Na topie

Star Citizen - do końca miesiąca gramy za darmo

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry komputerowe

Ekipa Cloud Imperium Games chce udowodnić niedowiarkom, że Star Citizen powstaje i nabiera kształtów.

  • Star Citizen - do końca miesiąca gramy za darmo
A A

Star Citizen powstaje i końca nie widać. Część osób mogła już więc zwątpić w ten projekt. Twórcy zapewniają jednak, że pracują w pocie czoła nad grą, a przedłużający się proces pokazuje tylko to, jak ogromne będzie gotowe uniwersum. Aby udowodnić, że nie są to słowa bez pokrycia, postanowili umożliwić wszystkim chętnym sprawdzenie gry w obecnym stadium za darmo.

Wydarzenie nosi tytuł Fall 2016 Free Fly, a jego cel jest jasny: udowodnić niedowiarkom, że Star Citizen powstaje i nabiera kształtów. Wszyscy chętni mogą aż do 30 października grać w wersję alfa tego kosmicznego symulatora za darmo. Jak to zrobić?

Przede wszystkim należy udać się na oficjalną stronę akcji. Następnie trzeba założyć konto w Star Citizen i wykorzystać kod promocyjny „FALL2016”, który upoważnia do pobrania i grania w czasie akcji. Dla każdego gracza przewidziano darmowy statek F7C-M Super Hornet (to ten na grafice otwierającej tego newsa). 

Na koniec przypomnijmy sobie ostatnią prezentację gry Star Citizen:

Źródło: PC Gamer, Star Citizen

Odsłon: 5931 Skomentuj newsa
Komentarze

36

Udostępnij
  1. tazik21
    Oceń komentarz:

    4    

    Opublikowano: 2016-10-23 11:42

    tylko że jak widzę rejestracje w star citizen to się odechciewa.

    Skomentuj

    1. Dudi4Fr
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2016-10-23 11:47

      Rejestracja to pikuś, jak ja widzę rozmiar ich patchy to mi się odechciewa...

      Skomentuj

      1. krisk7
        Oceń komentarz:

        4    

        Opublikowano: 2016-10-23 12:05

        Wprowadzają właśnie zmiany, żeby w patchach dociągały się tylko brakujące pliki, a nie całość. Patrze będę więc kilka razy mniejsze.

        Skomentuj

      2. krisk7
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2016-10-23 12:05

        usunięte (podwójny post)

        Skomentuj Historia edycji

      3. kombajn
        Oceń komentarz:

        6    

        Opublikowano: 2016-10-23 17:33

        Rozmiar to pikuś jak ci się już ściągnie to przekonasz się że A) całość wygląda biednie i brzydko B) optymalizacja leży C) twórcy nie pofatygowali się żeby stworzyć choćby najprostszy samouczek czy wprowadzenie co i jak robić i D) w tej alfie nie ma nic do roboty (a przynajmniej ja nie znalazłem nic do roboty) dla kogoś kto nie ma kupionych statków - jest wejdź do hangaru który jet po prostu pusty. Można sobie polatać na jakiejś symulacji czy coś model lotu w kosmosie tragiczny. Generalnie jak w momencie wyjścia na piechotę w kosmos nie zmienia się mechanika poruszania a ja słyszę silniki lądującego nieopodal statku (w próżni kosmicznej jaaasne) a po skoczeniu w kosmos poruszałem się tylko w momencie odpalenia silników wbudowanych w skafander a potem magicznie staje w miejscu - to już wiem z czym mam do czynienia z prościutką grą arcade która zasady fizyki ma w głęboko w nosie. A generalnie patrząc na to co jest udostępniane ludziom to odnoszę wrażenie że twórcy mają wszystko poza pieniędzmi również w nosie. Jak "to coś", bo nie potrafię tego nazwać grą komputerową, miało by kogokolwiek zachęcić do zakupienia gotowej gry (optymistycznie zakładając że kiedyś zostanie ona ukończona i wydana) to śmiem twierdzić że odstawili największą fuszerkę jaka widziałem w tym biznesie od lat. To co zobaczyłem doprowadziło mnie do wniosku że nie warto zawracać sobie głowy tym barachłem.

