Na topie

Cyfrowa sprzedaż Sekiro: Shadows Die Twice robi spore wrażenie

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Wedle raportu SuperData, tylko w marcu na zakup Sekiro: Shadows Die Twice przy wykorzystaniu tego rodzaju dystrybucji zdecydowało się 1,4 mln graczy.

  • Cyfrowa sprzedaż Sekiro: Shadows Die Twice robi spore wrażenie
A A

Twórcy Sekiro: Shadows Die Twice mają naprawdę duże powody do radości. Chociaż od premiery gry minął nieco ponad miesiąc, już teraz jest ona określana mianem dużego sukcesu. I nie ma w tym przesady.

Dowiedzieliśmy się już, że wystarczyło 10 dni do tego, aby grę zakupiły ponad 2 miliony graczy. Teraz ujawniono dane dotyczące wyłącznie cyfrowej sprzedaży. Wedle raportu SuperData, tylko w marcu na zakup Sekiro: Shadows Die Twice przy wykorzystaniu tego rodzaju dystrybucji zdecydowało się 1,4 mln graczy. A przypomnijmy, że gra zadebiutowała 22 marca.

Wynik obejmuje wszystkie platformy docelowe, czyli PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. From Software może być naprawdę zadowolone, tak dobrego wyniku nie osiągnął nawet Dark Souls 3, który, uwzględniając cyfrową sprzedaż, w podobnym okresie po swojej premierze znalazł 1,2 mln nabywców.

Więcej informacji o Sekiro: Shadows Die Twice możecie znaleźć w naszej recenzji gry oraz zestawieniu prezentującym najtrudniejszych i najciekawszych bossów.


Źródło: superdataresearch, sekirothegame

Odsłon: 5693 Skomentuj newsa
Komentarze

19

Udostępnij
  1. PS6 Eks
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2019-04-28 12:16

    Grunt, że wersje pudełkowe się trzymają. :)
    Pozdrawiam i życzę miłej Niedzieli. :)

    Skomentuj

    1. Michał 06
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2019-04-28 13:13

      Trzymają się ,ale już myślą jak to popsuć nie przejmuj się :(
      Dla posTępaków cyfrowe wersje to przyszłość ,a potem tylko kroczek do corocznej płatnej reaktywacji gry ,no bo kto pozwoli na długie bezmyślne przechowywanie gry na dysku przecież to nie ekonomiczne :D

      Skomentuj

      1. czerwonyznajomy
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2019-04-28 14:14

        No pudełeczko z kodem do gry bardzo mi się przyda wtedy.

        Skomentuj

      2. PS6 Eks
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2019-04-28 14:34

        Jeśli dojdzie na konsolach do tego co jest standardem na PC, to będzie tragedia. Jeden dedykowany sklep wykluczający pośredników, czyli zaporowe ceny, usuwanie gier bo za mało popularna.. patrz Driveclub.

        Zobaczyłem ile kosztuje Days Gone czy Mortal Kombat 11. 289zł
        Boże!!
        Noo..hehe ale ponoć cyfra miała być tańsza od wersji na pudełka. ;)
        To gracze graczom zgotują ten los.

        Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2019-04-28 18:50

          Drive club mozesz pobrac z psstore przeciez.

          Skomentuj

          1. Avengers PS5
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2019-04-28 19:18

            Koledze pewnie chodziło o świeżego newsa odnośnie tej gry.

            https://www.ppe.pl/news/131340/driveclub-zamkniecie-serwerow.html

            21.08.2019 Już nie kupimy gry i jej zawartości, a także 31.03.2020 nastąpi zamknięcie serwerów.

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2019-04-28 20:25

            A to to co innego.
            Driveclub akurat nie mial szczescia a w sumie ich developer.
            Tu nie ma znaczenia czy gra jest pudełkowa czy cyfrowa - po prostu serwery wylaczaja. Wiele gier to spotkało w przeszlosci.

