Na topie

Strange Brigade z Denuvo, znamy wymagania sprzętowe gry

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Strange Brigade zadebiutuje już 28 sierpnia, na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Właściciele komputerów mogą sprawdzić już, czy ich sprzęt da sobie radę z tą produkcją.

  • Strange Brigade z Denuvo, znamy wymagania sprzętowe gry
A A

Coraz bliżej do premiery Strange Brigade. Studio Rebellion, które znamy przede wszystkim dzięki serii Sniper Elite tym razem zabierze nas w inne klimaty.

Już od pierwszych zapowiedzi wiemy, iż akcja Strange Brigade będzie rozgrywać się na terenach Imperium Brytyjskiego z lat trzydziestych ubiegłego stulecia. Więcej na temat rozgrywki możecie przeczytać w jednej z naszych wcześniejszych publikacji, ale przypomnijmy, że zabawa nastawiona będzie na kooperację.

Strange Brigade zadebiutuje już 28 sierpnia, na PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Ostatnie informacje ujawniane przez twórców zainteresują przede wszystkim tych, którzy korzystają z tej pierwszej platformy.

Zapowiedziano bowiem, iż wykorzystane zostaną tutaj zabezpieczenia Denuvo. Poza tym dowiedzieliśmy się, jak mocnego komputera potrzeba będzie do zabawy.

Minimalna konfiguracja sprzętowa:

  • OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit)
  • procesor: Intel CPU Core i3-2100 lub odpowiednik AMD
  • 4 GB RAM
  • karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 660 (2GB) / AMD Radeon HD 7870 (2GB)

Zalecana konfiguracja sprzętowa:

  • OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit)
  • procesor: Intel CPU Core i7-3770 lub odpowiednik AMD
  • 8 GB RAM
  • karta graficzna: Nvidia GPU GeForce GTX 970 / AMD GPU Radeon RX 480

    Źródło: dsogaming, Strange Brigade

    Odsłon: 2663 Skomentuj newsa
    Komentarze

    13

    Udostępnij
    1. Chong-li
      Oceń komentarz:

      6    

      Opublikowano: 2018-08-14 09:21

      Najbardziej bawi mnie Ubisoft gdzie daje potrójne kombo do swoich gier czyli Uplay + VMP + DENUVO,tylko bić brawo.

      To co się dzieje teraz na rynku gier PC to niezła komedia bo najwięcej skupienia idzie w ładowanie super zabezpieczeń po to żeby dzieci sobie z internetu nie pobrały gier których przecież i tak nie kupią czy będzie denuvo czy go nie będzie ponieważ ich na to nie stać gdyż są dziećmi i nie mają własnych pieniędzy jak ludzie dorosli, za to najmniej skupienia idzie w tworzenie gier i zamiast gotowych produktów mamy wersje Alpha i Beta a gry kupuje nadal ta sama grupa społeczna która kupowała i sprzedaż nie rośnie.Najlepiej mówi o tym raport Unii Europejskiej.

      Przynajmniej na konsolach nie ma takich praktyk,kupujesz gry i grasz beż żadnych aktywacji i innego rodzaju bzdetów.

      Skomentuj Historia edycji

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        3    

        Opublikowano: 2018-08-14 09:41

        Chcesz mi powiedzieć ze dzieci które maja pecety z agrube tysiaki nie mają pieniędzy na gry? Ze na pecetach grają dzieci których nie stać na gry?

        To analogicznie wychodzi na to że na konsolach grają dorośli bo ich stać na gry.

        nieee :) to nie to :)

        Na PC jest piractwo bo … bo jest prosto pobrać grę z netu.
        Nie wymaga to przerabiania peceta, wszystko masz jak na tacy.
        Nawet jak tytuł jest dobry i by kosztowal 20zl to uwierz mi że znajdziesz masę osób które stwierdzą że darmo jest lepiej niż zapłacić choćby złotówkę.

        Czasem czytam jak to ludzie piszą że wysoka cena gry powoduje ze piractwo jest wieksze - no niestety tak nie jest. Piractwo jest takie same, niska cena powoduje że po prostu więcej osób kupi produkt legalnie (którego po prostu by nie kupili).
        Patrze na to jako sprzedawca bo widze mniej więcej jakie są trędy - ceny gier nie spowodowały w ostatnich latach spadku sprzedaży. W naszym kraju wręcz przeciwnie - w ostatnich 10 latach obserwuje się wzrost sprzedaży gier.

