Smartfony

Razer Phone zaprezentowany - nie zaskakuje, ale jest bardzo wydajny

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2017-11-01

Razer Phone oferuje 5,7-calowy wyświetlacz IGZO o częstotliwości odświeżania 120 Hz, wydajny procesor i aż 8 GB RAM.

Jakiś czas temu pisaliśmy, iż firma Razer ma w planach wkroczenie na rynek smartfonów. Zgodnie z planami odbyła się dziś konferencja prasowa, na której zaprezentowany został Razer Phone. Czy zjedna sobie sympatię graczy? Sprawdzamy, co oferuje.

Z pewnością nie można mówić o zaskakującej stylistyce. Obudowę wykonano z metalu, wykończono ją matową czernią. Smartfon nie spodoba się miłośnikom wyświetlaczy o smukłych ramkach. Tutaj są one dość szerokie. Sam wyświetlacz to natomiast 5,7-calowy panel IGZO o rozdzielczości 2560 x 1440 pikseli.

Trzeba do tego dodać, iż producent zadbał o częstotliwość odświeżania na poziomie 120 Hz oraz technologię UltraMotion, której działanie przypominać ma ideę G-Sync znaną z monitorów.

Razer Phone

Jak na sprzęt dla graczy przystało, Razer Phone to naprawdę wydajne podzespoły (jak na urządzenie mobilne). Wnętrze obudowy skrywa procesor Qualcomm Snapdragon 835 i aż 8 GB pamięci RAM.

Postawiono przy tym na system Android 7.1.1 Nougat zapowiadając, iż w pierwszym kwartale przyszłego roku pojawi się aktualizacja do Androida Oreo.

Razer Phone

Zawiedzeni nie powinni być tutaj sympatycy dobrego brzmienia. Podobać mogą się głośniki stereo (frontowe), ale także 24-bitowy DAC z certyfikacją THX. Z drugiej strony, zabrakło złącza słuchawkowego. Smartfon posiada jedynie port USB typu C, czytnik linii papilarnych wbudowano w przycisk zasilania.

Specyfikacja techniczna Razer Phone:

  • Android 7.1.1 Nougat z Nova Launcher Prime Razer Edition
  • 5,7-calowy wyświetlacz IGZO o rozdzielczości 2560 x 1440 pikseli, 120 Hz
  • procesor Qualcomm Snapdragon 835
  • 8 GB RAM
  • 64 GB pamięci wewnętrznej + czytnik kart microSD
  • kamera główna 12 Mpix f/1.75 + 13 Mpix f/2.6 i przednia 8 Mpix
  • czytnik linii papilarnych
  • głośniki stereo z Dolby Atmos, 24-bitowy DAC z certyfikacją THX
  • akumulator 4000 mAh z Qualcomm QuickCharge 4.0+
  • wymiary 158 x 78 x 8 mm

Razer Phone oferowany będzie w dwóch edycjach - standardowej i specjalnej. Różnić będą się one tylko jednym elementem. W edycji standardowej na tylnym panelu znajdzie się szare logo producenta, w specjalnej będzie ono podświetlane.

Razer Phone smartfon

Zapewne ciekawi Was, na ile wyceniono tak prezentujące się urządzenie. Zgodnie z przypuszczeniami, tanio nie będzie. Koszt zakupu Razer Phone wyniesie 699 dolarów. Nie sprecyzowano, za którą edycję.

Źródło: Razer

marketplace

Komentarze

21
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    jestem zawiedziony miał kosztować przynajmniej 1000$+ inaczej to nie razer co nie?

    >zabrakło złącza słuchawkowego

    na plus jest za to przejściówka w pudełku wiec nie trzeba będzie nic dodatkowego kupować nawet jeżeli to gorsze

    wygląda bardzo dobrze, specka świetna cena też atrakcyjna jak na flagship, stock android, duża bateria

    imo to może być bardzo dobry produkt
    Zaloguj się
  • avatar
    Granie na telefonie z bardzo smukłymi ramkami jest niewygodne, więc to faktycznie mógł być celowy zabieg. Ale 120 FPS nawet z tym procesorem jest nierealne. S8 w takim Real Racing 3 ma sporadyczne spadki (szczególnie gdy się nagrzeje) na nowych torach i to poniżej 60 klatek, o 120 nie wspominając.

    Życzę też powodzenia podczas grania na słuchawkach, skoro wtyczka jest na środku ramki i nie będzie jak chwycić urządzenia.

