Na topie

Optymalizacja sprzedaży B2B z Liferay

Autor:
redakcja

więcej artykułów ze strefy:
Technologie i Firma

Kategoria: Technologie i Firma Tematyka: e-commerce E-commerce i finanse

„Podstawą e-handlu jest funkcjonalna w zakresie technologicznym platforma internetowa oraz przemyślana strategia sprzedażowa” – podkreślają przedstawiciele firmy Liferay.

  • Optymalizacja sprzedaży B2B z Liferay
A A

Nietraktowanie poszczególnych elementów procesu zakupowego jako całości, niewystarczające skupianie się na strategiach marketingowych oraz pomijanie roli kontaktów bezpośrednich to najważniejsze błędy popełniane przez przedsiębiorstwa w sektorze e-commerce, jakie zauważa (i z jakimi pomóc uporać się chce) Liferay.

Liferay to firma zajmująca się tworzeniem oprogramowania. Pozwala ono między innymi na projektowanie platformy sprzedażowej B2B oraz samodzielne zarządzanie procesami sprzedażowymi. Taka platforma pomaga przedsiębiorstwom mieć wszystko pod kontrolą, budować trwałe relacje z klientami, skracać czas potrzebny na integrację i szybciej wyszukiwać potrzebne informacje. Ponadto obecnie istnieje wiele nowych technologii… 

Jedną z technologicznych nowinek, które warto wdrożyć, jest chatbot, a więc nic innego jak zautomatyzowany asystent cyfrowy. Zapewnia on przede wszystkim oszczędność czasu, jako że szybko i sprawnie odpowiada na najrozmaitsze pytania zadawane przez klientów. Ułatwia on także umawianie spotkań. PO&M – czyli narzędzie do optymalizacji cen – to kolejna nowość zyskująca popularność. Rozwiązanie to służy do analizy danych sprzedażowych i cen konkurencji, a następnie ustalania najlepszych kwot. 

„Podstawą e-handlu jest funkcjonalna w zakresie technologicznym platforma internetowa oraz przemyślana strategia sprzedażowa. Połączenie tych obszarów pozwoli na stworzenie miejsca, które zapewni klientom pozytywne doświadczenia, a co za tym idzie, zwiększy ruch na stronie i liczbę transakcji. Za pomocą open-source z oprogramowaniem Liferay przedsiębiorstwo w prosty sposób może stworzyć platformę sprzedażową B2B oraz samodzielnie i efektywnie zarządzać procesami sprzedaży po swojej stronie” – zachwala Liferay.

Źródło: Liferay, Cohn&Wolfe

Odsłon: 10166 Skomentuj newsa
Komentarze

2

Udostępnij
  1. qkizzo
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2019-04-25 16:42

    ale nachalna reklama, i jeszcze nie oznaczona.

    Skomentuj

    1. palmall
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2019-04-26 14:50

      to straszne że są reklamy, doprawdy...

      Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!