• benchmark.pl
  • Gry
  • Quantum Break już w kwietniu - jednoczesna premiera na Xbox One i PC
Gry

Quantum Break już w kwietniu - jednoczesna premiera na Xbox One i PC

z dnia 2016-02-11
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
89 komentarzy Dyskutuj z nami

Firma Microsoft przygotowała ogromną niespodziankę dla wszystkich tych, którzy nie mogą już doczekać się premiery tej gry.

QB

Quantum Break to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier tego roku. Na szczęście niewiele zostało nam już tego czekania – Microsoft oficjalnie potwierdził, że tytuł ten zadebiutuje na rynku już na początku kwietnia. Co więcej – równocześnie na konsolach Xbox One i pecetach z systemem Windows 10.

Quantum Break to interaktywny serial studia Remedy Entertainment – twórców Maxa Payne'a i Alana Wake'a. Na graczy czeka ponoć wciągająca historia, które poniekąd sami będą kreować ingerując nawet w czasoprzestrzeń. 

Premiera gry Quantum Break na obydwóch platformach docelowych odbędzie się 5 kwietnia 2016 roku. 

Mamy też świeżutki zwiastun fabularny zatytułowany „Cmentarz”. Oto i on:

Garść miłych niespodzianek

Firma Microsoft przekazała przy okazji niezwykle interesujące informacje. Otóż okazuje się, że każdy kto zamówi Quantum Break na Xbox One (sugerowana cena to 249 zł) otrzyma w prezencie grę Alan Wake z dodatkami The Signal i The Writer (we wstecznej kompatybilności z Xbox 360), a ci, którzy zamówienie złożą w sklepie Microsoftu mogą liczyć również na Alan Wake’s American Nightmare.

Ten artykuł pochodzi ze strony benchmark.pl

Mało tego, gracze decydujący się na zamówienie przedpremierowe w sklepie Xbox otrzymają za darmo wersję pecetową gry Quantum Break. 

W sprzedaży pojawi się też zestaw z konsolą – prezentuje się on następująco:

QB Xbox

Wymagania sprzętowe wersji PC

Wiemy też, jakie wymagania będzie musiał spełnić komputer, aby możliwa była rozgrywka w Quantum Break.

Wymagania minimalne:

  • System: Windows 10 64-bit
  • Procesor: Intel Core i5-4460, 2,7 GHz / AMD FX-6300
  • RAM: 8 GB
  • Grafika: Nvidia GeForce GTX 760 / AMD Radeon R7 260x (2 GB), DirectX 12
  • Miejsce na dysku: 55 GB

Wymagania zalecane:

  • System: Windows 10 64-bit
  • Procesor: Intel Core i7-4790, 4 GHz
  • RAM: 16 GB
  • Grafika: Nvidia GeForce GTX 980 Ti / AMD Radeon R9 Fury X (6 GB), DirectX 12
  • Miejsce na dysku: 55 GB

Źródło: Microsoft 

marketplace

Komentarze

89
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Zabawne jest to, ze Xbox One nie spelnia nawet minimalnych :D
    Zaloguj się
    12
  • avatar
    Po wymaganiach widać, że to zwykły port stety/niestety :v
    Zaloguj się
  • avatar
    O wymaganiach dowiecie się po testach na stronach komputerowych, a nie z jakiegoś ogłoszenia.
  • avatar
    Będziemy testować. :)
  • avatar
    Strasznie podoba mi się to, że gracze otrzymają Alana Wake'a z dodatkami przy zakupie gry.
    Podobają mi się też to, ze przy okazji zakupu w sklepie Xbox dostaje się za darmo wersje na PC. Jakbym zamawiał to oddałbym komuś z Benchmarka albo ze znajomych klucz. Lubię takie coś.
  • avatar
    Zalecany Nvidia GeForce GTX 980 Ti :DDDDDDDDD czekam aż ktoś poda sli z tych kart
    Zaloguj się
  • avatar
    trze byc debilem zeby w dzisiejszych czasach patrzec na wymagania......przeciez one zawsze sa wyssane z palca.....
  • avatar
    No tak dx12 40% więcej a wymagania takie same jak przy grach DX11 ktoś tu leci w kulki.
  • avatar
    DX12.. Może być ciekawie ;)
  • avatar
    Nie wiem o co chodzi z tym DriveClubem.
    Mam tak ps4 jak i mocnego PC ale w DriveClubie naprawde ladne sa tylko auta.

