Gry

The Outer Worlds na zwiastunie - nowe RPG studia Obsidian i ojców Fallouta [AKT.]

opublikowano przez w dniu 2018-12-08

Lubicie erpegi w klimacie sci-fi? Jeśli tak, to koniecznie powinniście się przyjrzeć bliżej grze The Outer Worlds – najnowszej produkcji studia Obsidian Entertainment. Na początek – zwiastun.

Aktualizacja, 8 grudnia 2018: Serwis Game Informer opublikował 14-minutowy zapis rozgrywki z The Outer Worlds – dopiero co zapowiedzianego erepga studia Obsidian Entertainment, który ma w sobie coś z Fallouta, Borderlands i BioShocka. To okazja, by przyjrzeć się temu projektowi i wyrobić sobie na jego temat opinię.

Dzięki temu materiałowi możemy rzucić okiem na świat i jego eksplorację, na dialogi, a także na strzelanie do przeciwników i wykorzystywanie innych typów broni w walce z nimi. Jeśli więc macie ochotę, to rozsiądźcie się wygodnie i…

Przy okazji poznaliśmy kilka szczegółów. Po pierwsze: zabawa rozpocznie się od stworzenia swojej postaci (i dostępne będą obie płci), której podczas rozgrywki będą towarzyszyć konkretni bohaterowie sterowani przez SI. Wiemy też, że świat gry nie będzie całkowicie otwarty, a całość będzie działać na bazie Unreal Engine 4.

 

News, 7 grudnia 2018: Twórcy Neverwinter Nights 2, Alpha Protocol, Fallout: New Vegas, Dungeon Siege III, South Park: Kijek Prawdy, Pillars of Eternity 1 i 2 oraz Tyranny powracają z nowym erpegiem. Gra The Outer Worlds studia Obsidian Entertainment nawiązuje do Fallouta, ale nic w tym dziwnego, bo w pracach nad nią biorą udział autorzy pierwszej części tej kultowej serii.

The Outer Worlds screen 1

Zapowiedziana podczas gali The Game Awards 2018 gra The Outer Worlds będzie pierwszoosobowym, retrofuturystycznym, solowym RPG akcji. Gracze trafią do najodleglejszej spośród ziemskich kolonii o nazwie Halcyon i przejmą kontrolę nad wybudzonym z hibernacji kolonizatorem, który dowiaduje się o spisku zagrażającym jemu samemu, jak i całej placówce. 

The Outer Worlds screen 2

Jak to w erpegu, zabawa polegać będzie przede wszystkim na zwiedzaniu świata, realizacji misji fabularnych i pobocznych oraz rozwijaniu bohatera i poznawaniu innych postaci, a tym samym pisaniu i odkrywaniu dalszego ciągu opowieści. Twórcy obiecują nieliniowość i ciekawy klimat. Szczególnie w to ostatnie nietrudno jest uwierzyć po obejrzeniu pierwszego zwiastuna:

Nad grą czuwa ekipa Obsidian Entertainment, której towarzyszą ojcowie oryginalnego Fallouta, Leonard Boyarski i Tim Cain. Cóż, być może pokażą oni, jak powinien wyglądać nowy Fallout… Przekonamy się o tym już w przyszłym roku, kiedy to The Outer Worlds zadebiutuje na pecetach oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.

Źródło: VG247, Obsidian Entertainment

marketplace

Komentarze

14
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Ja z miłą chęcią zobaczył bym grę w ich wykonaniu z rzutem widzianym z góry jak w Fallout i Fallout 2 była by to rewelacja, w Mutant Year Zero gra mi się wyśmienicie mimo iż to strategia bardzo podobna do X-Coma.


    Jeśli The Outer Worlds wyjdzie przed premierą Wasteland 3 to na pewno kupię jeśli nie to dopiero po pełnym przejściu W3 gdyż ta gra ma u mnie priorytet.
  • avatar
    Niestety ale gry tworzą ludzie nie firmy i ostatnio kilka firm się zdziwiło tym faktem.
    Mobilna gra diablopodobna stworzona przez Chińczyków to jakiś żart.
    Dla mnie pierwsze diablo miało klimat. Potem seria szła po równi pochylej
    Zaloguj się
  • avatar
    Do usuniecia
  • avatar
    Najważniejsza zapowiedź całej konferencji, w końcu "Fallout" na jakiego zasługujemy (z lekką domieszką Borderlands)!
  • avatar
    Pierwszy obrazek niczym obraz Simona Stalenhaga
  • avatar
    Widzę że wreszcie będzie w co pograć, ten The Outer Worlds, Rage 2 noo żeby tak jeszcze wydali nowe Borderlands to już w ogóle by był odlot. A no i Cyberpunk 2077
  • avatar
    dubel mi wyszedł nie wiem jakim cudem
  • avatar
    Szkoda tylko, że projekt gry wygląda znów jak te bioshockowe vintage-owe pejzaże z lat 50-tych w USA z domieszką futuryzmu, mierzi mnie nie wiem czemu takie coś, i z tego powodu np nie dałem rady grać w bioshock infinite, te kiczowate neony, zaokrąglone bryły, broń wyglądająca jak zabawkowa z groteskowymi wstawkami, te tandetne kolory jak z reklamy coca coli, ech. Za to kochałem Fallouty - bo tam było szaro, smutno i realistycznie
  • avatar
    System dialogowy i drętwość NPC jak ze Skyrima rozczarowuje, tak samo jak niemy bohater.
    Zaloguj się
    -1
  • avatar
    Borderlands 3,5 :D?
  • avatar
    Parę obrazków, trailer i już mokro w gaciach i już chcą pre-ordery.
    To ,że robi to Obsidian i ludzie od OG Fallouta nic nie znaczy nie jedna gra była robiona przez "legendy" branży i nie zawsze wychodziło to dobrze.

    A na trailerze już widać sporo drewna, nie chce wiedzieć ile będzie patchy bo w dniu premiery jedyne co uświadczycie to płatna alpha/beta.