        Skomentuj

        1. Pilotino
          Oceń komentarz:

          -2    

          Opublikowano: 2016-10-24 01:32

          Małe sprostowanie.
          A) Co dokładnie wygląda brzydko ?? Chyba nie o grafice mówisz . Więc o czym ? B) Optymalizacje poprawią dopiero w patchu 3.0. Muszą zmienić netcode. Swoją drogą na szybkim kompie SC działa dobrze. C) Samouczka nie ma i nie będzie bo to pre-alpha. Nie ma sensu tworzyć coś co jest zmieniane przy każdym patchu. D) Wydaje mi się że grałes dawno temu. Na tą chwile masz dostępną serie powtarzalnych questów. Kilka baz kosmicznych, w tym jedna typowo pvp. System reputacji który według mnie wyszedł im wyjątkowo dobrze, bo mozesz być po jednej i drugiej stronie prawa itp, itp. Co do dźwięków w kosmosie już od bardzo dawna wiadomo że w grze będzie można je kompletnie wyłączyć ,narazie zostawili bo tak chcieli ludzie. Swoją drogą jestem pewny że Ty będziesz w tej grupie która będzie grała z włączonym dźwiękiem :) Co do fizyki w grze SC jest chyba jedyną grą która tak dużą uwagę przywiązuje do fizyki. Dwa linki w odpowiedzi na Twoją fuszerke i barachło https://www.youtube.com/watch?v=3l-epO6oUHE i https://www.youtube.com/watch?v=pdCFTF8j7yI. Taki gameplay będzie dostępny za 2 -3 miesiace gwoli ścisłości

          Skomentuj

          1. kombajn
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2016-10-24 09:26

            A)Tekstury , postacie , puste korytarze, puste wszystko, metal wyglądający jak plastik - no Crysis to to nie jest a chodzi na tym samym silniku B)grałem w duużo lepiej wyglądające gry na tym silniku które były duużo lepiej zoptymalizowane C) jak się wydaje coś na widok publiczny to tak jednak wypadało by zrobić cokolwiek a tu nawet obrazek z klawiszologią skopany i na 21,5" monitorze w natywnej rozdzielczości 1080p nie byłem w stanie odcyfrować co tam nabazgrano. D)grałem wczoraj i ponieważ nie ma absolutnie żadnych wskazówek, tutoriala czy czegokolwiek choćby planszy z tekstem mówiącej co robić nie znalazłem nic ciekawego do roboty. Poszwendałem się po tych pustych salach, pustym hangarze, i pustych londowiskach, pooglądałem modele broni i skafandrów u sprzedawców i tyle, aha i na moment udało mi się włączyć jakąś misje w lecącym statku ni z gruszki ni z pietruszki bum i lecimy statkiem w kosmosie polatałem doszedłem do wniosku że fizykę lotu robiła jakaś banda klaunów (a grałem chyba we wszystkie space simy jakie wyszły z Freespace 1 i 2 na czele) i usunąłem z dysku ten cyrk. Jak dla mnie nie warto się tym interesować a szkoda bo tak jak mówię jestem fanem space simów i miałem spore nadzieje związane z tym tytułem. Aha a filmików mi nie linkuj na filmiku można sobie cuda wianki pokazać renderując go na farmie komputerów. Ja opisuje co widziałem wczoraj i nie spodobało mi się to co zobaczyłem.

