Na topie

Naprawiamy smartfony w serwisie GoRepair

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Ciekawostki

Szybki i dobry serwis smartfonów, tabletów i laptopów to rzecz bezcenna. Naprawa sprzętu powinna być szybka i rzetelna. Sprawdzamy dla Was serwis GoRepair.

  • Naprawiamy smartfony w serwisie GoRepair | zdjęcie 1
Ocena redakcji

5

super

 

A A

Serwis GoRepair - nasze wrażenia

Wszyscy doskonale wiemy, że sprzęt elektroniczny do tanich nie należy. Współczesne smartfony, tablety i laptopy potrafią kosztować całkiem sporo, nic więc dziwnego, że gdy zdarza się awaria, albo „mały wypadek” to sytuacja nie należy do wesołych.

Tak też było w naszym przypadku. Mieliśmy dwa smartfony, które zupełnie przypadkowo wypadły z dłoni i… no cóż… w jednym stłukło się szkło i zepsuł wyświetlacz, a w drugim oprócz szkła awarii uległ przycisk Home.

Zgłaszamy usterkę

Wchodzimy na stronę gorepair.pl i od razu widzimy przycisk „Zgłoś usterkę”. Klikamy go i rozpoczynamy prostą procedurę krok po kroku.

Serwis smartfonów, laptopów i tabletów - GoRepair

Wybieramy rodzaj sprzętu (laptop / smartfon / tablet), podajemy markę, serię, model i przechodzimy do kroku drugiego.

Opisujemy usterkę. Informacja nie musi być długa, ale w miarę możliwości precyzyjna. W jednym z dwóch naszych smartfonów po upadku zbiła się szybka i przestał działać wyświetlacz. Taką informację zatem wpisaliśmy.

Teraz możemy zalogować się na konto GoRepair. Jeśli nie chcemy, to też nie ma problemu – klikamy przycisk „Kontynuuj bez logowania”.

Jeśli wybraliśmy opcję bez logowania, to w kolejnym kroku podajemy swoje dane adresowe, które będą za razem danymi do faktury.

Bezpłatny odbiór i zwrot urządzenia

Następny krok i dostajemy świetną wiadomość – zarówno odbiór urządzenia od klienta, jak i jego odesłanie z powrotem są bezpłatne. Opcjonalne możemy zawieźć je osobiście jeśli mamy serwis GoRepair blisko domu lub firmy.

Dwa ostatnie kroki to zwykła formalność – podsumowanie, w którym możemy jeszcze raz przejrzeć nasze zgłoszenie oraz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.

Bezpłatna diagnoza

Warto wyróżnić także to, że oprócz bezpłatnej przesyłki w obie strony, serwis GoRepair zapewnia też darmową diagnozę problemu. Przydatne, jeśli nagle sprzęt przestał działać, a my nie mamy pojęcia co się zepsuło.

Kurier przyjeżdża, zabiera paczkę, serwis przeprowadza analizę i powiadamia nas o jej wyniku, a wszystko to za okrągłe zero złotych.

Sprawę mamy już niemal z głowy. Z adresu „kontakt@gorepair.pl” dostaniemy jeszcze e-mail z potwierdzeniem zlecenia naprawy oraz drugi z listem przewozowym, który drukujemy i wręczamy kurierowi.

Czas naprawy

GoRepair informuje, że diagnoza problemu zazwyczaj trwa jeden dzień od chwili dotarcia paczki do serwisu. W naszym przypadku nie prosiliśmy o diagnozę, bo dokładnie wiedzieliśmy co jest zepsute w naszych smartfonach.

Paczkę wysłaliśmy 9.06 w południe. Dostawa kurierska trwa zazwyczaj jeden dzień, a po drodze był jeszcze weekend, więc czas naprawy dwóch smartfonów liczymy od południa 12.06 (poniedziałek).

Informację z serwisu, że oba smartfony są naprawione dostaliśmy w południe 16.06. W międzyczasie był jeszcze jeden dzień świąteczny (15.06), więc odliczamy go od czasu realnej naprawy.

