Na topie

Spider-Man na (świetnie wyglądającym) materiale z rozgrywki

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry PlayStation 4

Kategoria: Gry Gry na konsole Gry PlayStation 4 Tematyka: Gameplay gra akcji Producenci: Insomniac Games

Materiał z ACGHK 2018 to prezentacja, o którą pokusił się James Stevenson odpowiedzialny za kontakty Insomniac Games ze społecznością.

  • Spider-Man na (świetnie wyglądającym) materiale z rozgrywki
A A

Wakacje to w branży gier wyjątkowo nudny okres i w tym roku dobitnie się to potwierdza. Już na początku września zrobi się jednak znacznie ciekawiej. Spider-Man bez wątpienia w tym pomoże.

Zdecydowana większość materiałów promujących nową produkcję Insomniac Games nastraja niezwykle optymistycznie. Tym razem w sieci znalazł się gameplay z ACGHK (Animation-Comic-Game Hong Kong) 2018. To impreza, która przechodzi u nas bez większego echa, a okazuje się, że prezentowane są tam także tak smakowite kąski jak Spider-Man.

Materiał z ACGHK 2018 to prezentacja, o którą pokusił się James Stevenson odpowiedzialny za kontakty Insomniac Games ze społecznością. Mamy tu niemal 20 minut zapisu z rozgrywki, na którym pokazano wiele elementów zabawy, w tym przemieszczanie się po ogromnym mieście i walkę, między innymi ze Shockerem.


Przypominamy, że premierę zaplanowano na 7 września. W sprzedaży pojawi się też specjalna wersja konsoli PlayStation 4 Pro nawiązująca do gry.

Źródło: Giuseppe's Gaming

Odsłon: 4408 Skomentuj newsa
Komentarze

133

Udostępnij
  1. Dragonik
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2018-07-29 16:03

    Trzeba popcorn przygotować bo zapewne niektóre osoby nie zawiodą.

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-07-29 17:13

      MMA konsole vs PC za 3...2 ...1...

      Skomentuj

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2018-07-29 21:59

          a ja tam nie wnikam czy to jedna czy więcej osob, o ile jest jakiś argument sensowny a nie wklejanie miliard razy tego samego to mogę go przeczytać i na niego nawet odpowiedzieć, Ale musi mieć sens jakiś.

          Tu po obu stronach są trolle z wieloma kontami.

          Skomentuj Historia edycji

        2. blebleble
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2018-07-29 22:16

          Akatzuky masz prawo tak myśleć, ale tak nie jest.

          Gdybyś bardziej przeanalizował co piszemy to byś zauważył, że ja daje dużo technicznych rzeczy i cytaty z linkami do różnych artykułów ośmieszających brednie które wygadują dzieci konsolowe. Piotrek głównie wrzuca swoje screeny z PlayZłoma jak w rzeczywistości wygląda gra i jedzie swoimi tekstami.

          Tak więc albo jest nas 2 albo mam rozdwojenie jaźni :D

          Skomentuj Historia edycji

          1. blebleble
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-07-29 22:43

            A dropy nawet do 20 fps na PlayZłomie 4 Gooood of war

            https://youtu.be/xepW3bAyeeI

            hue hue hue hue :D

            Screeny piotrka z Horizon ZeroGraficzne Dawn

            https://zapodaj.net/images/64b5eb0bdec5c.png
            https://zapodaj.net/images/e207bd30eb504.png
            https://zapodaj.net/images/bb445e526e9f0.png

            Zobacz jaka była by grafika w grach gdyby nie konsole.

            https://youtu.be/TtIN4_RZwZE

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj Historia edycji

          2. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-29 23:02

            Pokazywałem ci już wiele razy :D

            Głupia gra o jelonkach miażdży twojego Horizona :D

            https://youtu.be/Fit-YafCu98

            https://youtu.be/Exc2b_AZJ7U

            https://youtu.be/VGOTYfGMyoE

            hue hue hue hue :D

            A tak wyglądały by dzisiaj gry gdyby nie konsole.

            https://youtu.be/WWz7oQBz2UA

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj

    1. Wulfen4
      Oceń komentarz:

      -4    

      Opublikowano: 2018-07-29 18:47

      Ghost of tsushima i last of us2 wyglądają normalnie jak z ps5.
      Death stranding też wygląda zarąbiście widać że chodzi na potężnym silniku guerilli.
      Czegoś takiego jeszcze w historii nie było żeby pc nawet nie zrównało się z konsolą po 5 latach od premiery i to pomimo tego że ps4 jak wychodziło miało nie najwyższych lotów podzespoły. A w przyszłym roku wychodzi last of us 2 i ghost of tsushima, więc pewnie dalej konsola sony będzie górować graficznie nad pc i XOX a więc po 6 latach pc z xboxem dalej będzie w tyle! Czyli od początku do końca generacji!

      Skomentuj

      1. blebleble
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2018-07-29 19:15

        Spider-Man w 1080p i 60 fps? Nic z tego, nawet PS4 Pro nie da rady

        http://www.benchmark.pl/aktualnosci/spider-man-nie-bedzie-dzialac-w-1080p-i-60-fps.html

        hue hue hue hue :D

        Skomentuj Historia edycji

        1. Wulfen4
          Oceń komentarz:

          -7    

          Opublikowano: 2018-07-29 19:18

          60 fps można sobie ustawić w TV

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-07-29 19:23

            no ale sprawiedliwie powiedzmy że to dalej nie będzie 60 fps ;)
            TO ja już wole prawdziwe 30fps.

            Skomentuj

          2. blebleble
            Oceń komentarz:

            6    

            Opublikowano: 2018-07-29 19:33

            Nie licząc tego, że będą pojawiać się błędy w obrazie. Jeśli telewizor dostaje 1 klatę na sekundę a ma wyświetlić 2 to skąd weźmie tą dodatkową klatkę?

            Ale dzieci konsolowe są za mało inteligentne żeby o tym pomyśleć. One grają w gre.

            Skomentuj

          3. blebleble
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-07-29 19:24

            Wulfen4

            HA HA HA HA HA HA.

            Padłem i nie mogę wstać.

            HA HA HA HA HA

            Tak ustawisz sobie w telewizorze i płynność gry ci się zwiększy.

            HA HA HA HA HA

            https://youtu.be/BsxC3Ajmdzk

            Skomentuj

          4. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2018-07-29 19:49

            "Wulfen4

            HA HA HA HA HA HA.

            Padłem i nie mogę wstać. "

            Przecież wulfen ustawia sobie oprócz 60fps jeszcze natywne 4K w tv i pilotem ustawia sobie grafike lepsza na konsoli niż w modach na PC, dlatego w całym necie jest z niego polewka od dawna :DDDDDD

            Skomentuj Historia edycji

          5. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            -4    

            Opublikowano: 2018-07-29 21:07

            blebleble

            Jest takie magiczne ustawienie, nazywa się motionflow :) Obraz wygląda jakby miał 60 klatek. Ty tego nie rozumiesz bo siedzisz zgarbiony przed 15 calowym monitorem, a te zazwyczaj mają prawie zerową obróbkę obrazu i nie zdajesz sobie sprawy co potrafi nowoczesny TV.

            Skomentuj Historia edycji

          6. blebleble
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2018-07-29 21:48

            Człowieku zrozum. Obraz na TV a płynność w grze to 2 różne rzeczy. Twój TV może wyświetlać nawet 1000 takich samych klatek na sekundę. I co z tego jak nadal będziesz miał 30 w grze :D

            Skomentuj

          7. blebleble
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-07-29 21:58

            PSEkskluzyw

            Masz dziecko. Oglądnij sobie na dobranoc.

            30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?

            https://youtu.be/Q_gTvb-0n28

            hue hue hue hue

            Skomentuj Historia edycji

          8. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-07-29 22:18

            " Twój TV może wyświetlać nawet 1000 takich samych klatek na sekundę. I co z tego jak nadal będziesz miał 30 w grze :D"

            Dobry telewizor tworzy klatki pośrednie i przy 30 klatkach z włączonym upłynniaczem jest wrażenie jakby obraz był w 60 klatkach.

            Skomentuj Historia edycji

          9. blebleble
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-07-29 22:31

            Wulfen4

            Ile mam ci tłumaczyć, że nie chodzi o wyświetlany obraz tylko o płynność w grze.

            Twój TV wyświetli 2 razy tą samą klatkę w ciągu sekundy którą prześle mu konsola. Ale to nie znaczy, że będziesz miał 2 razy płynniejszą grę.

            Zobacz sobie turnieje CS GO. Dlaczego profesjonalni gracze grają w 120 fps i mają telewizory 240Hz? Bo liczy się czas reakcji.

            Masz. Oglądnij sobie na dobranoc.

            https://youtu.be/Q_gTvb-0n28

            Skomentuj

          10. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2018-07-29 22:56

            "Ile mam ci tłumaczyć, że nie chodzi o wyświetlany obraz tylko o płynność w grze. "

            A ty zacznij czytać ze zrozumieniem, mówię o płynności. Dzięki 120 hercowej matrycy i fantastycznym algorytmom tworzenia i wstawiania klatek pośrednich w TV Sony Bravia mam gładziutki obraz jak pupa niemowlaka. Żadnego szarpania, smużenia itp rzeczy. Gra w 30 klatka przy włączonym motionflow chodzi tak płynniutko jakby było 60 fps.

