Avatar użytkownika Daniel

denidudi

data dołączenia:

Moje komentarze (5)

    • Avatar użytkownika denidudi
      denidudi
      Dobrze:) Też czekam na te 2 Tytuły:) ale Dobrze jakby też serie The Settlers ruszyć i stworzyć nową część i powrócić do korzeni czyli części 3 i 4 + 2 ewentulanie bo Te były znakomite:) następne już tak nie porwały mnie...
      • Avatar użytkownika denidudi
        denidudi
        Zestawić większość ilość kart GRaficznych z Nvidii i AMD i jak się to ma do ceny, poboru prądu i wydjanośći, nie że bd 2, 3 modele porównywać, tylko z 8 do 10
        • Avatar użytkownika denidudi
          denidudi
          Mnie się wydaje że to te wyniki, porównania to celowa zagrywka.. Prawdziwy potencjał zobaczymy za 3 dni na pokazie. Wydaje mi się że karta lepiej bd chodzić w konfiguracji AMD Ryzen, płyta z chipem AMD i Karta Radeon Vega, niż np. z procesorami Intel'a. Pozdrawiam
          • Avatar użytkownika denidudi
            denidudi
            a po co wam 200 klatek czy 100, skoro mając 60 i więcej nie ma już żadnej różnicy? , tak naprawdę jeśli procek i grafa jest w stanie zapewnić przy najwyższych rozdzielczościach i obciążeniu oraz detalach w grach min. 60 klatek ciągle i więcej to znaczy że sprzęt sprawdza i działa świetnie, między 60 - 100, 200, 300 nie ma różnicy, ludzkie oko i tak tego nie wyłapie.....
            Więc po co wam 100 klatek? kiedyś 30 jak było to był szał i wystarczało, teraz jet 60 bo to się wzięło z technologi okularów 3D i długo tak pozostanie..
            Więc po co przepłacać za procka Intela, jak możesz mieć ciut gorszego AMD max 30% względem Intela najmocniejszego modelu, a cenowo, 2 do 3 razy taniej .
            • Avatar użytkownika denidudi
              denidudi
              Raczej problem jest po stronie Twórców Gier....
              Źle z optymalizowane pod kątem procesorów, 8 rdzeni i 16 wątków, a tak naprawdę wykorzystuje się 3 i 4 jako tak zwany bufor? a gdzie reszta a gdzie wykorzystanie wątków?
              po co to wszystko SMT Technologia? to na jakiego nam ta wielowątkowość? skoro robi się gry żeby korzystały z pojedynczego rdzenia do danych obliczeń, a reszta stoi i się patrzy jak ta się poci

              Moim zdaniem producenci gier powinni robić gry z wykorzystaniem UMT, a nie bazować na technologi SMT..

              Ciekawe jakie wtedy były by wniki?
              Intel? jak dla mnie od 4 generacji stoją w miejscu skok wydajności na siłę max 15% żeby było że to nie odgrzany kotlet tak po za tym od 10 lat żadnych nowości u siebie nie wporwadził, i ciśnie ludzią kit

              Gry temu śmigają na intel i7 i i5 tak dobrze, bo producenci gier robią na takich maszynach swoje gierki i są dobrze z optymalizowane,

              AMD, myśle że kwestia czasu aż dopracują stery, biosy, do tego ludzie zaczną i firmy kupować je, i zacznie się optymalizacja też pod procki AMD a ie tylko Intela... tak jak jest teraz

              Pozdrawiam