Na topie

Samsung i digital signage w wersji QLED

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Technologie i Firma

Kategoria: Technologie i Firma Tematyka: 4K HDR monitory wielkoformatowe QLED Sprzęt do firmy Producenci: Samsung

Technologia Quantum Dot, obsługa HDR i rozdzielczość 4K to kluczowe cechy nowych wyświetlaczy profesjonalnych Samsung QHH.

  • Samsung i digital signage w wersji QLED
A A

Samsung przenosi technologią znaną ze swoich najlepszych telewizorów do wyświetlaczy przeznaczonych do zastosowań profesjonalnych. Polski oddział firmy zapowiedział wprowadzenie na rynek monitorów wielkoformatowych z serii QHH.

Monitory Samsung QHH mają znaleźć zastosowanie wszędzie tam, gdzie wykorzystuje się rozwiązania profesjonalnego wyświetlania i wymaga się ponadprzeciętnej jakości obrazu. O tym, że o tę ostatnią nie trzeba się martwić, mają przekonywać trzy cechy: Quantum Dot, HDR i 4K.

Niczym wysokiej klasy telewizory, wyświetlacze QHH zaoferują rozdzielczość 4K, co przełoży się na wysoką szczegółowość – tym bardziej że mówimy o urządzeniach, których przekątne wyniosą 55 i 65 cali. Niezły kontrast i ładne kolory mają być z kolei zasługą zastosowania technologii kropek kwantowych i obsługi dwóch formatów HDR: HLG i nowego HDR10+.

Opisując swoje urządzenia producent zachwala też ich energooszczędność i uniwersalność (gwarantowaną przez rozmaite złącza, moduł Wi-Fi, czujnik temperatury, wbudowany głośnik i możliwość obrotu ekranu), zwraca uwagę na wytrzymałą konstrukcję i zdolność do długotrwałej pracy (w trybie 16/7) oraz podkreśla, że monitory oferują również szerokie kąty widzenia i wysoką jasność (sięgającą 600 nitów).

„Nowe wyświetlacze smart signage firmy Samsung są kolejnym etapem w dążeniu do doskonałej jakości obrazu i najwyższej efektywności dla biznesu. Ekrany dają ostry i klarowny obraz, co powoduje, że wyświetlane treści skutecznie przykuwają uwagę i zapadają w pamięć odbiorców” – komentuje Adam Parzonka z firmy Samsung. 

Gdzie południowokoreański producent widzi zastosowanie dla tych urządzeń? Przede wszystkim w takich branżach jak retail, finanse i bankowość, logistyka, reklama i marketing, ale też „wszystkich tych, dla których kwestie jakości elementów wizualnych, reklam i informacji są priorytetem” – dodaje Parzonka.

Źródło: Samsung

Odsłon: 3053 Skomentuj newsa
Komentarze

0

Udostępnij

Nie dodano jeszcze komentarzy!

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!