            "Twój TV wyświetli 2 razy tą samą klatkę w ciągu sekundy"
            Nie, stworzy klatkę pośrednią między dwoma klatkami, która nie będzie taka sama jak klatki sąsiednie. Ale ty zacofany jesteś. Normalnie 100 lat za murzynami, że takich rzeczy nie wiesz :D

            Skomentuj Historia edycji

          11. blebleble
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2018-07-29 23:13

            Wulfen4

            Dobra szerloku to odpowiedz z czego są tworzone te klatki pośrednie.

            JA CAŁY CZAS PISZĘ O PŁYNNOŚCI W GRZE ! ! !

            Widać, że jesteś głupim dzieckiem konsolowym który nie potrafi odróżnić płynności obrazu od płynności w grze.

            Już 3 raz ci piszę, że to nie to samo.

            Oglądałeś w ogóle to co ci dałem?. Oglądnij i nie kompromituj się już.

            30 FPS vs 60 FPS - po co nam 60 klatek na sekundę w grach?

            https://youtu.be/Q_gTvb-0n28


            Skomentuj

          12. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2018-07-29 23:55

            "Dobra szerloku to odpowiedz z czego są tworzone te klatki pośrednie. "

            Jak sama nazwa wskazuję z 2 klatek powstaję 3 klatka wstawiana pomiędzy. Mam ci to narysować?
            nI- klatka renderowana przez konsolę
            #-klatka tworzona przez TV

            na górze klatki aktualnie renderowane i tworzone a na dole klatki wyświetlane na TV
            ----> czas
            1I # 2I # 3I
            .......1I # 3I # 3I

            Tak to mniej więcej wygląda.

            Skomentuj Historia edycji

          13. blebleble
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-07-30 00:41

            Wulfen4

            No fajnie mi to wytłumaczyłeś, cieszę się tylko wytłumacz mi jeszcze jak ma się zwiększyć płynność w grze skoro to telewizor tworzy brakujące klatki (czyli tak jak pisałem) :D

            Telewizor i tak musi czekać na klatki z konsoli. Czasu nie oszukasz. To, że sam sobie dodaje klatki z nudów w czsie kiedy czeka na klatkę od konsoli to płynność w grze masz cały czas tą samą :D

            Napiszę ci 4 raz. Płynność obrazu a płynność w grze to 2 różne rzeczy.

            Oglądałeś film?

            Skomentuj

          14. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-07-30 13:21

            "Telewizor i tak musi czekać na klatki z konsoli."
            Oczywiście że musi poczekać dlatego jest większe opóźnienie obrazu, ale obraz jest płynniutki i wygląda/chodzi tak jakby gra miała 60 klatek.

            Skomentuj Historia edycji

          15. blebleble
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-07-30 14:32

            A teraz załużmy, że spada ci do 1 fpsa na sekundę. Jakie klatki wyświetli telewizor w ciągu tej sekundy.

            Skomentuj

          16. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-07-30 22:15

            "A teraz załużmy, że spada ci do 1 fpsa na sekundę."

            Jak fps spada poniżej 30 upłynniacz przestaję działać prawidłowo(przynajmniej w grach, filmy w cinematic 24 fps wyglądają ok). Najlepiej jak jest w grze stałe 30 fps i wtedy jest wrażenie 60 klatek.

            Skomentuj Historia edycji

          17. blebleble
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2018-07-29 21:56

            PSEkskluzyw dziecko to nagraj film jak wkładasz płytę z filmem Blu-Ray 4K HDR do swojego złoma.

            Nie włożysz bo PlayZłom nie obsługuje 4K HDR tylko FullHD HDR a takich płyt nie ma ani telewizorów. Wszystkie płyty HDR i Telewizory z HDR są 4K :D

            Skomentuj Historia edycji

          18. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-07-29 22:21

            " jak wkładasz płytę z filmem Blu-Ray 4K HDR do swojego złoma. "

            Ja odpalałem już filmy blu ray 4k HDR na moim x złomie.

            Skomentuj

          19. blebleble
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-07-29 22:34

            Wulfen4

            Ja piszę o PlayStation 4 a nie o twoim x-sie.

            Skomentuj

          20. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2018-07-29 21:56

            "Te ćwoki nawet konsoli nie maja a co dopiero o dobrym TV mówić ech..."
            Ty już zabłysnąłeś swego czasu stwierdzeniem że rajcujesz sie PS4 podłaczonym do 65" ZD9. Grać na 65 calowej matrycy 4K w gierki z grafiką pseudo rozciaptanego 720p, to musi być przeżycie dla oczu buahahahahahahahhahahah

            Skomentuj

          21. blebleble
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-07-29 22:04

            PSEkskluzyw

            Powtórzę.

            Nagraj film jak wkładasz płytę z filmem Blu-Ray 4K HDR do swojego złoma.

            Nie włożysz bo PlayZłom nie obsługuje 4K HDR tylko FullHD HDR a takich płyt nie ma ani telewizorów. Wszystkie płyty HDR i Telewizory z HDR są 4K :D

            HDMI obecne w starszych modelach PS4 mogą być niezdolne do przesyłania sygnału HDR. Wskazywałaby na to wersja HDMI – konsole mają porty 1.4, a HDR wymaga w teorii wersji 2.0a.

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj

          22. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2018-07-29 22:26

            "w gierki z grafiką pseudo rozciaptanego 720p, to musi być przeżycie dla oczu buahahahahahahahhahahah "

            Nie dziwie się ze masz takie wrażenia mając jakiegoś kiepskiego szajsunga. Zmień na porządny TV a będziesz mógł lepiej ocenić jakość grafiki. Wiem co mówię, po przejściu na nowy TV bloodborne i the order 1886 wyglądają u mnie o klasę lepiej(choć sama rozdzielczość to 1080p).

            Skomentuj

          23. blebleble
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-07-29 22:40

            Wulfen4

            Znów piszesz bzdury.

            The Order: 1886 ma zmniejszoną rozdzielczość przez czarne pasy (wytłumaczone jako cinematic experience dla dzieci) do 1920×800. Taki zabieg żeby PlayStation 4 uciągło 30 fps.

            Skomentuj Historia edycji

          24. blebleble
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-07-29 23:34

            PSEkskluzyw

            Tak Horizon daje radę, że trawa nie jest w stanie się wyświetlić w dalszej odległości niż 10 metrów od postaci.

            https://zapodaj.net/images/64b5eb0bdec5c.png
            https://zapodaj.net/images/e207bd30eb504.png
            https://zapodaj.net/images/bb445e526e9f0.png

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj

          25. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2018-07-29 23:02

            "The Order: 1886 ma zmniejszoną rozdzielczość przez czarne pasy"

            Powiedzmy że 1080p w kinowych proporcjach :)

            Skomentuj Historia edycji

          26. blebleble
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-07-29 23:16

            Nie powiedzmy tylko 1920×800.

            PSEkskluzyw

            21:9 to rozdzielczość 2560×1080.

            jak z rozdzielczości 1920×800 zrobisz 2560×1080 to będziesz miał Pixele wielkości twoich gałek ocznych.

            hue hue hue hue :D

            Skomentuj Historia edycji

          27. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-07-30 00:05

            order to kinowe 1080p. Gra wygląda jak film i proporcję też ma jak film.

            Skomentuj Historia edycji

          28. Cacek93
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-07-30 00:22

            Mówcie co chcecie, ale już od wielu lat gram na monitorze 120Hz i wiem co widzę, nie zamienię tego NIGDY na konsolowe doznania... Peceta mam podpiętego też do TV, który potrafi "upłynniać" rozgrywkę, ale to nie jest to samo. Do tego generuje potężnego input laga w porównania do VG278. Trochę mi was żal, że macie tak upośledzony wzrok, żeby tego nie zobaczyć. Albo trolle albo kompletni debile, wybierz jedno :)

            Skomentuj

      2. kitamo
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2018-07-29 19:22

        Ok ale może sprawiedliwie uscislijmy :

        Chodzi o silniki na PC.
        Na pecetach mamy przecież potężny choćby silnik UE4 który naprawdę wymiata.
        Sam pecet bez dobrego silnika graficznego pod którym smiga gra nie zmienia niczego.

        Akurat wymienione przez Ciebie gry mają swietne silniki.
        Tak wiec tu nie chodzi o licytowanie się ze platforma taka jest lepsza niż druga.
        Po prostu PS4 ma exy a wiec tez ma ekskluzywne silniki gier których na PC nie spotykamy w wielu przypadkach.
        To one robią wrażenie i odpowiadają za taką jakość.

        Zamiast kłócic się która platforma lepsza lepiej zastanowić się który silnik lepszy.

