Na topie

Spider-Man z rewelacyjną sprzedażą - gra przebiła nawet God of War

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry PlayStation 4

Kategoria: Gry Gry na konsole Gry PlayStation 4 Tematyka: gra akcji przygodowa Producenci: Insomniac Games SONY

Przez 3 pierwsze dni obecności na rynku Spider-Man znalazł się w rękach 3,3 miliona graczy. Sprzedaż gry przekroczyła oczekiwania Sony.

  • Spider-Man z rewelacyjną sprzedażą - gra przebiła nawet God of War
A A

Słyszeliście już jak posiadacze PlayStation 4 rozpływają się nad grą Spider-Man? Jeśli tak nie powinny zdziwić Was pierwsze konkretne informacje na temat sprzedaży gry.

Insomniac Games oraz Sony mają powody do zadowolenia. Przez 3 pierwsze dni obecności na rynku Spider-Man znalazł się w rękach 3,3 miliona graczy. Stephen Turvey z działu sprzedaży Sony przyznaje, że jest to wynik lepszy od oczekiwań. Podkreśla, iż owocna współpraca Insomniac Games i Marvela pozwoliła przywrócić wiadomego bohatera do świata gier i zapewnić doświadczenia, które chce się przeżyć.

„Nasze oczekiwania zawsze są ustalane na najwyższym poziomie. Spider-Man nie tylko je spełnił, ale nawet przekroczył. Myślę, że nasza firma, kampus i nasi fani są z tego bardzo dumni.”


Przedstawione wyniki sprzedaży są o tyle istotne, iż od teraz to właśnie Spider-Man jest najszybciej sprzedającą się grą na wyłączność PlayStation 4. Udało się pobić nowego God of War, którego przez 3 pierwsze dni kupiło 3,1 miliona graczy.

Źródło: PlayStation

Odsłon: 4356 Skomentuj newsa
Komentarze

22

Udostępnij
  1. Dragonik
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2018-09-21 11:09

    Zaraz wpadną odpowiednie osoby i będą się cieszyć. To jest tylko gra i nie ma co robić z tego wojny i rzucać obrazkami z lewa na prawo bo ona jest na PS4 a nie ma na PC.

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2018-09-21 11:15

      niestety tego sie tu nie przeskoczy, wpadną i zaczną miezy soba wklejać zapisane posty z linkami do obrazkow których i tak nikt nie oglada :D

      Skomentuj

  2. Smuga
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2018-09-21 11:11

    Przyznaję, świetna gra. Mam w co młócić na konsoli do czasu premiery RDR2.

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2018-09-21 11:14

      ale troche bugów ma :) chodzi głównie o bugi związane z losowym wbiciu sie pod teksturę czy w obiekt np. budynek.

      Ogolnie to klon batmanow itp. za którymi nie przepadam ale tu jest nieco więcej otwartej przestrzeni i fajnie się smiga miedzy budynkami :)

      Skomentuj

  3. kitamo
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-09-21 11:16

    Mi bardziej przypadł do gustu GOW co prawda ale spiderman jest porządną grą. Troche bugów ma, troche potrafi i znudzić bo misje poboczne dość podobne ale to kawał porzadnej gierki.

    Skomentuj

  4. axelbest
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-09-21 11:23

    Ciekawe jak reagują "liderzy w branży" którzy wspominali że teraz gry to tylko multi i najlepiej z mikropłatnościami....

    Skomentuj

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-09-21 14:50

        tylko ze stworzenie gry którą możesz wspierać przez 2 lata kontentem jest trudniejsze niż stworzenie singla na 20h.
        Single zyją dłużej dzięki DLC które nie muszą trzymać się w ogole głównego storyline.

        Wspominasz o Division - multiplatforma która na PC praktycznie dogorywa a utrzymać serwery trzeba, zapewnić support tez trzeba a jedyny zysk to tak naprawdę DLC.

