Na topie

The Division - porównanie grafiki z wersji beta na PC i konsolach

Autor:

więcej artykułów ze strefy:
Gry

Na jakiej platformie The Division prezentuje się najlepiej?

The Division

AA

Załapaliście się na trwające w miniony weekend beta testy The Division? Niezależnie od odpowiedzi zainteresować mogą was materiały, jakie dzięki niej powstały. Zwłaszcza, że są naprawdę interesujące.

Nasze wrażenia z rozgrywki przedstawiliśmy już w osobnym artykule. Tym razem powracamy do bety z jednego, ale dość ważnego powodu - oprawy graficznej. W sieci opublikowano wiele materiałów wideo związanych z tą kwestią, niemniej o chyba najciekawsze pokusiła się ekipa Candyland.

Można powiedzieć, że niejako tradycyjnie przyjrzała się grafice na poszczególnych platformach. Porównano nie tylko samą szczegółowość obrazu, ale także takie elementy jak dynamiczny cykl dnia i nocy oraz efekty pogodowe. Jest zatem co oglądać.


 


To jeszcze nie wszystko. Być może największą uwagę przyciągnie ostatni i jednocześnie najnowszy materiał. Ten stanowi próbę odpowiedzi na pytanie, czy w przypadku omawianej gry pojawił się tzw. downgrade.


Źródło: gamespot, youtube - Candyland

Odsłon: 6140 Skomentuj newsa
Komentarze

36

Udostępnij
    1. kitamo
      Oceń komentarz:

      -4    

      Opublikowano: 2016-02-04 19:07

      a ludzie pozniej mowia ze jest to albo marny port z konsol bez optymalizacji (tak jak gadali w przypadku ROTR) albo ze specjalnie jest grafa jak na konsolach bo sony albo ms zaplacilo ;)

      Jak na PC dowalisz wiecej detali by mozna było sobie pierdu pierdu wlaczyc to znow ludzie placza ze nie ma optymalizacji bo wszystno na maxa powinno chodzic na 2 letnich pecetach .
      Nie dogodzisz wszystkim.

      Nie wiem czy grales ale ta gra nie wymaga lepszej juz grafiki, jest naprawde ok i nie ma powodu by tu czegos wiecej wymagac

      Skomentuj Historia edycji

        1. kitamo
          Oceń komentarz:

          3    

          Opublikowano: 2016-02-05 01:06

          twoj problem

          Skomentuj

    2. Madzina
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-02-04 21:52

      tworzenie tak zaawansowanej gry, która miałaby mieć tyle detali co na trailerach kosztowało by za dużo ;)

      Skomentuj

      1. kitamo
        Oceń komentarz:

        2    

        Opublikowano: 2016-02-04 22:14

        no racja ale tu nie wytlumaczysz ze teraz budzet tez jest ograniczeniem przy multiplatformie

        Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2016-02-05 01:19

            czytaj ze zrozumieniem wpierw co napisalem bo naprodukowales tekstu a widac nie zrozumiales. Podaje haslo : multiplatforma

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2016-02-05 01:35

            a jesli chodzi o dane to wejdz w google i sprawdz a i tak liczba nie powie ci czy to duzo czy malo.
            poczytaj co cdrp mowilo o budzecie

            Skomentuj

          3. PogromcaBlacharni
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2016-02-05 09:50

            odezwał się piotrek, znawca budżetów dla którego pożyczenie czegoś jest złodziejstwem.

            Skomentuj

          4. kitamo
            Oceń komentarz:

            4    

            Opublikowano: 2016-02-05 12:37

            nie musze podawac zadnych cyfr, po prostu wiem jak to dziala.
            Mam znajomych ktorzy pracuja w WB i nie raz pytalem jak wyglada kwestia multiplatform. To nie jest wrozenie z fusow.
            Co z tego ze podam konkretne cyfry jak nic one nie mowia w odniesieniu do pracy wlozonej w dany produkt jesli chodzi o jego design. Nie znasz tych szacunkow wiec po co w ogole dyskutujesz.
            Jesli zaprojektowal bys choc jeden element danej gry jesli idzie o grafike to wiedzial bys z czym sie to je.
            Tworzenie bardziej zlozonego swiata zajmuje wiecej czasu a wiec pochlania wiecej zasobow.
            Tu nie chodzi o wydajnosc konsol nawet - tu trzeba wpasowac produkt w rynek i to jak najmniejszym kosztem by zysk byl jak najwiekszy.
            Deweloper nie uwaza tak jak 90% bywalcow BMK ze trzeba zrobic magiczny suwaczek ktorym obnizy sie detale do srednich tak by tylko 2% ludzi mialo szanse zobaczyc gre na full.
            Sprawdza sie grupe docelowa i tnie sie tyle ile mozna by zyskac na czasie i zasobach.
            To jest kwestia czysto budzetowa wlasnie.
            Ale komu ja to opowiadam - kolesiowi ktory ciagle pier... o 4k a go na oczy nie widzial.

