• benchmark.pl
  • Gry
  • Zobacz jak wygląda Borderlands 2 na kartach z serii GeForce GTX z obsługą PhysX
Gry

Zobacz jak wygląda Borderlands 2 na kartach z serii GeForce GTX z obsługą PhysX

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
80 komentarzy Dyskutuj z nami

Borderlands może być piękny

Fani dynamicznych strzelanek już wkrótce dostaną to, na co najbardziej czekają - Borderlands 2. Do premiery gry coraz bliżej, ale nie oznacza to, że o produkcji tej będzie teraz cicho.

Gearbox Software i 2K Games podzieli się już z graczami wieloma materiałami dotyczącymi tej produkcji. Jedną z ważniejszych informacji była ta o wyższości wersji PC nad konsolowymi. To na PC Borderlands 2 wyglądać ma najlepiej i najnowszy trailer to potwierdza.

Borderlands 2 gameplay karty z serii GeForce GTX

Co prawda Borderlands oferuje bardzo specyficzną oprawę graficzną, ale i ta może wyglądać lepiej lub gorzej. Wygląda na to, że z dobrą kartą graficzną gra będzie mogła się podobać nawet bardziej wybrednym.

Opublikowano trailer, który skupia się na pokazaniu tego, jak Borderlands 2 prezentować będzie się na komputerach wyposażonych w karty z serii GeForce GTX. Technologia PhysX zapewnić ma tutaj świetne efekty i trzeba przyznać, że na zaprezentowanym filmiku wygląda to naprawdę obiecująco.

Wymagania sprzętowe Borderlands 2 w wersji PC znane są już od pewnego czasu. Jeśli się z nimi zapoznawaliście to wiecie już, że w konfiguracji zalecanej widnieje GeForce GTX 560. Jeśli więc macie tę właśnie kartę (lub oczywiście lepszą) możecie liczyć na naprawdę ładnego Borderlands 2.

Gra pojawi się na sklepowych półkach już 21 września. Prócz wersji PC dostępne będą też te konsolowe - na Xbox 360 i PlayStation 3.
 

Więcej o Borderlands 2:

Źródło: vg247

Komentarze

80
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    30
    takie "wspaniałe efekty" ogarnia każdy współczesny procesor pod warunkiem, że się ich specjalnie nie wyłączy i nie nazwie technologią
  • avatar
    Bakak
    8
    Kolejna gra w która na sile wsadzili efekty liczone na GPU, a szalu nie ma :( takie efekty spokojnie może liczyć CPU, czego przykładem jest starenki już FEAR! Mafia II też nie powalała efektami fizycznymi, a PhysX znalazło Sie w niej tylko dlatego, że nVidia dofinansowala twórców i tutaj pewnie było identycznie!
  • avatar
    bula529
    4
    Te wpierw implozjujące, a później wybuchające granaty robią wrażenie.
  • avatar
    Konto usunięte
    4
    Dla mnie liczy się fabuła, a nie jakieś źle zoptymalizowane pierdółki graficzne.
  • avatar
    Kieresz
    4
    ale biednie ta gra wyglada ;/
  • avatar
    off_line
    3
    To powinno być standardem dla każdej karty graficznej (nV i AMD).
  • avatar
    Konto usunięte
    3
    WAŻNA INFORMACJA! Mała uwaga do wszystkich narzekających na wydajność na kartach Nvidii po włączeniu PhysX w grach. Jeżeli zauważacie znaczny spadek ilości FPS to znaczy że pomimo tego że w panelu sterowania ustawione jest liczenie efektów na GPU i tak są liczone przez CPU. W takim przypadku należy wejść do folderu danej gry i usunąć z folderu (najczęściej nazywanego "Binaries") plik PhysXCore.dll . Po usunięciu (lub zmienieniu nazwy pliku) efekty PhysX będą zawsze liczone na GPU.
  • avatar
    hazoc
    3
    prawdę mówiąc to ta gierka czy z physx czy też bez wygląda jak kupa. Coś ja street fighter z automatów 15 lat temu :P
  • avatar
    vincentlaw
    2
    Ale mam kabaret. Zauważyliście, że wszyscy którym nie podoba się physx to posiadacze kart AMD?
  • avatar
    MarTum
    2
    Podbijają sobie sprzedaż kart.
  • avatar
    Konto usunięte
    2
    PhysX jako technologia nie jest zla, ale Nvidia powinna sie jakos dogadac z AMD i umozliwic oficjalnie dzialanie tej technologii na Radeonach. Wtedy PhysX moglby byc prawdziwa alternatywa dla Havoka i pewnie wiecej gier by to obslugiwalo. A tak glownie PhysX wykorzystuja gry, ktore sa tworzone z pomoca Nvidii, a w pelni mozliwosci tego silnika fizyki, i tak nie wykorzystuja.
    Jedyna gra ktora na mnie zrobila wrazenie i wykorzystala PhysX byl
    CellFactor Revolution, ale gra ta potrzebowala karty Ageia. Na tym filmiku od Nvidii fizyka wyglada moze i ladnie, ale powinno to wygladac tak jak w CellFactor.

