• benchmark.pl
  • Gry
  • Battlefield: Hardline ma być w dniu premiery stabilny - powtórka z Battlefield 4 wykluczona
Gry

Battlefield: Hardline ma być w dniu premiery stabilny - powtórka z Battlefield 4 wykluczona

z dnia 2015-02-27
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
18 komentarzy Dyskutuj z nami

Visceral Games przygotuje grę, która już od dnia debiutu dawać ma powody jedynie do radości.

Battlefield: Hardline gra

Nawet najwięksi fani gry Battlefield 4 nie są w stanie zaprzeczyć temu, iż premiera tego tytułu nie była szczególnie udana. Wszystko przez sporą liczbę problemów technicznych, które dawały się we znaki graczom. Czy należy obawiać się powtórki przy okazji debiutu Battlefield: Hardline?

Wedle obietnic producenta nic takiego nie będzie miało miejsca. Wnioski miałby bowiem zostać wyciągnięte i Visceral Games przygotuje grę, która już od dnia debiutu dawać ma powody jedynie do radości.

Zapewnienia takie złożył w ostatnim wywiadzie Mike Glosecki. Prócz nawiązania do poprzedniej odsłony serii przypomniano również o beta testach Battlefield: Hardline, które odbywały się aż dwa razy. Także to nie pozostaje bez echa i pozwoliło twórcom na udoskonalenie swojej produkcji.

"Stabilność jest jednym z najważniejszych elementów, na których skupiamy naszą uwagę podczas produkcji. Myślę, że wszyscy możemy się zgodzić, że stabilność w chwili premiery Battlefield 4 nie była szczególnie dobra. W celu zapewnienia stabilności nowej grze na starcie testowaliśmy ją środowisku sieciowym przez niemal dwa ostatnie lata, każdego dnia rozgrywając mecze. Mieliśmy także dwie tury beta testów - jedną na E3 i kolejną ostatnio, zakończoną 9 lutego. Obydwie pozwoliły nam nie tylko ugruntować stabilność naszych serwerów, ale również uzyskać cenne opinie graczy."

Battlefield: Hardline gra screen

Ten artykuł pochodzi ze strony benchmark.pl

Przypomnijmy, iż Battlefield: Hardline zadebiutuje 19 marca. Gra dostępna będzie na PC oraz konsolach Xbox One, PlayStation 4, a także Xbox 360 i PlayStation 3.

Źródło: vg247

marketplace

Komentarze

18
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    "Myślę, że wszyscy możemy się zgodzić, że stabilność w chwili premiery Battlefield 4 nie była szczególnie dobra".

    Hehe... Była jedną z najgorszych w historii a 3 dni przed premierą szefostwo EA sprzedawało udziały firmy o co potem złożyli pozew akcjonariusze.

    Mam nadzieje że pośpiech za pieniądzem i wypuszczenie bubla BF4 kosztował ich wystarczająco dużo by się czegoś nauczyć.
    Zaloguj się
    11
  • avatar
    "Battlefield: Hardline ma być w dniu premiery stabilny - powtórka z Battlefield 4 wykluczona" bla bla bla bla ktoś w to wierzy?
  • avatar
    Żeby czasem nie było zdziwienia :)
    Zaloguj się
  • avatar
    BF4 do dzisiaj nie działa dobrze o czym oni pieją.
  • avatar
    Czy jest wogole mozliwe wydanie obecnie calkowicie stabilnej i dopracowanej gry w dniu premiery? Mysle ze raczej nie, a juz na bank nie przy okazji tak rozbudowanych sieciowych gier.

    Za duzo konfiguracji sprzetowych, za duzo moze sie dziac na mapach, za duzo roznych preferencji graczy by to wszystko bylo idealnie dopracowane w dniu premiery.

    Aczkolwiek gra jest na rynku juz ponad 3 lata wiec mogli sie sporo nauczyc i wyciagnac wnioski. BF Hardline to dla mnie dodatek do BF4, ktory to jest podrasowanym dodatkiem do BF3.
  • avatar
    Nie ma się co martwić, to nie DIC(K)E
  • avatar
    A mi sie ostatnio Diablo przejada i mysle zeby wrocic do Battlefielda, ale ciekawa rzecz, nie ciagnie mnie do 4-ki, ani nawet do 3-jki, a do BC2. Na tej czesci urwalo mi najwiekszy kawal zycia i tego nie zaluje. Za ta gre kupilem przed premiera BF3 i BF4 z dodatkami. W dodatki z BF4 nawet nie gralem... Nie skreslam serii, ale nowego BF-a nie kupie w ciemno, to wiem na pewno...
    Zaloguj się
  • avatar
    Żeby czasem nie było zdziwienia.
  • avatar
    Ale tu nie chodziło o stabilność...BF4 wywalał się, to prawda, ale rzadko. Tu chodziło o to, że gra była do dupy - hitbox, lagi, ilość ticketów. Frostbite engine nie nadaje się do szybkich gier FPS, jest powolny i choć wygląda w miarę ok, to nadaje się tylko do singla.
  • avatar
    Aktualizacja:
    Gra będzie stabilna pod warunkiem kupowania DLC parami. W przypadku kupowania pojedynczo, gra może być nierównomiernie obciążona i może się wywalać. Za to pudełko jest całkowicie stabilne pod warunkiem nienarażania go na działanie sił poziomych.


  • avatar
    W bf4 to i tak za dużo osób nie gra od tego trzeba zacząć. Serwery są puste albo jest kilka cały czas pełnych.
    Zaloguj się
  • avatar
    Dziwne, ale trochę im wierzę. Zobaczymy po premierze.