            Skomentuj

  2. SzpiegShoguna
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2019-04-28 13:45

    Sprzedaż gier pudełkowych maleje i będzie maleć aż całkiem zniknie bo maleje ilość ludzi wychowanych na pudełkowych grach a nowe pokolenie młodych graczy woli wersje cyfrowe i raz na jakiś czas kupić kolekcjonerkę w której też znajdziemy kod na wersję cyfrową gry jak na przykład Mortal Kombat 11 wydanie kolekcjonerskie owszem zawiera grę ale nie na płycie o czym informuje nas powiadomienie w każdym sklepie.

    "UWAGA! W pudełku z grą nie ma płyty instalacyjnej, gra wymaga pobrania w całości z Internetu"



    "Spada sprzedaż gier pudełkowych w sklepach stacjonarnych"

    "Z najnowszego raportu ERA możemy dowiedzieć się o zmianach w brytyjskim rynku gier. Od pięciu lat utrzymuje się podobny trend"


    "Z raportu opublikowanego przez organizację NPD Group wynika, że amerykańscy gracze coraz rzadziej odwiedzają sklepy z grami. W to miejsce wolą dystrybucję elektroniczną. "

    Skomentuj Historia edycji

    1. franiux
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2019-04-28 15:51

      Ludzie są zbyt wygodni i dlatego boxy wymrą śmiercią naturalną. Mimo że cena za cyfrówkę jest wyższa i nie można odsprzedać to i tak wolą kupić nawet drożej niż zamówić boxa i czekać dzień czy 2 na dostawę.

      Skomentuj

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2019-04-28 18:55

        Wiesz patrzac na to jakie sa problemy płytami - chocby GTA5 gdzie płyty wydane były z bugiem który powodował że nie można było gry nawet zainstalować na niektórych czytnikach (na PC).
        Wtedy ratunkiem było pobranie gry z netu po wklepaniu kodu.
        Do tego gry dostały tyle patchy że nawet nie oplaca się ładowac płyty do czytnika - lepiej pobrac aktualną gre z netu niz instlowac z płyty a pozniej drugie tyle z netu i tak sie pobiera.
        To samo było ze wiedzminem 3 - płytka miała buga co powodowało że na niektórych czytnikach nie chciała się uruchomic (błąd przy tłoczeniu). Oczywiscie CDProjekt wymieniał płytki bez problemu ale trzeba było czekac.
        Nawet jak się zainstlowała to trzeba było pobrac ją ponownie z netu bo tyle łatek wyszło (i to niedługo po premierze gry).
        Tak więc wersje cyfrowe sa naprawde wygodne.

        inna kwestia - wiele laptopów nawet tych gamingowych nie posiada juz czytnika. Nie ma się co zatem dziwic ze wersje cyfrowe są popularne.
        Ja w PC nie mam czytnika od 7 lat i ani razu nie sprwaiło mi to problemu.

        Skomentuj

        1. Erdael
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2019-04-28 21:28

          Bez obrazy ale to bzdura. Na konsoli patch pobiera się JEDNOCZEŚNIE z instalacją płyty więc nic nie musi trwać 2 razy dłużej. Poza tym przykłady wymienione przez Ciebie to wyjątki i dotknęły jakąś grupę ludzi. Nie wszystkich. Faktem jest że płyta to twój przyjaciel. Z netem czy bez na konsoli zagrasz zawsze. ZAWSZE. Pecetów nie komentuję bo obecni tam mości państwo oddało swoje prawa na rzecz wygody. Na konsolach wciąż można kupić używaną grę która działa jak nowa za ułamek ceny nowej. Nie trzeba czekać na obiżki w sklepie cyfrowym. Ale niektórzy tego nie pojmą.jesli znikną pudełka z płytami to zniknie pewna grupa ludzi kupująca gry. Bo są ludzie tacy jak ja, którzy cenią sobie pudło i płytę za niezależność zarówno od producenta gry, właściciela serwerów, od Sony. A jeśli gra jak np. mortal Kombat czy wspomniany w innym newsie DriveClub jest głównie online... Niestety na mnie nie zarobią. I tu nawet nie chodzi o to czy mam stałe łącze, czy mam niezawodny internet. Tu chodzi o to, że do danej gry ten internet nie jest potrzebny. I że gra bez tego internetu jest bezużyteczna. Pozdrawiam

