Gry komputerowe

Porównanie ustawień graficznych w Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

przeczytasz w 1 min.

Sprawdzamy jak ustawienia grafiki wpływają na jakość obrazu w Metal Gear Solid V

W grudniu na ekranach naszych pecetów pojawił się kolejny hit z konsol, a mowa o prologu do Metal Gear Solid V, o podtytule Ground Zeroes. Całość nie jest niczym więcej jak rozbudowanym i płatnym demem, jednak fani Hideo Kojimy powinni być zadowoleni, jako, że lwia część jego twórczości lądowała dotychczas na konsolach Sony.

Pomimo tego, że Metal Gear Solid V wykorzystuje możliwości konsol nowej generacji, nie należy się spodziewać, aby gra w wersji na PC była szczególnie wymagająca. Ale chyba nikt nie jest tym zaskoczony?

Sprawdziliśmy tę produkcję w naszym artykule Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - płatne demo w wersji na PC - znajdziecie tam zrzuty ekranowe z różnych ustawień graficznych, jak i testy wydajnościowe gry. Poniżej możecie zobaczyć materiał wideo, w którym porównujemy minimalne i maksymalne ustawienia w pecetowej wersji Ground Zeroes.

Źródło: informacja własna

Komentarze

15
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    11
    W końcu ankieta, która groteskowo prezentuje poziom intelektualny ludzi sprzeczających się co jest lepsze. Za to ogromny plus w stronę autora :)
    • avatar
      CoJaPacze
      7
      Nie wiem jak u was, ale u mnie postać po lewej stronie (Min) wygląda bardziej ostro (po prawej włączone jest FXAA?). Tekstur nie da się rozróżnić (kompresja yt...), różnica w odległości rysowania jest zauważalna i tyle da się z tego filmu wywnioskować. Odnośnie serii gry nic nie wiem (nie posiadam konsoli), ale demo za tak ciężkie pieniądze? Do tego wydane praawie rok później? Nie tędy droga.
      • avatar
        Kevio
        3
        Dobrze, że podpisali które jest min a które max...
        • avatar
          plmnb
          2
          Różnice prawie żadnie. Gdzie te czasy w których low settings oznaczało 5 poligonów ,a max wypasioną grafę z którą mogliśmy lansować przed kolegami. "Mi chodzi z taką grafą..." . Teraz różnice są tak znikome ,a skok wymagań wyciągnięty z nie wiem skąd.
          • avatar
            prime27pl
            0
            Brawo dla autora :) Czego się spodziewac po forumiowiczach skoro taki poziom prezentuje autor .Prosze dopisac :Będe sie jarac grafiką na swoim nowym komputerku .p.s Gra nic specjalnego .
            • avatar
              piccardo
              -1
              Jedno jest fajne :D gry wychodzą z PC (konsoli) na PC i nie dość że wyglądają nieco lepiej to jeszcze są TAŃSZE! Nie wspominając że nie muszę kupować prądożernej konsoli + abonamentu dla multiplayer :D
              • avatar
                -AKATSUKI-
                -2
                Na konsolach to grafa jest przycieta do 1/10 w porownaniu z PC wiec durne fanboye przedpotopowych konsol niech siedza cicho.
                • avatar
                  alkold
                  0
                  na max detalach to koleś wygląda jakoś rozmyty ogólnie wszystko tam jest rozmyte na max detalach też to zauważyliście ??
                  • avatar
                    plmnb
                    0
                    Różnica to chyba blur i aa. Nic pozatym
                    • avatar
                      darek79r19
                      0
                      Jedyna różnica zauważalna to cieniowanie na skałach i ścianach, coś pomiędzy DX9 a DX10 lub 11. Może wygładzanie krawędzi, ale tego na filmie nie da się zauważyć.
                      • avatar
                        Franz
                        0
                        Widzę różnicę w grafice między min i max, jednak biorąc pod uwagę jak są małe to byłoby mi kompletnie obojetne czy przeszedłem grę na min, czy max ustawieniach.
                        Dodam też, że zmieniłem ostatnio grafikę i w wielu grach mogłem ustawienia zmienić ze średnich na max i byłam zaskoczony jak niewiele się zmieniło na plus.
                        Stąd wniosek - jeżeli karta grafiki pozwala ci grać na średnich ustawieniach i masz wystarczającą ilość FPS to zakup drogiej top karty mija się z celem.
                        • avatar
                          KaYteck
                          0
                          Różnicę widać głównie w oświetleniu.