Na topie

Razer Phone zaprezentowany - nie zaskakuje, ale jest bardzo wydajny

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Smartfony

Kategoria: Mobile Telefony Gry mobilne Sprzęt do gier Smartfony Tematyka: Na Topie Producenci: Razer

Razer Phone oferuje 5,7-calowy wyświetlacz IGZO o częstotliwości odświeżania 120 Hz, wydajny procesor i aż 8 GB RAM.

  • Razer Phone zaprezentowany - nie zaskakuje, ale jest bardzo wydajny
A A

Jakiś czas temu pisaliśmy, iż firma Razer ma w planach wkroczenie na rynek smartfonów. Zgodnie z planami odbyła się dziś konferencja prasowa, na której zaprezentowany został Razer Phone. Czy zjedna sobie sympatię graczy? Sprawdzamy, co oferuje.

Z pewnością nie można mówić o zaskakującej stylistyce. Obudowę wykonano z metalu, wykończono ją matową czernią. Smartfon nie spodoba się miłośnikom wyświetlaczy o smukłych ramkach. Tutaj są one dość szerokie. Sam wyświetlacz to natomiast 5,7-calowy panel IGZO o rozdzielczości 2560 x 1440 pikseli.

Trzeba do tego dodać, iż producent zadbał o częstotliwość odświeżania na poziomie 120 Hz oraz technologię UltraMotion, której działanie przypominać ma ideę G-Sync znaną z monitorów.

Razer Phone

Jak na sprzęt dla graczy przystało, Razer Phone to naprawdę wydajne podzespoły (jak na urządzenie mobilne). Wnętrze obudowy skrywa procesor Qualcomm Snapdragon 835 i aż 8 GB pamięci RAM.

Postawiono przy tym na system Android 7.1.1 Nougat zapowiadając, iż w pierwszym kwartale przyszłego roku pojawi się aktualizacja do Androida Oreo.

Razer Phone

Zawiedzeni nie powinni być tutaj sympatycy dobrego brzmienia. Podobać mogą się głośniki stereo (frontowe), ale także 24-bitowy DAC z certyfikacją THX. Z drugiej strony, zabrakło złącza słuchawkowego. Smartfon posiada jedynie port USB typu C, czytnik linii papilarnych wbudowano w przycisk zasilania.

Specyfikacja techniczna Razer Phone:

  • Android 7.1.1 Nougat z Nova Launcher Prime Razer Edition
  • 5,7-calowy wyświetlacz IGZO o rozdzielczości 2560 x 1440 pikseli, 120 Hz
  • procesor Qualcomm Snapdragon 835
  • 8 GB RAM
  • 64 GB pamięci wewnętrznej + czytnik kart microSD
  • kamera główna 12 Mpix f/1.75 + 13 Mpix f/2.6 i przednia 8 Mpix
  • czytnik linii papilarnych
  • głośniki stereo z Dolby Atmos, 24-bitowy DAC z certyfikacją THX
  • akumulator 4000 mAh z Qualcomm QuickCharge 4.0+
  • wymiary 158 x 78 x 8 mm

Razer Phone oferowany będzie w dwóch edycjach - standardowej i specjalnej. Różnić będą się one tylko jednym elementem. W edycji standardowej na tylnym panelu znajdzie się szare logo producenta, w specjalnej będzie ono podświetlane.

Razer Phone smartfon

Zapewne ciekawi Was, na ile wyceniono tak prezentujące się urządzenie. Zgodnie z przypuszczeniami, tanio nie będzie. Koszt zakupu Razer Phone wyniesie 699 dolarów. Nie sprecyzowano, za którą edycję.

Źródło: Razer

Zobacz stronę produktu Razer Phone

brak aktualnych ofert

Odsłon: 5346 Skomentuj newsa
Komentarze

20

Udostępnij

Smartfony w marketplace

  1. Finear
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2017-11-02 00:25

    jestem zawiedziony miał kosztować przynajmniej 1000$+ inaczej to nie razer co nie?

