Gry

Far Cry 3 gotowy?

przeczytasz w 1 min.

Zgodnie z przewidywaniami, im bliżej E3, tym więcej ciekawych informacji. Czyżby pierwszą wielką niespodzianką tegorocznych targów miała zostać prezentacja Far Cry 3?

Warto przeczytać:
E3 2011 - lista obecności

O trzeciej części serii Far Cry wiadomo na razie bardzo niewiele, by nie powiedzieć, że nic.  Bardzo możliwe jednak, że gra ma się lepiej niż wszyscy sądzą. Wedle informacji  jednego z największych internetowych "szpiegów" - Superannuation, prezentacja Far Cry 3 odbyć może się już na tegorocznych targach E3. Informacje takie wywnioskować można z CV kilku pracowników Ubisoftu. Jasno wynika z nich, iż prace nad nową odsłoną serii trwają już od dawna, a jego prezentacja odbyć ma się wkrótce.

Niepokojące są jedynie informacje o dedykowanych grze platformach. Wspominane w tym kontekście są bowiem jedynie konsole X360 i PS3. Czyżby Far Cry 3 ominąć miałby komputery PC? Miejmy nadzieję, że nie, a samej grze bliżej będzie do pierwszej, anieżeli drugiej części serii.

Źródło: eurogamer

Polecamy artykuły: 
 
Tablet czy netbook - co jest lepsze?AMD Phenom II X4 980 Black Edition - cztery rdzenie w dobrej cenieEFI vs BIOS - najważniejsze różnice

 

Komentarze

27
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    nie bedzie na PC? zadna strata jezeli ma byc jak dwojka...
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      Jaja se z nas robią !!!!
      Niech wrócą czasy far cry 1 i DOOMa 3
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        Raczej niemożliwe żeby pojawiło się tylko na konsolach. Mocno by się to odbiło na jakości gry. Póki co czekamy na dalsze informacje.
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Jak dla mnie, dwójka była spoko oprócz jednej rzeczy:
          Żeby dostać zlecenie, trzeba było jechać z 10 minut mijając po drodze 2 posterunki (w których oczywiście czekała nas walka), a po dostaniu zlecenia musieliśmy przejechać pół mapy aby zabić jednego gościa.
          A grafika? Była spoko, nawet bardzo. Tekstury były w wysokiej rozdzielczości - szczególnie na najwyższych ustawieniach. Mogliby też poprawić fizykę, bo w dwójce nie na wszystkie obiekty działała.
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            Dwojka po skrajnej konsolizacji nadawala sie co najwyzej do podcierania tylka. Pradopodobnie z ta czescia bedzie jeszcze wieksza tragedia wiec nie ma co zalowac.
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Jedynka to było coś, aż sie łezka kręci, gdzieś mam jeszcze płyte :D Dobre 20 razy ją przeszedłem i mi sie nie nudziła..
              • avatar
                Artik
                0
                Przede wszystkim FC2 nie powinien nazywać się FC2 i być niby kontynuacją FarCry.
                FC2 była gorsza (nie licząc grafiki), nudna, i zgadzam sie z kolegą zerosouL.
                • avatar
                  Gasek
                  0
                  Grałem tylko w pierwszą część i z tego co czytam nie ma co grać w 2. Zobaczymy czy 3 odnowi serię.
                  • avatar
                    mikurek
                    0
                    Far Cry 2 jest grą genialną, której geniusz trzeba odkryć. Jednak geniusz gry można odkryć dopiero po tym jak nauczy się w nią grać. Tak, to chyba jedyna (bądź jedna z niewielu) gra w którą najpierw trzeba sie nauczyć grać, aby dojrzeć jej potencjał. Gra daje ogrom możliwości i w zależności jaką metodę sobie obierzemy, uzyskamy odpowiedni efekt, albo będzie on słaby, albo genialny. Gracze najpierw narzekają na to ze gry prowadzą ich jak po sznurku, a gdy otrzymują grę w wielkim stopniu otwartą zaczynają się gubić jak dzieci w składzie zabawek. Nie wiedzą one bowiem od jakiej zabawki zacząć, przez co bawienie się nie daję im już takiego wysokiego poziomu satysfakcji,jak w przypadku gdy mają do dyspozycji 4 rodzaje i każdy z nich są w stanie maksymalne wykorzystać.
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      kolego @mikurek równiez cie popieram grałem w FC1 oceniam na 6
                      FC2 na 5+, fabuła była bardzo ciekawa ale ktos kto nie czytał albo nie słuchał tej gry to po prostu stwierdzi ze.... zenada, bo nie wiadomo o co chodzi. No bo jak sie lata za punkcikami na mapie...

                      oj czekam czekam za FC3 ale na 95% nie urzeknie mnie tak jak FC1
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        0
                        Co do FC2 wypowiem się tylko tyle że mądrzy koledzy mają racje tą grę trzeba odkryć żeby się przekonać jaka jest dobra , niestety większość ludzi przechodzi grę na odwał nie próbując troszkę pomyśleć.
                        Sam grałem na xboxie w FC2 i po 15 godzinach uznałem że jest nudna i ją sprzedałem teraz nie mam konsoli ale jakiś czas po tym jak ją sprzedałem dostrzegłem to co w niej piękne,tą nieograniczoną swobodę piękny klimat fizykę florę i faunę a co najważniejsze tu udźwiękowienie.
                        To wszystko sprawia że ta gra jest jedyna w swoim rodzaju.
                        Jedyne co mi w tej grze nie pasuje to fabuła nie nawiązująca nic a nic do far cry 1 i to jest jedyna rzecz która boli ale sama gra to wynagradza.