Gry Xbox One

Dark Souls 3 na Xbox One - 900p i spadki poniżej 30 fps

przeczytasz w 1 min.

Wydajność Dark Souls 3 na Xbox One nie wygląda imponująco. Producent jednak uspokaja.

Dark Souls 3

Poznaliśmy ostatnio wymagania sprzętowe pecetowej wersji Dark Souls 3. Długo nie trzeba było czekać na kolejną okazję do wzmianki na temat technicznych aspektów tego tytułu. Tym razem jednak w centrum uwagi znalazło się wydanie na konsolę Xbox One.

Wpadło ono już w ręce ekipy Digital Foundry, a to oznacza tylko jedno - testy wydajności. Wielu ma co do tego spore obawy, głównie z racji tego, iż gra  wykorzystuje silnik znany z Bloodborne i pierwotnie przygotowywany z myślą o PS4. Producent obiecywał zadowalające efekty również na sprzęcie Microsoftu, ale czy rzeczywiście można na takowe liczyć?

Po pierwsze, Dark Souls 3 działa na Xbox One w rozdzielczości 900p. Właściciele PS4 liczyć mogą na 1080p, ale nie to jest najgorsze. Gra wygląda bowiem dobrze, ale notuje niestety spadki poniżej 30 fps. Najlepiej obrazuje to poniższy materiał wideo.


Zdaniem producenta nie ma jednak powodów do niepokoju. Powyższy test pochodzi bowiem z japońskiej wersji gry, którą można już kupić. Wedle oficjalnego komunikatu czeka ona na poprawki, które wydane zostaną w najbliższym czasie i poprawią właśnie wydajność.

„Chcielibyśmy poinformować fanów, że granie w Dark Souls III przed oficjalnym debiutem planowanym na 12 kwietnia może nie dać pełni satysfakcji, ponieważ gra nie jest kompletna. Międzynarodowa wersja gry nie ma obecnie dopracowanego trybu wieloosobowego, zawiera też kilka błędów, które naprawi day-one patch w dużej mierze koncentrujący się na wydajności.”

W Europie Dark Souls 3 pojawi się 12 kwietnia. Prócz wersji na Xbox One dostępne będą także te na PlayStation 4 i PC.

Źródło: DigitalFoundry, gamesguru

Komentarze

65
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    AntySyjon
    30
    30 fps to już jest jeden wielki spadek fps XD
    • avatar
      kitamo
      15
      az takiego dramatu nie ma ale mimo wszystko mogli się już postarać o te 30fps skoro jest 900p
      • avatar
        Damian47PL
        10
        Też mi ,,nextgen".
        • avatar
          Konto usunięte
          4
          Gdzie sie podziali ci "pogromcy blacharni" i "kratosy" ?
          Gdzie posty o Uncharted 4 ?
          • avatar
            baran
            4
            Ja bym nie pisał o spadkach poniżej 30 fps... Lepiej napisać, że czasami wzrasta do 30 fps :)

            Generalnie cienko, a grafika nie robi zabójczego wrażenia :/
            • avatar
              Konto usunięte
              1
              Trochę śmieszne bo 900p, zupełnie przeciętna grafika i stałych 30fps nie trzyma. Z drugiej strony ME1 na X360 miał nie takie spadki i się grało i nikt na to uwagi nie zwracał bo gra dobra. Dzisiaj ludzie jakby wrażliwsi... spadek z 31 do 28 i już krzyk się straszny po wsi niesie. Na moje oko jest wystarczająco płynnie. To nie multi w CS.
              • avatar
                SoulRak3r
                0
                Bloodborne w 1080p ma takie spadki fps na PS4 że te tutaj to pikuś :D Nie zmienia to jednak faktu że postarali by się chociaż o te stałe 30 klatek na konsolach :/
                • avatar
                  Konto usunięte
                  -2
                  Konsole i nie trzeba nic dodawać.
                  • avatar
                    Paacz
                    -12
                    co z tego skoro 28 klatek na konsoli jest płynniejsze niż 50 na pc
                    • avatar
                      Kynareth
                      0
                      Grafika jest nieszczególna, wręcz nie za dobra, 900p i nie utrzymuje 30 fps. Kiepsko.
                      Mimo to uważam, że grać będzie się przyjemnie.