            Skomentuj

          2. TheDariusz
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2016-10-24 10:02

            Mam podobne odczucia co kombajn. Wszedłem do gry do tego pierwszego modułu z Universe, pochodziłem sobie po tym mieście i nie wiedziałem co mam zrobić. Ogólnie to multum ludzi pisało na czacie o co chodzi w tym danym module bo nikt nic nie wiedział. Grafika ustawiona na medium i na GTX 1070 miałem 50 FPS czasami spadki do 20. Du*y optymalizacja na razie nie urywa. Pod F1 znalazłem co robią przyciski itp posprawdzałem no i przesiadłem się na ten drugi tryb. Tam to dopiero jest optymalizacja 18-25 FPSów na tej stacji. Wygląd tekstur przy tym ustawieniu pozostawia wiele do życzenia, a wyżej raczej nie ustawię, może 16GB RAMu i i5 4670K i 1070 to za mało i potrzeba mocniejszego kompa. No cóż doczłapałem się do tego panelu, przyzwałem statek i polatałem sobie trochę. Najgorsze było to że nie mogłem przyzwać tego panelu z informacjami za co odpowiadają klawisze bo pod F1 włączał mi się jakiś panel z saldem konta i innymi elementami tak więc wystartowanie statkiem polegało na naciśnięciu W i poodbijaniu się od stacji. Jako że gram w Elite Dangerous strasznie dziwnie latało mi się tym statkiem. i jakoś nie mogłem się przyzwyczaić. Nie mogłem znaleźć też mapy i podróżowałem od punktu do punktu i na tym skończyłem. Wkurzały mnie te teleporty gdy chciałem wsiąść do statku, ale to najmniejszy problem. Gra ma potencjał ale jeszcze potrzebuje tak gdzieś z 2-3 lat aż pojawią się mocniejsze jednostki komputerowe.

            Skomentuj

          3. Bocian81
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2016-10-24 10:13

            Czas juz chyba wylądować na tym "londowisku" jak to ujełeś .
            Tez mysle ze stopien skomplikowania i zlozonosci tej gry jest zdecydowanie za wysoki dla ciebie ..Dlatego nie mozesz sie w niej odnalesc, proponuje poszukac sobie czegos na swoim poziomie moze jakies arcadowe gierki rodem z automatów . tam napewno bedziesz panem sytuacji. :)

            Skomentuj

          4. kombajn
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2016-10-24 10:24

            Bocian81 Oceniasz kogoś na podstawie błędów? Brawo, tyle że ja mam dysgrafie i z błędami walczę ale czasem mi się coś prześlizgnie. No cóż ja by to UJĄŁ tak - jak widać polskie znaki są dla ciebie zbyt skomplikowane i złożone, więc najpierw przeczytaj to co sam napisałeś a potem się czepiaj. A odnaleŹĆ to ja się mogę w każdej grze, ale nie każda jest warta wysiłku.
            Pozdrawiam

            Skomentuj

          5. Bocian81
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-10-24 10:39

            Nie ,poprostu przeczytalem to co napisales wyzej, i nasunał mi sie taki wniosek . Uwazam ze Stopien skomplikowania tej gry cie przerasta..i przez pryzmat tego złego doswiadczenia wydaleś mało obiektywna opinie na temat tej "gry" (wczesnej wersji alfa)..Twoja moja ortografia noe jest tu wykladnikiem niczego..

            Skomentuj

          6. TheDariusz
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-10-24 11:16

            Bocian81 przecież większość rzeczy ocenia się po pierwszym wrażeniu i ono jest najważniejsze. Jeżeli dany produkt wywrze na nas negatywne pierwsze wrażenie wtedy za każdym razem konsument zawsze będzie się patrzał przez jego pryzmat. Dlatego też trailery gier są jakie są, napakowane akcją i efektami, tak wywiera się wrażenie "ta gra jest super, pewnie cała rozgrywka będzie taka" i ludzie to kupują. Mnie jak i użytkownika "kombajn" ta gra nie przekonała i tyle. Po tych kilku chwilach spędzonych w grze mam wrażenie że gra jest zbyt mocno niedokończona by moja osoba zainwestowała w nią pieniądze i tyle. Najlepiej na tym zakończyć całą tą dyskusję. Jest to zbyt wczesna wersja by jakkolwiek ocenić tą grę.

