Na topie

Oculus GO pojawi się w polskich sklepach 1 sierpnia

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Ciekawostki

Kategoria: Ciekawostki Gadżety Tematyka: Gogle VR rzeczywistość wirtualna Producenci: Oculus VR

Oculus GO to samodzielne gogle VR, które mogą trochę namieszać na rynku wirtualnej rzeczywistości. Ile przyjdzie nam za nie zapłacić w polskich sklepach?

  • Oculus GO pojawi się w polskich sklepach 1 sierpnia
A A

Wszyscy użytkownicy zainteresowani wirtualną rzeczywistością z pewnością kojarzą gogle Oculus GO. Są to samodzielne gogle VR, które w odróżnieniu od Oculus Rift nie wymagają komputera, czy smartfona jak w przypadku gogli Gear VR. Więcej na temat gogli Oculus GO możesz dowiedzieć się z publikacji na łamach benchmark.pl.

Jaka ma być cena tego cudeńka? Wedle niemieckiego Amazona Oculus GO w wersji 32 GB kosztuje od około 970 zł, natomiast wersja 64 GB od około 1200 zł. Tymczasem w jednym ze znanych polskich sklepów internetowych pojawiła się wersja 32 GB w cenie... 1470 zł.

Dostawa planowana jest 1 sierpnia i zapewne tego dnia nowe gogle Oculusa pojawią się również w ofercie innych polskich sklepów.

Źródło: informacja własna

Odsłon: 3193 Skomentuj newsa
Komentarze

7

Udostępnij
  1. Xivos
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2018-07-22 22:39

    Jak VR to tylko z porządnym hardwarem. Nie po to ma się tyle milionów pikseli na wyświetlaczu żeby grać w jakieś rozpikselowane mini gierki z androida.
    Takie coś mi się marzy w przyszłości - https://www.youtube.com/watch?v=dX3m8HiL-5c&t
    Jak takie silniki będą w grach na VR to na pewno sprawię sobie jakieś gogelki.

    Skomentuj

    1. HomeAudio
      Oceń komentarz:

      -3    

      Opublikowano: 2018-07-23 01:20

      A co konkretnie z tego filmiku? Strzelanek jest pełno pod VR (chociażby darmowy Pavlov VR albo Onward - jeśli szukasz czegoś podobnego jak na filmiku). Strzelanki to (niestety) najpopularniejszy typ gier VR.

      Skomentuj

      1. Xivos
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2018-07-23 01:27

        Przede wszystkim pełny silnik fizyczny. Symulacja całego ciała w raz z położeniem kończyn. Aberracja chromatyczna, interakcja multi-punktowa z broniami. Możliwość fizycznej interakcji naszego ciała w grze.

        Skomentuj

        1. Yamaraj6
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-07-24 01:13

          Ale przecież to nie zależy od silnika tylko od firmy robiącej grę czy daną mechanikę zaimplementuje. Zarówno Unity jak Unreal Engine umożliwiają stworzenie czegoś takiego jak wysłałeś.
          Zgodzę się to wygląda świetnie, ale implementacja czegoś takiego, w sensie interakcji fizycznych ze wszystkimi obiektami w pełnej grze, a nie w demie technologicznym jest bardzo trudna do zaimplementowania i zoptymalizowania. Oczywiście da się to zrobić, ale w tej chwili jest za mało sprzętów VR na świecie aby się opłacało w to inwestować i robić tak skomplikowaną grę.

          Co do śledzenia ciała oraz ruchów i gestów dłoni to obczaj sobie darmowy VR Chat, który obsługuje to świetnie.

          Skomentuj

        2. Yamaraj6
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-07-24 01:13

          Ale przecież to nie zależy od silnika tylko od firmy robiącej grę czy daną mechanikę zaimplementuje. Zarówno Unity jak Unreal Engine umożliwiają stworzenie czegoś takiego jak wysłałeś.
          Zgodzę się to wygląda świetnie, ale implementacja czegoś takiego, w sensie interakcji fizycznych ze wszystkimi obiektami w pełnej grze, a nie w demie technologicznym jest bardzo trudna do zaimplementowania i zoptymalizowania. Oczywiście da się to zrobić, ale w tej chwili jest za mało sprzętów VR na świecie aby się opłacało w to inwestować i robić tak skomplikowaną grę.

          Co do śledzenia ciała oraz ruchów i gestów dłoni to obczaj sobie darmowy VR Chat, który obsługuje to świetnie.

          Skomentuj

    2. HomeAudio
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-07-23 01:20

      Duplikat.... do usunięcia.

      Skomentuj Historia edycji

  2. Yamaraj6
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-07-24 01:00

    Ogólnie wątpiłem w Oculusa GO od zawsze. Dopóki nie włożyłem go na głowę. Genialne wykonanie, przebija Gear VR pod każdym względem. Wbudowane głośniki tego Oculusa są po prostu genialne, jak go założyłem to przez chwilę myślałem że mam słuchawki. W cenie 200$ lepszego sprzętu VR nie dostaniecie i z czystym sumieniem mogę polecić jeżeli ktoś chciałby się pobawić w VR w miarę tanim kosztem. Parę ciekawych aplikacji się na niego znajdzie.

    Jeżeli jednak chodzi o mnie to preferuję headsety podłączone do kompa, ale nie przez to że mają lepszą grafikę, bo to według mnie ma marginalne znaczenie. Głównie przez to, że mają kontrolery rąk, a to jest kluczowe w VR.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!