    Reszta, czyli otoczenie jest juz srednie / slabe.
    Tekstury wolaja o pomste do nieba, widac to zwlaszcza kiedy sie zatrzymasz albo tuz przed wyscigiem jak wszystkie auta stoja. Modele ludzi na poboczu to juz poziom kpina. Modelom na poboczu zwyczajnie brakuje polygonow.

    Do tego wystepuja efekty typu pop-in oraz pop-up obiektow, cienie rzucane przed drzewa nieraz rysuja sie tuz przed nami. I to wszystko w ledwo 30 fpsach, ktore czasem delikatnie chrupna ale malo to widac bo gra wtedy rozmazuje obraz. Blur w ogole jest czesto stosowany zeby retuszowac slabe tekstury.

    Niemniej, osiagneli chyba mistrzostwa w retuszowaniu tego na co braklo mocy radka 5770 i procka AMD 1.6GHz. Ogolnie wyszlo im to bardzo dobrze, ale niektorych mankamentow po prostu widac ze nie byli w stanie pochowac juz.

    Takze podsumowujac:
    + rzeczywiscie chyba najladniej wygladajace, najlepiej odwzorowane auta.
    + efekty deszczu, oswietlenie
    - pop-in oraz pop-up obiektow i cieni
    - poziom detali otoczenia, jakosc tekstur zwlaszcza podloza (czasami tekstury "zieleni" w oddali przywodza na mysl czasy Gran Turismo 2), blur
    - 30fps

    Takze jakos specjalnie ten DriveClub nie zachwyca, w ruchu wyglada to troche ladniej bo nie uchwycisz wszystkich szczegolow i detali, ale jak sie przyjrzysz a juz nie daj Boze zatrzymasz i spojrzysz na pobocze to bida az piszczy!

    No ale auta, deszcz i ogolnie efekty to majstersztyk.
    Szkoda ze ps4 nie jest mocniejsze, wtedy ta gra robilaby wrazenie.
    Zaloguj się
  • avatar
    Mamy firmę która otwarcie powiedziała - MAMY W D*PIE OPTYMALIZACJĘ.
    Tylko pogratulować i zapraszać do kolejki w banku :) po kredyty na nowe GPU i CPU... Absurd.
  • avatar
    Dx12 w wymaganych? Ciekawe... Czy to za sprawą tego, że Microsoft jest producentem tej gry? Niee... na pewno to tylko zbieg okolicznośći, tak jak w przypadku Fable :)
  • avatar
    PS4 może znikać z rynku. Nic ciekawego na ten szajs nie wychodzi.
  • avatar
    Spoko na GTX970 bedzie console experience :D.
  • avatar
    Czekam na Halo i Forze na pc .
    Zaloguj się
  • avatar
    Niestety ale wszystkie gry na ps4 cierpia na texture pop-in.
    DriveClub tez.

    Na pewno nie az tak chamski jak w tym przypadku:

    https://www.youtube.com/watch?v=Bn1_ttN-zC8

    Ale tez jest, widac to w trakcie jazdy przy dobrej pogodzie, poza tym jest tez cos takiego jak rozdzielczosc dynamiczna, tzn nie jak auto stoi tylko jak jedzie to wlasnie z pobocza robi sie breja...

    Ta niby "najladniejsza gra" ktorej ps4 dalej nie jest w stanie uciagnac, generalnie wyglada to archaicznie a gameplay nudzi zwlaszcza teksty sa tak kulawe ze do dzis nie moge sie zmusic zeby to skonczyc...:

    https://www.youtube.com/watch?v=p4TRicajNco

    Teraz Bloodborne:
    https://www.youtube.com/watch?v=PLePgv0W6qQ

    Dragon Age:
    https://www.youtube.com/watch?v=GUMNzcSaaf4

    Second Son:
    https://www.youtube.com/watch?v=6um3XJZE120
    https://www.youtube.com/watch?v=J2Xy552pc-I
    https://www.youtube.com/watch?v=QjpsbAh-8V4

    i tak dalej i tak dalej... W DriveClubie jest to samo tylko rozmazuja wiec nie widac tego az tak chamsko, pare razy szybszym wozem zdazylo mi sie ze jakis obiekt sie dorysowal, generalnie wszystko co tylko troche dalej to mydlo. Strasznie to przeszkadza jako ze jest obecne w niemal wszystkich grach na ps4, zalosnie bliski LOD, wszystko rysuje sie tuz przed toba...

