Telewizory

Samsung zdradza nowy trend wśród nabywców telewizorów – czy już o nim słyszeliście?

przeczytasz w 2 min.

Kupując telewizor zwykle zwracamy uwagę głównie na jego stosunek ceny do rozmiaru i możliwości – w szczególności reprodukcji kolorów, jasności oraz systemu Smart TV. Okazuje się jednak, że jest jeszcze jeden aspekt, na który coraz więcej klientów zwraca uwagę.

Polacy stawiają na życie i styl – to jest na lifestyle!

Samsung opublikował właśnie dane, które wykazują, że nie tylko rozmiar i technologiczny splendor mają znaczenie dla nabywców nowych telewizorów w naszym kraju. Okazuje się, że Polacy są skłonni kupować również telewizory (i nie tylko) o bardziej lifestylowym charakterze. Co to oznacza? W znacznym uproszczeniu modele, w których znaczny akcent postawiono na to, jak telewizor się prezentuje i jaką funkcję może pełnić (poza stereotypowym wyświetlaniem meczu do kotleta). Bez zaskoczenia prym w tej kategorii wiedzie najbardziej ikoniczny model Samsung The Frame, czyli telewizor, który dosłownie wygląda jak obraz na płótnie w ozdobnej ramce (którą można dobrać do naszego stylu). Tylko przez ostatnie 2 lata model ten trafił do kilkudziesięciu tysięcy nabywców, którzy najchętniej wybierali przekątną 55”, choć rosnącą popularnością (20% wzrostu w skali roku) cieszą się też modele o przekątnej 32” i 65”. Nieco szkoda, że nie podano danych dotyczących sprzedaży największego modelu o przekątnej 85”.

Samsung The Frame 2024

Samsung wspomina też o ich najnowszym dodatku do lifestylowej rodziny produktów – Music Frame. Tu nie padają niestety żadne dane liczbowe, choć obstawiamy, że też może cieszyć się uznaniem wśród klientów – a przynajmniej na nas zrobił spore wrażenie podczas prezentacji nowości Samsunga na 2024 rok, na której mogliśmy bliżej się z nim zapoznać już w lutym tego roku. Nie da się też ukryć, że faktycznie stanowi wyśmienity dodatek, tak wizualny, jak i funkcjonalny, do telewizorów The Frame, jeżeli już taki styl sprzętu nam odpowiada.

Samsung Music Frame 2024

Jak projekcja to mobilna

Zaskakujące okazały się wyniki sprzedażowe z działu projektorów. Mimo, iż Samsung ma w swojej ofercie nawet najnowsze laserowe projektory krótkiego rzutu o rozdzielczości 4K (Samsung The Premiere – do 130”, HDR10+ i jasność do 2800 ANSI Lumenów), to w polskich sklepach najchętniej wybierano model właśnie znacznie bardziej lifestylowy. Mowa oczywiście o już wcześniej testowanym przez nas Samsung The Freestyle, który nie tylko jest teraz znacznie tańszy, ale też faktycznie zaskakuje kompaktowym rozmiarem i wysoką funkcjonalnością. Trudno o coś bardziej stylowego niż możliwość zabrania ze sobą na wakacje lub podróż służbową projektora, który faktycznie mieści się w plecaku, może działać na baterii i ma wbudowany pełnoprawny Smart TV, zatem nie powinno dziwić, że spośród ponad 10 tysięcy sprzedanych projektorów zdecydowaną większość stanowiły właśnie Samsung The Freestyle.

Samsung The Freestyle 2024

Na koniec Samsung wspomina też o rosnącej popularności serii The Terrace (telewizor ogrodowy - nomen omen idealny na taras) oraz The Saro, czyli telewizora, który automatycznie się obraca i może zostać zsynchronizowany z naszym telefonem. Pokazywanie gościom zdjęć z wycieczek już nie musi się wiązać z bólem karku od przechylania głowy, gdy zdjęcia na telewizorze wyświetlają się w złej orientacji – teraz telewizor obróci się tak samo, jak obrócimy połączony z nim telefon! Świetnie też nadaje się do wyświetlania wszelakiej treści „lifestylowej”, jaką raczą nas dzisiejsze media społecznościowe. 

Samsung The Frame 2024

Źródło: Informacja prasowa

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    piomiq
    6
    Ten artykuł wygląda na reklamę telewizorów, ale autor zapomniał dodać informację o tym, no chyba że zrobił to (reklamę) nieświadomie. Cóż, nowy autor. Może malo doświadczony.
    • avatar
      DezMond
      3
      lifestyle - ale sie usmialem, tania reklama samsunga, a nie lifestyle!!!