    No i brak AMOLED trochę boli, tym bardziej, że te ekrany nawet przy niższym odświeżaniu świetnie sobie radzą z przedstawianiem płynnego ruchu.
    Zaloguj się
  • avatar
    pierwsze wrażenia z użytkowania tego telefonu....
    youtube.com/watch?time_continue=434&v=LzC_kkbFTHQ

  • avatar
    uważasz że na wyswiatlaczu telefonu nie bedzie widać róznicy? i tylko 32cale+? powiedz to tym wszystkim ktorzy chwala monitory 144hz
  • avatar
    Fajny klasyczny design ułatwiający przede wszystkim należyte zabezpieczenie ekranu. Ale koncepcyjnie zrypany i skreślający go u większości osób w tym i u mnie, które ostrzyły sobie na niego ząbki. Po pierwsze brak jack'a. Słuchawki usb-c nie powalają jakością dźwięku na kolana a ceny zazwyczaj mają wywindowane. Dodatkowo widziałem tylko jeden w dodatku w ChRL, który teoretycznie pozwala podpiąć klasyczne słuchawki i ładować telefon jednocześnie. Wyższa rozdzielczość spowoduje że tych 120Hz raczej nigdy się nie wykorzysta a drenaż baterii i tak będzie większy niż przy HD czy FHD. Dodatkowo jeśli telefon byłby grubszy lepiej by leżał w rękach i mógłby spokojnie zaoferować aku +5000mAh. Także zbierając to do kupy ani nie pogramy za długo w trasie np 4-5h w jedną stronę w weekenddy, nawet z PB bo trzeba będzie robić przerwy na ładowanie żeby grać na słuchawkach. A i codzienne używanie i granie na mieście w oczekiwaniu na komunikację miejską także wymusi noszenie PB przy sobie... Kiepsko przemyśleli sprawę...
    Jak bym miał wskazać teraz jakiś telefon do grania, zabijania czasu w dłuższych podróżach, o wystarczającej wydajności i długiej żywotności to chyba Lenovo P2 a za nim Xiaomi Redmi 4x. Mi Max 2 byłby najlepszy do grania z uwagi na rozmiar i aku. Niestety nie wspiera B20 a w trasie po Polsce coraz częściej z tego się korzysta, chociażby z uwagi na lepszą propagację i wydajność, niż ze starego B8...
  • avatar
    I tylko ten kto kupi ten "średniej" klasy telefon zobaczy 120 -to Hz odświeżanie. Co innego na dużym wyświetlaczu od 32 cali wzwyż. To nawet będąc "okularnikiem" widzę różnicę.
    Pozdrawiam
  • avatar
    Głośniki 2.0 z DolbyAtmos - uwielbiam tę specyfikację.
    Jeśli chodzi zaś o sam smartfon - wydaje się całkiem w porządku,nie jest niesamowicie drogi, ładna specyfikacja, dosyć duża bateria, usb typ c i wejście na karty microsd - nieźle.
    Jedyne rzeczy których brakuje to właśnie port słuchawkowy, wodoodporność i cienkie ramki - ale coś za coś. Czekam na testy!
    Zaloguj się
  • avatar
    wreszcie 120Hz w urządzeniach mobilnych, w końcu konkurencja dla aple.
    Ramki niby są, ale przynajmniej symetryczne, to na plus dla gracz, bo i tak trzeba go trzymać.
  • avatar
    a co tam z grafa ? lukam kukam i nic :(
    Zaloguj się
  • avatar
    Ciekawe ile będziemy musieli dopłacić za edycję specjalną względem zwykłej.
  • avatar
    akurat ramki tu ro raczej celowe zagranie gdzieś te audio musi się mieścić i jakoś trzymać podczas grania możne być wygodniej ja myślę ze ok. ale zabrakło wodoszczelności jak już ktoś pisał bieda odpada ! i stanowczo za tani jak na razera coś kręcą :D a no i na plus 8 gb ramu nigdy za duzi :D
  • avatar
    ta pojemność baterii aż boli przy takim sprzecie, może jakby była pokroju Kruger&matz 6000mah to telefon w końcu byłby wart uwagi :)
  • avatar
    Jak ma działać ten DAC skoro nie ma jacka? Sygnał zostanie zamieniony z cyfrowego na analogowy tylko po to żeby zamienić go ponownie na cyfrowy i puścić przez USB?
    Zaloguj się