TDP: 95 W | 3D Mark Fire Strike: 2800 | Pojemność pamięci: 1024 MB
AMD Radeon R7 250X
3.5 na 10 pkt.
Ocena benchmark.pl
  • 3/5

TDP: 95 W | 3D Mark Fire Strike: 3221 | Pojemność pamięci: 1024 MB
AMD Radeon R7 260
3.5 na 10 pkt.
Ocena benchmark.pl
  • 3,9/5

Porównywarka

Ocena benchmark.pl

Oceny cząstkowe w poszczególnych kategoriach oraz ocena końcowa

Wydajność w grach

AMD Radeon R7 250X
1.9
AMD Radeon R7 260
1.7
nVIDIA GeForce GTX 650 Ti
1.8
AMD Radeon HD 7770
n/d

Wyniki w benchmarkach

AMD Radeon R7 250X
1.4
AMD Radeon R7 260
1.3
nVIDIA GeForce GTX 650 Ti
1.2
AMD Radeon HD 7770
0.9

Teoretyczna moc obliczeniowa

AMD Radeon R7 250X
0.1
AMD Radeon R7 260
0.2
nVIDIA GeForce GTX 650 Ti
0.2
AMD Radeon HD 7770
0.2

Głośność i pobór mocy

AMD Radeon R7 250X
2.0
AMD Radeon R7 260
2.0
nVIDIA GeForce GTX 650 Ti
1.7
AMD Radeon HD 7770
2.4

AMD Radeon R7 250XvsAMD Radeon R7 260 : Wynik ogólny

Cechy szczególne

Wydajność urządzenia według najważniejszych wskaźników

3D Mark 11

AMD Radeon R7 250X
6050
AMD Radeon R7 260
5400
nVIDIA GeForce GTX 650 Ti
4650
AMD Radeon HD 7770
3500
Program po wykonaniu pomiarów zwraca tę wartość oznaczoną jako wynik Entry.

3D Mark Fire Strike

AMD Radeon R7 250X
2800
AMD Radeon R7 260
3221
nVIDIA GeForce GTX 650 Ti
3200
AMD Radeon HD 7770
3499
Program po wykonaniu pomiarów w benchmarku Fire Strike zwraca tą wartość, jako wartość podstawową.

Crysis 3

AMD Radeon R7 250X
10 kl/s
AMD Radeon R7 260
18 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 650 Ti
15 kl/s
AMD Radeon HD 7770
b/d
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na maksymalnym poziomie oraz ustawieniach SMAA 2TX i AF x16.

Metro: Last Light

AMD Radeon R7 250X
24 kl/s
AMD Radeon R7 260
20 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 650 Ti
24 kl/s
AMD Radeon HD 7770
b/d
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach SSAA x2 i AF x16.

Tomb Raider

AMD Radeon R7 250X
35 kl/s
AMD Radeon R7 260
20 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 650 Ti
20 kl/s
AMD Radeon HD 7770
b/d
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach FXAA i AF x16, a także włączonym TressFX.

Battlefield 4

AMD Radeon R7 250X
26 kl/s
AMD Radeon R7 260
22 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 650 Ti
b/d
AMD Radeon HD 7770
b/d
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, maksymalnych detalach i ustawieniach SMAA 2TX oraz AF x16.

Różnice

Zalety jednego urządzenia nad drugim

AMD Radeon R7 250X

Dlaczego warto wybrać:
AMD Radeon R7 250X

Wygląda na to, że nie ma powodów, aby wybierać AMD Radeon R7 250X.
AMD Radeon R7 260

Dlaczego warto wybrać:
AMD Radeon R7 260

  • Taktowanie pamięci
    1500 MHz vs 1000 MHz
    50% więcej
  • Efektywne taktowanie pamięci
    6000 MHz vs 4500 MHz
    33% więcej
  • Jednostki cieniujące
    768 vs 640
    20% więcej
  • Ilość jednostek TMU
    48 vs 40
    20% więcej
  • Wydajność zmiennoprzecinkowa
    1540 GFlops vs 1216 GFlops
    27% więcej

Specyfikacja

Szczegółowa lista cech i parametrów urządzenia

AMD Radeon R7 250X vs AMD Radeon R7 260

Parametry GPU

Producent procesora
AMD
Nazwa kodowa
Cape Verde XT
Częstotliwość rdzenia
1000 MHz
Proces technologiczny
28 nm
Dwuprocesorowa
nie
wersja karty
tak
Długość karty
17.5 cm

Parametry GPU

Producent procesora
AMD
Nazwa kodowa
Bonaire
Częstotliwość rdzenia
1000 MHz
Proces technologiczny
28 nm
Dwuprocesorowa
nie
wersja karty
referencyjna
Długość karty
17 cm

Pamięć karty

Taktowanie pamięci
1000 MHz
Efektywne taktowanie pamięci
4500 MHz
Pojemność pamięci
1024 MB
Szerokość szyny
128 bit
Typ pamięci
GDDR5

Pamięć karty

Taktowanie pamięci
1500 MHz
Efektywne taktowanie pamięci
6000 MHz
Pojemność pamięci
1024 MB
Szerokość szyny
128 bit
Typ pamięci
GDDR5

Parametry procesora

Jednostki cieniujące
640
Ilość potoków ROP
16
Ilość jednostek TMU
40
Wydajność zmiennoprzecinkowa
1216 GFlops

Parametry procesora

Jednostki cieniujące
768
Ilość potoków ROP
16
Ilość jednostek TMU
48
Wydajność zmiennoprzecinkowa
1540 GFlops

Kultura pracy

TDP
95 W

Kultura pracy

TDP
95 W

Technologie i złącza

Obsługiwane technologie
DirectX 11.1, Shader Model 5.0, OpenGL 4.3
Typ złącza
PCI-Express x16 v. 3.0
Złącza wideo
DVI, HDMI, D-Sub
Zasilanie
6-pin

Technologie i złącza

Obsługiwane technologie
DirectX 11.2, Shader Model 5.0, OpenGL 4.3
Typ złącza
PCI-Express x16 v. 3.0
Złącza wideo
2x DVI, HDMI, Display Port
Zasilanie
6-pin