Wydarzenia

IT w marketingu i marketing w IT

przeczytasz w 2 min.

Konferencja Jungle Web 2014

Jak rozszerzona rzeczywistość sprawdza się w technologiach mobilnych? Jak projektować responsywne strony WWW? Co robić, by sklep internetowy zarabiał? Co to jest Yammer? – to tylko kilka tematów z wielu bezpłatnych warsztatów oraz prelekcji zbliżającej się tegorocznej edycji konferencji Jungle Web 2014.

W dniach 24 i 25 kwietnia w Łodzi na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego (ul. Matejki 22/26, Łódź, Aula A0, poziom -1) po raz trzeci odbędzie się ogólnopolska konferencja poświęcona nowym technologiom, IT, e-commerce, social media oraz marketingowi internetowemu. Microsoft, Ericpol, ATOM, Digital Touch, inClick to tylko niektórzy z partnerów tegorocznej edycji Łódź JungleWeb, których specjaliści podzielą się swoją praktyczną wiedzą z uczestnikami tej unikalnej konferencji.

Tegoroczna edycja konferencji odbywa się pod hasłem "Web w Łeb", które symbolizuje główną ideę Jungle Web – przekazywanie uczestnikom najnowszej i praktycznej wiedzy branżowej.  Wśród wielu prelegentów pojawi się między innymi Rafał Madycki (Microsoft), który będzie mówił o Yammer, czyli firmowej sieci społecznościowej; Tomasz Stefko (Ericpol) zajmie się responsywnym projektowaniem stron www;  Łukasz Jach-Bartha (Digital Touch) opowie o rzeczywistości rozszerzonej w technologiach mobilnych, a Małgorzata Bogacka (ATOM) zdradzi co robić, by sklep internetowy zarabiał. Oczywiście, to tyko nieliczne tematy dwudniowych prelekcji i warsztatów, w których uczestnicy konferencji będą mogli wziąć udział. Partnerzy konferencji: ATOM Media Interaktywne, BRIEF, Digital Touch, Ericpol, IAB Polska, inClick, K2, LemonSkyJWT, Lubię To, mBank, Microsoft, NaTemat, Redmobile, SentiOne, studio PRowokacja Agencja Public Relations, VML Poland będą poruszać między innymi tematy z zakresu wykorzystania danych, budowania i mierzenia reklamy natywnej, zadań community managera, automatyzacji komunikacji, budowania wizerunku marki w mediach społecznościowych, content marketingu, monitoringu internetu, jakości treści w internecie, Usability czy ePR – wizerunku w sieci. Całość programu dostępna  jest na stronie internetowej wydarzenia, a także na fanpage’u Łódź Jungle Web.

Partnerami głównymi tegorocznej konferencji Jungle Web są firmy Ericpol oraz inClick, natomiast partnerem kreatywnym już po raz drugi została agencja ATOM Media Interaktywne. Nad całym wydarzeniem czuwa studio PRowokacja – agencja Public Relations.

Organizatorzy konferencji - członkowie łódzkiego koła naukowego SKN MarkeTEAM działającego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zapewniają, będzie panowała niecodzienna, dżunglowa atmosfera. Udział w konferencji jest bezpłatny, a z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na prelekcjach i warsztatach niezbędna jest wcześniejsza rejestracja na stronie www.jungleweb.pl. Wszystkie niezbędne i aktualne informacje o tegorocznej Jungle Web uczestnicy mogą uzyskać na oficjalnym fanpage’u www.facebook.com/LodzJungleWeb 

www.jungleweb.pl

Komentarze

0
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.

    Nie dodano jeszcze komentarzy. Bądź pierwszy!