    >zabrakło złącza słuchawkowego

    na plus jest za to przejściówka w pudełku wiec nie trzeba będzie nic dodatkowego kupować nawet jeżeli to gorsze

    wygląda bardzo dobrze, specka świetna cena też atrakcyjna jak na flagship, stock android, duża bateria

    imo to może być bardzo dobry produkt

    Skomentuj

    1. dexiji
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2017-11-02 23:36

      jest o 300$ tanszy bo zrezygnowali z chroma migajacego logo :D:D

      Skomentuj

  2. Damian_jo
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-02 01:07

    Głośniki 2.0 z DolbyAtmos - uwielbiam tę specyfikację.
    Jeśli chodzi zaś o sam smartfon - wydaje się całkiem w porządku,nie jest niesamowicie drogi, ładna specyfikacja, dosyć duża bateria, usb typ c i wejście na karty microsd - nieźle.
    Jedyne rzeczy których brakuje to właśnie port słuchawkowy, wodoodporność i cienkie ramki - ale coś za coś. Czekam na testy!

    Skomentuj

    1. Finear
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2017-11-02 01:14

      Grube ramki sa specjalnie, mi się tak też bardziej podoba

      Skomentuj

  3. kokosnh
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-02 02:06

    wreszcie 120Hz w urządzeniach mobilnych, w końcu konkurencja dla aple.
    Ramki niby są, ale przynajmniej symetryczne, to na plus dla gracz, bo i tak trzeba go trzymać.

    Skomentuj

  4. PITUCH1
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-02 04:44

    a co tam z grafa ? lukam kukam i nic :(

    Skomentuj

    1. Finear
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2017-11-02 07:09

      Adreno 540

      Skomentuj

  5. nilhus
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-02 08:08

    Ciekawe ile będziemy musieli dopłacić za edycję specjalną względem zwykłej.

    Skomentuj

  6. eltra
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-02 08:41

    akurat ramki tu ro raczej celowe zagranie gdzieś te audio musi się mieścić i jakoś trzymać podczas grania możne być wygodniej ja myślę ze ok. ale zabrakło wodoszczelności jak już ktoś pisał bieda odpada ! i stanowczo za tani jak na razera coś kręcą :D a no i na plus 8 gb ramu nigdy za duzi :D

    Skomentuj

  7. angelboy
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-02 10:21

    ta pojemność baterii aż boli przy takim sprzecie, może jakby była pokroju Kruger&matz 6000mah to telefon w końcu byłby wart uwagi :)

    Skomentuj

  8. krzysiolekzg
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2017-11-02 11:04

    pierwsze wrażenia z użytkowania tego telefonu....
    youtube.com/watch?time_continue=434&v=LzC_kkbFTHQ

    Skomentuj

  9. Tomasz Słowik
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2017-11-02 12:56

    Granie na telefonie z bardzo smukłymi ramkami jest niewygodne, więc to faktycznie mógł być celowy zabieg. Ale 120 FPS nawet z tym procesorem jest nierealne. S8 w takim Real Racing 3 ma sporadyczne spadki (szczególnie gdy się nagrzeje) na nowych torach i to poniżej 60 klatek, o 120 nie wspominając.

    Życzę też powodzenia podczas grania na słuchawkach, skoro wtyczka jest na środku ramki i nie będzie jak chwycić urządzenia.

    No i brak AMOLED trochę boli, tym bardziej, że te ekrany nawet przy niższym odświeżaniu świetnie sobie radzą z przedstawianiem płynnego ruchu.

    Skomentuj

    1. Finear
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-11-02 13:11

      nie ma oledów która maja takie odswieżanie iirc

      wtyczka na srodku jest ok, zdecydownie lepiej niż niesymetryczna (jak na np. s7) wole grac czy ogladac cos z podłaczona ladowarka własnie dlatego że jest na srodku i nie przeszkadza niż ze słuchawkami

      a 120fps moze byc nie realna ale ekran ma variable refresh rate wiec to po prostu górna granica

      Skomentuj

      1. Tomasz Słowik
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2017-11-02 13:18

        Nie ma, ale też nie bez przyczyny telewizory OLED zgarniają najwyższe noty za płynność ruchu pomimo niższego od konkurencji odświeżania.

        Z tym się kompletnie nie zgadzam. Granie z wtyczką na środku jest tragicznie niewygodne i było w każdym telefonie, który miałem. Właśnie fakt, że mini jack w S8 jest w rogu umożliwia obrócenie urządzenia o 180 stopni, by kabel kompletnie nie przeszkadzał w trzymaniu urządzenia.

        Po co mi górna granica, do której będę w stanie dobić tylko w menu?