            Skomentuj

          7. Bocian81
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-10-24 11:38

            Zgadzam sie zdecydowanie z tobą.Poczekamy zobaczymy.

            Skomentuj

          8. Ziental
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-10-24 12:58

            Żeby gra chodziła płynnie na twoim sprzęcie i na max detalach, to kilka konfigów trzeba zrobić. Przede wszystkim trzeba wyłączyć Vsync, ustawić koligację na procesorze i wklepać ze dwie komendy. Mam GTX 960 i nie zdarza się schodzić poniżej 30fps bez względu na tryb. Na stronie star citizen polska się dowiesz więcej albo pw.

            P.S. ten tekst o Celeron poniżej to było troll.

            Skomentuj Historia edycji

          9. Ziental
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-10-24 13:29

            Zresztą, może lepiej poczekać do końca tego roku na dużą i od dawna wyczekiwaną aktualizację w wersji 3.0, kod sieciowy ma być przepisany, optymalizacja zrobiona i kupa kontentu dołożona, wiec miejmy nadzieję, że będzie lepiej.

            Skomentuj

          10. Pilotino
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-10-24 16:54

            TheDariusz ale to jest dopiero pre-alpha . Także jest i będzie jeszcze przez jakiś czas "mocno niedokończona" ^^

            Skomentuj

          11. Ziental
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-10-24 13:01

            Jak kombajn gra na Lenovo Z50-70 inne konfigi nic nie dadzą, ta gra sobie nie poradzi z tym laptopem mimo, że niezły sprzęt. Ale na stacjonarce można sporo zyskać.

            Skomentuj

          12. Ziental
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-10-24 13:01

            Co do klawiszologii, to rzeczywiście jest skomplikowana, lot ma mnóstwo trybów przełączanych różnymi klawiszami. W każdym trustery reagują inaczej. Trzeba czasu albo kogoś kto na TS w 20 minut wyjaśni co i jak robić. Testując grę samemu, bez żadnego samouczka, można się tylko wkurzyć i wywalić to z dysku. Sądzę, że mnóstwo osób tak zrobi, niestety. I niestety do ED temu daleko bo tam jest gra gotowa. Ale model lotu w SC wydaje mi się lepiej zrobiony, takie odczucie.

            Skomentuj Historia edycji

          13. Pilotino
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-10-24 16:51

            Kombajn jeśli tą grafike uważasz za brzydką https://www.youtube.com/watch?v=VnsFlK5Klyk to zalecam udanie się do okulisty, serio. Postacie to się zgadza, to będzie zmienione w patchu 3.0 Obszar gry ma kilka milionów km kwadratowych a więc tłoczno nigdy nie będzie...Drugi raz piszesz o pustym hangarze,ale to Twój hangar także nikogo tam nie spotkasz,przynajmniej narazie. Filmiki które Ci wysłałem to gameplay, ten drugi zresztą jest w artykule. Grali na i7 i Asus 1080GTX. Zwróc uwagę jaki fps udaje im się osiagnać. Zaznaczam to będzie dopiero dostępne w patchu 3.0 za kilka miesiecy. Wracając do fizyki w SC polecam przeczytać ten artykuł https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13951-Flight-Model-And-Input-Controls Najważniejsze zdanie "Star Citizen’s physical simulation of spaceflight is based on what would actually happen in space" Pytanie do Ciebie co sądzisz o modelu lotu we Freespace ?