        Akurat silnik Decima jest naprawdę swietny i znacznie wyprzedzil swoją generacje.
        To dzięki temu silnikowi mamy swietnie wyglądającego horizona z nietypowym oświetleniem.
        Podobnie było przy Killzone - to co rzuca się w oczy to oświetlenie w tych grach.

        Jak grałem pierwszy raz w killzona'a na ps4 to zastanawiałem się długo co odróżnia tą grę od innych w które wcześniej grałem - i to było z pewnoscią oświetlenie.
        To dalej nieco starsza wersja tego samego silnika który był użyty w Horizonie.


        Death Stranding tez wykorzysta silnik Decima i pewnie dlatego robi takie wrażenie na materiałach które pokazano. No zobaczymy.

        A Zobaczcie na silnik Infamous Second Son - nic dodac nic ując, swietny silnik. Potrafi zrobić użytek z konsoli w niesamowity sposób. Każdy kto grał wie o czym mowa.

        Insomniac Engine to genialny silnik przecież wiec jestem w stanie uwierzyć że gra dzięki niemu będzie wyglądała niesamowicie.

        Skomentuj Historia edycji

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          2    

          Opublikowano: 2018-07-29 19:37

          A teraz porównaj sobie Unreal Engine 4 do tych konsolowych.

          https://youtu.be/TtIN4_RZwZE

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-29 19:45

            ale to tylko demonstracja możliwości. Ma się raczej nijak do gier.
            Można samodzielnie sobie stworzyć takie widoczki na małą skalę i będą robiły wrażenie. W dużej skali jest to trudne (wystarczy ze zobaczysz jak pamięć zre takie demko).
            Ale jak najbardziej pokazuje to potencjał który pewnie będzie powoli uwalniany wraz ze wzrostem mocy domowych pecetów.

            Tak samo jak wiedzmina pokazali na rendererze który w pełnym openworld w grze by nie dał rady. Sami to przyznali.

            Jakby było demo silnika Decima to tez by było efektowne i to bardzo - co widać po Death Stranding.

            Skomentuj Historia edycji

          2. blebleble
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-07-29 19:52

            Dobra a teraz wystukaj sobie w google co to jest grafika generowana w czasie rzeczywistym.

            Mam też dla ciebie zagadkę.

            Która z tych twarzy jest generowana komputerowo. Lewa czy prawa?

            https://youtu.be/TxErDzsIdKI

            Skomentuj

          3. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-29 20:02

            ok wszystko fajnie, ale ... to dalej jest baaaardzo mały wycinek tego co potrzebne jest by stworzyć gre.
            W małej skali robi to bardzo dobre wrazenie, w większej jest trudne do implementacji.
            Skoro można zrobić taka grafę już dziś to czemu nie ma jej w grach? no wlasnie dlatego.

            https://www.youtube.com/watch?v=Vh9msqaoJZw

            Sam silnik rewelacyjny, teraz potrzeba go czyms napędzić. Znacznie wykracza on poza obecne możliwości sprzętu by uzyskac taką jakość w całej grze.
            No ale od czegos trzeba było zacząć.

            a pamiętasz pierwszy silnik cryengine? :D
            nie wiem czy gdzies demo będzie na YT. Pamietam jak odpalałem go lata temu na PC i mówiłem WOW :D

            https://www.youtube.com/watch?v=NwHEdySGbck

            ha, wtedy nie myślałem że tak może wygladac gra w open world :D Mowilem "noo to jest przyszłość gier" :)

            Skomentuj Historia edycji

          4. blebleble
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-07-29 20:18

            "Skoro można zrobić taka grafę już dziś to czemu nie ma jej w grach?"

            Proszę tu masz odpowiedź.

            Twórcy A Way Out porównują PlayStation 4 do 5-letniego PC. Przez konsole deweloperzy mają problemy.

            „Chcesz szczerej prawdy? Ta maszyna nie jest tak silna, jak myślisz. Sprzęt jest jak pięcioletni PC. Gdyby konsole były tak potężne jak komputery, to

            zobaczyłbyś zupełnie inne gry”

            http://www.ppe.pl/news/51838/tworcy-a-way-out-porownuja-playstation-4-pro-do-5-letniego-pc-przez-konsole-deweloperzy-maja-problemy.html


            Ubisoft obniża płynność gier na PC na polecenie Sony i Microsoftu?

            Wspomniany pracownik zaskoczył wszystkich stwierdzeniem, że firmy Microsoft oraz Sony naciskają na deweloperów z Ubisoftu, by wersje pecetowe tworzonych produkcji miały blokadę 30 klatek na sekundę.

            http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=88310

            Ubisoft: grafika w The Division pogorszona, by konsolowcy nie byli poszkodowani.

            Przedstawiciel studia Ubisoft Massive, odpowiedzialnego za grę MMORPG The

            Division, której premiera odbędzie się już w marcu, z rozbrajającą szczerością stwierdził w rozmowie z redaktorem kanału Team Epiphany w serwisie YouTube, że

            "byłoby niesprawiedliwym, gdyby wersja przeznaczona na komputery stacjonarne była wersją bardziej zaawansowaną graficznie od wersji na konsole".

            http://www.conowego.pl/aktualnosci/ubisoft-grafika-w-the-division-pogorszona-by-konsolowcy-nie-byli-poszkodowani-16475/


            The Division finalnie z dużo gorszą grafiką. Powtórzy się sytuacja jak z Watch Dogs?

            „Obecnie deweloperzy są pod dużym naciskiem wydawców, aby nie oferować wyraźnie różniących się doświadczeń [grafiki] od konsol, by nie pokazać, że

            następna generacja nie jest tak potężna jak PC. To chyba to, co się stało w Ubisoft Montreal.”

            „Ale oni [Ubisoft] nie przyznają, że praktyka ta polega na obniżeniu jakości grafiki w grze. O wiele łatwiej jest powiedzieć, że usuwa się rzeczy dla stabilności, co jest często kłamstwem, a tego się powinniście spodziewać przy każdej produkcji, którą będziemy tworzyć.”

            http://pclab.pl/news58390.html

            Skomentuj Historia edycji

          5. blebleble
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2018-07-29 20:24

            Tak, grafika Wiedźmina 3: Dziki Gon celowo została pogorszona. Był jednak ważny powód.

            W rozmowie z serwisem Eurogamer Marcin Iwiński, współzałożyciel firmy CD Projekt przyznał, że

            downgrade wizualny w grze miał faktycznie miejsce.

            Jak łatwo było się domyślić, winę za to ponoszą konsole do gier, które mają za mało mocy obliczeniowej, by dać sobie radę z pierwotną wersję oprawy graficznej w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.

            http://www.spidersweb.pl/2015/05/wiedzmin-3-gorsza-grafika.html


            Wiedźmin 3 z gorszą grafiką przez konsole. CD Projekt przeprasza...

            http://www.pcworld.pl/news/Wiedzmin-3-z-gorsza-grafika-przez-konsole-CD-Projekt-przeprasza,402061.html

            Skomentuj

          6. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-29 21:54

            @blebleble

            proponuje nie czytac portali plotkarskich tylko odniesc sie do zrodla:

            TheDivision - nie bede szuka tego wywiadu na YT ale wyraznie jest tam powiedziane że grydyby gra wydana była tylko na PC wyglądała by inaczej. Nie jest tu nigdzie powiedziane zę zrobili by downgrade graficzny tylko że musieli dopasować gre do konsol także.
            Jest to bardzo szerokie pojecie a chodziło głównie o ROZGRYWKĘ a nie o samą grafikę.

            Druga kwestią - na PC ta gra przecież wygląda lepiej niż na konsoli wiec po co dyskutować o downgradzie graficznym.

            Problem w tym ze temat ten był bardzo dobrze podłapany i portale zamiast użyc angielskiego na poziomie szkoły podstawowej kopiowały jakąs interpretacje jeden po drugim.


            Wiedzmin - znow odnosisz sie do portali plotkarskich i tego jak oni interpretują wypowiedzi jednego z twórców :


            "Dlaczego zmieniła się grafika?
            - Jeśli spojrzymy na proces deweloperski: robimy określoną wersję na targi i działa, wygląda świetnie - mówi Iwiński. - Ale jesteśmy bardzo daleko od ukończenia prac. Potem wstawiamy to do otwartego świata, bez względu na platformę, i okazuje się, że to jednak nie działa. Ale już to pokazaliśmy, teraz musimy sprawić, by zadziałało, i to na ogromną skalę. Taka jest natura prac nad grami.
            Badowski potwierdza, że materiały zarejestrowano na PC w czasie rzeczywistym, bez pre-renderowanych filmów. Wiele musiało się jednak zmienić.


            - Nie zamierzam polemizować. Jeśli ludzie widzą zmiany, nie mogę się kłócić - dodaje. - Ale stoją za tym skomplikowane przyczyny techniczne. Może decyzja o zmianie systemu renderowania była naszym błędem. System zmienił się po VGX."

            Serio nie chce mi sie ciagle dyskutować w kolko na te same dwa zarzuty, ustalmy że to co wyżej wkleiłem sam znajdziesz w necie i przeczytasz.
            To są dwie gry, a gier na PC jest cała masa.