        Nie jest do końca tak rózowo jak się wydaje

        Skomentuj

  5. levusek1992
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2018-09-21 11:33

    Nie kumam fenomenu gry. Przerobili Sunset Overdrive i jest hit. Ale w życiu bym nie pomyślał, że w tych czasach postać spidermana osiagnie taki sukces

    Skomentuj

  6. gormar
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-09-21 11:48

    Przewaga nad GOW wynika ze znacznie szerszej widowni (wiekowo i płciowo) dla Spider-Mana. Już nie wspominając, że o tym superbohaterze ciągle powstają "romantyczne" filmy kinowe a o Kratosie nie było ani jednego.

    Skomentuj Historia edycji

    1. kryspin34
      Oceń komentarz:

      -4    

      Opublikowano: 2018-09-21 12:19

      Z drugiej strony możesz powiedzieć, że GOW miał już wiele odsłon w przeszłości, co stworzyło pewien fanbase dla tej gry - tego samego o Spidermanie nie możesz powiedzieć. Także to w pewien sposób się wyrównuje.

      Skomentuj

      1. gormar
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-09-21 12:48

        Na PS4 akurat Spider-mana jeszcze nie było, ale gier z nim w roli głównej jest więcej niż GOWów (przynajmniej siedem).

        The Amazing Spider-Man 1/2
        Spider-Man: Shattered Dimensions
        Ultimate Spider-Man
        Spider-Man 1/2/3

        Skomentuj Historia edycji

        1. kryspin34
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2018-09-21 13:10

          Wybacz, nie sprecyzowałem. Wiele odsłon w przeszłości, które odniosły sukces. W przypadku spidermana, to wiekszość tych gier nie była popularna ani wysokooceniana, dlatego w takim przypadku nie powstaje duży fanbase, jak to było w przypadku GOW.

          Skomentuj

          1. gormar
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-09-21 13:41

            Tutaj zgadzam się w 80%. Porównując fanbase jedynie dla gier to nawet w 100%.

            Ale. Wcześniej nie napisałem wyraźniej, o tym że gry o Spider-manie to w zasadzie dodatki do filmów dla zagorzałych wielbicieli.

            Skomentuj Historia edycji

          2. kryspin34
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-21 14:13

            W pewnym procencie nabywców pewnie tak, fair enough.

            Skomentuj

        1. kryspin34
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-09-21 13:12

          Ja nie mówię o targecie, bo wiadomo że w przypadku GOW będzie on dużo mniejszy, tylko mówię że oprócz targetu do GOW trzeba też doliczyć fanbase. Często kolejne odsłony sprzedają się lepiej, zwłaszcza jeżeli pierwsza odniosła sukces.

          Skomentuj

          1. kryspin34
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-09-21 14:18

            Spider-Mana jako marki, to tak oczywiście, że masz rację. Ale jako gry, sama marka nie gwarantuje tego, że gra się sprzeda, co zresztą można dostrzec na przykładzie poprzednich odsłon innych studiów, które nie odniosły większych sukcesów. Niemniej jednak, marka Spider Mana zwiększa zasięg, i na pewno wiele osób kupiło tę grę ze względu na sentyment to Człowieka-Pająka, ale tak samo można powiedzieć o GOW, że wiele osób kupiło ze względu na poprzednie, udane odsłony tej serii.

            Skomentuj

          2. kryspin34
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-21 14:46

            Obie te gry są dobre/bardzo-dobre, mam rację? Obie te gry sprzedały się bardzo dobrze. Sugerujesz, że gdyby Spider-Man nie byłby tak popularny, to sprzedałby się dużo, dużo słabiej? Na pewno nie znalazłby tylu odbiorców, ale to nadal byłyby dobre liczby. Weź takiego Horizona, ani nie pochodzi z komiksów, ani nie miał poprzednich części, a i tak sprzedał się dobrze. Tak samo z GOW, gdyby to była pierwsza odsłona serii, to też sprzedałby się dobrze, z tego względu że to po prostu dobra gra, ale nie osiągnąłby równie dobrych wyników. Nie wiem czemu chcesz ze mną dyskutować o czy więcej osób rozpozna Spidermana czy Kratosa. Pewnie ze Spidermana, ale to nie znaczy, że każda ta osoba, która słyszała o Spidermanie kupi grę.

            Skomentuj

          3. kryspin34
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-09-21 15:15

            Właśnie o tym pisałem. Spiderman sprzedał się dobrze dzięki komiksowej marce, a GOW dlatego, bo poprzednie części były udane.

