Gry PlayStation 4

Horizon: Zero Dawn na silniku Killzone: Shadow Fall - rozdzielczość 1080p i 30 fps

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
17 komentarzy Dyskutuj z nami

Jedna z największych niespodzianek, z jakimi mieliśmy do czynienia podczas targów E3 2015 staje się coraz mniej tajemnicza.

Horizon: Zero Dawn gra

Jedną z największych niespodzianek, z jakimi mieliśmy do czynienia podczas targów E3 2015 była bez wątpienia zapowiedź Horizon: Zero Dawn. Z miejsca stał się to jeden z najgoręcej wyczekiwanych tytułów na PlayStation 4 i dlatego też z przyjemnością poznać można kolejne informacje na temat nowej produkcji studia Guerrilla Games.

Wprawdzie rozgrywka przedstawiona został już na pierwszym materiale wideo, ale przez ostatnie dni do sieci trafiały kolejne doniesienia, także te związane z aspektami technicznymi. Okazuje się, że producent postanowił wykorzystać silnik znany z Killzone: Shadow Fall, ale, przynajmniej jeśli wierzyć zapewnieniom, przeszedł on dość spore zmiany.

„To wprawdzie wciąż ten sam silnik, ale różnica w stosunku do Killzone: Shadow Fall będzie naprawdę duża. Technologia zastosowana w przywołanym tytule nie pozwalała na wczytywanie otwartych światów i dlatego przez ostatnie dwa lata przykładaliśmy się do tego, aby przystosować nasz silnik do tego typu działania.” - Jan-Bart van Beek, dyrektor artystyczny gry

Jednocześnie już teraz ujawniono, iż gra oferować ma rozdzielczość 1080p i 30 latek na sekundę. Co do rozgrywki to będzie ona ponoć wymagająca, a gracze nie mają co liczyć na jakiekolwiek poradniki czy samouczki.

Twórcy nie żałują też decyzji o doborze bohatera. Tym będzie bowiem kobieta, co dość często się w tego typu produkcjach nie zdarza. Gracze nie zgłaszają jednak większych pretensji. Najwidoczniej w ogólnym rozrachunku pierwsze zapowiedzi wypadają bardzo dobrze. Dla was również?

Źródło: vg247, digitaltrends

marketplace

Komentarze

17
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    To jakieś 25 fps więcej niż na PC w Batmanie :D
    11
  • avatar
    Konto usunięte
    To, że główna postać jest kobietą nikomu nie powinno przeszkadzać po doskonałym Tomb Raider. Użycie silnej i umiejącej sobie radzić kobiety, która wpada w ciągłe tarapaty to był strzał w dziesiątkę. To samo jest z serią Mass Effect. Horizon to gra, która może zdecydować o tym czy zakupię PS4 (oczywiście biorąc jeszcze pod uwagę takie produkcje jak TLOU czy Uncharted) ale mam mieszane odczucia bo Killzone ShadowFall to niebyła zbyt udana produkcja poza graficznym aspektem. Mam nadzieję, że twórcom uda się stworzyć system sellera z prawdziwego zdarzenia i wrócić do "podobno" doskonałego TLOU. Nic tylko trzymać kciuki.
  • avatar
    kitamo
    Oj juz nie smuccie z tymi klatkami - ta gra nie wymaga 60fps, w killzona gralo sie wysmienicie przy 30 fps, a w multi 60fps i jest git.,
  • avatar
    Dragonik
    "Żaden pc nie pociągnie tej gry nawet w 1fps wiec 30 kaltek to i tak dobrze :)" Ahahahahaha, nie chwaląć się mój komputer z 2012 roku zjada konsole ale niech ci będzie.
    -2
  • avatar
    piotreeek
    A tu jest napisane że będzie w 30 fps.

    http://www.videogamer.com/ps4/horizon_zero_dawn/news/horizon_zero_dawn_is_1080p_30fps_runs_on_modified_version_of_killzone_shadow_fall_engine.html

    http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,18148956,Uncharted_4_i_Horizon__Zero_Dawn_w_30_FPS_ach.html
    -3
  • avatar
    Konto usunięte
    Żaden pc nie pociągnie tej gry nawet w 1fps wiec 30 kaltek to i tak dobrze :)
    -8
  • avatar
    -AKATSUKI-
    Hue hue konsolki nie udzwigna nawet 60FPS bo trza by bylo obciac grafe, ale frajerzy i tak beda jarac klape z kiepskie grafy przy 30FPS, nextgen pelna geba, zal gimbow..
    -12