        Jak dla mnie błędnym jest myslenie że jak ktoś nie kupi to ukradnie.
        Ja wychodzę z założenia ze jak ktoś nie kupi to nie kupi a ten co miał ukraść to i tak ukradnie, niezależnie od tego ile by tytuł kosztował.

        Fakt faktem boli troche na PC problem z odsprzedaniem gry - nie kazda musi podpasować, niektóre zapewniają zabawę na kilka-kilkanaście godzin. Warto by było miec możliwość odsprzedania takiego tytułu.
        Do tego nie ukrywajmy ale wszystkie te zabezpieczenia tez przeszkadzają choć dla mnie są zrozumiałe - wiem co to znaczy chronić swoją własność.


        Ja nie widże tego tak że jak kogos nie stać to sobie sciągnie giere z netu bo przecież to bez roznicy - i tak go nie stać wiec by nie kupił.

        Ja to zapraszam taką osobe do pracy/zbierania funduszy i niech kupi sobie wtedy jak będzie miał te pieniądze.
        Do kina za darmo nie wchodzę jak nie mam pieniędzy - mogłbym powiedzieć ze nie mam kasy a to czy obejrze film czy nie zrobi roznicy. No jednak robi :)

        Ale zgadzam sie, te komba które są powodują więcej problemów niż pożytku no ale bez nich wiele gier już nie zobaczymy na PC.

        Skomentuj Historia edycji

    2. Chong-li
      Oceń komentarz:

      4    

      Opublikowano: 2018-08-14 11:14

      @kitamo mi tam jest bez różnicy czy gra ma zabezpieczenie czy nie bo mnie stać żeby sobie kupić takie tytuły na jakie mam ochotę sam napisałeś kto ma kupić to kupi kto chce ukraść i tak i tak ukradnie a ja dodam do tego kto kupował będzie kupował a kto ściągał dalej będzie ściągał i właśnie do tego bije że z Denuvo czy bez i tak dalej kupują te same osoby a te co nie kupowały dalej nie kupują i sprzedaż gier wcale nie wzrosła i mamy na ten temat raport który o tym mówi.

      Dzieciaki mają komputery za parę tysięcy no ale te komputery kupują im rodzice a jak dzieciak chce mieć miesięcznie 20 gier do ogrania bo wiadomo że dzieciaki grają na potęgę nie tak jak takie stare konie jak my to wątpię że rodzić da takiemu dziecku kolejne 3 tysiące na gry co miesiąc do tego dzieci doją jeszcze na ubrania na imprezki na prezenty dla swoich dziewczyn itd itd lista jest długa więc gry ściągają z neta.Więc denuvo chcąc nie chcąc działa w ten sposób jak napisałem "żeby dzieci nie ściągały gier z neta"

      Chodzi mi bardziej o to że wszyscy się skupiają na zabezpieczeniach a nie na samych grach i takie osoby jak ja czy ty których stać na kupowanie gier na tym tracą bo szczerze w dzisiejszych czasach żeby w coś pograć po premierze to zgroza.Musimy się mordować z optymalizacją z masą błędów z crashami z aktywacjami trzeba mieć dostęp do neta i pierdyljard innych czynników żeby z łaski swojej w końcu zagrać w grę za którą zapłaciliśmy.

      Gry dzisiaj wyglądają tak jakby kupić pralkę która przez pół roku nie pierze dopiero po przebudowie od nowa silnika zaczyna prać.

      Moim zdaniem CD-Project Techland robią świetne gry i ludzie kupują ich produkty na całym świecie i myślę że twórcy doskonale zdają sobie sprawę z tego nie pisanego prawa że kto ma kupić to kupi a kto ściągnąć i tak ściągnie więc nie ma sensu ładować drogiego zabezpieczenia lepiej się skupić na tworzeniu pełnowartościowego produktu z którego nabywcy będą zadowoleni.

      Skomentuj

    3. Chong-li
      Oceń komentarz:

      5    

      Opublikowano: 2018-08-14 12:41

      @sztuczna_inteligencja masz racje niech wydawcy dalej skupiają się tylko na zabezpieczeniach a nie na jakości gier to nie długo nikt nie będzie już grał na pecetach i będzie święty spokój.

