Gry Xbox One

Pokaz Call of Duty: Ghosts na konsoli Xbox One

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
16 komentarzy Dyskutuj z nami

Twórcy skupili się głównie na nowym silniku gry, dzięki któremu wyglądać ma ona pięknie i będzie podobno najładniejszą częścią całej serii.

Call of Duty: Ghosts pokazane na konsoli Xbox One

Od jakiegoś czasu wiedzieliśmy, że jedną z gier, jakie zobaczymy na pokazie Xbox One będzie Call of Duty: Ghosts. Tak też się stało.

Twórcy skupili się głównie na nowym silniku gry, dzięki któremu wyglądać ma ona pięknie i będzie podobno bezsprzecznie najładniejszą częścią całej serii. Nie zabrakło też kilku słów o fabule, do prac nad którą zaproszony został Steve Gaghan i to on spowodować ma, że gracze nie będą mogli oderwać się od rozgrywki.

Zmiany pojawią się również w trybie multi, gdzie zabawa ma być jeszcze bardziej dynamiczna. Nowością będą tutaj niebezpieczne zjawiska pogodowe, takie jak trzęsienie ziemi czy powódź, co dodatkowo utrudni zmagania.

"Jesteśmy przekonani, że Ghosts pchanie swój gatunek do przodu. Myślę, że wiele osób spodziewało się po nas stworzenia Modern Warfare 4, ale nie chcemy spocząć na laurach. Chcieliśmy, aby seria się rozwijała, razem z nowym światem i nowym silnikiem." - Eric Hirshberg, CEO Activision

Prezentacja gry nie bez przyczyny odbyła się na imprezie Microsoftu. Gra zadebiutować ma na rynku 5 listopada i dostępna będzie na wszystkich najważniejszych platformach dla graczy, zarówno PC, jak i konsolach obecnej i nowej generacji. To właściciele Xbox One będą jednak w przyszłości mogli w pierwszej kolejności cieszyć się wydawanymi dodatkami.

Tyle samych słów, na deser udostępnione materiały wideo - zwiastun i filmik ukazujący kulisy prac nad grą.


 


Źródło: vg247, mashable

Komentarze

16
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Raczej nie zwala z nóg ten zwiastun. Grafika taka sobie. BO2 był bardzo słaby jak dla mnie. W MW3 (pomijam jakość grafiki) słabe zabespieczenia anty chiterskie w multiku. Czyżby tym razem było podobnie. Jak tak dalej pójdzie to wszyscy będą już tylko w BF3 i BF4 grali. Ostatni dobry COD to MW1.
    10
  • avatar
    Przerost formy nad trescia.. cut scenki juz nie robia na mnie absolutnie zadnego wrazenia... moze po gameplay'u zmienie zdanie , ale na chwile obecna nic specjalnego.
  • avatar
    Sorry ale śmieszy mnie jak wymieniają wszystkie "nowości" w nowym next-gen silniku CODa. Zmiana ilości poligonów im bliżej jesteś - Panowie chyba odkryli właśnie Tesselację szkoda że ze 2-3 lata po innych. Przeskakiwanie obiektów (mantle) - sorry BF3 był pierwszy. Wychylanie się zza rogu... to chyba nie wymaga komentarza - pierwsze CODy już to miały a tu podany jako nowa rzecz - srsly? Slide, czyli ślizg - Crysis, MOH...

    I chyba jedna z najlepszych rzeczy - FISH AI - o niczym innym nie marzę tylko by w grze był FISH AI. SRSLY IW, jak bardzo jesteście zdesperowani by o czymś takim mówić jako o nowej wartości?

  • avatar
    Od kilku lat multi w CoDach w zasadzie się nie zmienia. Nawet czasami da się usłyszeć dźwięki, które były słyszalne już w CoD 2 z 2004 roku.

    Ciekawe jak będzie wyglądać i działać multi w kolejnej części..?
    Bo co do singla to pewnie standard, szybki, oskryptowany i naładowany akcją ale jednak film.
  • avatar
    Fizyka świata i szczegółowość postaci to nie jest to czym Infinity Ward powinien się kierować, oni powinni zadbać o klimat i długość jaki i jakość samej rozgrywki bo nie zapominajmy że gra jest typową grą arcade i to tworzoną pod coś tak nieprecyzyjnego ale wygodnego jak PAD. Więc nie obciążajcie konsoli fizyką ryb bo szkoda czasu tylko skupcie się na rozgrywce tak jak w COD 1 i MW 1.
  • avatar
    Sam gram w COD MW1 ale to z uwagi na słaby sprzęt który nowości nie pociągnie. Ale po zmianie w te wakacje komputera przesiadam się na BF4.
  • avatar
    Jak to COD, nowa inna kampania,nowe mapy do MP i gotowe, odgrzewany kotlet w nowej panierce.
  • avatar
    Tak widzę duży hejt na nowego coda ale jeszcze nic nie wiadomo ma być zniszczalne otoczenie mapy mają zmieniać swoją strukturę co mecz delikatnie mają być trzęsienia ziemi nowa grafika która ma być na miarę BF'a 4 tak to chyba nie oficjalne info ale gdzieś to wyczytałem mi osobiście się podoba na razie co pokazali ^^ Ale tak że Cod to nie tylko multi w Bf'e zapowiedziano już że będzie krótka kampania ;)
  • avatar
    Low latency controls to może i są, tylko co z tego jak lag jest masakryczny.

    Jeżeli przepiszą kod sieciowy na nowo i zbalansują multi to może coś z tego będzie. Pozostaje też pytanie o dedyki.
    No i fajnie by było gdyby kampania była dłuższa niż 4-5 godzin...
  • avatar
    Oj widzę że naszym "side kickem" będzie kejter ;)
  • avatar
    Ważne że dla nich to wszystko jest "nowe" bo chyba innych gier nie widzieli xD Dalej poniżej średniego poziomu (o poprzednikach nie wspomnę)