            UE4 jest potężnym silnikiem na PC i fakt dla którego nie widzimy gier takich jak prezentacje zrobione na tym silniku to po prostu fakt ze stworzenie demka jest proste, a całego swiata gry bardzo trudne, nawet na tak bogatym narzędziu jakim jest UE4.

            Jest wiele produkcji które są tylko na PC a mimo wszystko takiej grafiki nie osiągają mimo że UT4 istnieje już jakiś czas.

            Zobacz Wildlands - grafika na mocnym PC wgniata w fotel. Tu nie bylo downgradu z powodu konsol?

            Skomentuj Historia edycji

          7. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-29 22:13

            kitamo

            Wiedźmin 3 – Modder przywraca grafikę sprzed downgrade´u

            https://www.cdaction.pl/news-45434/wiedzmin-3--modder-przywraca-grafike-sprzed-downgradeu-wideo.html

            Już wiemy co zrobić, żeby Wiedźmin 3 na PC wyglądał jak w 2013 roku

            http://www.komputerswiat.pl/gamezilla/newsy/2015/20/juz-wiemy-co-zrobic-zeby-wiedzmin-3-na-pc-wygladal-jak-w-2013-roku

            Skomentuj Historia edycji

          8. kryspin34
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-07-30 00:23

            Ale po co ty mu piszesz o tych artykułach i wywiadach? Przecież jego nie interesuje czy to jest prawda czy nie, tylko nadal będzie to wklejał, bo tytuł potwierdza to co on wypisuje.

            Skomentuj

          9. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-29 20:55

            "piotruś z blebleble za dużo dopalaczy bierzecie :)"

            blebleble zaorał cie jak chciał kilkoma cytatami. I co ty na to niebieski eunuchu buahahahahahahahahah

            Skomentuj

        2. piotreeeek
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2018-07-29 20:12

          "Jak grałem pierwszy raz w killzona'a na ps4 to zastanawiałem się długo co odróżnia tą grę od innych w które wcześniej grałem"

          No jeszcze patrząc przez pryzmat grafiki Crysisa 3, to można sie zastanowić czy Killzone SF jest jedną czy dwie generacje niżej. Ale chyba ze dwie :DDDDDD

          https://www.flickr.com/photos/xanvast/16552022797/in/album-72157650838595398/
          https://www.flickr.com/photos/xanvast/16139336903/in/album-72157650838595398/
          https://www.flickr.com/photos/xanvast/16573142479/in/album-72157650838595398/
          https://www.flickr.com/photos/xanvast/16573126259/in/album-72157650838595398/
          https://www.flickr.com/photos/xanvast/16758079091/in/album-72157650838595398/
          https://www.flickr.com/photos/xanvast/16733300096/in/album-72157650838595398/
          https://www.flickr.com/photos/xanvast/16733226586/in/album-72157650838595398/
          https://www.flickr.com/photos/xanvast/16758232442/in/album-72157650838595398/
          https://www.flickr.com/photos/xanvast/16571907820/in/album-72157650838595398/
          https://www.flickr.com/photos/xanvast/16758111981/in/album-72157650838595398/
          https://www.flickr.com/photos/xanvast/16758215042/in/album-72157650838595398/
          https://www.flickr.com/photos/xanvast/16573149959/in/album-72157650838595398/

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-29 22:03

            a możesz więcej przykładów? bo prawie mnie przekonałeś.

            Skomentuj

      3. piotreeeek
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2018-07-29 19:51

        "Ghost of tsushima i last of us2 wyglądają normalnie jak z ps5. "

        No no :DDDD
        A poźniej tradycyjnie wstawie screeny z gameplayu i to z PS4Pro i będzie polewka buahahahahahhahaha

        Skomentuj

        1. Wulfen4
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2018-07-29 21:12

          "A poźniej tradycyjnie wstawie screeny z gameplayu i to z PS4Pro"

          Tak jak z call of duty black ops 3, który odpaliłeś w 1080p, potem przeskalowałeś obraz do 4k i oszukiwałeś ludzi że to obraz odpalony w 4k na ps4 pro. Znam te twoje oszustwa.

          Skomentuj

          1. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2018-07-29 21:20

            Buahahhaha co za eunuch. Idż sobie lepiej pograj ze swoim motionflow i responsywnością epileptyka buahahahhaah

            Skomentuj Historia edycji

        1. Wulfen4
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2018-07-29 21:35

          Ja nie wiem jakim trzeba być psycholem żeby zakładać kilkanaście kont, chodzić po kilku portalach i wykłócać się z setkami ludzi i siać nienawiść do plastikowego pudełka i jego posiadaczy. To jest chore. Nie chciałbym go spotkać w realu.

          Skomentuj

  2. piotreeeek
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2018-07-29 17:08

    A po premierze wstawie pare screenów w 4K z PS4Pro i będzie beczenie niebieskich fanbojków jak sie okaże że wygląda to gorzej niż Arkham Knight na PC buahahahhahahahahah

    Skomentuj

    1. JamesLogan9000
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2018-07-29 17:42

      Piotreeek to będzie gorzej wyglądać niż Crysis z 2007 na modach bo ten przyjmniej ma 4k i ponad 60 kl/s .taki Spiderman nie może przeskoczyc 60 klatek i jedzie na 30 przecież to kabaret skoro gra z 2007 na pc to potrafi.

      Skomentuj Historia edycji

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          3    

          Opublikowano: 2018-07-29 19:21

          Ubisoft: grafika w The Division pogorszona, by konsolowcy nie byli poszkodowani.

          Przedstawiciel studia Ubisoft Massive, odpowiedzialnego za grę MMORPG The Division, której premiera odbędzie się już w marcu, z rozbrajającą szczerością stwierdził w rozmowie z redaktorem kanału Team Epiphany w serwisie YouTube, że "byłoby niesprawiedliwym, gdyby wersja przeznaczona na komputery stacjonarne była wersją bardziej zaawansowaną graficznie od wersji na konsole".


          http://www.conowego.pl/aktualnosci/ubisoft-grafika-w-the-division-pogorszona-by-konsolowcy-nie-byli-poszkodowani-16475/

          hue hue hue hue :D

          Wiedźmin 3 z gorszą grafiką przez konsole. CD Projekt przeprasza...

          http://www.pcworld.pl/news/Wiedzmin-3-z-gorsza-grafika-przez-konsole-CD-Projekt-przeprasza,402061.html

          hue hue hue hue :D

          A na koniec perełka. Horizon Zero Dawn
          screnny piotrka.

          https://zapodaj.net/images/64b5eb0bdec5c.png
          https://zapodaj.net/images/e207bd30eb504.png
          https://zapodaj.net/images/bb445e526e9f0.png

          hue hue hue hue :D

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-29 19:38

            ciagle powtarzasz te same bzdury - grafika w division i wiedźminie pogorszona przez konsole. matko.
            Już dawno straciły te teksty na wartości a dalej je odkopujesz.

            Skomentuj

          2. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-07-29 19:48

            Jakie bzdury powtarza? Przeciez o tym pogorszeniu grafy przez konsole było wiele artykułów.
            Ale zapomniałem, ty przecież wiesz lepiej buhahahaahahahhaahha

            Skomentuj

          3. blebleble
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-07-29 20:07

            PSEkskluzyw

            To może odpowiesz na pytanie dlaczego po niecałych 3 latach SONY wypuściło PS4 Pro skoro jak twierdzisz PS4 to potężna maszyna przewyższająca PC :D

            Skomentuj

          4. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-29 21:18

            "To może odpowiesz na pytanie dlaczego po niecałych 3 latach SONY wypuściło PS4 Pro skoro jak twierdzisz PS4 to potężna maszyna przewyższająca PC :D"

            Żeby część ludzi mogła wykorzystać TV 4k. Co nie zmienia faktu że starusieńki the order 1886 ze zwykłej ps4 zjada graficznie każdą grę z PC.
            https://www.youtube.com/watch?v=YGmw1AFsMlk&

            Skomentuj

          5. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-29 21:26

            "Żeby część ludzi mogła wykorzystać TV 4k."

            Tak sie pocieszaj lemingu.

            https://www.eurogamer.pl/articles/2016-09-11-sony-ps4-pro-ma-zapobiec-migracji-graczy-do-pc

            "W rozmowie z serwisem The Guardian menedżer ujawnił, że jednym z głównych powodów była chęć zatrzymania odpływu graczy do PC.

            - Wpłynęły na mnie pewne dane, które widziałem. Sugerowały, że w środkowym okresie cyklu życia konsoli jest moment, gdy gracze szukający jak najlepszej grafiki zaczynają migrować w stronę PC - tłumaczy House."

            Kolejne zaoranie buahahahahahahahahahah
            Teraz spadaj na drzewo buahahhahaha

            Skomentuj

          6. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2018-07-29 21:43

            "Kolejne zaoranie buahahahahahahahahahah "

            Ale ja się zgadzam z Housem. Ci co chcieliby wyższych rozdzielczości przechodziliby częściej na pc, ps4 pro częściowo ten odpływ wstrzymało. Dzieki temu ci co chcieli wyższych rozdzielczości mogli zostać dalej przy konsoli i grać w wyższych rozdzielczościach nie kupując PC, wszystko się elegancko ze sobą zgadza.