    http://www.youtube.com/watch?v=7GsKdzoBvDk

    PhysX ma potencjal i sam uwazam ze jest lepszy od Havoka, ale musi dzialac na kartach konkurencji, wtedy pewnie w wiekszej ilosci grach fizyka prezentowalaby sie podobnie jak w CellFactor.
  • avatar
    Marked
    2
    Większość z tych bajerów można by spokojnie osiągnąć bez PhysX.
  • avatar
    Zingeer
    1
    niby 'gadzet', ale zawsze dodaje troche dodatkowych efektów, ktore moga uprzyjemnic rozgrywke
  • avatar
    Spojler
    1
    Coś mi tu śmierdzi monopolem :/
  • avatar
    Konto usunięte
    1
    +10 do grafiki
    -25 fps
    nie dziękuje, nie stać mnie nawet na GTX 660ti.
    Miejmy nadzieje że stary poczciwy GTX460 1GB chociaż trochę pokaże tego physiX ;)
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Parę efektów tylko.
  • avatar
    Andari
    0
    dlatego włoże sobie gts250 jako drugą karte do 6850 :> tylko dostane wypłate z pracy to zmienie płyte główną ^.=.^
  • avatar
    Anonim20
    0
    Wrażenie to robi znikome to już lepiej działa HAVOK w Dark Souls ;)
    Wymagania też poszły w marketing poprawa grafiki to chyba max 5% z czego cienie dalej "poszczępione" a tekstury nie powalają ale nie grafiką żyjemy ten niby benchmark który NV udostępniło to ładna reklama 660ti ,oby ta gra bardziej wciągła niż 1 która znudziła mi się po wbiciu 30 lvl gdzie co drugi przeciwnik ten sam z delikatnymi kosmetycznymi zmianami i trochę inna nazwą wiało monotonią w 1 jeden i ten sam teren praktycznie
  • avatar
    Chiny_X
    0
    Jak to jest, że w Firefox mam w odtwarzaczu pokaz slajdów, a w IE filmy działają płynnie?
  • avatar
    Dragonik
    0
    HAvok był już wtedy gdy zieloni nawet o physix nie myśleli. No ale marketing pierze mózgi bardzo dobrze.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Posiadam GTX'a 560Ti (OC 1GHz) i postaram się odpalić z gierkę z ową fizyką. A takową kartę kupiłem głównie ze względu na CUDA które przydają się bardzo przy renderowaniu. A na studiach jakich teraz jestem liczy się szybkie wyrenderowanie i ewentualne poprawienie czegoś. ;)
  • avatar
    ALEKS_D_RAVEN
    0
    Dobra kumam, UE 3 więc jest PhysX, ale czemu inni developerzy nie chcą wykorzystać bullet physic żeby mogło chodzić na kartach oby producentów??
  • avatar
    Fenio
    0
    Świetne możliwości świetnej technologii pokazane (znowu) w beznadziejnej grze. Tyle lat a nadal tak dobra technologia nie została spopularyzowana, to jest porażka nvidii. Raz na jakiś czas pojawiają się dema technologiczne zwane dla niepoznaki "grami" ale to trochę za mało. Mam nadzieję że zanim gry na dobre zaczną korzystać z fizyki liczonej przez GPU to Physx odejdzie już do lamusa na rzecz jakiegoś otwartego standardu.
  • avatar
    jarnuszkiewiczm
    0
    To nie jest najlepiej mieć w slocie np HD 7870 odpowiadającego za stały wysoki framerate, i dokupić do drugiego PCIe jakiegoś 8800 GT i ustawić w panelu nvidia żeby liczył physix, i gitara?