Wychodzi zatem, że czas naprawy obu naszych smartfonów wyniósł łącznie 3 dni. Dla przypomnienia dodamy tylko, że w HTC Desire 816 trzeba było wymienić wyświetlacz oraz przykrywające go szkło, a w iPhone 5S szkło oraz przycisk Home.


HTC Desire 816 - w serwisie, przed naprawą


HTC Desire 816 - po naprawie

Jakość naprawy

Do jakości wykonanej naprawy nie mamy żadnych zastrzeżeń. Precyzja montażu szkła w obu urządzeniach była bardzo dobra. Bez zauważalnych różnic w porównaniu do oryginalnego, fabrycznego montażu. Jakość użytego szkła też była w pełni zadowalająca – jego wytrzymałości nie sprawdzaliśmy (jeszcze…), ale obsługa dotykowa była komfortowa. Przycisk Home w iPhonie miał odpowiedni skok, choć charakter „kliku” był nieco inny niż w oryginalnym (ale może to być wrażenie subiektywne, bo oryginalny był stary, a ten jest nowiutki).


Apple iPhone 5S - w serwisie, przed naprawą

Innymi słowy GoRepair spisało się tak jak tego oczekiwaliśmy. Precyzja spasowania i jakość materiałów była wysoka.


Apple iPhone 5S - po naprawie

Komunikacja z serwisem była bezproblemowa zarówno drogą mailową, jak i telefoniczną. W praktyce naprawa trwała tylko kilka dni, więc poza kilkoma informacjami potrzebnymi do napisania tego artykułu kontakt ograniczał się do przesłania listów przewozowych, a potem dostaliśmy telefon z informacją o pomyślnym zakończeniu naprawy.

Oba smartfony były używane i miały już na sobie ślady używania. Po dokładnych oględzinach upewniliśmy się, że nie pojawiły się żadne dodatkowe ryski itp. Sprzęt wrócił w stanie nienaruszonym (a właściwie lepszym licząc naprawę ;) ).

Koszt naprawy

Wymiana kompletnego wyświetlacza (wyświetlacz + szkło) w HTC Desire 816: 210 zł brutto
Wymiana szkła oraz wymiana przycisku Home w Apple iPhone 5S: 249 zł brutto

Kwoty naprawy powyższych elementów są naszym zdaniem atrakcyjne. W końcu około dwie stówki za wymianę dość dużego wyświetlacza wraz ze szkłem to całkowicie akceptowalna cena. Podobnie w przypadku iPhone – dwie i pół stówki za szkło i nowy przycisk.

GoRepair - naprawione smartfony

Warto dodać też, że serwis GoRepair udziela 12-miesięcznej gwarancji na elementy objęte naprawą.

Podsumowanie

Nasze doświadczenia z serwisem pogwarancyjnym GoRepair są pozytywne. Procedura zgłaszania usterki jest prosta i szybka, transport darmowy, kontakt miły, czas naprawy był dobry, jakość bardzo dobra, a koszt całkiem rozsądny.

Nie odnotowaliśmy żadnych problemów i niedomówień. Cała naprawa została zrealizowana zgodnie ze zleceniem.

Chcecie rabat?

To może Was zainteresować drodzy Czytelnicy! Do dnia 15.07 możecie skorzystać z rabatu -25% na naprawę pękniętej szybki. Podczas zgłaszania usterki wystarczy wpisać hasło BENCHMARK. :)

Jest też przewidziany mini konkurs, w którym wygrać można 1 voucher na bezpłatną naprawę szybki do wartości 400 zł. Więcej informacji znajdziecie w naszym wpisie na Facebooku.

Odsłon: 9567 Skomentuj artykuł
Komentarze

14

Udostępnij

Ciekawostki w marketplace

  1. Blitz007
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2017-07-10 14:54

    To się nazywa kampania marketingowa!

    Niedługo znajdę ulotkę od nich w lodówce...

    Skomentuj

    1. KENJI512
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2017-07-10 15:12

      Nazwa serwisu powinna zmienić się z Benchmark na Admark... byłaby bardziej adekwatna do ostatnich treści zamieszczanych na serwisie...


