Laptopy

Acer ujawnia statystyki serwisu za 2018 rok - jest naprawdę dobrze

przeczytasz w 1 min.

Serwis Asplex z Wrocławia uzyskał jeszcze lepszą ocenę klientów niż rok temu. Na opinie składały się: łatwość kontaktu, wiedza i uprzejmość konsultanta, usługi kurierskie, jakość naprawy oraz jakość produktu.

Firma Acer to jeden z tych producentów, który stawia nie tylko na jakość swoich produktów, ale też zadowolenie z obsługi serwisowej. Producent przedstawił właśnie dane za ubiegły rok… i jest się czym chwalić.

Kontrola jakości zadowolenia klientów korzystających z usług serwisu została przeprowadzona przez zewnętrzną firmę. W składzie danych weryfikujących satysfakcje znalazły się takie elementy jak:

  • średni czas oczekiwania na połączenia z konsultantem (AQT),
  • czas wykonania naprawy,
  • ocena kontaktu z infolinią,
  • ocena pracy serwisu,
  • ocena usług kurierskich,
  • ogólny poziom zadowolenia klienta z usług serwisu.

Średnia ocena pracy serwisu Asplex w 2018 roku wyniosła ponad 87%, wzrastając o trzy punkty procentowe względem poprzedniego roku. Całkowita liczba napraw które została zrealizowana w ciągu 5 dni wyniosła ponad 94%. Wynik wskazuje na utrzymanie wysokiego standardu wykonywanych usług oraz szybkości prowadzenia prac przez techników.

W całym roku czas oczekiwanie na połączenie z konsultantem nie przekroczył 60 sekund. Wartość ta była niezmienna dla każdego miesiąca i miała wpływ na wysoką ocenę obsługi klienta.

Acer serwis Asplex w 2018 roku - infografika

Zainteresowanych szczegółami na temat funkcjonowania serwisu odsyłamy do naszej relacji ze zwiedzania zakłądu Asplex.

Przy okazji warto dodać, że nadal trwają promocje na serwis urządzeń firmy Acer. Akcja Serwis Premium zakłada naprawę urządzenia w systemie door-to-door w 5 dni albo zwrot 100% wartości zakupu. Do czerwca objęte są nią modele z serii Predator.

Acer oferuje też 2 lata gwarancji Acer On-Site na wybrane laptopy z serii Travelmate. Producent w przypadku awarii produktu naprawi go u klienta. Właściciel laptopa nie musi więc rozstawać się ze swoim sprzętem - jest on serwisowany zdalnie bądź do właściciela wysyłana jest obsługa techniczna.

W przypadku zakupu produktu z serii professional i spełnienie warunków promocji, pozwala na skorzystanie z oferty gwarancji niezawodności. W ramach tej akcji użytkownik otrzyma zwrot 100% wartości zakupu, jeśli w ciągu pierwszego roku wystąpi usterka wymagająca naprawy gwarancyjnej.

Źródło: Acer, foto: Karol Żebruń

Komentarze

5
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    FranekPali
    2
    Właśnie stałem się posiadaczem laptopa Acer Nitro 5 z R5 2500u i R560x 4GB VRAM za 2300zł więc nic lepszego w tej cenie bym nie znalazł.Zobaczymy jak będzie się sprawować i jak coś będzie się dziać to zobaczymy ile serwis warty.
    • avatar
      kitamo
      0
      Przyznaje - Acer ma bardzo dobry serwis. Działają naprawde szybko.
      • avatar
        BariGT
        0
        W ciagu ostatnich 10 lat najlepszy serwis z jakim miałem do czynienia to zdecydowanie EVGA a zdecydowanie najgorszy to Corsair.
        • avatar
          rubio
          0
          Wszystko cacy, szkoda, że Acer nie ujawnia na jakich warunkach pracują ludzie w jego serwisie i jak są traktowani- przez lata na powtarzanej umowie z agencją, zwalniani bez podania powodu dowiadują się o tym fakcie dosłownie kilka minut przed jego ogłoszeniem, kłamliwie mydlenie oczu premiami których nigdy nie ma w takiej formie o jakiej mówiono, niejasny system wynagrodzeń, chaotyczne działania,brak i jasnych jednoznacznych procedur, robienie wielkich porządków przed każdą wizytacją z zewn. i inne. Oto prawdziwy obraz serwisu acera we Wrocławiu. Ale kogo obchodzą ludzie? Ważne są liczby, wykresy i wyniki.