            Jeżeli gra jest bardzo dobra, a nie odnosi większego sukcesu, to tak jak napisałeś, albo może to być przyczyną słabego marketingu, a drugą przyczyną może być to, że po prostu nie trafia w target. Jest za mało casualowa, albo w mało popularnej kategorii. Natomiast jeżeli zrobisz świetnego casualowego sandboxa, który na dodatek zostanie bardzo dobrze zareklamowany, to sukces gwarantowany.

            Użyłem przykładu Horizona pod pryzmatem produkcji Sony :)
            Skoro mogli rozreklamować Horizona, to równie dobrze mogliby to zrobić w przypadku GOWa albo Spidermana.

            Skomentuj

  7. HomeAudio
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-09-21 12:13

    Dobra gra to i dobra sprzedaż... już po pokazach przedpremierowych można było się domyśleć udanej produkcji i dużego zainteresowania (tym bardziej że reklama w mediach też swoje robiła).

    Skomentuj

  8. ilovethisgame
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-09-21 13:36

    trudno aby było inaczej, gra jest wyjątkowo ładna i bardzo grywalna, od czasów batmana nie było dobrej adaptacji komiksu, tutaj jest w większości przypadków nawet lepiej niż u gacka

    Skomentuj

  9. PS5 to smiec
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2018-09-21 16:47

    Na wielu portalach twierdza ze nowy spiderman jest kaszanka i ze dubbing zabija gre, kiepskie animacje, nie ciekawa grafika i dzwiek, pewnie recenzenci oplaceni przez SONY to dlatego wyzsze noty a gracze zawiedzeni po tym bo wieza recenzi a gra nudna do potegi..

    Skomentuj

    1. JacekWawka
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-09-21 18:51

      ehh, w sumie nie powinno Ci się odpowiadać bo to zwykły trolling, ale ok raz jeszcze spróbuję.
      Już raz prosiłem, żeby to miało sens podrzucaj linki do swoich teorii, gdzie ta kaszanka, gdzie ten zły dubbing, kiepskie animacje?!?!?! :) tutaj popłynąłeś, zobacz jak rozbudowany jest system bujania albo walki ;) tam jest około 2-3 razy więcej animacji i motywów niż w GENIALNEJ serii z Batmanem, nie ciekawa grafika i dźwięk ;) ? znowu podrzuć linka bo na razie to wygląda, że Ty tutaj jako jedyny masz jakiś inny internet :) inne fora, inne recki, darkweb? gdzie Ty wyczytujesz takie kwiatki?!?! linki please?
      I skąd pomysł, że gracze zawiedzeni? myślisz, że to się sprzedaje mimo Tych Twoich złych opinii, człowieku zejdź na ziemię, na ten moment mamy do czynienia z najlepszą grą 2018 roku, potwierdza to sprzedaż, opinie graczy i Ci przepłaceni recenzenci :D może niech Pan Tomczak powie Ci ile dostał od Sony.
      Ja rozumiem ból 4 liter, spoko też mnie boli, że jeżdzę 10 letnią Mazdą, a nie nowym porsche, ale nie siedzę i nie płaczę, że te nowe porsche to kaszanka, zero stylu, kierowcy narzekają, słabo się prowadzi, nędza i nuda ;) kumasz przykład? tak wygląda niestety Twój post na tle całej reszty

      Skomentuj

  10. Lara-Croft
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2018-09-21 22:15

    Nic dziwnego. Gra jest wspaniała. Ocean grywalności.

    Skomentuj

    1. JacekWawka
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2018-09-21 22:53

      na ten moment najlepsza gra 2018 roku, ciężko o porównywalny kaliber, choć jak zostaje przy opinii, że RDR2 jednak wszystko pozamiata ;)

      Skomentuj

      1. Lara-Croft
        Oceń komentarz:

        -2    

        Opublikowano: 2018-09-22 01:31

        Zgadzam się. Ale póki co Spider-Man umila czekanie :)

        Skomentuj

  11. adamgr
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-09-22 18:31

    Jakoś nigdy nie bawiły mnie ani komiksy ani filmy ani gry z facetami w rajtuzach i z pelerynami.
    No może jak byłem dzieckiem.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!