      Jako nienowy czytelnik pamiętam jeszcze czasy, gdy naprawdę były tu rzetelne testy i z zaciekawieniem się czytało.

      Skomentuj

      1. Mateusz Sołtysiak
        Oceń komentarz:

        5    

        Opublikowano: 2017-07-10 15:40

        W tamtych czasach nie było jeszcze adblocka.
        Testy na benchmark.pl cały czas są rzetelne. Poza tym jest ich 4 razy więcej niż 5 lat temu.

        Skomentuj

      2. ooooo
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2017-07-10 15:42

        A było to przed przejęciem tego portalu przez pewną firmę na literę K.

        Skomentuj

  2. piotr.potulski
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-07-10 15:46

    Ta ich stronka ledwo działa. Dopiero za 2 razem udało mi się założyć zlecenie + musiałem podać adres w niewłaściwej formie, bo tej prawidłowej nie przyjął twierdząc, że jest nieprawidłowa.

    Skomentuj

  3. COD418
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-07-10 20:52

    Testujecie czy reklamujecie?

    Skomentuj

  4. wiktorn86
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-07-10 23:23

    250 złotych za plastikowy przycisk i kawałek szkiełka które można kupić za 10 złotych to akurat gruba przesada.

    ...a nie chwila, to nie o przyklejaną tandetę chodzi tylko element wyświetlacza. A to może być.

    Skomentuj Historia edycji

    1. Mateusz Sołtysiak
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-07-11 11:04

      Płacisz za usługę, a nie tylko za materiały.

      Skomentuj

  5. sebos80
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-07-11 00:08

    Ciekawa firma, jak kiedyś coś zepsuje to z nich skorzystam.

    Skomentuj

  6. PawelQ
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-07-11 07:55

    295,20 za wymianę szybki w Lumii 735. Dotyk reaguje prawidłowo. Dziękuję, postoję.

    Skomentuj

    1. chrismaliszewski
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-07-12 07:44

      Jeżeli mówisz serio, to grube przegięcie. Mając tę samą sytuację z Lumia 820 wymiana razem z wysyłką w obie strony kosztowała, z tego co pamiętam, ~120zł w pewnej firmie w łódzkim! W owym czasie za tę samą usługę autoryzowany punkt naprawy Nokia chciał 250zł, a sądzę że teraz powinno być jeszcze taniej! Czyli ci są jeszcze drożsi niż autoryzowane punkty... Bez komentarza...

      Skomentuj Historia edycji

  7. MaNiAc
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-08-02 22:11

    Bardziej DEBILNEGO systemu zgłaszania usterek nie widziałem nigdzi ew żadnym serwisie! Totalna żenad i porażka...
    Niech oni się zajmą raczej naprawą czajników, bezdzie wiadomo że mają dziury wypalone i nie trzeba będzie zgłaszać rodzaju buta, nodelu rozrusznika w sercu oraz adresu i eMaila, totalne dno i wodorosty + 100% handlowanie eMailami...

    Skomentuj

  8. MaNiAc
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-08-02 22:12

    Bardziej DEBILNEGO systemu zgłaszania usterek nie widziałem nigdzi ew żadnym serwisie! Totalna żenad i porażka...
    Niech oni się zajmą raczej naprawą czajników, bezdzie wiadomo że mają dziury wypalone i nie trzeba będzie zgłaszać rodzaju buta, nodelu rozrusznika w sercu oraz adresu i eMaila, totalne dno i wodorosty + 100% handlowanie eMailami...

    Skomentuj

  9. leszekmarciniak
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-01-16 21:20

    No, na pewno jest to ciekawy sposób na serwisowanie urządzeń, ale jednak wątpię, że zdołają przechwycić pulę klientów, którzy mają swoje zaufane serwisy stacjonarne. Ja już od lat jeśli dzieje się coś z telefonami idę do Machelp (mieszkam w Katowicach) i nigdy nie miałem problemu z naprawami, a ceny były niskie. Po co więc mam wysyłać smartfona, mając serwis na miejscu? I to dobry?

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!