      Ostatnio wole wydać 250zł na grę konsolową bo wiem że dostane w pełni grywalny produkt niż 200zł na grę pecetową które mają ciągle jakieś problemy ze wszystkim.

      Co do 20 gier miesięcznie nie sądzę żeby to była groteska,groteską było by gdybym napisał 200.

      Co do sprzedaży gier raport Uni Europejskiej mówi jasno

      "Według dokumentu piractwo nie ma wpływu na legalną sprzedaż"

      Co mnie obchodzi że denuvo utrudni jakiemuś 15 latkowi ściągniecie gry z internetu przez jakiś czas skoro przez to ja który kupię grę za zarobione w pracy pieniądze dostaję wersję Alpha albo Beta i nie ruszę gry zanim wydawca nie wypuści iluś tam patchy co może trwać i miesiąc.

      Gdyby gry były dopracowane i dobre tak jak kiedyś to by była inna bajka ale że każdy skupia się bardziej żeby zabezpieczyć swój produkt niż dopracować no to sorry ale coś jest nie tak.

      Skomentuj

        1. SirMichael
          Oceń komentarz:

          4    

          Opublikowano: 2018-08-14 15:13

          1) a nie uważasz, że te wszystkie zabezpieczenia mają utrudnić dostęp do gry po to właśnie, żeby użytkownik się nie zniechęcił przed zakupem? Implementacja zabezpieczeń też wymaga nakładów finansowych i czasowych, więc gdyby zamiast tego skupili się na jakości gry wtedy można powiedzieć, że tak gry bez zabezpieczeń mogłyby być lepsze.

          2) Raporty raportami, Wiesiek pokazał, że jak gra jest dobra to się sprzedaję i bez zabezpieczeń i tak owszem, powinno się szanować cudzą pracę, ale dlaczego mamy też szanować próby oszukania graczy? Piękne trailery, reżyserowane "gameplaye" a gra potem jest jednym wielkim rozczarowaniem. Dlaczego mam płacić 250zł za coś co nie jest tym czym miało być, źle działa i w dodatku w grze są elementy za które muszę dopłacić, aby nie być niczym limitowany?

          6) skoro znasz się na wszystkim to dlaczego duże firmy z olbrzymimi budżetami korzystają ze steam greenlight i innych platform dla gier od mniejszych studiów? Molochy mają kasę na testerów i całe zespoły do tworzenia gry. Dlaczego przerzucają wszystkie koszty na gracza a potem gra kosztuje szalone pieniądze, jest niedopracowana i w dodatku dalej wyłudzają kasę na mikrotransakcjach a jak ludzię się buntują i gniota nie kupują to ucinają wsparcie?

          Takie przepychanki do niczego nie prowadzą niezależnie z jakiego punktu widzenia się patrzy. Oczywiście korpo to korpo i chce zarobić, ale to co dzieję się na rynku gier to jest żerowanie na zapaleńcach. Dobrym przykładem jest battlefront 2... bardzo drogi tytuł, który dodatkowo był fizycznie niemożliwy to pełnego odblokowania bez dopłacania. Masa jest takich przykładów na rynku, osiągnąłeś limit prób na ten dzień? Poczekaj sobie 12h, albo kup pakiet "energii" za jedyne 4,99.
          Bandyctwo i robienie idiotów z ludzi. Najgorsze jest to, że dzieciaki nie wiedzą jak kiedyś wyglądały gry i przyzwyczajają się do tego syfu, ładując pieniądze rodziców w jakieś gnioty i umacniając w przekonaniu deweloperów, że na gniotach dobrze się zarabia.

          Skomentuj

          1. MakankoBzykankoPukanko
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2018-08-14 15:18

            @SirMichael on mnie już od głupich wyzwał bo się nie zgodziłem z jego zdaniem.Popieram to co napisałeś.Piona.

            Skomentuj Historia edycji

        1. RockyBalboa
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2018-08-14 14:49

          Mama mi kupiła w tym miesiącu 30 gier! a w następnym kupi mi 50 gier uważam że 20 gier miesięcznie to jest minimum panie sztuczna inteligencja!