        Z dodatkowych ciekawostek, w zestawie nie ma słuchawek. Producent wykorzystał też metalową ramkę urządzenia jako radiator, co jest spoko rozwiązaniem, ale nie nowym, gdyż chociażby Samsungi też z tego korzystają.

        W mojej opinii, jedyna fajna cecha tego urządzenia, to głośniki i 4000 mAh w akumulatorze.

        Skomentuj

        1. Finear
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2017-11-02 13:25

          >Z tym się kompletnie nie zgadzam. Granie z wtyczką na środku jest tragicznie niewygodne i było w każdym telefonie, który miałem. Właśnie fakt, że mini jack w S8 jest w rogu umożliwia obrócenie urządzenia o 180 stopni, by kabel kompletnie nie przeszkadzał w trzymaniu urządzenia.


          no ja mam dosc duże dłonie i tak jak naturalnie układaja mi sie palce wokoł ramki to czy jack jest na górze czy na dole to i tak mi przeszkadza a własnie kabel od ładowarki dzieki temu że jest na srodku idealnie miesci sie miedzy palcami

          oczywiscie każdy ma inne dłonie wiec to dosc subiektywne ale nie uważam takiego umjiejscowienia wtyczki za uniwersalnie złe rozwiazanie

          Skomentuj Historia edycji

  10. RoyamI
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2017-11-02 20:38

    Jak ma działać ten DAC skoro nie ma jacka? Sygnał zostanie zamieniony z cyfrowego na analogowy tylko po to żeby zamienić go ponownie na cyfrowy i puścić przez USB?

    Skomentuj

    1. hexenisalive
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2017-11-02 23:05

      USB C to nie tylko dane cyfrowe.
      Analog też idzie.
      Plus, przejściówka ma wbudowany DAC->
      Czyli tor audio to:
      Telefon daje sygnał cyfrowy po USB C do DAC, DAC daje analog do słuchawek.

      Skomentuj

  11. cattani43
    Oceń komentarz:

    -2    

    Opublikowano: 2017-11-03 09:05

    I tylko ten kto kupi ten "średniej" klasy telefon zobaczy 120 -to Hz odświeżanie. Co innego na dużym wyświetlaczu od 32 cali wzwyż. To nawet będąc "okularnikiem" widzę różnicę.
    Pozdrawiam

    Skomentuj

  12. Finear
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2017-11-03 10:02

    uważasz że na wyswiatlaczu telefonu nie bedzie widać róznicy? i tylko 32cale+? powiedz to tym wszystkim ktorzy chwala monitory 144hz

    Skomentuj

  13. shamoth
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2017-11-03 10:34

    Fajny klasyczny design ułatwiający przede wszystkim należyte zabezpieczenie ekranu. Ale koncepcyjnie zrypany i skreślający go u większości osób w tym i u mnie, które ostrzyły sobie na niego ząbki. Po pierwsze brak jack'a. Słuchawki usb-c nie powalają jakością dźwięku na kolana a ceny zazwyczaj mają wywindowane. Dodatkowo widziałem tylko jeden w dodatku w ChRL, który teoretycznie pozwala podpiąć klasyczne słuchawki i ładować telefon jednocześnie. Wyższa rozdzielczość spowoduje że tych 120Hz raczej nigdy się nie wykorzysta a drenaż baterii i tak będzie większy niż przy HD czy FHD. Dodatkowo jeśli telefon byłby grubszy lepiej by leżał w rękach i mógłby spokojnie zaoferować aku +5000mAh. Także zbierając to do kupy ani nie pogramy za długo w trasie np 4-5h w jedną stronę w weekenddy, nawet z PB bo trzeba będzie robić przerwy na ładowanie żeby grać na słuchawkach. A i codzienne używanie i granie na mieście w oczekiwaniu na komunikację miejską także wymusi noszenie PB przy sobie... Kiepsko przemyśleli sprawę...
    Jak bym miał wskazać teraz jakiś telefon do grania, zabijania czasu w dłuższych podróżach, o wystarczającej wydajności i długiej żywotności to chyba Lenovo P2 a za nim Xiaomi Redmi 4x. Mi Max 2 byłby najlepszy do grania z uwagi na rozmiar i aku. Niestety nie wspiera B20 a w trasie po Polsce coraz częściej z tego się korzysta, chociażby z uwagi na lepszą propagację i wydajność, niż ze starego B8...

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!