            Skomentuj Historia edycji

          7. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-07-29 21:49

            "Ale ja się zgadzam z Housem"

            No ma facet racje, ludzie zaczeli migrować na PC bo tam jest najlepsza grafika. Od lat ci to powtarzam.
            Wystarczy spojrzeć na screeny które tu wrzuciłem dzisiaj choćby z Crysisa 3. Widać jak pieknie orze graficznie tego kastrata Killzone SF.
            Ale ty wolisz sie pocieszać filmikami w youtubowej jakości buahahahaha

            Skomentuj Historia edycji

          8. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2018-07-29 22:05

            " na PC bo tam jest najlepsza grafika. "

            Wiadomo że w multiplatformach jest lepiej, nic odkrywczego.

            Za to The order 1886, uncharted 4 i horizon zero dawn zjadają wszystko.

            Powiem tak, jak na ps4 grafa zasługuję na powiedzmy 8, to na pc w wyższych detalach można by postawić jej powiedzmy 8+ i tu i tam niczym szczególnym nie zachwyca, a exy od sony zazwyczaj oscylują w granicach 9-10.
            Widziałeś kiedykolwiek the order 1886? Zjada wszystko co do tej pory widziałem na XOX.

            "choćby z Crysisa 3. Widać jak pieknie orze graficznie tego kastrata Killzone SF. "

            Proszę cię...

            Skomentuj

          9. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-07-29 22:18

            "Widziałeś kiedykolwiek the order 1886?" Zjada wszystko co do tej pory widziałem na XOX."

            No widziałem, nawet przeszedłem.

            "Zjada wszystko co do tej pory widziałem na XOX.""

            To wrzuć pare screenów w 4K, akurat zobaczymy to co widzisz na ekranie swojego tv 4K i podyskutujemy o tym zjdaniu buahahahahhahaah

            Skomentuj

          10. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2018-07-29 22:28

            "No widziałem, nawet przeszedłem. "

            No i jeśli nie widzisz jak ta gra gniecie graficznie wszystko inne z XOX to chyba winą musi być kiepski TV. Wiem z własnego doświadczenia po przejściu z TV panasa na sony obraz wyraźnie się poprawił.

            "To wrzuć pare screenów "

            Mój filmik jest wystarczającej jakości by dostrzec momentami niemal fotorealizm, a na XOX wszędzie plastik fantastik.
            https://www.youtube.com/watch?v=YGmw1AFsMlk&

            Skomentuj Historia edycji

          11. blebleble
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-29 23:27

            Wulfen4

            Czyli przyznajesz, że PlayStation 4 to złom :D

            Skomentuj

          12. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-30 12:53

            "Mój filmik jest wystarczającej jakości by dostrzec momentami niemal fotorealizm,"

            Tja, na ekraniku smartfona chyba. Przy GTS tez pamiętam jak sie jarali youtubowymi filmikami z fotorealistyczną grafiką , a poźniej zamieściłem screeny z gameplayu i był płacz.
            A ty napewno ogladasz ten fotorealizm na 55 calowym ekranie buahahahhahahahah

            Skomentuj

          13. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-30 13:33

            Gameplay w 1080p spokojnie wystarczy do oceny grafiki w grze.
            Po prostu zaorałem cię jak zwykle i nie wiesz co odpowiedzieć, więc wymyśliłeś sobie kolejne bezsensowne żądanie aby odwrócić uwagę od twojej porażki.

            Tylko czekać aż blacharze twojego pokroju z braku argumentów zaczną za jakiś czas żądać screenów 8k albo 16k, bo inaczej oni nie potrafią ocenić grafiki.

            "Przy GTS tez pamiętam jak sie jarali youtubowymi filmikami z fotorealistyczną grafiką"
            GTS nigdy na żadnych materiałach nie powalał grafiką.

            Skomentuj Historia edycji

  3. kitamo
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-07-29 17:19

    A wierzyć mi się nie chce że tak ładny swiat zbudowali na 1,8Tflop. Jeśli nie ma tu jakichś magicznych trickow to czapka z głowy.
    niezależnie od rozdzielczości obrazu czy tekstur upchniecie takich miłych dla oka szczegółow w otwartym swiecie może zachwycać.

    Skomentuj Historia edycji

    1. blebleble
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-07-30 00:11

      kitamo

      Czym ty się jarasz? Taka grafika była już dawno i nawet lepsza.

      Adam - imponujące tech-demo na silniku Unity 5.4

      ""Adam" został wykonany za pomocą wersji beta Unity 5.4 i jego głównym przeznaczeniem jest prezentowanie, jakie możliwości daje wspomniany silnik. Całość wspierana jest przez zaawansowany symulator fizyki CaronteFX. Z tego powodu nie jest to oczywiście zwykły pre-render, a animacja generowana w czasie rzeczywistym. Co jednak najlepsze, całość renderowana jest w rozdzielczości 1440p za pomocą pojedynczej karty GeForce GTX 980."

      https://youtu.be/GXI0l3yqBrA

      "Na Game Developers Conference pokazano więc kolejne demo technologiczne - "Infiltrator". Oczywiście wszystko wygenerowane zostało w czasie rzeczywistym, choć trzeba dodać, że na nie byle jakim PC. Maszyna wyposażona była podobno w procesor Intel Core i7, grafikę Nvidia GeForce GTX 680 oraz 16 GB pamięci RAM."

      http://www.benchmark.pl/aktualnosci/unreal-engine-4-silnik-demo-technologiczne-mozliwosci.html


      "Prezentacja z dostępnego poniżej filmu została uruchomiona na komputerze z kartą graficzną GeForce GTX 680 i osiąga 180 klatek na sekundę."

      http://gry.interia.pl/sprzet/news-activision-prezentuje-silnik-renderowania-twarzy,nId,949693#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome

      NVIDIA New Dawn: demo technologiczne dla kart GeForce
      670 w górę.

      http://www.benchmark.pl/sterowniki/pliki/nvidia-new-dawn-pobierz-demo-technologiczne-najmocniejsze-karty-geforce-wyprobuj.html

      Skomentuj

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-07-30 00:34

        "Demo"

        Skomentuj

      2. raffal81
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2018-07-30 07:22

        Ty naprawdę jesteś jakiś upośledzony, przykro mi.

        Skomentuj

  4. JamesLogan9000
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-07-29 17:36

    Ja nie mogę ale ta gra wygląda aż ciężko mi uwierzyć że ktoś kupuje jeszcze gry z grafiką jak z roku 2010.

    Dodajmy jeszcze że to podrasowany filmik to ta gra pewnie ustępuje grom z 2007 bo tak nie wygląda jak na filmie.Moja kobieta powiedziała że jak jeszcze raz przy niej puszczę grę z grafiką retro to się do mnie nie przyznaje.
    Tam się wszystko doczytuje fov fatalny 30 klatek brawo Sony oby tak dalej to niedługo Pegasus będzie lepszy bo przynajmniej on na tamte lata oferował grafikę na czasie a tutaj to jakby się czas zatrzymał i cofną w rozwoju silnik gier.

    Skomentuj

      1. JamesLogan9000
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2018-07-29 23:13

        Krzysiek82gda a ty nazywasz siebie dorosłym dobre sobie 82 niby 36 lat raczej 8+2 "stara gwardio"

        Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-07-29 19:26

      ja nie mogę uwierzyc ze ludzie ciągle kupują CS'a który jest całe dekady w tyle z grafika :D

      może okazać się że grafika to nie wszystko.

      Skomentuj

    2. kryspin34
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-07-30 00:32

      Czy ty jesteś oderwany od rzeczywistości? Najpopularniejsze gry na PC maja grafikę jak z 2005 roku

      Skomentuj

    1. blebleble
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2018-07-29 19:30

      krzysiek82gda

      Rozmawiamy o grafice na kosnolach względem PC.

      Jeśli chodzi ogólnie o gry to SONY wydaje świetne gry i to jest fakt.

      I jeśli chodzi o porównanie cenowe to Konsole też wygyrwają.

      Ale nie wmówisz mi, że na konsolach z procesorem z laptopów z przed 6 lat jest lepsza grafika niż na PC z Geforce 1080ti.

      Skomentuj Historia edycji

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-07-29 20:27

          Taaa opadnie jak zobaczy te spadki do 20 fps na PlayZłomie.

          https://youtu.be/xepW3bAyeeI

          hue hue hue hue :D

          Skomentuj Historia edycji

          1. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-07-29 21:05

            "jak to jest, że miliony ludzi się zagrywa, gra sprzedaję się znakomicie"

            Seria Call of Duty tez sie sprzedaje znakomicie. I to co roku. To pewnie znaczy że to musi być genialna gra co nie?

            Skomentuj

          2. blebleble
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-07-29 23:53

            krzysiek82gda

            Gdzie ja napisałem, że God of War to syf?

