Gry komputerowe

Porównanie ustawień graficznych w Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

Marcin Jaskólski | Redaktor serwisu benchmark.pl
15 komentarzy Dyskutuj z nami

Sprawdzamy jak ustawienia grafiki wpływają na jakość obrazu w Metal Gear Solid V

W grudniu na ekranach naszych pecetów pojawił się kolejny hit z konsol, a mowa o prologu do Metal Gear Solid V, o podtytule Ground Zeroes. Całość nie jest niczym więcej jak rozbudowanym i płatnym demem, jednak fani Hideo Kojimy powinni być zadowoleni, jako, że lwia część jego twórczości lądowała dotychczas na konsolach Sony.

Pomimo tego, że Metal Gear Solid V wykorzystuje możliwości konsol nowej generacji, nie należy się spodziewać, aby gra w wersji na PC była szczególnie wymagająca. Ale chyba nikt nie jest tym zaskoczony?

Sprawdziliśmy tę produkcję w naszym artykule Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - płatne demo w wersji na PC - znajdziecie tam zrzuty ekranowe z różnych ustawień graficznych, jak i testy wydajnościowe gry. Poniżej możecie zobaczyć materiał wideo, w którym porównujemy minimalne i maksymalne ustawienia w pecetowej wersji Ground Zeroes.

Źródło: informacja własna

Komentarze

15
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    W końcu ankieta, która groteskowo prezentuje poziom intelektualny ludzi sprzeczających się co jest lepsze. Za to ogromny plus w stronę autora :)
    11
  • avatar
    CoJaPacze
    Nie wiem jak u was, ale u mnie postać po lewej stronie (Min) wygląda bardziej ostro (po prawej włączone jest FXAA?). Tekstur nie da się rozróżnić (kompresja yt...), różnica w odległości rysowania jest zauważalna i tyle da się z tego filmu wywnioskować. Odnośnie serii gry nic nie wiem (nie posiadam konsoli), ale demo za tak ciężkie pieniądze? Do tego wydane praawie rok później? Nie tędy droga.
    7
  • avatar
    Kevio
    Dobrze, że podpisali które jest min a które max...
    3
  • avatar
    plmnb
    Różnice prawie żadnie. Gdzie te czasy w których low settings oznaczało 5 poligonów ,a max wypasioną grafę z którą mogliśmy lansować przed kolegami. "Mi chodzi z taką grafą..." . Teraz różnice są tak znikome ,a skok wymagań wyciągnięty z nie wiem skąd.
    2
  • avatar
    prime27pl
    Brawo dla autora :) Czego się spodziewac po forumiowiczach skoro taki poziom prezentuje autor .Prosze dopisac :Będe sie jarac grafiką na swoim nowym komputerku .p.s Gra nic specjalnego .
  • avatar
    piccardo
    Jedno jest fajne :D gry wychodzą z PC (konsoli) na PC i nie dość że wyglądają nieco lepiej to jeszcze są TAŃSZE! Nie wspominając że nie muszę kupować prądożernej konsoli + abonamentu dla multiplayer :D
    -1
  • avatar
    -AKATSUKI-
    Na konsolach to grafa jest przycieta do 1/10 w porownaniu z PC wiec durne fanboye przedpotopowych konsol niech siedza cicho.
    -2
  • avatar
    alkold
    na max detalach to koleś wygląda jakoś rozmyty ogólnie wszystko tam jest rozmyte na max detalach też to zauważyliście ??
  • avatar
    plmnb
    Różnica to chyba blur i aa. Nic pozatym
  • avatar
    darek79r19
    Jedyna różnica zauważalna to cieniowanie na skałach i ścianach, coś pomiędzy DX9 a DX10 lub 11. Może wygładzanie krawędzi, ale tego na filmie nie da się zauważyć.
  • avatar
    Franz
    Widzę różnicę w grafice między min i max, jednak biorąc pod uwagę jak są małe to byłoby mi kompletnie obojetne czy przeszedłem grę na min, czy max ustawieniach.
    Dodam też, że zmieniłem ostatnio grafikę i w wielu grach mogłem ustawienia zmienić ze średnich na max i byłam zaskoczony jak niewiele się zmieniło na plus.
    Stąd wniosek - jeżeli karta grafiki pozwala ci grać na średnich ustawieniach i masz wystarczającą ilość FPS to zakup drogiej top karty mija się z celem.
  • avatar
    KaYteck
    Różnicę widać głównie w oświetleniu.