            Skomentuj

          14. kombajn
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-10-24 18:22

            Po raz kolejny mowie nie linkuj mi tu pre-renderowanych filmików gra na maksymalnych ustawieniach tak nie wygląda. Nawet nie jest blisko. Sorki nie mam czasu czytać wypocin devsów. Wiem jak powinien wyglądać model lotu w próżni wystarczy oglądnąć pierwszy z brzegu film NASA. Poza tym znam się odrobinę na fizyce i potrafię na bieżąco wyobrazić sobie trójwymiarowy układ współrzędnych i sumę wektorów pędu wpływających w danej chwili na statek w ośrodku pozbawionym tarcia i grawitacji. Jak wyglądał model lotu w Freespace? Prosto, te dwie gry były robione blisko dwie dekady temu.

            Skomentuj

          15. Pilotino
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-10-24 18:58

            A ja po raz koleny napiszę że okulisty ci potrzeba...To według Ciebie też jest pre-renderowany filmik ?https://www.youtube.com/watch?v=M5ejLgUOA7A Napisałeś że jest brzydka grafika a teraz piszesz że Ci wysyłam pre-renderowane filmiki ,a to wszystko jest gameplay z gry. Konkluzja wychodzi że grafika jest bardzo dobra...Co do fizyki to powtarzam SC posiada prawdopodobnie najlepszy model fizyki jaki jest dostępny w tego typu grach. I zdecydowanie NIE potrafisz sobie wyobrazic cytuje " trójwymiarowego układu współrzędnych i sumę wektorów pędu wpływających w danej chwili na statek w ośrodku pozbawionym tarcia i grawitacji" biorąc pod uwagę że NIE WIESZ ile , w jakim miejscu i jaką moc posiadają thrustery które napędzaja/rusząją statek kosmiczny. Możesz sobie wyobrazić co najwyżej jak się zachowuje przedmiot bez żadnego napędu w próżni. Jestęś przyzwyczajony do zręcznościówek w kosmosie i tyle. Dlatego model w SC wydaje Ci się dziwny i trudny. Tutaj jest to wyjasnione. https://www.youtube.com/watch?v=DBJwEXw6t9I Radzę obejrzeć zanim nastepnym razem będziesz próbował pisać "mądrości" na temat fizyki itp

            Skomentuj

          16. Mati-PL
            Oceń komentarz:

            1    

            Opublikowano: 2016-10-24 19:40

            Kombajn po części ma rację - lot jest uproszczony ALE nie dlatego że gra ma beznadziejną fizykę, tylko dlatego że twórcy zaimplementowali IFCS, czyli system wspomagania lotu, oraz COMSTAB pilnujący aby nie przekroczyć krytycznej wartości przyspieszenia G przy manewrach powodujące zamroczenie postaci. Oba systemy można wyłączyć kombinacją klawiszy, po ich wyłączeniu mamy w pełni oparty na fizyce model, polecam sprawdzić, po chwili lotu dojdziecie do wniosku że jednak to całe wspomaganie nie jest takie złe.

            Ponad to przyjrzyjcie się wypowiedziom ludzi, choćby w tym temacie a zauważycie że jedni narzekają że sterowanie jest zbyt skomplikowane a drudzy że jest za proste i mało "symulacyjne". To którą w takim razie stronę powinni posłuchać twórcy, hm ? Dlatego właśnie muszą szukać rozwiązań kompromisowych i pewne elementy muszą uprościć żeby inni nie poczuli się "poszkodowani". W przypadku modelu lotu zrobili to czego nie daje 90% twórców, czyli możliwość wyboru - albo latasz ze wspomaganiem albo bez, jak ci wygodniej.

            O tym że gra jest w fazie Alpha nie ma sensu wspominać bo z doświadczenia wiem że ludzi to nie obchodzi i oceniają smak ciasta jeszcze przed włożeniem do piekarnika. Trzeba czekać na efekt końcowy.
            Dla mnie wyznacznikiem jakości niedokończonych projektów jest progress a nie aktualny stan.

