Laptopy

ASUS naprawi i dodatkowo zwróci pieniądze za laptopy ASUS PRO

przeczytasz w 1 min.

Producent chce pokazać, że jego urządzenia to sprzęt z wyższej półki, a ASUS to partner, któremu warto zaufać.

ASUS PRO laptopy

Szykują się zmiany jeżeli chodzi o gwarancję niezawodności laptopów ASUS PRO. Jeśli w produkcie wystąpi usterka, producent nie tylko naprawi sprzęt, ale też zwróci klientowi zapłacone za niego pieniądze.

Dotychczas na rynku nośnym hasłem było „gwarancja jakości lub zwrot pieniędzy”. Dział Rozwiązań Biznesowych ASUS Polska postanowił pójść o krok dalej. Wraz z programem Niezawodność ASUS, firma redefiniuje dobrze znane hasło i zamienia „lub” na „i”. „Gwarancja jakości i zwrot pieniędzy” oznacza, że klienci, którzy zakupią laptopa z rodziny ASUS PRO mogą liczyć zarówno na naprawę komputera, jak i zwrot pieniędzy. Jeśli w notebooku sygnowanym logo ASUS PRO, w ciągu roku od zakupu, wykryta zostanie usterka, serwisanci ASUS PRO szybko ją usuną i przywrócą komputer do pracy. Poza w pełni sprawnym komputerem, klient otrzyma także zwrot pieniędzy, które wydał na zakup notebooka.

Promocją objęte są komputery z biznesowej serii ASUS PRO, zakupione pomiędzy 20 kwietnia a 31 grudnia 2015 roku. Aby objąć urządzenie warunkami promocji, należy zarejestrować ja na stronie kampanii w ciągu 15 dni od daty zakupu.

Źródło: ASUS

Komentarze

11
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    kasperczak15
    2
    I to jest postawa godna naśladowania przez innych producentów. Brawo!
    • avatar
      leotoro
      0
      Osoby które nie zarejestrowały tego sprzętu a do tego im się zepsuł teraz plują sobie w brodę :)

      Ergo - rejestruj sprzęt !
      • avatar
        killerek132
        -1
        Ale zobaczcie, to się nazywa trzymać renomę firmy, inni powinni uczyć się od ASUSA.