          Skomentuj Historia edycji

          1. SirMichael
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2018-08-14 15:15

            albo jesteś debilem, albo jesteś uzależniony. Podejrzewam, że jest szansa na kombinację obydwu opcji.
            20 gier... czyli co kupujesz i po godzinie grania już jesteś znudzony czy gustujesz w speedrunach?

            Podejrzewam jednak, że najpewniej jesteś zwykłym trollem.

            Skomentuj Historia edycji

    4. MakankoBzykankoPukanko
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2018-08-14 14:42

      sztuczna_inteligencja tak tak wszyscy się mylą i zle interpretują tylko ty masz rację a reszta ludzi na kuli ziemskiej się myli i oczywiście fachowcy analitycy i ekonomiści którzy robili raport też się mylą.Co ty bredzisz,według ciebie gry na pc nie są nie dopracowane to ty chyba w żadne nie grasz tylko oglądasz na screenach w internecie.

      Nikt nie narzeka na gry na pc dobre sobie komu ty ten kit wciskasz sam sobie czy trollujesz.

      Gry na konsole które wychodzą w dniu premiery są w pełni grywalne i są lepiej dopracowane niż na PC po 5 łatkach bo Sony bardzo dobrze dba o klienta i na pierwszym miejscu stawia jakość.

      Gadasz o prawie zabezpieczenia pracy a co powiesz o prawie konsumenta do jakości produktu bo jak cie czytam to widzę że nic nie mówisz tylko piszesz epopeje w jednym kierunku.

      Moim zdaniem twoje rozumowanie jest tylko na korzyść sprzedających bo o korzyści kupujących nic nie wspominasz według ciebie wszystko jest okey a gry nie mają błędów i są idealne i nikt nie ma problemów z odpaleniem ich u siebie na kompie jak również nie wywala nigdy z gry do pulpitu i wszytko jest tip top.

      Z całej twojej wypowiedzi to ty się właśnie nie bardzo znasz na produkcji gier i nawet nie wiesz tego że 10 lat temu gry były bardzo dobrze robione a teraz bardzo dobrze tą są robione ale zabezpieczenia.



      Skomentuj

    5. MakankoBzykankoPukanko
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2018-08-14 14:58

      sztuczna_inteligencja nie nie to właśnie ja sprostowałem twój stronniczy komentarz kończę rozmowę bo nie mam ochoty pisać z kimś kto widzi tylko problem po jednej stronie barykady.

      Skomentuj

    6. MakankoBzykankoPukanko
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2018-08-14 15:06

      sztuczna_inteligencja nie życzę sobie żebyś wyzywał mnie od głupich w swoim komentarzu założyłeś konto na BM i nie wiesz że nie można wyzywać innych użytkowników bo się z tobą nie zgadzają?

      Skomentuj Historia edycji

    7. RockyBalboa
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2018-08-14 17:01

      sztuczna_inteligencja i tak się nikt z tobą nie zgadza! i ja też!


      MakankoBzykankoPukanko Za wyzywanie w komentarzach można zgłosić naruszenie etykiety lub złe zachowanie i na siedem dni ma się spokój z delikwentem :) szczególnie z takim który nie znosi nie zgodności zdań i wyzywa od głupich i tak dalej i tak dalej:)

      Pozdro :)

      Skomentuj Historia edycji

    8. RockyBalboa
      Oceń komentarz:

      3    

      Opublikowano: 2018-08-14 17:34

      sztuczna_inteligencja i co z tego że dziś założyłem konto nawet jakbym założył je wczoraj czy rok temu i tak się z tobą nie zgadzam.Możesz sobie wrzeszczeć jak dziecko że sam sobie odpisuje i sypać wyzwiskami od multi kont lata mi to koło pupci dla mnie nadal i tak piszesz totalne bzdury a najśmieszniejsze jest to że jesteś niby taki dorosły a jak coś jest nie po twojej myśli to wyzywasz tego MakankoBzykankoPukanko od głupich.Mama mi mówiła że jak się bawiłem w piaskownicy i miałem 5 latek i jak się ktoś ze mną nie zgadzał to mówiłem "jesteś gupi gupi gupi" ale mi to z wiekiem przeszło.

      Pozdro i Poćwicz bo twoje zaczepki są prymitywne i giną w dzisiejszych czasach!

      Skomentuj

    Dodaj komentarz

    Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

    Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!