Gry

Mechy i husaria w jednej polskiej grze

z dnia 2016-05-07
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
13 komentarzy Dyskutuj z nami

Klimatycznie rewelacja - husaria, partyzanci, mechy i dzika zwierzyna tworzą niesamowity krajobraz.

Armia mechów, husaria i dzika zwierzyna, a wszystko to na terenie Europy Wschodniej, zaraz po zakończeniu I wojny światowej. Brzmi jak mieszanka wybuchowa, ale też jak naprawdę dobry pomysł na grę. Pomysł, który zresztą zostanie zrealizowany.

Kojarzycie grę planszową Scythe? To właśnie na jej potrzeby Jakub Różalski przygotował grafiki koncepcyjne prezentujące taką alternatywną wersję historii. Teraz staną się one motywem przewodnim gry wideo zatytułowanej World of 1920+.

World of 1920+ będzie hybrydą strategii czasu rzeczywistego i RPG, która w bliżej nieokreślonej przyszłości pojawić ma się na rynku w wersjach PC, PlayStation 4 i Xbox One. Produkcja przeniesie nas do tytułowych lat powojennych, w których walki wciąż trwają tyle tylko że miejsce konwencjonalnych maszyn zajęły armie mechów.

Oprócz typowych rozwiązań science fiction i historical fiction, uniwersum World of 1920+ to także elementy fantastyczne. Przykład? Tatarzy rozmawiającymi z dzikimi zwierzętami i zdolni do kontrolowania wiatru. Jednocześnie nie zabraknie nawiązań do prawdziwych wydarzeń, między innymi Bitwy Warszawskiej. Na pierwszy plan wysuwają się zaś polskie oddziały kawalerii.

Zainteresowani? Sprawdźcie koniecznie poniższe szkice:

Źródło: Kotaku, ArtStation. Grafika na wejściu i galeria: J. Różalski

Ten artykuł pochodzi ze strony benchmark.pl

marketplace

Komentarze

13
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Coś nowego.
    Zaloguj się
    19
  • avatar
    Ciekawe, chcę to zobaczyć.
  • avatar
    Szkice przepiękne, czekam, Orlyyyyy tak wiemy że wywodzisz się z patoli cebulo.
  • avatar
    Liczę że będzie to kolejna dopracowana gra z polskim akcentem. Jak nie zrobią kiczu to nie będzie problemów ze sprzedażą.
    Zaloguj się
  • avatar
    Coś podobnego jest w serii książek Scott Westerfeld: Lewiatan, Behemot, Goliat
  • avatar
    kapitalne arty, o stronę artystyczną gry się nie martwię jeśli ludzie którzy to rysowali stoją za kompozycją i wizualiami, natomiast liczę na udany rdzeń rozgrywki, żeby nie był klon Dawn of War 2, czyli dość siermiężny RTS z możliwością ulepszania jednostek, wypadałoby zrobić coś bardziej ambitnego
  • avatar
    Pomysł świetny ale jak to u nas bywa zapewne zostanie spie... zepsuty.
  • avatar
    Ale patologia..
  • avatar
    Ale patologia..