    No ale coz radziu 5770 lekko nie ma :/
  • avatar
    Czyli będzie wsparcie tylko dla win 10?
  • avatar
    A Quantum Break zapowiada sie ciekawie.
  • avatar
    Mam nadzieje że wersja PC będzie zabezpieczona Denuvo. Inaczej 80% ludzi, zamiast do sklepów wybiorą się po darmowe kopie na torrenty!
    Zaloguj się
    -4
  • avatar
    wymagania zalecane to pewnie do 4k:)
  • avatar
    No to pięknie się M$ reklamuje z nowym systemem. Miało być DX12 - szybsze działanie gier i inne cuda a tutaj podają w rekomendowanych I7, 16GB RAM i 980Ti, a nawet nie wspomnieli czy to FHD czy 4k. Osoba odpowiadająca za takie informacje musi być nie do końca sprawna intelektualnie.
  • avatar
    Jaki to DX12 miał być super, a w zalecanych i7 i 980Ti/FuryX, chyba że biorą z dupy te wymagania (prawdopodobnie do 4k).
  • avatar
    hollow_ mnie uprzedził a edycja komentarzy jakoś nie działa nawet po wyłączeniu AdBlocka... sucks
  • avatar
    W sieci już zaczynają konsolowe dzieci płakać że QB wychodzi na PC co do wymagań są to do rozgrywki 4K

  • avatar
    Puenta dziś jest taka, że najprawdopodobniej na PC pojawi się wiecej exów z XO i trzeba sie cieszyć, bo kolejne gierki czekają żeby je ograć w jakości niedostępnej na konsoli , w max detalach, 60fps albo 4K. A podobno rynek PC miał umrzeć buahahahhahaha
    Tymczasem PS4 powinno, tak jak kiedyś pisałem, stać się konsolą do sklepu-wypożyczalni. Pożyczyć za pare złoty na weekend , ograć Ordera, Drivecluba, Uncharted 4 i oddać to barachło spowrotem:D
    Chyba ze ktos lubi popylać w indory i gorsze graficznie multiplatformy, modląc się żeby mu dzisiaj PS network działał:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Zaloguj się
  • avatar
    Dzieci z pod znaku Sony zaczynają coś płakać w sieci na zagranicznych forach że QB wychodzi na PC ..Ale zapomniałem że Wy macie the order 1886 przecież to najlepsza gra pod względem grafiki i 3x GTX 980TI nie dałbym rady pociągnąć tej gry mam racje specjaliści od Sony?..Prawda jest taka że zaczyna Wam się robić przykro jak Sony Was wyruchało przed premierą ps4.... Pozdro dla kumatych :)

    PS

    I zacznijcie ruchać panienki a nie kłócić się o grafikę w grach :)
  • avatar
    ja tam spełniam zalecane phi ...
  • avatar
    [Aktualizacja] Twórcy udostępnili na Twitterze zmodyfikowane wymagania - podane wcześniej jako zalecane, mają wystarczyć do gry w "Ultra", choć nie wyjaśniono konkretnie, co to dokladnie oznaczna. Wymagania sprzętowe prezentują się następująco:

    Wymagania minimalne:

    System: Windows 10 (64-bit),
    Procesor: Intel Core i5-4460 lub AMD FX-6300,
    Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 760 lub AMD Radeon R7 260X lub ewentualnie inna karta z min. 2 GB pamięci zgodna z API DirectX 12,
    Pamięć RAM: 8 GB,
    Dysk twardy: 55 GB wolnego miejsca.

    Wymagania zalecane:

    System: Windows 10 (64-bit),
    Procesor: Intel Core i5-4690 lub odpowiednik AMD,
    Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 970 lub AMD Radeon R9 390 lub ewentualnie inna karta z min. 4 GB pamięci zgodna z API DirectX 12,
    Pamięć RAM: 16 GB,
    Dysk twardy: 55 GB wolnego miejsca.

    Wymagania Ultra:

    System: Windows 10 (64-bit),
    Procesor: Intel Core i7-4790 lub odpowiednik AMD,
    Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 980 Ti lub AMD Radeon R9 Fury X, ewentualnie inna karta z 6 GB pamięci zgodna z API DirectX 12,
    Pamięć RAM: 16 GB,
    Dysk twardy: 55 GB wolnego miejsca.



    więc do 1080p bedzie 970 r9 390 a do 1440p lub wyzej 980ti / fury x