            Nie piszę o grywalności, nie piszę o fabule, nie piszę o dźwięku. Cały czas piszę o grafice i że na PlayStation 4 są spadki do 20 fps.

            SONY musi wydawać dobre gry na wyłączność bo by połowa ludzi ich konsoli nie kupiła.

            Skomentuj

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-07-30 00:07

          krzysiek82gda

          ALe mi nie chodzi o twoje porównanie tylko tych dzieci z PCMasterRace aka Exclusive aka Kratos44 aka Wulfen.

          "nie twierdzę, że konsola ma lepszą grafikę bo nie ma
          ale porównanie jej do peceta za 5000-6000 nie ma sensu"
          "nikt tutaj nie mówi, że konsola jest lepsza od peceta z 1080!!!!!"

          ale tak porównują te konsolowe dzieci i o tym jest cały czas spór.

          "ja ogólnie jestem w szoku ile SONY wyciska z PS4, God of War pokazał, że można wydać kozaka graficznego nawet na stary słaby sprzęt"

          Jaki kozak graficzny?

          Taka grafika była już dawno.

          Demo Infiltrator odpalony było na GeForce GTX 680

          http://www.benchmark.pl/aktualnosci/unreal-engine-4-silnik-demo-technologiczne-mozliwosci.html

          Druga prezentacja Activision na GTX 680 i 180 klatkach.

          http://gry.interia.pl/sprzet/news-activision-prezentuje-silnik-renderowania-twarzy,nId,949693#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome


          Demo NVIDIA New Dawn dla Geforce 670 wzwyż.

          http://www.benchmark.pl/aktualnosci/nvidia-new-dawn-pobierz-demo-technologiczne-najmocniejsze-karty-geforce-wyprobuj.html

          Adam - imponujące tech-demo na silniku Unity 5.4

          ""Adam" został wykonany za pomocą wersji beta Unity 5.4 i jego głównym przeznaczeniem jest prezentowanie, jakie możliwości daje wspomniany silnik. Całość wspierana jest przez zaawansowany symulator fizyki CaronteFX. Z tego powodu nie jest to oczywiście zwykły pre-render, a animacja generowana w czasie rzeczywistym. Co jednak najlepsze, całość renderowana jest w rozdzielczości 1440p za pomocą pojedynczej karty GeForce GTX 980."

          https://youtu.be/GXI0l3yqBrA

          Jak widzisz God of War wcale szału nie robi po prostu zachwycasz się grafiką bo nie widziałeś lepszej przez zastój konsolowy.

          Tak wyglądała by dzisiaj grafika gdyby nie konsole.

          https://youtu.be/TtIN4_RZwZE

          Skomentuj

          1. raffal81
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-30 21:12

            Jest przecież wyjście, niech zrobią grę tylko pod PC, ale chwilę chwilę, dlaczego nie chcą zrobić takiej super grafiki w grze przeznaczonej tylko dla PC ???? piractwo ? brak opłacalności ? nieee no przecież najwięcej kasy jest z gier na pc, jakie piractwo wszyscy kupują oryginały.
            To może fakt że gdy dojdą inne rzeczy, interakcja, postaci i takie tam, to się okaże że nawet najmocniejszy PC się udusi, tyle w temacie, może w końcu to zrozumiecie, że dema to jedno a gry to drugie.

            https://www.youtube.com/watch?v=6oo293kIGPQ

            Demo puszczone na PS4PRO co prawda 720p ale 60fps, można ? można.

            Ale takiej oprawy nie zobaczysz w grze, a to z tego powodu o którym napisałem wyżej.

            Skomentuj

  5. raffal81
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-07-29 18:33

    Trzeba przyznać że wygląda świetnie, oczywiście zdanie oszołoma który ma tutaj z 10 multikont mnie nie interesuje, pomijam jego spam z bólem tyłka ;)

    Kiedyś próbowałem podejść do BATMANA lecz jakoś mnie nie przekonywał, może zbyt mrocznie i zbyt ciasno ;) tutaj fajnie można sobie przelecieć przez pół miasta w pięknej pogodzie ;)))))

    Skomentuj

    1. piotreeeek
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2018-07-29 19:44

      "Kiedyś próbowałem podejść do BATMANA lecz jakoś mnie nie przekonywał, może zbyt mrocznie i zbyt ciasno ;)"

      Pewnie grałeś w tą syfiatą graficznie wersje na PS4, która wyglada tak:

      https://cdn.gamer-network.net/2013/articles//a/1/7/6/3/9/7/5/8.bmp.jpg/EG11/resize/1920x-1%20https://i.imgur.com/eZPJrgO.jpg

      A na oczy nawet nie widziałeś wersji na PC, która jest o dwie ligi wyżej i wyglada tak:

      https://www.flickr.com/photos/xanvast/23939905453/in/album-72157660560028584/
      https://www.flickr.com/photos/xanvast/30437919535/in/album-72157660560028584/
      https://www.flickr.com/photos/xanvast/24001809806/in/album-72157660560028584/
      https://www.flickr.com/photos/xanvast/23660079699/in/album-72157660560028584/
      https://www.flickr.com/photos/xanvast/23401137603/in/album-72157660560028584/
      https://www.flickr.com/photos/xanvast/23919671742/in/album-72157660560028584/

      Dziekuje, wszystko w temacie.

      Skomentuj

      1. blebleble
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2018-07-29 19:47

        Jak zwykle piotrek zaorał.

        Skomentuj

        1. raffal81
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2018-07-30 07:02

          Nie zapomnij pocałować go w d.pę.

          Skomentuj

          1. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-07-30 12:54

            Kilka screenów i zostajesz tradycyjnie zaorany. Idź pograć sobie na youtubie jak przystało na niebieskiego fanbojka.
            Tam nie bedzie widać takiej różnicy graficznej i bedziesz mógł sie pocieszac że trzeba ustawiać zoom x300 buahahahhahahahhahahahahah

            Skomentuj Historia edycji

          2. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-30 13:42

            A co taka słaba rozdzielczość tych zdjęć, trzeba było w 16k bo tylko w takiej jakości da się ocenić grafikę. Tak przynajmniej wynika z twoich komentarzy.

            A poważniej to wystarczy jeden filmik i te wszystkie twoje obrazki z krzysia wyglądają jak kupa niemowlaka.

            https://youtu.be/YGmw1AFsMlk

            Skomentuj Historia edycji

  6. Michał 06
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-07-29 19:50

    Co to się staneło wyżej ? :)

    Skomentuj

      1. blebleble
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2018-07-29 20:30

        Zobacz God of war


        Dropy nawet do 20 fps na PlayZłomie 4

        https://youtu.be/xepW3bAyeeI

        hue hue hue hue

        Skomentuj

    1. piotreeeek
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-07-29 21:43

      I rajcuja sie filmikami w badziewnej youtubowej jakości żeby tylko dzięki kompresji nie było widać jak PC rozwala je graficznie. Żal bambusów.

      Skomentuj

  7. JasiekX
    Oceń komentarz:

    2    

    Opublikowano: 2018-07-29 20:55

    Dobra piwo się skończyło, popcorn też. Przeczytałem ten ból dupy i co nie którym, przydał by się proktolog.

    Do tematu. Poczekam na premierę. Mam i PC z 1080ti i PS4. I funboje jednego i drugiego przypomnę wam kilka tytułów, które na gamplay przed premierą i po wyglądały inaczej :
    Watch Dogs , Wiedźmin 3, Division, Uncharted 4, God of War , Horizon, Metal Gear Solid 5, a nawet Crysis 3.

    Poczekam na premiere , zagram i ocenie.

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-07-29 22:12

      https://www.youtube.com/watch?v=1eX1XJnfyAU
      https://www.youtube.com/watch?v=DvYKRQbzuL0

      jak dla mnie to te gry mają upgrade graficzny w stosunku do tego co było na E3 ;)
      może niewielki ale jednak retail wygląda lepiej.

      Uncharted 4 tez nie zaliczył downgradu
      https://www.youtube.com/watch?v=gRH91VRZQds

      Roznice są ale nie można powiedzieć ze jest gorzej czy lepiej.
      w retailu dodali postprocessing - motionblur, dof itp.

      https://www.youtube.com/watch?v=HCNyuomzVu8
      chyba ze mówisz o tym pierwszym ujęciu które pokazali - jest szansa ze faktycznie to było prerenderowane w wersji E3 a pozniej zrobili realtime qte.
      Jednak jak obejrzysz opis roznic w gameplayu to widac ze znacznie poprawiono na plus reataila.

      Skomentuj Historia edycji

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-07-29 22:22

          tez już daj spokoj :)
          nie napisał nic trolujacego przecież, napisał ze inaczej. może o to samo mu chodziło, ze lepiej wygląda retail.

          Jedne gry wygladaja lepiej inne gorzej.

