Gry

Poznań Game Arena 2015 za nami - organizatorzy podsumowują targi

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
5 komentarzy Dyskutuj z nami

Odwiedzający imprezę z pewnością nie żałują. Okazała się ona niezwykle interesująca, o czym najlepiej świadczą liczby ją opisujące.

Poznań Game Arena 2015

Tegoroczna edycja targów Poznań Game Arena, z którą mieliśmy do czynienia w miniony weekend, zapowiadała się niezwykle interesująco. Organizatorzy już ją podsumowali i nie ma wątpliwości, że mówić należy o ogromnym sukcesie imprezy.

Z roku na rok cieszy się ona coraz większym zainteresowaniem i tendencja ta została podtrzymana. Poznań Game Arena 2015 to aż 66 254 odwiedzających, którzy, co bardzo istotne, nie narzekali na nudę.

Dostępnych było bowiem aż 800 stanowisk do gry oddanych do pełnej dyspozycji gości. W 8 pawilonach swoje rozwiązania promowało łącznie 130 wystawców, ale prócz prezentacji urządzeń, akcesoriów czy gier pojawiła się też strefa Indie Games oraz konkurs Cosplay. Nie brakowało również ciekawych konferencji, konkurów z nagrodami i szeregu turniejów.

Poznań Game Arena 2015 podsumowanie

Organizatorzy zaznaczyli duże zainteresowanie ze strony mediów. Wydano 850 akredytacji dla dziennikarzy i twórców internetowych, a spora liczba publikacji związanych z imprezą z pewnością pomogła jej w sukcesie.

„Po raz kolejny okazało się, że tylko dzięki współpracy wszystkich podmiotów, począwszy od organizatora, przez wystawców, partnerów i media możliwe jest przygotowanie wydarzenia na wysokim poziomie, które stanie się miejscem spotkań i ekscytacji ludzi, z różnych zakątków świata.” – Łukasz Wołonkiewicz, Dyrektor Targów PGA

Pojawiliście się na Poznań Game Arena 2015? Jak wrażenia?

Źródło: gamearena

Komentarze

5
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    leman97
    Bo tym ostatnim zdjęciu stwierdzam że impreza była przeznaczona z myślą dla dzeci do 13 roku życia ? :p
    10
  • avatar
    freezoid
    Niestety ludzie się przyzwyczaili do darmowych gadżetów na PGA i robią sobie całodzienne polowanie. Rzucają się jak gołębie na chleb.
    1