Naprawiamy smartfony w serwisie GoRepair
Ciekawostki

Naprawiamy smartfony w serwisie GoRepair

Tomasz Duda | Redaktor serwisu benchmark.pl
16 komentarzy Dyskutuj z nami

Szybki i dobry serwis smartfonów, tabletów i laptopów to rzecz bezcenna. Naprawa sprzętu powinna być szybka i rzetelna. Sprawdzamy dla Was serwis GoRepair.

Serwis GoRepair - nasze wrażenia

Wszyscy doskonale wiemy, że sprzęt elektroniczny do tanich nie należy. Współczesne smartfony, tablety i laptopy potrafią kosztować całkiem sporo, nic więc dziwnego, że gdy zdarza się awaria, albo „mały wypadek” to sytuacja nie należy do wesołych.

Tak też było w naszym przypadku. Mieliśmy dwa smartfony, które zupełnie przypadkowo wypadły z dłoni i… no cóż… w jednym stłukło się szkło i zepsuł wyświetlacz, a w drugim oprócz szkła awarii uległ przycisk Home.

Zgłaszamy usterkę

Wchodzimy na stronę gorepair.pl i od razu widzimy przycisk „Zgłoś usterkę”. Klikamy go i rozpoczynamy prostą procedurę krok po kroku.

Serwis smartfonów, laptopów i tabletów - GoRepair

Wybieramy rodzaj sprzętu (laptop / smartfon / tablet), podajemy markę, serię, model i przechodzimy do kroku drugiego.

Opisujemy usterkę. Informacja nie musi być długa, ale w miarę możliwości precyzyjna. W jednym z dwóch naszych smartfonów po upadku zbiła się szybka i przestał działać wyświetlacz. Taką informację zatem wpisaliśmy.

Teraz możemy zalogować się na konto GoRepair. Jeśli nie chcemy, to też nie ma problemu – klikamy przycisk „Kontynuuj bez logowania”.

Jeśli wybraliśmy opcję bez logowania, to w kolejnym kroku podajemy swoje dane adresowe, które będą za razem danymi do faktury.

Bezpłatny odbiór i zwrot urządzenia

Następny krok i dostajemy świetną wiadomość – zarówno odbiór urządzenia od klienta, jak i jego odesłanie z powrotem są bezpłatne. Opcjonalne możemy zawieźć je osobiście jeśli mamy serwis GoRepair blisko domu lub firmy.

Dwa ostatnie kroki to zwykła formalność – podsumowanie, w którym możemy jeszcze raz przejrzeć nasze zgłoszenie oraz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.

Bezpłatna diagnoza

Warto wyróżnić także to, że oprócz bezpłatnej przesyłki w obie strony, serwis GoRepair zapewnia też darmową diagnozę problemu. Przydatne, jeśli nagle sprzęt przestał działać, a my nie mamy pojęcia co się zepsuło.

Kurier przyjeżdża, zabiera paczkę, serwis przeprowadza analizę i powiadamia nas o jej wyniku, a wszystko to za okrągłe zero złotych.

Sprawę mamy już niemal z głowy. Z adresu „[email protected]” dostaniemy jeszcze e-mail z potwierdzeniem zlecenia naprawy oraz drugi z listem przewozowym, który drukujemy i wręczamy kurierowi.

Czas naprawy

GoRepair informuje, że diagnoza problemu zazwyczaj trwa jeden dzień od chwili dotarcia paczki do serwisu. W naszym przypadku nie prosiliśmy o diagnozę, bo dokładnie wiedzieliśmy co jest zepsute w naszych smartfonach.

Paczkę wysłaliśmy 9.06 w południe. Dostawa kurierska trwa zazwyczaj jeden dzień, a po drodze był jeszcze weekend, więc czas naprawy dwóch smartfonów liczymy od południa 12.06 (poniedziałek).

Informację z serwisu, że oba smartfony są naprawione dostaliśmy w południe 16.06. W międzyczasie był jeszcze jeden dzień świąteczny (15.06), więc odliczamy go od czasu realnej naprawy.

Wychodzi zatem, że czas naprawy obu naszych smartfonów wyniósł łącznie 3 dni. Dla przypomnienia dodamy tylko, że w HTC Desire 816 trzeba było wymienić wyświetlacz oraz przykrywające go szkło, a w iPhone 5S szkło oraz przycisk Home.


HTC Desire 816 - w serwisie, przed naprawą


HTC Desire 816 - po naprawie

Jakość naprawy

Do jakości wykonanej naprawy nie mamy żadnych zastrzeżeń. Precyzja montażu szkła w obu urządzeniach była bardzo dobra. Bez zauważalnych różnic w porównaniu do oryginalnego, fabrycznego montażu. Jakość użytego szkła też była w pełni zadowalająca – jego wytrzymałości nie sprawdzaliśmy (jeszcze…), ale obsługa dotykowa była komfortowa. Przycisk Home w iPhonie miał odpowiedni skok, choć charakter „kliku” był nieco inny niż w oryginalnym (ale może to być wrażenie subiektywne, bo oryginalny był stary, a ten jest nowiutki).


Apple iPhone 5S - w serwisie, przed naprawą

Innymi słowy GoRepair spisało się tak jak tego oczekiwaliśmy. Precyzja spasowania i jakość materiałów była wysoka.