            Pokazali na E3 gre, pozniej dostosowali calosc do budzetu jaki zostal zaplanowany. Do tego jeszcze obcieli kontent do jednej dzielnicy bo okazuje sie ze
            po pierwsze - wiecej zarobia na konsolach,
            po drugie - znacznie obnizy im to budzet w przypadku PC a wiec nie ma sensu ladowania sie w jakosc ktora byla prezentowana na E3 by moglo to zobaczyc 2% graczy i 30% na youtube.

            Skomentuj Historia edycji

        1. framedrop
          Oceń komentarz:

          -3    

          Opublikowano: 2016-02-05 03:11

          jak nie wiem to sie wypowiem no i klepie bzdury jeden z drugim. to co było kiedyś na E3 to wczesna wersja, każda gra powstaje najpierw w wersji mega wypasionej żeby było z czego potem obciąć, bo nie wiadomo dokładnie jak szybki będzie sprzet w czasie premiery za 2-3 lata. wiec jak zbliża sie premiera i wiadomo jaki sprzet jest na rynku to sie obcina tekstury , efekty itd żeby dopasować wydajność. tyle teorii idealistycznej. teraz jeszcze trzeba dołożyć to że ms i sony pewnie smarują żeby wersja pc nie była za ładna/za szybka żeby nie było za dużej przepaści w stosunku do ich mydelniczek

          Skomentuj

          1. kitamo
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2016-02-05 03:41

            o wypowiedzial sie ten co wie najlepiej :D
            Zrobil isilnik, zrobili kawaleczek gry by pokazac to na E3. Mieli czas i mozliwosci by dac nawet i wszystk ona max na tym silniku bo mogli posilkowac sie SLI (tak bylo w przypadku chocby wiedzmina).
            Pozniej dostosowali odpowiednio detale by ruszylo to na grupie docelowego sprzetu co pociaga za soba takze obnizenie kosztow przy produkcji - tu wlasnie role odgrywa budzet bo czesc tekstur i obiektow mozna w przypadku multiplatformy zapozyczyc ze wspolnej puli.
            Dlatego jak tytul wychodzi jako ex to na ogol jest o wiele bardziej dopracowany graficznie niz multiplatforma i tyczy sie to zarowno konsol jak i PC.

            Skomentuj

    3. PogromcaBlacharni
      Oceń komentarz:

      -1    

      Opublikowano: 2016-02-05 09:48

      a dlaczego zrównali wersje ps4 do xboxa 1? To dopiero daje do myślenia.

      Skomentuj

    4. Barubar24
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-02-05 13:51

      tylko takie trailery są tworzone na muliprocesorowych i graficznych stacjach roboczych. 4 grafy typu GTX 980 to norma.
      Ilu użytkowników ma taki sprzęt?.
      To jest jak z reklama BigMacka? na fotce jest duży, a przy kasie zmniejsza się o 60%.

      Skomentuj

  1. mgkiler
    Oceń komentarz:

    6    

    Opublikowano: 2016-02-04 18:41

    Ładnie to wygląda.

    Skomentuj

    1. Roller Mobster
      Oceń komentarz:

      2    

      Opublikowano: 2016-02-04 20:53

      Zostałeś zminusowany za wyrażenie swojej pozytywnej opinii. Daje Ci plusa dla przeciwwagi :)

      Skomentuj

      1. mgkiler
        Oceń komentarz:

        0    

        Opublikowano: 2016-02-04 21:16

        ;)

        Skomentuj

    2. kitamo
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-02-04 22:18

      bo wyglada naprawde ladnie i nie wiem czego ludzie narzekaja. Najwiecej narzekaja Ci ktorzy nie grali nawet.

      Skomentuj

      1. PogromcaBlacharni
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2016-02-05 09:53

        dla mnie jest to czołówka graficzna, takie top 7 a może i top 5

        Skomentuj Historia edycji

  2. kokosnh
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-02-04 18:45

    cienie fajne, ale do ideału brakuje, cienie powinny mieć własne wygładzanie krawędzi i intensywność.

    Skomentuj

  3. Roller Mobster
    Oceń komentarz:

    -1    

    Opublikowano: 2016-02-04 20:09

    Teraz czekam na konfiguracje złomu który jest w stanie przerzucić grafike na poziomie tej z Xone.

    Skomentuj

    1. BariGT
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-02-04 20:41

      Pewnie tak jak zwykle - średni laptop.

      Skomentuj

      1. Roller Mobster
        Oceń komentarz:

        -1    

        Opublikowano: 2016-02-04 20:49

        Średni laptop z 2013 :) Gratuluje optymizmu.

        Skomentuj

        1. BariGT
          Oceń komentarz:

          -3    

          Opublikowano: 2016-02-04 21:49

          http://www.ign.com/articles/2016/01/22/the-division-pc-system-requirements-revealed

          Core i5 2400 i R7770 - Na obecne czasy powiedzmy intel 6200U i jego zintegrowana grafika - a więc przeciętny laptop.
          Za 2,3 lata podobne gry do "next-genów" będziesz miał na tabletach od Chińczyka za 300 zeta. Konsole zostały źle zaprojektowane w stosunku do tempa rozwoju elektroniki - po prostu to zaakceptuj.