          Skomentuj

      1. Wulfen4
        Oceń komentarz:

        -2    

        Opublikowano: 2018-07-29 22:39

        "Uncharted 4 tez nie zaliczył downgradu"

        Tak. Tutaj jeszcze na dokładkę moje porównanie:
        https://www.youtube.com/watch?v=yYpR3fI8thg&

        Zaraz pcmr wrzucą jakieś zmanipulowane porównanie zestawiając jedno zdjęcie w png a drugie w jpg 30 kB (serio potrafią posunąć się do tego).

        Exy sony baaardzo rzadko dostają downgrade, o wiele częściej jest upgrade.

        Skomentuj Historia edycji

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          -1    

          Opublikowano: 2018-07-29 22:51

          to już zależy od studia, raczej te które sa pod skrzydlami sony to starają sie robic upgrade. Nie stać ich na takie wpadki wizerunkowe.
          Gier które w ogole na wszystkich platformach zaliczyly downgrade graficzny to można chyba na palcach jednej dloni policzyć.
          Najgorzej pod tym względem wypada UBI bo az 2 gry i to w krótkim czasie

          Skomentuj

        2. piotreeeek
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-07-30 12:50

          ""Uncharted 4 tez nie zaliczył downgradu"

          Tak. Tutaj jeszcze na dokładkę moje porównanie:
          https://www.youtube.com/watch?v=yYpR3fI8thg&"

          To weź jeszcze zrób porównanie z tym...

          https://www.console-deals.com/advice/wp-content/uploads/2016/05/uncharted-comparison.jpg

          Kolejne zaoranie niebieskiego fanbojka.

          Skomentuj

          1. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-30 14:09

            "To weź jeszcze zrób porównanie z tym..."

            To są zupełnie inne miejsca o zupełnie innej porze dnia, do tego jedno pochodzi z cut scenki a drugie z gameplaya. Po prostu ekstra porównanie. cutscena w jednym(gdzie zawsze jest lepsze oświetlenie niż w gameplayu) a w drugim gameplay.

            Porównując dokładnie te same miejsce wychodzi coś takiego:

            https://i.imgur.com/iwDfOK2.jpg

            UPGRADE.

            Znowu się ośmieszyłeś piotruś.

            Skomentuj

  8. kitamo
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2018-07-29 23:05

    Czemu pod każdym artykułem o grze na konsole zawsze musi byc to samo, ehh.
    Nikt nawet nie pisze nic w odniesieniu do danej gry tylko zawsze trollowisko sie robi i ciagle wklejanie komentarzy i 4 te same osoby.

    Skomentuj

  9. Chong-li
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-07-29 23:47

    @kitamo ja się dziwię że dałeś się wciągnąć w tą całą nazwijmy to konwersacje o niczym.

    Człowiek który ma trochę oleju w głowie (nie piszę tego odnośnie ciebie) doskonale wie że platformę do grania ocenia się po tytułach jakie oferuje i ich dostępności oraz ilości i jakości.

    Można dyskutować co się bardziej opłaca czyli czy PS4 lub Xbox one ,gdzie zdecydowanie PlayStation wygrywa ilością znakomitych tytułów.

    Moim zdaniem porównywanie komputera do konsoli nie ma żadnego sensu ponieważ porównywana tutaj PS4 ma najlepsze gry tylko na wyłączność które nie występują na pc więc porównywanie mija się z celem i w swoim komentarzu tego nie zrobię napiszę tylko parę słów o konsoli którą również posiadam.

    Gry na PS4 są bardzo ładne posiadają fabułę na miarę filmów z Hollywood.
    Jeżeli chodzi o grafikę to trzeba pamiętać że jest to urządzenie niskobudżetowe ale oferuje nam gry w 4k i Hdr natomiast wrazenia wizualne są jedynie pozytywne a gry wyglądają na miarę 2018 roku a nie tak jak 10 lat temu jak to niektórzy piszą.


    Co do Spidermana z tego co ja widzę gra rewelacyjna na pewno kupię

    Dobrej nocy życzę.

    Skomentuj Historia edycji

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-07-30 00:31

      już dawno odpuscilem bo widze ze tu co chwile jakies nowe konta sie pojawiają.
      Szkoda ze tak bmk jest zasmrodzony i nikt z tym nic nie robi.

      spiderman będzie pewnie kozak tak czy siak

      Skomentuj

  10. Dragonik
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-07-29 23:49

    Nie zawiodłem się pewne osoby dostarczyły mi dużo śmiechu przez swoją ślepotę:)

    Skomentuj

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2018-07-30 00:35

      wyświetlenia ponad wszystko :)

      najlepiej to omijac 90% wątkow na bmk.
      Te z krytycznymi tytułami to sobie odpuszczasz bo przeczytać o tym możesz tez na innych zagranicznych portalach, a tu niech sie trolle bija i odsłony robią.

      Skomentuj Historia edycji

  11. KeyCode
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-07-30 07:39

    @Wulfen

    Wez sie osmiesz jeszcze raz.
    czyli u ciebie to TV generuje klatki ?
    To jaka tam jest karta graficzna, w tym TV?
    Jakie tam sa podzespoly?
    wiesz, w naturze jest tak, ze nie ma nic z niczego.

    To sie nazywa wiara w marketingowe gowno, ktore sprzedaja sprzedawcy takim tempakom.
    Po prostu wierzycie w cuda.

    To niech wam jeszcze powiedza w sklepie, ze sa TV 4K co generuja sobie dodatkowe piksele,

    i dziala nawet z PS1, PS2, PS3
    wszystko w 4K i 60 FPS



    Skomentuj Historia edycji

    1. KeyCode
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2018-07-30 07:47

      Jaki to jest TV, konkretnie model?

      tam musial by byc:
      mocny procesor
      pamiec VRAM
      Karta graficzna mocna

      Technologicznie, nie da sie tego inaczej zrobic.

      Skomentuj

      1. kryspin34
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2018-07-30 12:15

        Ale w jaki sposób Sony pluje na swoich klientów? Wydając sprzęt, który w dniu premiery kosztuje 1700zł i posłuży ci na 6-7 lat? Gdzie w przypadku komputerów zapłacisz dwa razy tyle, i gry będą albo nie działać albo ledwo zipieć po dwóch latach? Bo produkują przynajmniej jedną świetną grę na rok, która jest dostępna tylko dla ich klientów? No daj spokój. Rynek pokazał, że nie ma znaczenia ilu zwolenników, jeżeli nie dostarczysz jakości, to przegrasz z konkurencją, co świetnie obrazuje sprzedaż konsol poprzednich generacji jak i obecnej.

        Skomentuj

        1. blebleble
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-07-30 15:21

          A teraz podaj mi wymagania najnowszych 5 tytułów.

          Skomentuj

        2. blebleble
          Oceń komentarz:

          0    

          Opublikowano: 2018-07-30 15:21

          .

          Skomentuj Historia edycji

  12. Chong-li
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-07-30 10:01

    @Wulfen Telewizor czy monitor ma wpływ na częstotliwość odświeżania obrazu czasy opóźnienia i migotania oraz płynność przesyłanej ze zródła animacji jak również odwzorowania kolorów,głębokiego kontrastu,wyświetlania HDR rozdzielczości UHD lub FHD w zależności od matrycy jaka w danym TV jest zamontowana.


    Natomiast ilość klatek na sekundę jak również jakość wyświetlanej Grafiki 3D lub 2D oraz samą rozdzielczość i płynność działania generuję już platforma której używasz do grania oraz jej moc obliczeniowa i telewizor nie ma tutaj na nic wpływu.

    Dochodząc do podsumowania mojego komentarza to tylko i wyłącznie taki spider man wygląda tak świetnie dzięki technologi jaka siedzi w konsoli sony natomiast jeśli twórcy zablokowali klatki na poziomie 30 na sekundę to żaden telewizor nie jest w stanie i nie ma takiej możliwości wyświetlić ich więcej.

    Miłego dnia.

    Skomentuj Historia edycji

    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2018-07-30 11:34

      klatki dublować to mozna sobie w filmach bo w normalnej grze generuje to po prostu opóźnienie i nieco artefaktow.
      Działac działa ale jest okupione lagiem.

      Skomentuj

      1. Wulfen4
        Oceń komentarz:

        -3    

        Opublikowano: 2018-07-30 13:56

        Bloodbornea i god of war przeszedłem na upłynniaczu i dla mnie było ok. Trochę gorzej jest w niektórych strzelaninach, zwłaszcza tam gdzie sama gra dodaję sporego laga.

        Skomentuj

          1. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-30 22:27

            Leków nie wziąłeś? Uspokój się chłopcze.
            Nie wiem co cię boli. Że przeszedłem bloodbornea a ty nie potrafisz czy to ze gram z motionflow?

            Skomentuj

        1. piotreeeek
          Oceń komentarz:

          3    

          Opublikowano: 2018-07-30 15:41

          "Bloodbornea i god of war przeszedłem na upłynniaczu i dla mnie było ok. "

          Jak sie ma wrodzony reumatyzm w łapach, to i granie z takim lagiem jest ok. Ale weź pod uwage że inni są zdrowi, wiec się nie ośmieszaj.

