Gry komputerowe

Testy SLI i CrossFire

z dnia 2015-10-30

Metal Gear Solid: Phantom Pain

 

Ustawienia testowe

Metal Gear Solid: The Phantom Pain

Miejsce testowe

Metal Gear Solid: The Phantom Pain
1920x1080, Ustawienia extra high

nazwa karty średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s
2xGeForce GTX 980 Ti 161
148
2xGeForce GTX 980 129
117
2xAMD Radeon R9 290X 104
95
2xGeForce GTX 970 102
91

Metal Gear Solid: The Phantom Pain
2560x1440, Ustawienia extra high

nazwa karty średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s
2xGeForce GTX 980 Ti 140
126
2xGeForce GTX 980 112
99
2xAMD Radeon R9 290X 87
77
2xGeForce GTX 970 86
75

Metal Gear Solid: The Phantom Pain
3840x2160, Ustawienia extra high

nazwa karty średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s
2xGeForce GTX 980 Ti 88
79
2xGeForce GTX 980 57
49
2xAMD Radeon R9 290X 55
48
2xGeForce GTX 970 48
41

Posiadacze konstrukcji multiGPU z pewnością nie będą zawiedzeni. Zarówno SLI jak i CrossFire działa poprawnie w Metal Gear Solid: The Phantom Pain. Może to być szczególnie przydatne gdy posiadamy monitor 120/144 Hz, który w połączeniu z topowymi GeForce'ami zapewni nam odpowiednią ilość klatek na sekundę. Mowa tu jednak o rozdzielczości FullHD i QHD.

Osiągnięcie 120 lub 144 kl/s w 4K jest poza zasięgiem nawet najwydajniejszego duetu (2x GTX 980 Ti). Warto odnotować, że już nawet nieco leciwy Radeon 290X w trybie CrossFire jest wstanie zapewnić w miarę przyjemną płynność animacji w rozdzielczości 3840x2160 pikseli.