          Skomentuj

          1. Roller Mobster
            Oceń komentarz:

            -4    

            Opublikowano: 2016-02-04 22:15

            Oprzytomniej. Po dziś dzień na tableta nie widziałem nic co by zbliżyło się do poziomu Killzone Mercenaries czy Uncharted Golden Abyss z PS Vity. Za 2,3 lata to mocny blaszak być może doczeka się oprawy na poziomie The Order 1886.

            Skomentuj

          2. kitamo
            Oceń komentarz:

            3    

            Opublikowano: 2016-02-04 22:15

            nie tyle ze zle zaprojektowane tylko dzis nie mozna wymagac od zamknietej architektury ze bedzie tania przy zakupie i jednoczesnie wystarczy na 8 lat.
            Jak dla mnie juz pod koniec tego roku powinni zapowiedziec nastepce konsol ale na to sie nie zanosi.

            Skomentuj

          3. BariGT
            Oceń komentarz:

            0    

            Opublikowano: 2016-02-04 22:37

            Nigdzie nie napisalem ze mozna tego wymagac, tylko ze konsole na dzien dobry zbudowno z slabe.
            Ale jak widzisz niektore trole beda do upadlego bronily teori, ze skoro gra jest exem, mimo ze w 720p w 30 klatkach to nic nigdy nie bedzie lepsze. Pamietam swoja radosc jak moglem pierwszego FarCrya odpalic na ultra po przesiadce na R9800pro, a potem Crysis dopiero jak kupilem GTX260 - obecnie wymagania tych gier sa smieszne.
            Dlatego czas pogodzic sie z faktem, ze gra ktora musi chodzic na slabym sprzecie (nawet w roku 2012 radek 7850 wypasem nie byl) w roku 2016 bedzie chodzic na zwtklym laptopie . EOT

            Skomentuj

          4. BariGT
            Oceń komentarz:

            2    

            Opublikowano: 2016-02-04 23:17

            Skoro ja projektowali w 2009, to ta technika jest z pewnoscia jakims nadchodzacym hitem :)
            A skoro stawiasz mojego 980Ti gdzis w okolicach ps4 to nie mam plaszczyzny do dyskusji...

            Skomentuj

          5. Roller Mobster
            Oceń komentarz:

            -1    

            Opublikowano: 2016-02-04 23:34

            Płaszczyzną do duskusji dla blacharza zawsze są jakieś tabelki i wykresy a nie gry. Ciekawe.

            Skomentuj

          6. PogromcaBlacharni
            Oceń komentarz:

            -2    

            Opublikowano: 2016-02-05 09:57

            ten barti to jakiś przygłup co dalej myśli że na konsolach jest 720p. Z takimi typami od razu trzeba tu odpalić taktyke typu filmiki z ordera, dc i sprowadzać do parteru :D Pisać zbyt wiele do takich typów nie ma sensu, tylko stracisz niepotrzebnie czas na pisanie czegoś czego nie zrozumie.

            Skomentuj Historia edycji

  4. baran
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-02-04 23:25

    Różnica duża obiektywnie, ale subiektywnie - w moim odczuciu - niewielka. Podczas gry ja bym nie zauważył. No może cienie by mnie wkurzały.

    Skomentuj

  5. oxygen3
    Oceń komentarz:

    0    

    Opublikowano: 2016-02-05 00:46

    Project cars to obecnie najładniejsze wyścigi i to w 1080p bez SLI więc nie wiem co próbujesz uskutecznić tymi filmikami. Swoją drogą DriveClub to 720p a nie 1080.

    Skomentuj

    1. Roller Mobster
      Oceń komentarz:

      -5    

      Opublikowano: 2016-02-05 01:00

      Driveclub w 720 :D W 720 to cie robili ;)

      Skomentuj

    2. Roller Mobster
      Oceń komentarz:

      -4    

      Opublikowano: 2016-02-05 01:01

      Driveclub w 720 :D W 720 to cie robili ;)

      Skomentuj

    3. kitamo
      Oceń komentarz:

      1    

      Opublikowano: 2016-02-05 03:36

      1080p

      Skomentuj

    4. PogromcaBlacharni
      Oceń komentarz:

      0    

      Opublikowano: 2016-02-05 10:04

      no oszołom.

      Skomentuj

        1. oxygen3
          Oceń komentarz:

          1    

          Opublikowano: 2016-02-05 17:32

          No własnie prawda w oczy kole dlatego pod kazdym artykułem opisujesz swoje urojenia na punkcie konsoli i 2 gier.

          Skomentuj

  6. mr_rzeznik
    Oceń komentarz:

    1    

    Opublikowano: 2016-02-05 13:33

    Te wasze sprzeczki PC vs konsole są takie śmieszne ;)
    Fajnie się to czyta dla beki, ale tak serio - co kto lubi to kupuje i basta.
    Ja wolę PC, a ktoś będzie wolał konsolę i tyle w temacie. Każde z tych urządzeń ma swoje plusy i minusy.

    Skomentuj

Dodaj komentarz

Przy komentowaniu prosimy o przestrzeganie netykiety i regulaminu.

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany!