Gry

DiRT 2 (PC) nieco później, ale z obsługą DirectX 11

przeczytasz w 1 min.

Posiadacze Xbox 360, PlayStation 3, Wii, DS-a oraz PSP będą mogli poszaleć po bezdrożach już we wrześniu. Niestety wersja na PC pojawi się dopiero w okolicach grudnia br. Opóźnienie to jest spowodowane chęcią przystosowania DiRT 2 do obsługi bibliotek DirectX 11.

DirectX 11 oferować ma: obsługę efektu tessellation wpływającego w dużym stopniu na poprawienie jakości modeli pojazdów, obiektów, wyglądu wody, różnorakich powierzchni i animację tłumu. Dodatkowo DX 11 ma wykorzystywać Shader Model 5.0 oraz wielowątkowe obliczenia w przypadku cieniowania i renderowania. Dzięki tym zabiegom gra na 'blaszaki' ma wyglądać dużo ładniej niż na konsolach.

A teraz dobra wiadomość: DirectX 11 ma być również dostępny w Windows Vista, a biblioteki DirectX 11 będą  częściowo wykorzystywane przez  karty z SM 4.0/4.1 (HD 2xxx i wzwyż oraz GF 8xxx i wzwyż)

W Colin McRae Dirt 2 zostaną zawarte oprócz rajdów wszystkie ekstremalne sporty motorowe. Wyścigi terenowe, Rally Cross czy w końcu olimpiada ekstremalna X Games.

Komentarze

20
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Bandyto3xx
    0
    A już mowiliście ze po co ten directX11 jak gier na 10 nie ma. Coś mi się zdaje ze będzie to tak jak z vistą.
    • avatar
      _nick_
      0
      No to czekamy, niech zrobią super gierkę! Tylko niech nie spartolą kariery tak jak w jedynce.
      • avatar
        19arek93
        0
        No i żeby dołożyli tryb "sim". ;)
        • avatar
          dysan112
          0
          taa żeby znów nie było takiej padaki z wymaganiami jak w jedynce, gdzie podobno gra dobrze wykorzystuje więcej niż dwa rdzenie a praktyka bywała bardzo bolesna zwłaszcza jak ktoś miał układ trzyrdzeniowy.
          • avatar
            Player1
            0
            Przewiduję porażkę w stylu GTA IV, gracze PC czekali na "lepszą" wersję z "poprawioną oprawą" a dostali niedopracowanego porta z konsoli, który w momencie premiery nie pozwalał na uzyskanie grafiki lepszej niż w przypadku konsolowej wersji nawet na bardzo mocnym sprzęcie. Według mnie to opóźnienie i implementacja obsługi DirecX 11 to zły pomysł, nie trzeba żadnych nowych bibliotek graficznych, żeby gra wyglądała bardzo dobrze, niech wygląda i chodzi jak na PS3 czy X-boxie i wszyscy będą zadowoleni.
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Mnie sie nie spieszy, będzie nowa grafa to sobie kupie DiRT2.
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                I kolejny pretekst do kupienia nowej grafy :D
                • avatar
                  Konto usunięte
                  0
                  : )
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    0
                    gra zapowiada się naprawde dobrze
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      Może wyjdzie GT300 z grą w pakiecie
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        0
                        Gra nada się do testowania kart graficznych. Zastąpi GRIDa :D
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          0
                          Opóźnili premierę, tylko po to aby dodać parę odblasków, które i tak pewnie dostrzec będzie można tylko przy dokładnym przyjrzeniu się różnym wersjom gry...niech się chłopaki skupią na grywalności lepiej.