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2019-04-28 22:33

            Co Ty gadasz za bzdury.
            Dwa dni temu zainstalowałem Days Gone i pierwsze co gra przy próbie uruchomienia chciała to pobrac aktualizację 5GB i to nie w trakcie instalacji z płyty a po jej zainstalowaniu.
            Tak samo instalowałem z 5-6 dni temu W3 na PS4 z płyty - pierwsze co to informacja o aktualizacji po odpaleniu gry.
            Tak więc jaki jest sens bym grę ładował z płyty skoro patch który musze pobrac zajmuje tyle samo? - tak, ostatnio zainstalowałem Division 2 gdzie gra pobrała aktualizację 45GB czyli praktycznie całego klienta.
            Czyli dwa razy to samo instaluje konsola a gra i tak nie działą offline więc mozesz pisać bzdury że płytki to twoi przyjaciele ale służa do leżenia na półce bo w wiele gier bez dostepu do netu i tak nie zagrasz.
            Poza tym mi sięszybciej gra zassie z netu niz z płyty skopiuje na dysk.

            Poza tym jest główny powód dla którego warto kupić grę cyfrową - jesli masz więcej niż jedną konsole w domu to uruchomisz jedną kopię na 2 konsolach jednoczesnie. Spróbuj tego samego z płytą.

            Poza ty mwyzej napisałem nie o konsolach a o grach na PC przeciez (wyraznie to zaznaczyłem).
            I nie nie były to żadne wyjątki tylko cała seria jaka była wytłoczona była wydana z bugiem i jedna z płyt się nie instalowała.



            Skomentuj Historia edycji

          2. człowiek-taboret
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2019-04-29 09:37

            Kitamo - masz rację, zgadzam się, że płyta to przeżytek i wersje cyfrowe są wygodniejsze. Wszystko ładnie pięknie podajesz na przykładach... tylko jest pewien zgrzyt:

            "Tak więc jaki jest sens bym grę ładował z płyty skoro patch który musze pobrac zajmuje tyle samo?"

            No to powiedz mi proszę, po instalowałeś tego W3 z płyty czy też Division? Zakrawa o masochizm trochę.


            A do kolegi powyżej... No to jak grasz w gry które mają tryb offline to za wiele do wyboru w dzisiejszych czasach nie masz. A i też w wielu wypadkach tracisz sporą część zawartości skoro nie używasz gier online.

            Skomentuj

          3. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2019-04-29 22:35

            "No to powiedz mi proszę, po instalowałeś tego W3 z płyty czy też Division? Zakrawa o masochizm trochę."

            bardzo prosto mozna to wytłumaczyc - bo na PS4 posiadam akurat tą grę na płycie i musze najpierw ją zainstalować żeby móc odpalić a po odpaleniu pobiera się aktualizacja :)



            Skomentuj

          4. człowiek-taboret
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2019-04-30 09:16

            To jak posiadasz płytę nie możesz jakiegoś kodu przypisać do konta i ściągnąć pliki z sieci? Co jak płyta się zniszczy? Może głupie pytanie, ale nigdy nie miałem konsoli.

            Skomentuj

  3. Blackshadow
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-04-28 14:12

    Jak widać masochistów nie brakuje, skoro takie gry się sprzedają.

    Skomentuj

  4. mutissj
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2019-04-28 14:31

    dobra gra, ale port z konsoli na PC średni..

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2019-04-28 18:50

      A co to znaczy ze port?

      Skomentuj

  5. stach122
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2019-04-28 14:38

    A ile z tych kopi sprzedało sie na EPicu? Oh wait . . .

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!

Psst... Chciałbyś przetestować naszą nową stronę? :)