• benchmark.pl
  • Gry
  • DOOM, czyli giwery, demony, szybkość - oto wizytówka gry
Gry

DOOM, czyli giwery, demony, szybkość - oto wizytówka gry

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
16 komentarzy Dyskutuj z nami

Do premiery nowego DOOMa zostały już ostatnie godziny. Chętni na jeszcze jeden materiał wideo z gry?

Już jutro bardzo ważne dla branży gier wydarzenie - premiera gry DOOM. Wypatrującym jej graczom twórcy postanowili uprzyjemnić ostatnie godziny.

Materiałów wideo promujących grę widzieliśmy już sporo. Najwyraźniej uznano, że nie zaszkodzi jeszcze jeden. Tym razem zabierani jesteśmy jednak za kulisy produkcji i u źródła dowiadujemy się o najistotniejszych elementach rozgrywki. Jak przedstawić ją w trzech słowach?

Giwery, demony, szybkość. Taką odpowiedź sugerują sami twórcy. Na tym jednak nie koniec, przyda się przy tym odrobina strategii, dzięki której rywalizacja z potężnymi przeciwnikami będzie efektywniejsza.

„Giwery. Demony. Szybkość. W DOOMie chodzi tylko o walkę. Ale DOOM to nie tylko bieganie i strzelanie. Zajrzeliśmy za kulisy z kierownikiem produkcji DOOMa, Martym Strattonem i dyrektorem kreatywnym, Hugo Martinem, aby dowiedzieć się, jak możemy spersonalizować kampanię dla jednego gracza, aby dopasować ją do własnego stylu. Przy okazji sprawdziliśmy, dlaczego gra w DOOMa nie może się mierzyć z niczym innym. Zobacz grę w akcji, przed światową premierą, 13 maja.”


Źródło: youtube -  BethesdaSoftworksUK

Komentarze

16
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    kitamo
    11
    troche taki serious sam a nie doom
  • avatar
    raffal81
    6
    Jakoś tak dziwnie z filmików, za dużo akcji, za mało zaskoczenia, chciałbym się bać, ale chyba nie będę ;////
  • avatar
    mesjan
    1
    W filmie pierwszy tekst to "Gra w DOOMa jest niepowtarzalna" co to niby znaczy. Nie dość że grę mogę powtarzać ile razy chcę to jako sama gra jest którymś z kolei doomem. Niepowtarzalna to jest utrata dziewictwa bo drugi raz się nie da go stracić.
  • avatar
    hrabin1
    1
    coś czuje, że mi jajec to nie urwie...
  • avatar
    bhaal1982
    1
    Jak już pisałem single player może tego Dooma uratować :D
    Jest mała nadzieja :D
  • avatar
    mrocznysedes
    1
    Jakoś grając w betę tej prędkości nie czułem. O dynamice gry w Quake i QL nie wspominając. ;-)
  • avatar
    Vdirectcor
    1
    Włączyłem 1080p60 i zauważyłem ,że na filmiku są straszne spadki. Nie wiem jak to możliwe ,że zwiastun na premier nie ma nawet 60 klatek coś mi tu śmierdzi z optymalizacją.
    Też to zauważyliście ?
  • avatar
    Roller Mobster
    0
    Dobrze, że wczoraj ukończyłem Uncharted. Dziś o północy ruszam do piekła :)
  • avatar
    MaxDamageDA
    0
    Grafa średnia, tnie nawet na trailerze, dynamika - dla mnie to jest slo-mo, tunelowy fov, weapon na pół ekranu i powolne chodzenie. Nie wyobrażam sobie tych animacji specjalnych killi w multi :O Moja postać wtedy stoi i czeka grubo ponad pół sekundy na strzał od kogoś? Produkcje dla ogarniętych graczy nigdy już nie wrócą. Trzeba tłuc QL zanim i on umrze. Brakuje dubstepu i gołej dupy.
  • avatar
    Myszkin
    -1
    Grafika w tym nowym DOOMie jak sprzed 7, 8 lat.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Jak ktoś chce kupić DOOM taniej niż jest na tej stronie ukazane ;) ze zniżką 52% to polecam tutaj: https://goo.gl/yaruHH