• benchmark.pl
  • Gry
  • X Rebirth tuż przed premierą - zwiastun i wymagania sprzętowe
Gry

X Rebirth tuż przed premierą - zwiastun i wymagania sprzętowe

Firma Egosoft z uwagi na zbliżającą się premierę gry X Rebirth udostępniła nowy zwiastun z gry oraz wymagania sprzętowe.

x rebirth zwiastun premierowy data premiery wymagania sprzętowe

Wraz ze zbliżającą się premierą długo wyczekiwanej gry X Rebirth twórcy ze studia Egosoft podgrzewają atmosferę, publikując już drugi klimatyczny zwiastun z nadchodzącej gry, która na sklepowe półki trafi jeszcze w bieżącym roku.

Seria gier X od wielu lat cieszy się niesłabnąca popularnością, którą potęgują również lawino pojawiające się modyfikacje społeczności potrafiące niekiedy diametralnie zmienić wygląd czy też model funkcjonowania całej gry. Pierwsza odsłona serii pojawiła się w 1999 roku pod nazwą X-Beyond the Frontier i doczekała się nawet dodatku X-Tension. Na skutek bardzo dobrego przyjęcia wśród graczy w następnych latach w sprzedaży pojawiła się jeszcze X2: The Threat w 2003 roku, która doczekała się nawet portu dla Linuksa.

W 2006 roku firma Egosoft przygotowała trzecią część cyklu zatytułowaną X3: Reunion, która odniosła chyba największy sukces i doczekała się samodzielnego rozszerzania X3: Terran Conflict oraz dodatku do rozszerzenia X3: Albion Prelude z 2011 roku.


Na nową odsłonę serii X fani byli zmuszeni czekać aż siedem lat i w końcu niedługo na sklepowych półkach pojawi się X Rebirth, a więc najnowsza odsłona kosmicznego symulatora, w którym to od gracza zależy, jaką postać wykreuje i jakie obszary galaktyki odkryje, a nawet spustoszy.

Tytułowe „Odrodzenie” jest zwiastunem tego, czym nadchodząca gra będzie dla całej serii. Twórcy postawili wyraźnie na przemodelowanie rozgrywki, a także na przygotowanie w ogromnej skali potężnego i żyjącego własnym życiem futurystycznego uniwersum.

Twórcy niedawno opublikowali dwa efektowne materiały wideo, a im bliżej do premiery tym ujawniają coraz to nowsze szczegóły. Niedawno w sieci udostępniono trzeci zwiastun, ukazujący inne elementy rozgrywki oraz jej rozmach. Warto dodać, że premiera gry została zaplanowana na 15 listopada w wersji na komputery PC z systemem Windows. Dodatkowo twórcy zgodnie z tradycją obiecują także przygotowanie wersji dla Linuksa, która ma pojawić się nieco po premierze gry.


Ponadto w serwisie Steam pojawiły się oficjalne wymagania sprzętowe gry:
Minimalne:

  • System: Windows 8 (64-bit), Windows 7 SP1 (64-bit), Vista SP2 (64-bit), XP SP2 (64-bit)
  • Procesor: Intel i-Series z 2GHz lub ekwiwalentny AMD
  • Pamięć: 4 GB RAM
  • Karta: Nvidia GT400 z 512MB RAM, ATI 4870HD z 512MB RAM lub lepsza
  • DirectX: wersja 9.0c
  • Dysk: 8 GB wolnej przestrzeni
  • Dźwięk: karta kompatybilna z DirectX 9.0c

Zalecane:

  • System: Windows 7 SP1 (64-bit)
  • Procesor: Intel i5 (Quad) lub i7 z 2.5GHz, lub podobny AMD
  • Pamięć: 8 GB RAM
  • Karta: Nvidia GT500 z 1GB RAM, ATI 5870HD z 1GB RAM lub lepsza
  • DirectX: wersja 9.0c
  • Dysk: 12 GB wolnej przestrzni
  • Dźwięk: karta kompatybilna z DirectX 9.0c


Źródło: VG247, hdw.eweb4

Komentarze

17
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Anavrin990
    2
    Ciekawe.Taa fajnie 64bit.Już uruchomię.
    • avatar
      xchaotic
      1
      Czyli laptopowe GT640 moze byc?
      • avatar
        Balrogos
        0
        Multi czy COOP?
        • avatar
          Konto usunięte
          -1
          Procesor: Intel i5 (Quad) lub i7 z 2.5GHz, lub podobny AMD

          sorry ale AMD nie ma takich ;)
          • avatar
            Hakuren
            -2
            Najwazniejszej informacji brak: Steam-only. Zawsze podlaczony do sieci aby ten pasozyt funkcjonowal...dla gry single-player.

            Jak dla mnie (i nie tylko) seria X skonczyla sie na X3:TC. Egosoft nie na zarty sie troche przestraszyl bo wydal oswiadczenie dla wszystkich ktorzy odwrocili sie od serii X po przejsciu na platforme $team. Nie bylo zadnych poddstaw do przejscia na ta platforme i moga sie tlumaczyc jak chca. Ludzie wiedza lepiej. Egosoft zawsze slynal z tego, ze wydawal gry DRM-free, otwarte na modding i dlatego sprzedawali je w duzych ilosciach. Niech sie nie dziwia, ze stracili bezpowrotnie duza czesc graczy.
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Trochę brakuje kosmicznych symulatorów z dobrą współczesną grafiką. Najbardziej marzyłby mi się taki w świecie Star Wars, choćby remake X-wing vs Tie-Fighter z grafiką adekwatną do dzisiejszych czasów. Myślę że sprzedawałby się w milionach kopii, ale jakoś nikt nie chce się schylić po tę fortunę.
              • avatar
                chudyzam
                0
                Czyli rozumiem, że na GT 520 pogram w full detalach? :]
                • avatar
                  Konto usunięte
                  0
                  EVE online zjada na śniadanie takie gry ;)