Apple iPhone 5S - po naprawie

Komunikacja z serwisem była bezproblemowa zarówno drogą mailową, jak i telefoniczną. W praktyce naprawa trwała tylko kilka dni, więc poza kilkoma informacjami potrzebnymi do napisania tego artykułu kontakt ograniczał się do przesłania listów przewozowych, a potem dostaliśmy telefon z informacją o pomyślnym zakończeniu naprawy.

Oba smartfony były używane i miały już na sobie ślady używania. Po dokładnych oględzinach upewniliśmy się, że nie pojawiły się żadne dodatkowe ryski itp. Sprzęt wrócił w stanie nienaruszonym (a właściwie lepszym licząc naprawę ;) ).

Koszt naprawy

Wymiana kompletnego wyświetlacza (wyświetlacz + szkło) w HTC Desire 816: 210 zł brutto
Wymiana szkła oraz wymiana przycisku Home w Apple iPhone 5S: 249 zł brutto

Kwoty naprawy powyższych elementów są naszym zdaniem atrakcyjne. W końcu około dwie stówki za wymianę dość dużego wyświetlacza wraz ze szkłem to całkowicie akceptowalna cena. Podobnie w przypadku iPhone – dwie i pół stówki za szkło i nowy przycisk.

GoRepair - naprawione smartfony

Warto dodać też, że serwis GoRepair udziela 12-miesięcznej gwarancji na elementy objęte naprawą.

Podsumowanie

Nasze doświadczenia z serwisem pogwarancyjnym GoRepair są pozytywne. Procedura zgłaszania usterki jest prosta i szybka, transport darmowy, kontakt miły, czas naprawy był dobry, jakość bardzo dobra, a koszt całkiem rozsądny.

Nie odnotowaliśmy żadnych problemów i niedomówień. Cała naprawa została zrealizowana zgodnie ze zleceniem.

Chcecie rabat?

To może Was zainteresować drodzy Czytelnicy! Do dnia 15.07 możecie skorzystać z rabatu -25% na naprawę pękniętej szybki. Podczas zgłaszania usterki wystarczy wpisać hasło BENCHMARK. :)

Jest też przewidziany mini konkurs, w którym wygrać można 1 voucher na bezpłatną naprawę szybki do wartości 400 zł. Więcej informacji znajdziecie w naszym wpisie na Facebooku.

Komentarze

16
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Blitz007
    3
    To się nazywa kampania marketingowa!

    Niedługo znajdę ulotkę od nich w lodówce...
  • avatar
    Anonim20
    2
    A cebula jak zawsze ma ból dupy ,że reklama, że sponsorowany ,że reklamy na stronie...
    W kółko to same narzekanie ,że ktoś dorobi parę groszy na tym co lubi robić...
    Z czegoś serwis musi się utrzymać.
    Ale lepiej narzekać i odpalać adblocki...
    Ci co narzekają to pewnie jeszcze na garnuszku u mamusi siedzą ;)
  • avatar
    COD418
    1
    Testujecie czy reklamujecie?
  • avatar
    PawelQ
    1
    295,20 za wymianę szybki w Lumii 735. Dotyk reaguje prawidłowo. Dziękuję, postoję.
  • avatar
    piotr.potulski
    0
    Ta ich stronka ledwo działa. Dopiero za 2 razem udało mi się założyć zlecenie + musiałem podać adres w niewłaściwej formie, bo tej prawidłowej nie przyjął twierdząc, że jest nieprawidłowa.
  • avatar
    wiktorn86
    0
    250 złotych za plastikowy przycisk i kawałek szkiełka które można kupić za 10 złotych to akurat gruba przesada.

    ...a nie chwila, to nie o przyklejaną tandetę chodzi tylko element wyświetlacza. A to może być.
  • avatar
    sebos80
    0
    Ciekawa firma, jak kiedyś coś zepsuje to z nich skorzystam.
  • avatar
    MaNiAc
    0
    Bardziej DEBILNEGO systemu zgłaszania usterek nie widziałem nigdzi ew żadnym serwisie! Totalna żenad i porażka...
    Niech oni się zajmą raczej naprawą czajników, bezdzie wiadomo że mają dziury wypalone i nie trzeba będzie zgłaszać rodzaju buta, nodelu rozrusznika w sercu oraz adresu i eMaila, totalne dno i wodorosty + 100% handlowanie eMailami...
  • avatar
    MaNiAc
    0
    Bardziej DEBILNEGO systemu zgłaszania usterek nie widziałem nigdzi ew żadnym serwisie! Totalna żenad i porażka...
    Niech oni się zajmą raczej naprawą czajników, bezdzie wiadomo że mają dziury wypalone i nie trzeba będzie zgłaszać rodzaju buta, nodelu rozrusznika w sercu oraz adresu i eMaila, totalne dno i wodorosty + 100% handlowanie eMailami...
  • avatar
    leszekmarciniak
    0
    No, na pewno jest to ciekawy sposób na serwisowanie urządzeń, ale jednak wątpię, że zdołają przechwycić pulę klientów, którzy mają swoje zaufane serwisy stacjonarne. Ja już od lat jeśli dzieje się coś z telefonami idę do Machelp (mieszkam w Katowicach) i nigdy nie miałem problemu z naprawami, a ceny były niskie. Po co więc mam wysyłać smartfona, mając serwis na miejscu? I to dobry?