            Pozdrawiam

            Skomentuj

          17. Pilotino
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-10-24 20:10

            Zgadzam się . Można jeszcze dodać że to są wszystko odczucia subiektywne bo przecież NIKT nie miał okazji latać prawdziwym statkiem kosmicznym ^^

            Skomentuj

          18. Ziental
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-10-25 05:52

            Raczej nie narzekają, że jest za proste, ale pośród prawd i półprawd dorabiają bzdury do całości jak kombajn. Kombajn gada, że statek zatrzymuje się po wyłączeniu silników. Ja widzę pełną nieograniczoną bezwładność. I nie może być inaczej bo bym nie zajmował pierwszych miejsc na squadron battle gdybym sobie to wymyślił. Kombajn pograł 5 minut, odinstalował grę i dorabia niestworzone teorie do całości :P

            Ponadto gra tnie detale na jego laptopie i kombajn pisze, że skoro u niego słabo wygląda to również u każdego. :)

            Ale też nie che mi się gry bronić, przyjdzie na to pora jak wyjdzie 3.0, będzie czego bronić.

            Skomentuj Historia edycji

  2. Vaclav
    Oceń komentarz:

    3    

    Opublikowano: 2016-10-23 12:33

    Ile waży ta alfa?

    Skomentuj

    1. Ziental
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2016-10-23 12:39

      Około 26 Kg... sorry, GB.

      Skomentuj

  3. Ziental
    Oceń komentarz:

    -23    

    Opublikowano: 2016-10-23 12:44

    Pokaż komentarz zakopany przez użytkowników

    Ta gra to oszustwo. Pobrałem i nie działa. Na moim co prawda już nie najnowszym, ale wciąż jeszcze dobrym sprzęcie nie chce się odpalić, tylko czarne okno i nic. Mam Geforge GTX 280, Intel Celeron 1.8 Dual Core pokręcony do 2.6 GHz i 4GB RAM DDR 2(prawie 3). Wstyd, żeby na takim sprzęcie gra nie poszła. Powinno chodzić na wysokich detalach. CiG, naprawdę?

    Skomentuj

    1. BariGT
      Oceń komentarz:

      12    

      Opublikowano: 2016-10-23 13:52

      Tylko tego celerona za bardzo nie podkrecaj bo odfrunie i zostaniesz bez proca :D

      Tak zupelnie powaznie, Twoj komputer to zabytek. GTX280 to byla fajna karta jakies 8 lat temu. Brak obslugi Dx11 powoduje cuda z grafika. Na temat celerona (jeszcze ten na s775?) sie nie wypowiem bo nie kopie sie lezacego...

      Skomentuj

    2. hasati
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2016-10-23 16:47

      LOL z tym procesorem to naprawdę chcesz pograc w gry ? I do tego najnowsze ? Kamikaze czy jak ?

      Skomentuj

    3. Foxy the Pirate
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2016-10-23 23:04

      Taki bait a skuteczny, lo.

      Skomentuj

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        1    

        Opublikowano: 2016-10-23 23:50

        ta cała gra to niezły bait na frajerow

        Skomentuj

  4. ghasz
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-10-23 12:45

    AVG krzyczy że to zagrożenie. Ja podziękuję, problem z atywirusami jest od 2 lat i nie umieją go rozwiązać - to dobrze nie świadczy.

    Skomentuj

    1. mgkiler
      Oceń komentarz:

      8    

      Opublikowano: 2016-10-23 14:37

      To dobrze nie świadczy o AVG.

      To, że antywirus wykrywa wirusa tam gdzie go niema, a przy tym nie wykrywa 30% innych wirusów to normalne.

      Zamiast używać antywirusa trzeba używać komputera z głową. Bo antywirus Ci nie daje 100% bezpieczeństwa.

      Skomentuj

  5. sabaru
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-10-23 14:53

    Jak tą grę z stamtąd pobrać bo nie umie.

    Skomentuj

    1. prime27pl
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-10-24 11:07

      rejestracja>wchodzisz na swoje konto>i tam download.I odpal pobranego launchera

      Skomentuj

  6. mesjan
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-10-23 20:13

    Logowanie się na ich stronie to jakaś choroszcz

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!