Gry

DiRT 2 (PC) nieco później, ale z obsługą DirectX 11

Kopiec  | Redaktor serwisu benchmark.pl
Autor: Kopiec
20 komentarzy Dyskutuj z nami

Posiadacze Xbox 360, PlayStation 3, Wii, DS-a oraz PSP będą mogli poszaleć po bezdrożach już we wrześniu. Niestety wersja na PC pojawi się dopiero w okolicach grudnia br. Opóźnienie to jest spowodowane chęcią przystosowania DiRT 2 do obsługi bibliotek DirectX 11.

DirectX 11 oferować ma: obsługę efektu tessellation wpływającego w dużym stopniu na poprawienie jakości modeli pojazdów, obiektów, wyglądu wody, różnorakich powierzchni i animację tłumu. Dodatkowo DX 11 ma wykorzystywać Shader Model 5.0 oraz wielowątkowe obliczenia w przypadku cieniowania i renderowania. Dzięki tym zabiegom gra na 'blaszaki' ma wyglądać dużo ładniej niż na konsolach.

A teraz dobra wiadomość: DirectX 11 ma być również dostępny w Windows Vista, a biblioteki DirectX 11 będą  częściowo wykorzystywane przez  karty z SM 4.0/4.1 (HD 2xxx i wzwyż oraz GF 8xxx i wzwyż)

W Colin McRae Dirt 2 zostaną zawarte oprócz rajdów wszystkie ekstremalne sporty motorowe. Wyścigi terenowe, Rally Cross czy w końcu olimpiada ekstremalna X Games.

Komentarze

20
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Bandyto3xx
    A już mowiliście ze po co ten directX11 jak gier na 10 nie ma. Coś mi się zdaje ze będzie to tak jak z vistą.
  • avatar
    _nick_
    No to czekamy, niech zrobią super gierkę! Tylko niech nie spartolą kariery tak jak w jedynce.
  • avatar
    19arek93
    No i żeby dołożyli tryb "sim". ;)
  • avatar
    dysan112
    taa żeby znów nie było takiej padaki z wymaganiami jak w jedynce, gdzie podobno gra dobrze wykorzystuje więcej niż dwa rdzenie a praktyka bywała bardzo bolesna zwłaszcza jak ktoś miał układ trzyrdzeniowy.
  • avatar
    Player1
    Przewiduję porażkę w stylu GTA IV, gracze PC czekali na "lepszą" wersję z "poprawioną oprawą" a dostali niedopracowanego porta z konsoli, który w momencie premiery nie pozwalał na uzyskanie grafiki lepszej niż w przypadku konsolowej wersji nawet na bardzo mocnym sprzęcie. Według mnie to opóźnienie i implementacja obsługi DirecX 11 to zły pomysł, nie trzeba żadnych nowych bibliotek graficznych, żeby gra wyglądała bardzo dobrze, niech wygląda i chodzi jak na PS3 czy X-boxie i wszyscy będą zadowoleni.
  • avatar
    Konto usunięte
    Mnie sie nie spieszy, będzie nowa grafa to sobie kupie DiRT2.
  • avatar
    Konto usunięte
    I kolejny pretekst do kupienia nowej grafy :D
  • avatar
    Konto usunięte
    : )
  • avatar
    Konto usunięte
    gra zapowiada się naprawde dobrze
  • avatar
    Konto usunięte
    Może wyjdzie GT300 z grą w pakiecie
  • avatar
    Konto usunięte
    Gra nada się do testowania kart graficznych. Zastąpi GRIDa :D
  • avatar
    Konto usunięte
    Opóźnili premierę, tylko po to aby dodać parę odblasków, które i tak pewnie dostrzec będzie można tylko przy dokładnym przyjrzeniu się różnym wersjom gry...niech się chłopaki skupią na grywalności lepiej.