Ciekawostki

Oculus GO pojawi się w polskich sklepach 1 sierpnia

opublikowano przez Marcin Jaskólski w dniu 2018-07-22

Oculus GO to samodzielne gogle VR, które mogą trochę namieszać na rynku wirtualnej rzeczywistości. Ile przyjdzie nam za nie zapłacić w polskich sklepach?

Wszyscy użytkownicy zainteresowani wirtualną rzeczywistością z pewnością kojarzą gogle Oculus GO. Są to samodzielne gogle VR, które w odróżnieniu od Oculus Rift nie wymagają komputera, czy smartfona jak w przypadku gogli Gear VR. Więcej na temat gogli Oculus GO możesz dowiedzieć się z publikacji na łamach benchmark.pl.

Jaka ma być cena tego cudeńka? Wedle niemieckiego Amazona Oculus GO w wersji 32 GB kosztuje od około 970 zł, natomiast wersja 64 GB od około 1200 zł. Tymczasem w jednym ze znanych polskich sklepów internetowych pojawiła się wersja 32 GB w cenie... 1470 zł.

Dostawa planowana jest 1 sierpnia i zapewne tego dnia nowe gogle Oculusa pojawią się również w ofercie innych polskich sklepów.

Źródło: informacja własna

marketplace
avatar
Dodaj
  • avatar
    Jak VR to tylko z porządnym hardwarem. Nie po to ma się tyle milionów pikseli na wyświetlaczu żeby grać w jakieś rozpikselowane mini gierki z androida.
    Takie coś mi się marzy w przyszłości - https://www.youtube.com/watch?v=dX3m8HiL-5c&t
    Jak takie silniki będą w grach na VR to na pewno sprawię sobie jakieś gogelki.
    Zaloguj się
  • avatar
    Ogólnie wątpiłem w Oculusa GO od zawsze. Dopóki nie włożyłem go na głowę. Genialne wykonanie, przebija Gear VR pod każdym względem. Wbudowane głośniki tego Oculusa są po prostu genialne, jak go założyłem to przez chwilę myślałem że mam słuchawki. W cenie 200$ lepszego sprzętu VR nie dostaniecie i z czystym sumieniem mogę polecić jeżeli ktoś chciałby się pobawić w VR w miarę tanim kosztem. Parę ciekawych aplikacji się na niego znajdzie.

    Jeżeli jednak chodzi o mnie to preferuję headsety podłączone do kompa, ale nie przez to że mają lepszą grafikę, bo to według mnie ma marginalne znaczenie. Głównie przez to, że mają kontrolery rąk, a to jest kluczowe w VR.