Gry

Project CARS niczym relacja z prawdziwego wyścigu?

z dnia 2014-11-13
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
31 komentarzy Dyskutuj z nami

Producent idzie tutaj w stronę jak największego realizmu i chce by jego gra przypominała relację z prawdziwego wyścigu.

Project CARS gra

Graczy czekających na Project CARS raczej nie brakuje. Z pewnością zechcą oni zatem zapoznać się z nowym materiałem promującym grę, tym bardziej, że już jakiś czas temu nie było ku temu okazji.

Produkcja, nad którą pracuje Slightly Mad Studios wyróżniać ma się kilkoma elementami. Jednym z nich będzie oprawa graficzna, która wedle zapowiedzi powalać ma na kolana. Co warte podkreślenia, producent idzie tutaj w stronę jak największego realizmu i chce by jego gra przypominała relację z prawdziwego wyścigu.

Czy na obecną chwilę może się to udać? Wprawdzie dokładnie ocenić można będzie to po premierze, ale mały przedsmak mamy już teraz. Najnowszy materiał wideo to porównanie przejazdu po torze Snetterton 200 (za kierownicą Radical SR8) w rzeczywistości i Project CARS. Jak wyglądają efekty takiego zestawienia?


Wygląda zachęcająco? Musimy niestety przypomnieć, iż jakiś czas temu premiera gry została po raz kolejny przełożona i poczekamy na nią do 20 marca przyszłego roku. Bez zmian pozostają natomiast platformy docelowe - PC oraz konsole Xbox One, PlayStation 4Wii U.

Źródło: youtube, rockpapershotgun

Ten artykuł pochodzi ze strony benchmark.pl

marketplace

Komentarze

31
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Ciut lepsza grafika w Project Cars.
    Zaloguj się
    42
  • avatar
    I te Riders on the Storm na wejściu. Od razu przypomniały mi się czasy prawdziwego NFSa, nie to co teraz ;_;
    Zaloguj się
    15
  • avatar
    Ten po lewej to fake, asfalt zawsze byl i jest czarny :}
    Zaloguj się
  • avatar
    Auta super ale otoczenie trochę kuleje.
    Zaloguj się
  • avatar
    Czy tak trudno zauważyć, że największą różnicą jest... stabilizacja obrazu. Przez to gra wygląda jak płynna animacja z kompa ;/
    Zaloguj się
  • avatar
    Z skąd oni biorą taka grafikę to nie wiem, gram trochę w betę i w zasadzie wszytko na max ustawieniach Antyaliasing jedynie trochę obniżony bo fps leciały, zobaczcie sami bo nagrywam troche na yt ;

    https://www.youtube.com/watch?v=yUVWm4hIjUc&list=PLeDn37NXPpoaohCAs9cdt0OPs1rXQtHYQ

    Może dlatego że wersja beta i zdecydowanie grafa będzie poprawiona w finalnej wersji trzeba czekać i zobaczymy jak im to wyjdzie :)
    Zaloguj się
  • avatar
    Jak to dobrze, że w końcu zadziałał refound i oddali mi kase za tego dużego moda do shift 2
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    Miejmy nadzieję że gra nie zostanie "przereklamowana" bo jak na razie prezentuje się bardzo dobrze oby tak było również po premierze ;)
  • avatar
    Nie no mimo miernej ilości obiektów jestem pod wrażeniem. Myślę, że max 20 lat i grafika będzie jak w realu. Chociaż w sumie może i dłużej bo jaki będzie wtedy sens wydawania kolejnych kart graficznych? Mogą spowolnić rozwój (tak jak teraz to robią) dla $$$. Pożyjemy, zobaczymy.
  • avatar
    Ja bym się bardzo ucieszył jakby dodali jako opcje (bo nie każdemu się musi to podobać) drgania kamery odczucie prędkości wzrasta dzieki temu drastycznie...
    Zaloguj się