Gry

DOOM 6.66 odblokowuje wszystkie DLC (i nie tylko)

przeczytasz w 2 min.

Aktualizacja 6.66 stanowi poważne odświeżenie gry DOOM. Uwalnia rozszerzenia, zmienia reguły rozwoju i modyfikuje interfejs strzelaniny.

DOOM doczekał się aktualizacji oznaczonej sprytnie jako 6.66. Demoniczna strzelanina ekipy id Software doczekała się tym samym istotnych zmian, ale najciekawsze jest to, że dotychczasowe rozszerzenia DLC zostały udostępnione za darmo wszystkim graczom. Ot, prezencik.

Mapy, bronie, pancerze, demony – wszystko za darmo

Wszystkie mapy, bronie, pancerze, ekwipunek i demony, które zostały dodane do trybu multiplayer w ramach wydawanych systematycznie rozszerzeń, są dostępne bez dodatkowych opłat dla każdego z ponad 2 milionów graczy pecetowych oraz (nie wiadomo jak wielu) konsolowych, którzy kupili już grę DOOM (wystarczy, że zainstalują jeszcze aktualizację 6.66).

DOOM się zmienia

Aktualizacja wprowadza również do mającej już ponad rok gry przebudowany system rozwoju postaci. – „Zmieniamy zasady regulujące to, w jaki sposób gracze odblokowują broń, demony, wyposażenie i modyfikacje. Obecny system losowy zostanie zastąpiony konkretnym, polegającym na odblokowywaniu kolejnych elementów na określonych poziomach i po określonych wyzwaniach”.

Innymi słowy, nagroda za wykonanie konkretnego zadania będzie znana, co pozwoli graczom opracować strategię, która pomoże im zdobyć właśnie to, czego chcą. 

A co z tymi, którzy już co nieco (losowo) odblokowali? Ci będą mieli dwa wyjścia: albo reset zdobyczy, albo… zachowanie wszystkiego, co już mają. To dobra wiadomość. W obu przypadkach jednak weterani zostaną „zdegradowani” do poziomu 0, ale otrzymają odznakę, która będzie dowodem ich wcześniejszego zaangażowania.

Kolejną zmianą wprowadzoną wraz z aktualizacją 6.66 jest modyfikacja zdolności specjalnych w trybie wieloosobowym. Nie będzie już konieczności ich aktywowania, ani nie stracą one swojej ważności. Staną się stałymi zdolnościami każdego gracza. Dopełnieniem całości jest natomiast odświeżony interfejs.

Darmowy weekend i niższa cena

Jeżeli do tej pory nie graliście w DOOMa, możecie to nadrobić. Na wszystkich platformach odbędą się darmowe weekendy. Kiedy start? To zależy od urządzenia:

  • Xbox One – 20 lipca, godz. 18.00 (do 23 lipca)
  • Komputery – 20 lipca, godz. 19.00 (do 23 lipca)
  • PlayStation 4 – 27 lipca, godz. 18.00 (do 30 lipca)

Przy okazji Bethesda poinformowała też o planowanej obniżce ceny gry DOOM – do poziomu 15 dolarów. 

Źródło: PC Gamer, Bethesda

Komentarze

15
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    ghasz
    11
    Aktualizacja waży 34,7gb - NIECH ICH DIABLI
    • avatar
      Dudi4Fr
      3
      To tłumaczy czemu wczoraj na Steam-ie dostałem aktualizacje ważącą 37GB...

      No fajnie że dali wszystko za darmo ale co z ludźmi którzy kupili Season Pass który zawierał własnie te dodatki do multi?
      • avatar
        Yukko
        0
        Dla mnie to i tak meh... ciągle skupiania się na Multi a Singiel to nie ma nic... a tryb Arcade czy jak to tam się zwał to nic innego jak przechodzenie gry na punkty...

        A co z graczami co zdobyli 100% i chcą sobie pograć tak dla samej rozrywki? Nie ma żadnego trybu a Singiel wygląda tak jak powinna wyglądać extra opcja do właśnie takiej luźnej gry...

        No ale jak po takim czasie rzucili tylko tryb Arcade dla singla to nie ma co liczyć, że dadzą coś jeszcze. Szkoda.
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Podbijam. Z racji tego ze nie mam czasu na multi ktore kurzy sie w Battlefieldzie, CoD, Starcrafcie i paru innych tytulach wolalbym dostac cos do singla, chocby na 2-3h. Jakis mission pack w starym dobrym stylu bylby wskazany, a tu posucha. Sigleplayer w tej grze dziala na zasadzie trybu hordy wiec jakiejs roznorodnosci w tej dziedzinie nie ma. Brakuje czegos na miare half-life gdzie trzeba bylo nie tylko strzelac ale i pomyslec, pokombinowac... do dzis pamietam misje ze slynnym dziobakiem, ile to trzeba bylo sie nalatac w te i we wte zeby wlaczyc prad i inne duperele. To bylo cos a tu praktycznie nic. Zadnego zachecenia nie ma, szkoda. Zwlaszcza ze zrobienie singla dzisiaj nie jest czyms trudnym, tyle ze pomysl na fabule trzeba miec. Latwiej jest wrzucac mase zbednego "contentu" do multi w formie mikroplatnosci (Pisze contentu, w znaczeni pejoratywnym, nie wiadomo co to jest ale trzeba zaplacic zeby miec szacun na dzielni). Wiecej mozna zarobic na skorkach i innych duperelach niz na jednym dodatkowym mission packu. Dla mnie kazda gra powinna posiadac ze dwa dodatki fabularne wypuszczane co roku, cykl zycia wzroslby do co najmniej 3 lat, a nowa gra co 5 lat moglaby wtedy wychodzic sobie na nowym engine. Wiedzialbym ze wydawca o mnie - klienta gra. Tymczasem wiekszosc gier wywoluje dzis krotki hype a potem ziew i do widzenia bez kupowania, wystarczy obejrzec pierwszy lepszy walkthrough, nawet nie caly zeby dac sobie spokoj.
          • avatar
            ultramateo
            -4
            Czy twórcy tej gry są nienormalni?! Oni są opętani!
            • avatar
              ultramateo
              -7
              http://zapytaj.onet.pl/image/generate.html?url=https://m.ocdn.eu/_m/0c67d05743fe7b037713dfcb373ed175,62,37.jpg&image=large