Na topie

Cashback na płyty ASUS 200 i karty GeForce GTX 1000

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Płyty główne

Promocja obejmuje płyty pod nowe procesory Intela i topowe karty graficzne Nvidii - maksymalnie można odzyskać 425 złotych.

  • Cashback na płyty ASUS 200 i karty GeForce GTX 1000
A A

Planujecie w najbliższym czasie zakup płyty głównej z serii Intel 200 i karty graficznej GeForce GTX 1000? Właśnie jest do tego bardzo dobra okazja, bo firma ASUS wystartowała z kolejną promocją typu cashback.

Promocją zostały objęte płyty główne z chipsetemi Intel Z270, H270, B250, Z170, X99 (modele dla stacji roboczych) oraz karty graficzne GeForce GTX 1070 lub GTX 1080, a maksymalna kwota zwrotu wynosi 425 złotych. Przykładowo przy zakupie płyty Prime Z270-A i karty GeForce GTX 1070 Strix OC otrzymujemy 175 złotych, a przy zakupie płyty ROG Maximus IX Formula i karty GeForce GTX 1080 Strix OC już 285 złotych.

Cashback obowiązuje od 14 sierpnia do 30 września 2017 roku i jest honorowana w następujących sklepach: Alsen, BIT Computer, Emag, Euronet, Komputronik, Proline, Sferis, Trysja i x-kom (rejestracja możliwa jest nie wcześniej niż 30 dni i nie później niż 60 dni po zakupie). Regulamin akcji, listę produktów objętych promocją i formularz zgłoszeniowy znajdziecie na tej stronie.

Źródło: ASUS

Odsłon: 3975 Skomentuj newsa
Komentarze

7

Udostępnij
  1. Kadzidło
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2017-08-18 00:19

    nie polecam, ja jeszcze nie dostalem swojego cashbacka z marca

    Skomentuj

    1. Franz
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-08-18 01:41

      Ciekawe, czy może zrobiłeś coś nie tak, czy to zawsze tak wygląda?
      Może niech inni się wypowiedzą o swoich doświadczeniach ze zwrotem kasy przy zakupie - jak to w praktyce działa.

      Skomentuj

      1. Wasek
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2017-08-18 01:51

        Na mój cashback mają czas do października. Ale tak czy inaczej musiałem się kłócić z supportem, żeby mi w ogóle go uznali mimo, że robiłem wszystko w regulaminie. Kłócąc się z nimi opierałem swoją rację na regulaminie - po czwartym mailu dostałem wiadomość, że moje zgłoszenie zostało zaakceptowane.

        Sprawa wyglądała tak, że kupiłem płytę z CPU i według regulaminu miałem czekać 30 dni na zgłoszenie tego. Po 30 dniach wchodzę na stronę a tu wiadomość, że już nie przyjmują zgłoszeń itd. Ja mówię no to fajnie i napisałem do supportu bo ponad 500 zł piechotą nie chodzi.. Reszta historii akapit wyżej.

        Po wykłuceniu się o cashback dostałem maila (wygenerowanego), że akceptują moje zgłoszenie, oraz że w ciągu maks. 7 dni wyślą potwierdzenie. Oczywiście potwierdzenia nie dostałem więc znowu musiałem do nich napisać po czym otrzymałem:

        "Szanowny uczestniku,

        dziękujemy za maila/ złożenie wniosku, Pańskie zlecenie zostało opracowane i zaakceptowane.

        Zależnie od trwania akcji Państwa przelew premii zostanie dokonany do 90 dni po akceptacji Państwa zlecenia."

        Mail z połowy lipca więc równie dobrze kasę mogę dostać dopiero w październiku..

        Skomentuj Historia edycji

        1. Himoto
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-08-18 10:01

          Z Cashbackami w Polsce to standard :) Nie dość że chcesz kupić normalnie taniej i robisz wszystko co do przecinka zgodnie z regulaminem danej promocji to jeszcze zawsze robią ci pod górkę :).
          Dlatego jak mam wybierać kombinacje w stylu "zaoszczędzę 300PLN kupując z opcją cashback" albo "kupując równie dobry sprzęt ale innego producenta[lub innym sklepie] zaoszczędzając max 150PLN"{ to wybieram tą druga bo mniej nerwów i straconego czasu.

          Jak ktos ma czas na zabawę z supportem to niech się bawi :).

          BTW Cashback'i w innych krajach europy zachodniej czy np. w USA są bezproblemowe, tylko w Polsce się namęczysz a i tak często stwierdzą że dla własnego widzimisię nie uznają.

          Skomentuj

          1. Wasek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2017-08-18 21:41

            Sęk w tym, że te części, które chciałem kupić praktycznie wszędzie w sklepach miały te same ceny a cashback był ponad 500 zł. ;)

            Skomentuj

        2. stoona
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2017-08-19 00:36

          Miałem w 100% taką samą sytuację z ostatnim cashbackiem. Też niby przegapiłem termin i musiałem pisać do supportu. Jak uznali reklamację to dostałem identycznego maila jak wyżej więc znowu musiałem pisać bo żadne potwierdzenie po 7 dniach nie przyszło. W końcu dostałem potwierdzenie i też czekam do października.

          Skomentuj Historia edycji

      2. Kadzidło
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2017-08-18 13:52

        jak zaczalem cos szukac, pisac, to sie okazalo ze takich osob jak ja jest wiecej, domslam sie ze byloby jeszcze wiecej, ale zapewne czesc ludzi pozapominala, albo nie wypowiada sie na ten temat publicznie
        dodam jeszcze ze dzis wlasnie otrzymalem przelew, po tym jak pisalem na wszystkich forach asus, angielskich i polskich, na facebooku, na wszystkie maile supportowe, takze, pewnie dzialaja w ten sposob, ze czekaja do konca regulaminowego czasu i jak sie nie upomnisz to cie maja w dupie, jak zaczniesz im smrodzic to wtedy jednak sie da

        Skomentuj Historia edycji

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!