Karty graficzne

Star Wars: Battlefront - wstępny test na zintegrowanej grafice AMD

przeczytasz w 1 min.

Czy zintegrowanej z APU AMD grafice wystarczy midichlorianów do płynnej obsługi Star Wars: Battlefront?

Star Wars: Battlefront oficjalnie zadebiutował w naszym kraju i rzesze graczy z pewnością przywdziały już barwy Imperium lub Rebelii. A przynajmniej zrobili to ci, którzy lubują się w walkach sieciowych.

Gra powstała przy współpracy z firmą AMD, należy się więc liczyć z tym, że będzie dobrze zoptymalizowana pod karty Radeon. Nasze testy na zewnętrznych kartach graficznych są w trakcie i wkrótce możecie spodziewać się pierwszych wyników. A co z zintegrowanymi Radeonami?

Przeprowadziliśmy pierwsze wstępne testy i wyniki są obiecujące! Wykorzystaliśmy model AMD A10-7870K z pamięciami 2400 MHz.

Testy wykonaliśmy w rozdzielczości Full HD i ustawieniach niskich (low) oraz średnich (medium). Ustawienia niskie pozwoliły na osiągnięcie w czasie rozgrywki średnio ponad 40 klatek na sekundę, a w ustawieniach średnich ponad 30 klatek na sekundę.

Oczywiście należy mieć na uwadze, że nasz pierwszy test został przeprowadzony w mało wymagającej lokacji (samouczek) - wkrótce testy w ciężkich warunkach bojowych z udziałem wielu graczy. Niech Moc będzie z wami! ;-)

Źródło: informacja własna

Komentarze

14
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    piwo1
    1
    yyyy. o co kaman? gdzie sa te wyniki?
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      Wy te testy na padzie robiliście czy co?
      • avatar
        zdziseq
        -8
        Przy MP miniumum to 60fps, ponizej to ciezko jest celowac bo sa za duze skoki ramki odswiezania obrazu.
        Optymalnie aby cos ugrac to >100fps i to jeszcze z freesync albo g-sync. Wtedy jest dopiero plynnosc i przyjemnosc z gry :)
        • avatar
          mutissj
          0
          porownanie wydajnosci z intelem brakuje
          • avatar
            csr777
            0
            Nie potrafię się doszukać informacji, ta gra w końcu działa na DX12 czy nie?