo błędów...

    Najbardziej zadziwia strzelanie z broni snajpera... łatwiej mi kogoś zestrzelić na odległość z 2 broni niż z tego ustrojstwa...

    No i wybuchy... to jest masakra... jak nie trafisz kogoś bezpośrednio granatnikiem to nic mu się nie dzieje.. granaty odbijające się od głowy i wybuchające pod nogami nie są wstanie uziemić przeciwnika..

    Jest jeszcze sporo takich bubli...

    Ogólnie wrażenia na "+" ale jest ale...
  • avatar
    Gdyby nie ta muzyka... przecież to nie pasuje OMFG! Suck!
  • avatar
    Już widzę wymagania, tam wykorzystali dość poządnie dx11. W zasadzie nie zdziwił bym się, jakby umożliwili korzystanie z PhysX.
  • avatar
    Muzyka jest właśnie dobra. Nie potraficie się w nią wczuć bo słuchacie Lejdi Gagi i innych "łucum pucum".
    Zaloguj się
  • avatar
    LP is death...
    Kiedyś mieli fajne kawałki, teraz nie.
  • avatar
    co do narzekania, chetnie bym cos zrobil a nie tylko narzekal niech sie znajdzie tylko cwaniak co mnie np UDK nauczy...

    robinie mapek do starcrafta, czy do UT3 nie jest jakims wyzwaniem ale juz zgarnac kogos kto umie wytlumaczyc jak tworzyc wlasny projekt chocby moda na source2 to ciezko. kolego dlatego w pl wszyscy narzekaja ze kazdy widzi tylko czubek wlasnego nosa i wiedza sie nie dzieli, bo chce byc w robocie "niezastapiony". kazdy zabiera wiec swoja wiedze do grobu albo wykorzystuje ja do walki o kase i wyzsze stanowisko w firmie a nie oo stworzenia zespolu ktory potrafilby zakasawoac wiedza techniczna kazda firme growa na swiecie. Wiec ludziom ktorzy na dzien dobry spotykaja sie z "pierdol sie, Nowy" pozsotaje wlasnie narzekanie.

    z drugiej strony kazdy kto jako fan oczekuje produkcji na poziomie bedzie narzekal ze za jego pieniadze ktos inny chce go karmic gownem.

    pisze o jednej z wielu kategorii narzekajacych, bo sa tez tacy co narzekaja zawsze i na wszystko.
  • avatar
    mam do sprzedania koło do żuka
  • avatar
    "people living under loaded gun" To chyba o ameryce. Odstręcza mnie ter zwiastun. Odstręcza mnie linkink park. Beta tez mnie odstręcza.