Samochody elektryczne

Szybkie, wygodne i bezpieczne ładowanie samochodów elektrycznych z kablem Green Cell

przeczytasz w 1 min.

Green Cell GCev1 Type 2 to kompatybilny z samochodami i stacjami ładowania w Europie kabel o dużej mocy, wysokiej wytrzymałości i odpowiedniej długości.

Samochody elektryczne, a przede wszystkim te hybrydowe, cieszą się coraz większą popularnością na świecie i powoli korzyści płynące z ich posiadania zaczynają doceniać też Polacy. Niezbędnym akcesorium dla kierowcy takiego pojazdu jest kabel ładujący i coś takiego właśnie pojawiło się w ofercie polskiego producenta, Green Cell.

Green Cell GCev1 Type 2 to 3-fazowy kabel, którego moc ładowania wynosi aż 22 kW (dla porównania typowe 1-fazowe kable najczęściej dostarczają jedynie 3,7 kW). Producent z Krakowa zwraca również uwagę na fakt, że akcesorium zostało wyposażone w wejście i wyjście typu 2, co oznacza, że jest kompatybilne ze wszystkimi stacjami ładowania niewyposażonymi w zintegrowane przewody ładujące, na terenie całej Europy.

Green Cell GCev1 Type 2 kabel

Kabel znajdujący się w ofercie firmy Green Cell ma 5 metrów długości, dzięki czemu można z niego korzystać wygodnie i bezpiecznie. Nie bez znaczenia jest także to, że jest on przystosowany do pracy w temperaturach od -30 do 50 stopni Celsjusza, wytrzymuje przejechanie 2-tonowym pojazdem czy zachlapanie wodą, a do tego został zaprojektowany tak, by nie odmówić współpracy nawet po 15 latach codziennego użytkowania. 

Kompatybilny z samochodami marek Audi, BMW, Hyundai, Jaguar, Kia, Mercedes, Nissan, Porsche, Renault, Smart, Tesla, Toyota, Volvo i Volkswagen kabel jest już dostępny w sprzedaży. Jego cena wynosi aktualnie niespełna 900 złotych.

Dobrze widzieć, że polski producent z sektora zasilania i magazynowania energii trzyma rękę na pulsie i skupia się na elektromobilności.

Źródło: Green Cell

Warto zobaczyć również:

Komentarze

4
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    1
    Ogłupianie Polaków trwa w najlepsze ;-). Ilość samochodów elektrycznych jak i stacji ładowania takich pojazdów w Polsce to prawdziwa abstrakcja!. Rzeczony "magiczny" przewód to tak naprawdę 2 x 6 mm2 lub 3 x 6 mm2, którego 5 metrów w (gumie) kosztuje niecałe 50zł!. Rzeczony kabel zakończony jest chińskimi(kraj produkcji) wtykami Typ2/Typ2. Magiczny kabel którym naładujemy pojazd w około 7,5h(32A) znajduje się na wyposażeniu i jest w cenie pojazdu. Zakup "elektryka" w Polsce to kompletny idiotyzm i fanaberia z racji ceny samego pojazdu, ilości stacji szybkiego ładownia i ich rozmieszczenia. Tyle w temacie bystrzaki z Benchmark ;-)
    • avatar
      tomto
      0
      Nie ma mitsubishi ...
      I trochę drogo jak na sam kabel, zwłaszcza że ładowarkę na 230V można kupić za 600 zł ...