Laptopy

HP Folio – pierwszy biznesowy ultrabook HP

z dnia
Tomasz Gierszewski | Redaktor serwisu benchmark.pl
Autor: Tomasz Gierszewski
9 komentarzy Dyskutuj z nami

Mocny i kompaktowy notebook

Firma HP już niedługo, bo 7 grudnia bieżącego roku wypuści na rynek w USA swojego pierwszego biznesowego ultrabooka HP Folio.

Notebook będzie działał do 9 godzin na jednym ładowaniu akumulatora, którego pojemność wynosi 59 Wh. Ultrabook będzie miał wbudowany moduł TPM (Trusted Platform Module). Jego obudowa jest zrobiona z aluminium.

HP Folio (1)

HP Folio jest wyposażony w błyszczący 13,3 calowy ekran o rozdzielczości 1366x768 pikseli. Moc obliczeniową zapewni procesor drugiej generacji Intel Core i5-2467M o taktowaniu 1,6 GHz. Procesor będzie miał w standardzie do dyspozycji 4 GB pamięci DDR3, którą będzie można rozbudować do maksymalnie 8 GB.

HP Folio (2)

Wyświetlaniem grafiki zajmie się zintegrowany z procesorem układ graficzny Intel HD 3000. Do dyspozycji dostaniemy między innymi porty USB 2.0 i USB 3.0 oraz HDMI.

HP Folio (3)

Ponadto w HP Folio jest wbudowana kamerka TrueVision HD, gigabitowy kontroler LAN, karta WiFi 802.11 b/g/n, Bluetooth 4.0 i czytnik kart pamięci. Kontrolę nad urządzeniem będzie sprawował system Windows 7 Home Premium, który będzie pracował na dysku SSD o pojemności 128 GB (mSATA). Całość waży zaledwie 1,5 kg i ma grubość 18 mm.

Cena ultrabooka HP Folio za podstawową wersję będzie wynosić 900 dolarów.
 

Więcej o ultrabookach:

Źródło: engadget

Komentarze

9
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Bany_krk
    błyszcząca matryca w biznesowym HP, chyba na łeb upadli
  • avatar
    Konto usunięte
    Za tyle ile kosztuje ten ultrabook można mieć laptopa z lepszym procesorem i z lepszym układem graficznym.
  • avatar
    jarekzon
    Na prawdę ładnie wygląda.
    -1
  • avatar
    kubaster
    A ja chce matryce 15,6 i cenę do 3000 zł. Jak widać chyba jeszcze żaden producent nie jest w stanie zaspokoić potrzeb konsumenta(w tym przypadku mnie).