Gry

The Division w wersji PC promowane zwiastunem 60 fps

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
56 komentarzy Dyskutuj z nami

Ubisoft chwali się płynnością rozgrywki oraz efektami graficznymi, jakie zastosowane zostały w The Division.

The Division

Dzięki otwartym beta testomThe Division zapoznać mógł się każdy zainteresowany. Mimo tego producent raz jeszcze o swojej grze przypomina.

Tym razem ukłon czyniony jest głównie w stronę graczy planujących sięgnięcie po wersję PC. Przygotowany z wykorzystaniem tej właśnie platformy zwiastun pokazuje fragmenty rozgrywki, które udało się zarejestrowane w 60 fps. Dodatkowo zaprezentowano kilka efektów mających potęgować doznania z oprawy graficznej - między innymi wolumetryczną mgłę, dynamiczne oświetlenie czy efekty pogodowe.


Na oficjalnej stronie The Division udostępniona została jednocześnie mini-gra (chociaż dla niektórych i to określenie będzie przesadzone) Collapse, która koncentruje się rzecz jasna na epidemii.

„Collapse to realistyczny symulator bazujący na prawdziwych danych, który ma pokazać w jakim tempie rozwijać się mógłby wirus, prowadząc do upadku społeczeństwa, jak to opowiedziano w The Division.”


Źródło: Ubisoft Polska

marketplace

Komentarze

56
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Wszystko pre-renderowane. Marco, na kanale MarcoStyle (YouTube) DOKŁADNIE przyjrzał się wszystkim obiecywanym ficzerom silnika SnowDrop. Zrobił dwa takie materiały opisujące co z tych wszystkich obietnic zostało. Gdy po otwartych BETA testach postanowił przyjrzeć się silnikowi gry raz jeszcze, film po krótkim czasie został wyłączony z publicznego obiegu: https://www.youtube.com/watch?v=UtN66UvX8pg

    Ubi bardzo dokładnie dba o to, by do publicznej wiadomości trafiło tylko to co im się podoba. Kłamią, oszukują i szkoda, że takie osoby jak Marco, które po długiej analizie publikują materiały udowadniające jak bardzo Ubi robi w konia swoich klientów; muszą ukrywać swoje materiały z powodu nakazów producenta.

    Pierwszy materiał się ostał i można go obejrzeć pod poniższym linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=uv5OXQayi2o
    Bardzo polecam materiały. Szkoda, że drugi - jeszcze bardziej dogłębny materiał, musiał zostać ukryty...

    Jak widać Ubi i The Division, to niestety jedna wielka ściema...
    22
  • avatar
    wstrzasmen
    Dlaczego na Benchmark.pl sa tylko i wylacznie artykuly dotyczace dziecinnych gier multiplatformowych typu "idz ludzikiem i strzelaj" a nie ma wogle nigdy wzmianek o prawdziwych exclusivach PC ktore rozkladaja na lopatki graficznie wszelkie konsole?

    Dwa tylko przyklady:

    (otwarty swiat jak to mowicie tylko ze o powierzchni parudziesieciu tys km2)

    https://www.youtube.com/watch?v=OYTR1vxj3FI
    https://www.youtube.com/watch?v=xImFoUCsQl4

    A tutaj cos z otwartym swiatem w co da rade zagrac nawet 15 letni fan Wiedzmina bez czytania najpierw 300 stronnego manuala:
    https://www.youtube.com/watch?v=54msX2zbDBs


    O takich grach nawet wzmianki nie ma - jakwieksza kase sie robi na najwiekszym chlamie dla jak najwiekszej ilosci odbiorcow. Takim gdzie idziesz rycerzem czy tam robotem i strzelasz, najlepiej obslugiwane jednym palcem.

    I potem wieczne dyskusje ze konsole daja rade albo nie daja rady.
    Nie tedy droga - sa gry na PC gdzie 10 xboxow czy ps4 by nie dalo rady utrzymac 10fps ale to nie sa gry mainstreamowe. Mainstream zawsze bedzie pod konsole i tu fani PC nie maja co walczyc. Ale ktora konsola po:
    ciagnie to (cala fizyka, AI jest jak w rzeczywistosci do tego nie mowiac o tym ze na PC sie gra wykorzystujac wszystkie klawisze i kombinacje plus myszka i wszystko co jest w kokpicie dziala):
    https://www.youtube.com/watch?v=YVEi1_B8woM


  • avatar
    Konto usunięte
    SLi nie chodzi więc jak w tym teście jest 60 fps? Silnik jest tak skoooopany, że nawet Titan X ma z tym problemy za skoro SLI nie działa to na dwóch nie można zrobić prezentacji więc detale musiały zostać obcięte.
  • avatar
    wdowa94321
    Powtóka z Watch Dogs... Piękne prerendery
  • avatar
    Blashix
    Downgrade na rzecz konsol by jakość na platformach była taka sama :V
  • avatar
    hasati
    Pięknie by było gdyby nie te low endowe tostery.... Tak musimy się męczyć z ich super mocą konsol i mamy grafe jaką mamy, całe szczęście że nie każą nam też używać technologie Cinematic Experiance 24 fps. :DDDD
  • avatar
    Kieresz
    nie podoba sie nie kupuj...nie stac cie na kompa za 6K...kup konsole...koniec tematu
    -8
  • avatar
    brigthmight
    Nie ma sie co goraczkowac, nie podoba sie nie kupuj. Byla beta, napewno beda rowniez recenzje. Jaka gra jest kazdy widzi, a moga reklamowac swoj produkt tak jak im sie zechce, placa za to. Jesli beda oszukiwac i nie beda dostarczac tego co obiecuja to daleko nie pojada. Straca klientow po prostu. Nie ma sensu dorabiac do tego wielkiej teorii spiskow. To nie jest cos czego zmuszony jestes uzywac. Twoj wybor.

    A to ze jakis koles probuje zdobyc popularnosc przez krytyke znanego projektu to nic nowego. Niech publikuje anonimowo skoro jest tak bardzo zaaferowany jakoscia...
    -10
  • avatar
    kokosnh
    na gtx 570 ( 780 MHz ) miałem 30-40 FPS na low w beta.

    Teraz pytanie, jak wielka jest różnica w mocy, skoro BF4 działał na wysokich 50-60 FPS i wyglądał świetnie.