Wydajność urządzenia według najważniejszych wskaźników
3D Mark Fire Strike
AMD Radeon RX 470
9885
nVIDIA GeForce GTX 760
5300
nVIDIA GeForce GTX 690
9900
AMD Radeon R7 370
5300
Program po wykonaniu pomiarów w benchmarku Fire Strike zwraca tą wartość, jako wartość podstawową.
Tomb Raider
AMD Radeon RX 470
70 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 760
38 kl/s
nVIDIA GeForce GTX 690
69 kl/s
AMD Radeon R7 370
39 kl/s
Wynik to średnia zmierzona liczba klatek na sekundę przy rozdzielczości 1920x1080, detalach na najwyższym poziomie oraz ustawieniach FXAA i AF x16, a także włączonym TressFX.
Różnice
Zalety jednego urządzenia nad drugim
Dlaczego warto wybrać:
AMD
Radeon RX 470
Częstotliwość rdzenia
1206 MHz
vs
980 MHz
23% więcej
Proces technologiczny
14 nm
vs
28 nm
50% mniej
Taktowanie pamięci
1750 MHz
vs
1502 MHz
17% więcej
Pojemność pamięci
4096 MB
vs
2048 MB
100% więcej
Przepustowość pamięci
224 GB/s
vs
192 GB/s
17% więcej
Jednostki cieniujące
2048
vs
1152
78% więcej
Ilość jednostek TMU
128
vs
96
33% więcej
Prędkość wypełniania pikseli
38 Gpix/s
vs
31.4 Gpix/s
21% więcej
TDP
120 W
vs
170 W
29% mniej
Dlaczego warto wybrać:
nVIDIA
GeForce GTX 760
Wygląda na to, że nie ma powodów, aby wybierać
nVIDIA GeForce GTX 760.
Specyfikacja
Szczegółowa lista cech i parametrów urządzenia
AMD
Radeon RX 470
vs
nVIDIA
GeForce GTX 760
Parametry GPU
Producent procesora
AMD
Nazwa kodowa
Ellesmere Pro
Częstotliwość rdzenia
1206 MHz
Proces technologiczny
14 nm
Dwuprocesorowa
nie
wersja karty
referencyjna
Parametry GPU
Producent procesora
Nvidia
Nazwa kodowa
GK104
Częstotliwość rdzenia
980 MHz
Proces technologiczny
28 nm
Dwuprocesorowa
nie
wersja karty
referencyjna
Pamięć karty
Taktowanie pamięci
1750 MHz
Pojemność pamięci
4096 MB
Szerokość szyny
256 bit
Typ pamięci
GDDR5
Przepustowość pamięci
224 GB/s
Pamięć karty
Taktowanie pamięci
1502 MHz
Pojemność pamięci
2048 MB
Szerokość szyny
256 bit
Typ pamięci
GDDR5
Przepustowość pamięci
192 GB/s
Parametry procesora
Jednostki cieniujące
2048
Ilość potoków ROP
32
Ilość jednostek TMU
128
Prędkość wypełniania pikseli
38 Gpix/s
Parametry procesora
Jednostki cieniujące
1152
Ilość potoków ROP
32
Ilość jednostek TMU
96
Prędkość wypełniania pikseli
31.4 Gpix/s
Kultura pracy
TDP
120 W
Kultura pracy
TDP
170 W
Technologie i złącza
Obsługiwane technologie
Shader Model 5.0, DirectX 12, OpenGL 4.5, OpenCL 2.0