Testy wydajnościowe rozpoczniemy klasycznie od najnowszej wersji 3D Marka. Daje on ogólne pojęcie o możliwościach komputera i można w prosty sposób porównywać w ten sposób różne maszyny. Wyniki opublikowaliśmy w dziale benchmarki, więc każdy z was może sprawdzić, jak posiadany komputer prezentuje się w porównaniu do komputera złożonego przez mogstera.
3DMark 11 – 3DMark Score
[punkty]
| Entry |  6724 | 
| Performance |  4887 | 
| Extreme |  1711 | 
3DMark 11 – Graphics Score
[punkty]
| Entry |  8565 | 
| Performance |  5054 | 
| Extreme |  1566 | 
3DMark 11 – Physics Score
[punkty]
| Extreme |  4496 | 
| Performance |  4493 | 
| Entry |  4489 | 
3DMark 11 – Combined Score
[punkty]
| Entry |  4457 | 
| Performance |  4381 | 
| Extreme |  1954 | 
Następnie sięgnęliśmy po samodzielny benchmark Final Fantasy XIV, benchmark wbudowany w Mafia II (można go znaleźć również w demie gry) oraz GTA IV: Episodes from Liberty City.
Final Fantasy XIV Benchmark
[punkty]
| 1280 x 720 |  3720 | 
| 1920 x 1080 |  3578 | 
Benchmark Final Fantasy XIV podaje wyniki w punktach, a nie klatkach na sekundę. Pozwala to na łatwe porównywanie konfiguracji, zwłaszcza że opcje benchmarka ograniczają się do wyboru dwóch rozdzielczości.
Mafia II – ustawienia maksymalne
[śr.kl./s] AA wł., PhysX wył.
| 1680 x 1050 |  65 | 
| 1920 x 1080 |  60 | 
Komputer stworzony przez naszego użytkownika nie zawodzi. Przy maksymalnych ustawieniach (z wyłączonymi efektami APEX) pozwala na rozgrywkę w Full HD przy 60 klatkach na sekundę.
Tym razem nie wykorzystaliśmy wbudowanych w dodatki benchmarków (każdy dodatek ma oddzielny), ale sprawdziliśmy realną liczbę klatek na sekundę podczas przejażdżki ulicami Liberty City.
GTA IV: EFLC – 1920 x 1080
[śr.kl./s] High
| Ballad of Gay Tony |  66 | 
| Lost & Damned |  58 | 
Jak widać mogster powinien być zadowolony z komputera, bo jego sprzęt umożliwia płynną rozgrywkę w wymagające gry. Testy podkręcania pozostawiamy naszemu użytkownikowi - może zechce podzielić się swoimi wynikami w dziale miniRecenzje?







