Gry

Mechy i husaria w jednej polskiej grze

przeczytasz w 1 min.

Klimatycznie rewelacja - husaria, partyzanci, mechy i dzika zwierzyna tworzą niesamowity krajobraz.

Armia mechów, husaria i dzika zwierzyna, a wszystko to na terenie Europy Wschodniej, zaraz po zakończeniu I wojny światowej. Brzmi jak mieszanka wybuchowa, ale też jak naprawdę dobry pomysł na grę. Pomysł, który zresztą zostanie zrealizowany.

Kojarzycie grę planszową Scythe? To właśnie na jej potrzeby Jakub Różalski przygotował grafiki koncepcyjne prezentujące taką alternatywną wersję historii. Teraz staną się one motywem przewodnim gry wideo zatytułowanej World of 1920+.

World of 1920+ będzie hybrydą strategii czasu rzeczywistego i RPG, która w bliżej nieokreślonej przyszłości pojawić ma się na rynku w wersjach PC, PlayStation 4 i Xbox One. Produkcja przeniesie nas do tytułowych lat powojennych, w których walki wciąż trwają tyle tylko że miejsce konwencjonalnych maszyn zajęły armie mechów.

Oprócz typowych rozwiązań science fiction i historical fiction, uniwersum World of 1920+ to także elementy fantastyczne. Przykład? Tatarzy rozmawiającymi z dzikimi zwierzętami i zdolni do kontrolowania wiatru. Jednocześnie nie zabraknie nawiązań do prawdziwych wydarzeń, między innymi Bitwy Warszawskiej. Na pierwszy plan wysuwają się zaś polskie oddziały kawalerii.

Zainteresowani? Sprawdźcie koniecznie poniższe szkice:

Źródło: Kotaku, ArtStation. Grafika na wejściu i galeria: J. Różalski

Komentarze

13
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    19
    Coś nowego.
    • avatar
      Bostonawy
      17
      Ciekawe, chcę to zobaczyć.
      • avatar
        death143
        17
        Szkice przepiękne, czekam, Orlyyyyy tak wiemy że wywodzisz się z patoli cebulo.
        • avatar
          Gonsiorr
          7
          Liczę że będzie to kolejna dopracowana gra z polskim akcentem. Jak nie zrobią kiczu to nie będzie problemów ze sprzedażą.
          • avatar
            TicTac
            1
            Coś podobnego jest w serii książek Scott Westerfeld: Lewiatan, Behemot, Goliat
            • avatar
              AntySyjon
              0
              kapitalne arty, o stronę artystyczną gry się nie martwię jeśli ludzie którzy to rysowali stoją za kompozycją i wizualiami, natomiast liczę na udany rdzeń rozgrywki, żeby nie był klon Dawn of War 2, czyli dość siermiężny RTS z możliwością ulepszania jednostek, wypadałoby zrobić coś bardziej ambitnego
              • avatar
                killerek132
                -1
                Pomysł świetny ale jak to u nas bywa zapewne zostanie spie... zepsuty.
                • avatar
                  Konto usunięte
                  -28
                  Ale patologia..
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    -28
                    Ale patologia..