• benchmark.pl
  • Gry
  • Liczby nie kłamią - The Division bardzo ciepło przyjęte przez graczy
Gry

Liczby nie kłamią - The Division bardzo ciepło przyjęte przez graczy

przeczytasz w 1 min.

W niespełna tydzień od premiery The Division wygenerowało 330 milionów dolarów przychodu.

The Division

Ubisoft miał bardzo duże nadzieje na to, że The Division wzbudzi duże zainteresowanie i tym samym stanowić będzie początek kolejnej dużej marki tego producenta. Wygląda na to, że cel w 100% osiągnięto.

Już kilka dni temu pisaliśmy, iż The Division okazało się najbardziej udaną premierą w historii Ubisoftu. Brakowało jednak jakichkolwiek liczb, które mogłyby pokazać skalę sukcesu. Teraz takowe już jednak mamy.

I tak, w ciągu tygodnia od premiery, a właściwie w zaledwie 5 dni, The Division wygenerowało 330 milionów dolarów przychodu. I jeśli ktoś zdecydował się na zakup, raczej go nie żałuje. Przy The Division bawić ma się już ponad 1,2 miliona graczy. Wspólnymi siłami przekroczyli oni 100 milionów godzin rozgrywki.

„The Division udało się zająć pierwsze miejsce na liście nowych marek najlepiej sprzedających się w ciągu tygodnia od premiery. Jesteśmy bardzo dumni z naszego zespołu i wdzięczni graczom, którzy przekazali nam wiele opinii i ogromne wsparcie.” - Yves Guillemot, CEO studia Ubisoft

Przyczyniliście się do sukcesu gry?

Źródło: blog.ubi

Komentarze

32
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    piccardo
    17
    Nie zdupczyli tak mocno tej gry jak masę poprzednich to się gra :)
    • avatar
      Stashqo
      15
      Ograłem chwilę betę, sama gra pupy nie urywa, w dodatku robiło się już lekko nudnawo po paru h, więc dalej pewnie jest gorzej. Cena zaporowa, w dodatku ubi, milion dlc, więc skoro się jeszcze nie zdecydowałem to chyba totalnie odpuszczę.

      Tak swoją drogą, 100kk h spędzonych w tylko jednej grze przez parę dni, niewyobrażalne ile ludzkość mogła by osiągnąć gdybyśmy 10% czasu poświęcanego na pierdoły przeznaczali na ważniejsze rzeczy.
      • avatar
        Bostonawy
        14
        Ciepło przyjęte bo to nie jest wcale zła gra, tylko ten graficzny downgrade powoduję falę hejtu z resztą słuszną bo to można nazwać tylko oszustwem.
        • avatar
          Konto usunięte
          6
          Division to dla mnie średniak

          https://www.youtube.com/watch?v=MTBcuZTPIEk
          • avatar
            xfire25
            4
            w tydzień przeciętny gracz rozegrał 90 godzin ? kto nabija te statystyki?
            • avatar
              popo601
              2
              Mówcie co chcecie ale ja gram od premiery i bawię się świetnie z kumplem a po tygodniu grania zakupiłem season pass bo mi osobiście gra bardzo się podoba, jasne że ma swoje wady jak każda gra bo nie ma idealnych ale jeśli ktoś lubi strzelanki i do tego świat postapo i ma jeszcze z kim grać to z pewnością się będzie świetnie bawił, sam nie przepadam z ubisoftem ale trzeba im przyznać że The Division im się udało.
              • avatar
                Konto usunięte
                1
                Grę ratuje dość spora mapa, piękna grafika, dobre udźwiękowienie i elementy rpg. Ze słabych stron - najnudniejsi przeciwnicy w historii gier komputerowych.
                • avatar
                  Balrogos
                  -1
                  Ciepło przez graczy Casualowych, natomiast tych co oczekuja wi4ecej od rozgrywki niz wladowanie 2 magazynkow leb przeciwnika to sie wogole nie przyjelo i nie mowie ze gry dla casuali sa zle czy cos ale ja oczekuje wyzszej poprzeczki.
                  • avatar
                    majki_majk
                    -4
                    Rise of the Tomb Raider w 8K https://www.youtube.com/watch?v=m54pU2IpZAE
                    • avatar
                      Snack3rS7X
                      -5
                      Pokażcie może jeszcze wiek kupujących...obstawiam 11 lat
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        0
                        Transformersi tez w kinach lepiej sie sprzedaja niz filmy ambitne. Po prostu wiekszosc ludzi jest jaka jest.
                        • avatar
                          Marucins
                          0
                          Wspaniale.
                          Gracze im zaufali teraz firma pokaże jak o nich dba. Już niemal gotowe (zostało ustalić cenę) DLCki.