Gry komputerowe

Champions of Anteria - RTS z aktywną pauzą

opublikowano przez Wojciech Kulik w dniu 2016-04-23

Ta tworzona przez ekipę Blue Byte - autorów serii The Settlers - gra koncentruje się w stu procentach na taktyce.

Ubisoft zapowiedział nową strategię czasu rzeczywistego tworzoną z myślą o rozgrywce jednoosobowej. W Champions of Anteria, bo taki nosi tytuł, liczyć ma się przede wszystkim zmysł taktyczny i umiejętność reagowania na zmiany na polu bitwy. A jeśli tytuł i wydawca z czymś wam się dziwnie kojarzą to jest to zupełnie normalne – gra powstaje bowiem na tym, co pozostało z The Settlers: Kingdom of Anteria.

W Champions of Anteria w głównych rolach występuje pięciu mistrzów, a każdy z nich reprezentuje jedną z unikalnych mocy żywiołów – to woda, ogień, metal, natura i piorun. W każdej misji gracz może zabrać ze sobą trójkę bohaterów, tych, których uzna za najbardziej przydatnych do realizacji określonego zadania. 

Champions of Anteria bohaterowie

Mistrzowie będą mogli wspólnymi siłami potęgować swoje umiejętności – twórcy obiecują w tej kwestii bardzo rozbudowany system.

Tutaj dochodzimy do nietypowego rozwiązania, na jakie zdecydował się producent, którym jest Blue Byte. Otóż w tym RTS-ie pojawi się tryb aktywnej pauzy. Podczas walki gracz będzie mógł wstrzymać rozgrywkę, aby na spokojnie opracować strategię. Twórcy twierdzą, że dzięki temu mechanika zabawy jest znacznie bardziej taktyczna.

Na tym ciekawostki w Champions of Anteria się nie kończą. Między misjami gracz stanie też przed koniecznością podejmowania decyzji taktycznych, a nawet będzie trenował mistrzów i rzemieślników. 

Fabuła? Wspomniani bohaterowi wracają do rodzinnej krainy, którą zastają jednak kompletnie zrujnowaną. Trwa wojna. Postanawiają więc pomóc swoich ziomkom i uchronić swój kawałek świata od zagłady.

Wiecie już więc czego się spodziewać, to teraz zobaczcie jeszcze zwiastun. Oto i on:

Premiera gry Champions of Anteria planowana jest na 30 sierpnia.

Źródło: Ubisoft, GameSpot

marketplace

Komentarze

3
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Gra od Ubisoftu bedzie wymagala 128 GB ramu i dwa razy Titan X w sli do plynnej rozgrywki no i oczywiscie nie wolno zapomnieć o wyjściu około 50 patchy.
    Zaloguj się
  • avatar
    Tutaj dochodzimy do nietypowego rozwiązania, na jakie zdecydował się producent, którym jest Blue Byte. Otóż w tym RTS-ie pojawi się tryb aktywnej pauzy. Podczas walki gracz będzie mógł wstrzymać rozgrywkę, aby na spokojnie opracować strategię. Twórcy twierdzą, że dzięki temu mechanika zabawy jest znacznie bardziej ta

    Ile redaktor ma lat? PYTAM ILE? To rozwiązanie jest dostępne od wielu LAT w prawie wszystkich RTS. Trzeba nie mieć kompletnie żadnego pojęcia o grach RTS żeby pisać takie teksty.