          Skomentuj

          1. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-30 22:32

            Gdyby lag od TV tak strasznie przeszkadzał to powinienem mieć ogromne problemy z przejściem bloobornea(który jest uważany za trudną grę) a nic takiego nie miało miejsca, grało się przyjemnie i płynnie. Do tego na bravii graficznie teraz doceniam bb o wiele bardziej niż na panasie, w końcu tworzenie realizmu i lokalne wygaszanie robi swoje.

            Skomentuj

    2. Wulfen4
      Oceń komentarz:

      -3    

      Opublikowano: 2018-07-30 13:47

      No, konsola renderuje 30 a TV wstawia dodatkowe klatki pomiędzy, na podstawie tych wyrenderowanych przez konsole. Efekt końcowy jest taki że gra wygląda jakby miała 60 klatek.

      Skomentuj Historia edycji

    1. Wulfen4
      Oceń komentarz:

      -3    

      Opublikowano: 2018-07-30 13:50

      Weź mi powiedz ile ty masz tutaj kont?

      Skomentuj

  13. piotreeeek
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-07-30 12:33

    Pośmiejmy sie jeszcze raz z tej mądrości "yntelygentnych inaczej"....

    "Wulfen4 2018-07-29 19:18
    60 fps można sobie ustawić w TV"

    Buahahahahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahha

    Skomentuj Historia edycji

    1. Wulfen4
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2018-07-30 13:52

      kup sobie bravie, ja ci powiem jak ustawić tv i sam się przekonasz.

      Skomentuj

      1. piotreeeek
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2018-07-30 14:18

        Naprawde?
        I bede mógł sobie ustawić w tv 60fps tak jak ty? Łał, niebywałe.
        Ale poczekaj, poczekaj...czy ty czasem nie ustawiasz sobie w tv 120fps?
        Przeciez tv z matrycą 120hz przy włączonym ma maksa upłynniaczu interpoluje klatki do 120fps.
        O w morde, ty grasz w 120fps Buahahahahahahahahahhahah

        Skomentuj

        1. Wulfen4
          Oceń komentarz:

          -4    

          Opublikowano: 2018-07-30 14:57

          Nie no prawdziwe 120 klatek wygląda lepiej(szczególnie gdy nie włącza się w motion flow ustawienia czystość, a ja mam to wyłączone). Przy moich ustawieniach motionflow wygląda tak na 60.

          Skomentuj Historia edycji

          1. piotreeeek
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2018-07-30 15:38

            "Przy moich ustawieniach motionflow wygląda tak na 60"

            Przy twoich ustawieniach to granie przypomina reakcje epileptyka. A ty jesteś przez to od dawna pośmiewiskiem w internecie.

            Skomentuj Historia edycji

          2. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-30 22:34

            "Tak to wygląda ale do tego trzeba mieć konkretny TV."

            Dokładnie. Sony zd9 albo xe93 i kopara opada.

            Skomentuj

          3. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-30 22:13

            "pośmiewiskiem w internecie. "
            Mówisz o sobie i swoich multikontach?

            Skomentuj

  14. Dragonik
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-07-30 17:35

    @PSEkskluzyw skoro gry na PS4 są takie dobre to czemu jeden z drugim siedzicie na benchmarku?

    Skomentuj

  15. piotreeeek
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2018-07-30 20:52

    "Wulfen4
    0 2018-07-30 13:42
    A co taka słaba rozdzielczość tych zdjęć, trzeba było w 16k bo tylko w takiej jakości da się ocenić grafikę. Tak przynajmniej wynika z twoich komentarzy.

    A poważniej to wystarczy jeden filmik i te wszystkie twoje obrazki z krzysia wyglądają jak kupa niemowlaka.

    https://youtu.be/YGmw1AFsMlk"

    Tak tak, chyba na youtubowym filmiku na którym z racji kompresji i rozmiaru nie widać niedoróbek graficznych, które poźniej walą po oczach na tv.

    1.
    https://zapodaj.net/images/8a86f30e4ae3e.png

    Co z tego że sprawia to wrażenie fotrealizmu (dzieki kolorystyce i oświetleniu), kiedy jednocześnie wali po oczach rozciaptaną grafiką i teksturami Low, że nawet detale ubrania są niewyraźne.

    2.
    https://zapodaj.net/images/bc5a8016a26f1.png
    https://zapodaj.net/images/8edec30d7418e.png
    https://zapodaj.net/images/2eee888d2633e.png

    Tutaj to samo...tekstury ściany i otoczenia to jakiś odpowiednik Very Low na PC. Wygląda to jak jakies smartfonowe 720p rociągniete na ekranie tv.

    3.
    https://zapodaj.net/images/b41690ecc91de.png

    I następne...niby fotorealistycznie, tylko co z tego skoro dalej wszystko wali niską rozdzielczoscią czy to podłoża, tła, czy nawet rozciaptanego stroju bohatera.

    Nawet nie pytam jak to wygląda na tv z matrycą 4K, bo pewnie można by sie porzygać albo dostać jakiegoś oczopląsu.
    No ale na youtubowym ekraniku jest fotorealizm? Jest. Buahahahahahahhahahahahahahahaha
    I tak właśnie wyglądają graficzne kilery niebieskiej gimbazy...podnieta na youtubowym filmiku (bo tam nie widać na pierwszy rzut oka niedoróbek) , a dramat na screenach w dobrej jakości (albo na tv np 55").

    Skomentuj Historia edycji

    1. Wulfen4
      Oceń komentarz:

      -2    

      Opublikowano: 2018-07-30 22:47

      Mam wstawić porównanie ordera do krzysia?
      order
      https://i.imgur.com/cJzH7fg.jpg
      krzyś
      https://i.imgur.com/GAoIVUo.jpg

      order
      https://i.imgur.com/9ewvNR6.jpg

      krzyś
      https://i.imgur.com/WikBjsL.jpg

      order
      https://i.imgur.com/Oaw11pu.jpg

      krzyś
      https://i.imgur.com/nbGrplP.jpg

      order
      https://i.imgur.com/EBqq8VD.jpg

      krzyś
      https://i.imgur.com/lnv1fdP.jpg

      "Nawet nie pytam jak to wygląda na tv z matrycą 4K, bo pewnie można by sie porzygać albo dostać jakiegoś oczopląsu. "

      Obraz jest zmiękczony, ale od czego jest... Tworzenie realizmu. U mnie wygląda o wiele lepiej niż na panasie z natywną rozdzielczością 1080p. Optymalnie jest jak dasz ostrość ~55 i rozdzielczość w okolicach 80-85 + tryb kino pro, kino domowe.

      Co do tekstur, większość tekstur jest bardzo donra, lepsza niż w krzysiu tylko anizo kuleje.

      Skomentuj

      1. piotreeeek
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2018-07-31 07:57

        Screeny w 720p i niżej buahahahahhahahahahahahahahahaha
        Samozaoranie level master buahahahahhahahahahahahahhah
        Wracaj do rajcowania sie filmikami z youtuba buahahahahahahhahaha

        Skomentuj Historia edycji

        1. Wulfen4
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2018-07-31 12:08

          "Screeny w 720p"
          I już w takiej rozdzielczości widać w krzysiu fatalną geometrię, biedne tekstury, efekty etc.
          Tak jak mówiłem wielokrotnie, trzeci Krzyś to gra stojąca rozkrokiem między generacyjnym.

          Tutaj jeszcze takie porównania do u4(już w 1080p)

          https://i.imgur.com/l3dhAfx.jpg

          komentarz: uncharted ma dziesiątki drobnych obiektów w 3d, pięknie wymodelowanych i oteksturowanych, w krzysiu obiekty "namalowane" na rozmazanej teksturze. Różnica wręcz dwóch generacji.

          reszty nie chce mi się już komentować każdy sam widzi totalną deklasację

          https://i.imgur.com/55KF2QB.jpg

          https://i.imgur.com/P97VtCA.jpg

          https://i.imgur.com/Rms52Qo.jpg

          https://i.imgur.com/tlPSgXR.jpg


          Pogrom taki sam jak w przypadku ordera.

          Skomentuj

          1. patol1984
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2018-07-31 17:05

            @Kieresz
            Wyparcie, każdy konsolowiec ma tą przypadłość ;)
            Nie przegadasz ich, nawet gdybyś ich posadził przed komputerem za 10k to będą bronić konsoli. Jeden znajomy, któremu pokazałem różnicę w wiedźminie między 20-25fps(PS4 pro), a 80+ fps (na PC) to stwierdził, że obraz "za szybko chodzi" i dostaje mdłości...
            Ręce opadają, nie wiem, może konsola upośledza wzrok przez ten cinematic experience ;d

            Skomentuj Historia edycji

          2. Wulfen4
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2018-07-31 18:50

            NA pewno pc upośledza wzrok od tego siedzenia przed 15 calowym moniorkiem.

            Skomentuj

  16. patol1984
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2018-07-31 16:53

    Swobodne latanie po mieście wygląda dość atrakcyjnie, ale zapowiada się sterowanie jak w batmanach itp., czyli bardziej oglądanie niż granie. Szkoda.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!